Hup Moe!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef moemoe het volgende:
Good lord, ik ook altijd met mijn grote mond.
Oo.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:52 schreef nietzman het volgende:
Ee.
Oh, wat aardig! Hai!quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef Luco het volgende:
Hoi Bob, Moemoe, Slaif, Jop, ChipsZak, Nietz, zelfs Q.E.D.!
En Prosac, Renesite, TARA, Freecell en Jesse ook natuulijk!
In welk dorp woon jequote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef Renesite het volgende:
Onlangs nog bij mij in het dorp gelopen? Wij vegen elke dag netjes onze stoep voor de postbode
Ikke? Ik loop niet in Groningen of omgevingquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:39 schreef Renesite het volgende:
Onlangs nog bij mij in het dorp gelopen? Wij vegen elke dag netjes onze stoep voor de postbode
Hoi allemaal.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:23 schreef Luco het volgende:
Hoi Bob, Moemoe, Slaif, Jop, ChipsZak, Nietz, zelfs Q.E.D.!
En Prosac, Renesite, TARA, Freecell en Jesse ook natuulijk!
Ik niet laiverd. Was gewoon om half 9 op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef nietzman het volgende:
Het blijft hard werken, zo'n kater wegslapen.
QI ? Wat is dat?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:28 schreef Optimist_Prime het volgende:
QI met Stephen Fry heeft het in serie 7 afl. 4 ook even over Groningen.
[ afbeelding ]
En even later ook nog ons volkslied dissen, de eikel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:30 schreef Optimist_Prime het volgende:
Of Groningen in Holland ligt of in Nederland.
Ik googlede en het is een "comedie quiz" van de VARA.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik wilde dus net vragen wat QI is
Nee, die is kut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik googlede en het is een "comedie quiz" van de VARA.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:37 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, die is kut.
Ti's van de BBC.
het is 8u, wat denk je nou?quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:51 schreef JH87 het volgende:
IK HAAT OUT-OF-OFFICE REPLIES. Werk gewoon eens door, luie paupers.
WTF, idioten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:29 schreef 2cv het volgende:
Gelkuidsinstallatie zit in m'n BX en werkt. Tevens zou theoretisch gezien na de 4e poging de olielekkage verholpen moeten zijn en is de olie bijgevuld. Ook de koelvloeistof is bijgevuld (radiator is lek, jippie) dus ik kan overmorgen ofzo naar Groningen. Morgen eerst even een beetje (kuch) opruimen in de garage. Het is net alsof mijn oude BX daar ontploft is
Jammer overigens dat ik niet op tijd ben om er vanavond heen te gaan.
Daar doe ik het voor. Alles voor het goede doelquote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Achja. Het zal wel weer goed geld opleveren
Ik ken de rechter.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Toch.
Dat schort maakt weinig uit als je toch al in de vrieskou staat te schrobben in een bikini. Waarom dat ding uberhaupt nog om doen dan?
Dat schort vind ik echt ''
Achja. Het zal wel weer goed geld opleveren
quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Het gaat er meer om dat ze er tot 5 januari niet zijn geloof ik.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef Bob. het volgende:
Heb ik ze zomaar gemist.Ik heb wel de silent disco gezien toen ik er langs liep, dat zag er apart uit.
Wat is er nu eigenlijk bezig? Het was echt vet druk.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef Slaif het volgende:
Ziet er nu wel vet uit. Jammer dat niemand kon of wilde
Na 3 dagen heb ik het wel gehad daar.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:31 schreef Slaif het volgende:
Ziet er nu wel vet uit. Jammer dat niemand kon of wilde
Ilse de Langequote:Op woensdag 23 december 2009 00:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat is er nu eigenlijk bezig? Het was echt vet druk.
Ik heb Maxima gezien! En Giel zwaaide gisteren terug.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohh, ik wist wel dat ik die blonde vrouw ergens van herkende.![]()
Dankje.quote:
Mwoah, gaat wel.quote:
Ik schrok ook. Zal er zo wel een hoop bagger komenquote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Bob. het volgende:
En wat ben je behulpzaam Q.
Ik bagger hier niet meer, zou niet durven.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:55 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik schrok ook. Zal er zo wel een hoop bagger komen
Succes.quote:Op woensdag 23 december 2009 00:56 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik bagger hier niet meer, zou niet durven.
Ik ken niemand uit Groningen. Maar als ik nu zou moeten kiezen zou jij mijn nummer 1 zijn!quote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef Q.E.D. het volgende:
kaart
1. Station Groningen
2. Over de museumbrug
3. Loop richting het Noorden, Folkingestraat, Vismarkt en dan Grote Markt
4. Stappen kun je doen in de Peperstraat (De Spieghel is Youp's tent) en Poelestraat. Of de Pintelier.
Goodnight Bob.quote:
Om 1 uur mag het wel wat zachter ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:00 schreef RickoKun het volgende:
Wat motte die sirenes hier langs het noorderplantsoen!!
Dank u.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:01 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Ik ken niemand uit Groningen. Maar als ik nu zou moeten kiezen zou jij mijn nummer 1 zijn!
Nog iemand eventule aanvullingen op mijn tweede punt?
Dank uit het zuiden!quote:Op woensdag 23 december 2009 01:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Goodnight Bob.
[..]
Om 1 uur mag het wel wat zachter ja.
[..]
Dank u.
Stappen: Blauwe Engel heeft voor 1 euro bier tussen 12 uur en 2 uur 's nachts.
Dat is onder de Drie Gezusters, dat zie je wel als je naar het Glazen Huis loopt.
Verder zijn alle tenten gewoon kut - behalve De Spieghel, Pintelier en nog een paar -, maar dat merk je niet want de mensen zijn allemaal heel aardig.
(snap je?)
Bij de FEBO haal je natuurlijk een kalfsvleeskroket.
quote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben met Q.E.D eens op alle punten, behalve dat je bij de febo niet zo'n kroket moet halen maar een zak met kip (kippenbouten en dijen)
Ik ga altijd naar de Max. De Febo in Groningen vind ik maar troep.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:13 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben met Q.E.D eens op alle punten, behalve dat je bij de febo niet zo'n kroket moet halen maar een zak met kip (kippenbouten en dijen)
Het is ook troep, maar op dat moment beter dan 10 minuten op de Turk wachten.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:19 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de Max. De Febo in Groningen vind ik maar troep.
Er zijn dus alternatieven. Max vind ik vaak wel prima te doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:30 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is ook troep, maar op dat moment beter dan 10 minuten op de Turk wachten.
Dit is ook leukhttp://www.panacea.nl/nieuws/?id=703
Misschien, heel misschien, heb ik je toch je vergistquote:Op woensdag 23 december 2009 00:47 schreef Q.E.D. het volgende:
kaart
1. Station Groningen
2. Over de museumbrug
3. Loop richting het Noorden, Folkingestraat, Vismarkt en dan Grote Markt
4. Stappen kun je doen in de Peperstraat (De Spieghel is Youp's tent) en Poelestraat. Of de Pintelier.
Wat is er met MediaCT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |