Het is al goed Jopquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:43 schreef Bullet-tooth het volgende:
Moi.
Jij snapt hetquote:
Nee, sorry, de deadline was om 18h.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:26 schreef MaxMark het volgende:
Ben ik nog op tijd om ook een beetje liefde van Jop te krijgen?
Ok.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef JH87 het volgende:
Mijn liefde is ook niet aan iedereen voorbehouden natuurlijk.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:44 schreef JH87 het volgende:
Mijn liefde is ook niet aan iedereen voorbehouden natuurlijk.
Ja, wtf mannnn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:35 schreef JH87 het volgende:
Oké sorry liefde voor iedereen.
Echt... net een wijf he.quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De kop van Drenthe is niks warmer.
Ik woon in Assen! Heb vannochtend geen verschil gemerkt, zowel in Assen als Groningen venijnig koude klauwen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
De kop van Drenthe is niks warmer.
Momenteel niet zo best, bij jou wel?quote:
Lelmer klinkt wel tof.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:13 schreef Rockabella het volgende:
Ik zag het al na z'n site eens nageplozen te hebben.
Jop, zag het alquote:
Same herequote:
Bettyquote:
Wat een schatje is dat hequote:
For real, twitter is het medium van pretentieus Groningen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef nietzman het volgende:
Ah nee echt, wat heb ik een vliegende vinketeringgrafhekel aan mensen die zichzelf entrepreneur noemen.
Ik vind het echt iets voor Jop.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
For real, twitter is het medium van pretentieus Groningen.
Nekschot voor ze allemaal.
Klopt, Trudy is een topwijfquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah neeeeee, niet echt toch?
Trudy is pas een bazin.
We hadden vanmiddag een hele mooie te pakken, kan 'm nu even niet terugvinden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:01 schreef Slaif het volgende:
Ik vind het echt iets voor Jop.
Entrepreneurs.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef JH87 het volgende:
Ik vind er nog steeds geen zak aan. Gebral in de leegte.
Die paupers lopen zelfs rond in een t-shirt met hun Twitternaam erop.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Entrepreneurs..
Professioneel lullen over werk en geen fuck uitvreten. En breek me de bek niet open over de nieuwe garde.
Nee, wat probleempjes mbt. m'n thuis..quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar waarom gaat het dan niet meid? Plagen je klasgenootjes je?
Ik ga die gast van vanmiddag maar even weer opzoeken voor je. Noemde zichzelf visionair en goeroe.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef JH87 het volgende:
Die paupers lopen zelfs rond in een t-shirt met hun Twitternaam erop.
En dan gaan 'Twitteren' over dat ze een bijeenkomst ruk vinden, maar het ter plaatse niet zeggen maar alleen in hun telefoontje gedoken. Sad.
Schoppen ze je het huus uit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef Rockabella het volgende:
Nee, wat probleempjes mbt. m'n thuis..
Goed!quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ga die gast van vanmiddag maar even weer opzoeken voor je. Noemde zichzelf visionair en goeroe..
Nee, ik woon samen, maar ik ga hier weg. Ander soort probleempje dus..quote:
Ik was op tijd maar dan opeens haakt de vriendin met wie ik zou gaan afquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:29 schreef Bob. het volgende:
Maar volgens mij heeft echt niemand van die stomme kaartjes. (BEHALVE JH87 JA.)
Iedereen die ik ken die wilde was te laat.
Groot gelijk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik was op tijd maar dan opeens haakt de vriendin met wie ik zou gaan af![]()
En twee uurtjes waren niet genoeg om een nieuwe te vinden.
Ik heb het haar nog steeds niet vergeven.
Ok, dan gaan we zaterdag wel ff. Hebben we tenminste wat om af te zeiken tijdens het bierdrinken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef nietzman het volgende:
Oh als JH87 gaat wil ik ook.
Jullie zijn helemaal niet lief.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:41 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ok, dan gaan we zaterdag wel ff. Hebben we tenminste wat om af te zeiken tijdens het bierdrinken.
Dan ga je toch mee?quote:
Klein ken ik niet. El Pino ben ik idd niet van onder de indruk. Line up was een jaar of twee geleden ook veel beter met The Madd, Moss & Alamo Race Track. Mja, 't is altijd wel lekker bier drinken daar, prima om Eurosonic mee af te sluiten.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef Jesse_ het volgende:
Klein
El pino en die stink volunteers![]()
![]()
Ze had ook al geen tijd voor ijs.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef Slaif het volgende:
Gaan we nog thee drinken CZ?
Studie!quote:
Maar heb je al je opdrachten (essay en deeltentamen) al klaar? Nee toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef JH87 het volgende:
Met studie? Wel klaar met werken en heb nu t/m zaterdag gasten over de vloer ivm Eurosonic.
Oh, dan mag ik eigenlijk helemaal niet miepen met mijn 5 uur slaap.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:46 schreef Slaif het volgende:
[..]
Maar heb je al je opdrachten (essay en deeltentamen) al klaar? Nee toch?
Moest er vandaag om half 8 uit... 3,5 uur geslapen
Ik was bij mijn oma gebakjes eten vanwege mijn verjaardag,quote:
Met je verjaardag hoort je oma toch gebakjes bij jou te eten?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik was bij mijn oma gebakjes eten vanwege mijn verjaardag,.
Wilde echt nog veel doen, maar ben echt kapotquote:Op donderdag 14 januari 2010 14:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, dan mag ik eigenlijk helemaal niet miepen met mijn 5 uur slaap.Voel jij je ook al zo fantastisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |