Prima, waar woon je precies?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Jawel.
Als je zoeen bikkel bent kom je me maar halen.
Ik denk dat ik niet ga.quote:
Meestal wordt er afgesproken bij het klimrek in het NP.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef Luco het volgende:
Nou, stik d'r maar in, ik ga lekker richting 't centrum fietsen en zie wel wie ik tegen ga komen onderweg.
Nu mis je de echte warmte he. Weet je wel hoe warm Luco is.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Als iedereen zo stoer is, dan komt iedereen toch lekker hier een sneeuwpop bouwen.
En /care van de lafheid. Ik heb het tenminste warm.
Helpman/De Wijert.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef Slaif het volgende:
Waar woon je eigenlijk?
Bel me maar.quote:
Kunnen we sneeuwballen gooien naar die vieze.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:23 schreef Gizmo112 het volgende:
en vanaf morgen een glazen sneeuwhuis....
Linkfixquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef MaxMark het volgende:
Linkfail, ik kopiëer gewoon rechtstreeks van FP
Ja Jop waar was je. Dit is het resultaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef JH87 het volgende:
Sneeuwpop?
Ik moest gewoon werken. Maar wel een uur eerder vrij.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja Jop waar was je. Dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
Toffe pijp.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja Jop waar was je. Dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Arme Luco
Die is vast al in 't plantsoen
lopen ookquote:Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
Fietsen met deze sneeuw is echt terror!
Op sommige plekken 10, maar op sommige wel 20 - 30 cm hier iig.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:57 schreef 2cv het volgende:
Hoeveel cm ligt daar nou in Groningen ? Hier iets van 35cm. Daar kan je NET niet doorheen fietsen (en dat is geen sarcasme).
Meen je nietquote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef JH87 het volgende:
50 mtr verder is er geen stroom meer, maar mijn pc/internet heeft die stroomuitval niet overleefd zo te zien. Iesj stuk.
Zeeheldenbuurt zit ook zonder, ik kijk uit op zwarte flats.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:09 schreef Eltonno het volgende:
mobiel internet ftw! aangezien hier net de stroom uitvalt in de hele wijkbadstratenbuurt en paterswoldseweg allemaal zonder stroom. lijkt wel een derde wereldland, beetje sneeuw en niks doet het meer..
quote:Op 27 november 2009 zou Paul Kalkbrenner in Simplon optreden voor een tot de nok toe uitverkocht Simplon. Helaas werd hij op het laatste moment ziek. Gelukkig heeft hij inmiddels bevestigd dat hij komt herkansen op donderdag 4 maart! Alle tickets die gekocht zijn voor de 1e editie blijven gewoon geldig op 4 maart, met dezelfde barcode. Mocht je een e-ticket van iemand hebben overgekocht, dan blijft deze ook gewoon geldig. Kopiëren en dubbel gebruiken heeft geen zin, want zoals altijd kan elke barcode maar 1x gescand worden. Het feest is en blijft dus uitverkocht! Omdat het een donderdag is, wordt alles een uurtje naar voren geschoven en gaan we al om 23:00 open.
zie inderdaad van een afstand de brandweer de trappen op sjouwen :pquote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef JH87 het volgende:
In hoendiepflat zitten mensen vast in de lift.
geniaalquote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef JH87 het volgende:
In hoendiepflat zitten mensen vast in de lift.
heheheh!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
TARA belde net ook van zijn werk, die zitten ook zonder
HIer hebben we nog wel stroom, maar wel ff een zaklamp klaargelegd voor het geval dat.
Internet knippert trouwens wel een beetje...
Zaterdag misschienquote:Op donderdag 17 december 2009 19:21 schreef bodylotion het volgende:
gaan er nog mensen de stad in? of is daar ook een stroomstoring
Morgen begint dat huis toch? Mss dat ik daar even naar ga kijken, anders zaterdag.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:21 schreef bodylotion het volgende:
gaan er nog mensen de stad in? of is daar ook een stroomstoring
Dat moet nog uit te houden zijn dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Eltonno het volgende:
volgens essent zal de stroom rond 9 uur weer terug zijn... word nog eventjes bij kaarslicht trivianten...
Grote kans.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Renesite het volgende:
Ziggo dood. Kan dat ergens mee te maken hebben?
is om de mensen zonder stroom te vermaken :pquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef EricT het volgende:
Vanwaar die kerkklokken, viert de stad dat ik weer thuis gekomen ben na die barre sneeuwtocht van UMCG ?
Wel meer mensen met dode ziggoquote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Renesite het volgende:
Ziggo dood. Kan dat ergens mee te maken hebben?
ik internet nu via mobiel + laptopquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Grote kans.
Ik kan trouwens ook niemand bellen op mobiel, wel smsjes versturen. Hebben meer mensen hier last van?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Eltonno het volgende:
[..]
is om de mensen zonder stroom te vermaken :p
wlke wijk? hier nog geen stroom te bekennenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Hier doet alles het inmiddels weer. Gelukkig, want het begon koud te worden en ik moet ook nog douchen. Wel gezellig: studeren bij kaarsjes op tafel en theewater koken in een pannetje op het gas
.
Rivierenbuurt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef Eltonno het volgende:
[..]
wlke wijk? hier nog geen stroom te bekennen
Het was wel gezellig op straat in de donkerte.quote:
Correctie: Het IS gezellig op straat. Gaan er nog mensen uit of rollen in de sneeuw vannachtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Slaif het volgende:
[..]
Het was wel gezellig op straat in de donkerte.
Ja, hier heb ik dus geen zin in hèquote:Momenteel zijn er nog zo'n 3.000 huishoudens gedupeerd. Voor hen wordt een eventuele evacuatie naar een crisiscentrum voorbereid.
Welk deel van schilderswijk? En wanneer?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Eerst kwam een deel van de Schilderswijk weer online, zojuist ook de Zeeheldenbuurt.
Ik zou niet weten welk deel nu nog geen stroom heeft.
Was een leuk dagje, heb nog sneeuwballen ontvangen en gegooid.
Trusten stad.
Het stuk dat aan de Aweg en Hoendiep ligt. In dat gebouw van de RuG was het licht ook weer aan.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Welk deel van schilderswijk? En wanneer?
Ze gaan het morgen proberen. Meer weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:24 schreef Bob. het volgende:
Zouden er morgen al weer bussen rijden? En waar kan ik dat checken? Als er geen bussen zijn heb ik ijsvrij.
Oh, verdorie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze gaan het morgen proberen. Meer weet ik ook niet.
Vorig jaar bij mijn moeder meegemaakt dat de stroom er verplicht af moest omdat enkele buren geen stroom hadden. Zit je enkele uren in de kouquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
Stroomstoringen zijn gezellig, overal kaarsjes enzo.Maar na een uur moet het dan wel weer klaar zijn.
quote:
Ik wil.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef JH87 het volgende:
Gaan er vanmiddag nu wél sneeuwpoppen gebouwd worden?
Tot hoelaat moet je werken dan? Ik ga aan de studie vandaag, heb ook met wat mensen afgesproken later op de dag, maar heb nog geen tijd dus wie weet zouden we rond 15/16u sneeuwpop kunnen maken.quote:
Ik kan er niet komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef JH87 het volgende:
Gaan er vanmiddag nu wél sneeuwpoppen gebouwd worden?
Tot vijf helemaal, officieel. Hoe laat heb je afgesprokeren dan? Na vijven?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je werken dan? Ik ga aan de studie vandaag, heb ook met wat mensen afgesproken later op de dag, maar heb nog geen tijd dus wie weet zouden we rond 15/16u sneeuwpop kunnen maken.
quote:Aankomende nacht trekt de vrieskou door Nederland: op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. Daarvoor waarschuwt het KNMI.
De minimumtemperatuur ligt rond de min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt zaterdagochtend tussen de min 15 en 20 graden.
In de loop van de dag loopt het kwik snel op, maar blijft uiteindelijk steken op een maximumtemperatuur van ongeveer -5 graden.
Woar hejje een nieuw huuskequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
Ik zeg brr!
Maar vanaf volgende week gaan wij bezig in het nieuwe huis en daar betalen we tot februari nog niet de gas en elektriciteitsrekening
Die dikzakken van 3FM gaan van start.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:35 schreef MaxMark het volgende:
Wat een drukte op de Grote Markt zeg, wat is daar aan de hand?
Jong, dat weet ik toch ook welquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die dikzakken van 3FM gaan van start.
Ik heb er gisteren twee gezien, Giel was er niet bij.
Maar die zal er nu ook wel bij zijn.
Om 2300 worden ze pas opgesloten toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jong, dat weet ik toch ook wel![]()
Volgens mij komen ze pas vanavond aan met de trein, daarna per scooter naar de Grote Markt waar ze om 19:00 worden opgesloten door Maxima. Denk alleen niet dat die scootertocht doorgaat
Je kunt toch gewoon nog op de stoep lopen ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, is dát het waardoor ik niet naar de winkel kan
Gisteravond op de fiets naar Super de Boer geweest, met volle tas boodschappen door de sneeuw. Geen probleem hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
[..]
toen ik gisteren naar groningen ging in een kamikazebusquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Groningen verbaast iedereen van onder de rivieren Zwollequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:18 schreef gers het volgende:
[..]
toen ik gisteren naar groningen ging in een kamikazebushad ik toch iets minder sneeuw verwacht
Op je schaatsen naar de winkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik kan ook iedereen aanraden om voor 3 dagen boodschappen te halen.
Vannacht krijgen we ijsvorming op elk stukje wegdek. En dat smelt de komende week ook niet meer.
Ik kan alleen met mijn bekkeninstabiliteit en een enorme buik niet verder dan 100 meter lopen momenteel. En daar zit geen winkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:16 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon nog op de stoep lopen ?
Een Elfstedentocht op de wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:21 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik kan ook iedereen aanraden om voor 3 dagen boodschappen te halen.
Vannacht krijgen we ijsvorming op elk stukje wegdek. En dat smelt de komende week ook niet meer.
Wanneer zitten er 2 kotertjes op je fiets en kan je meer dan 100m lopen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan alleen met mijn bekkeninstabiliteit en een enorme buik niet verder dan 100 meter lopen momenteel. En daar zit geen winkel
En fietsen met die buik en een kotertje voorop lijkt me niet zo'n goed idee
Dat kan wel, als iedereen even de tuinslang pakt vanavond.quote:
In februariquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:23 schreef Luco het volgende:
[..]
Wanneer zitten er 2 kotertjes op je fiets en kan je meer dan 100m lopen?
Knus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef JH87 het volgende:
Zo zag m'n keuken er gisteren uit tijdens het koken.
[ afbeelding ]
Toevallig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zag mijn keuken eruit:quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:25 schreef JH87 het volgende:
[ afbeelding ]
2e klas was niet goed genoeg zeker voor Gieltje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:41 schreef Q.E.D. het volgende:
Onze grootgeschapen DJ is met de trein gekomen.![]()
[ afbeelding ]
Bookmarkje voor je winamp: http://shoutcast.omroep.nl:8104/listen.pls
Non adultquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef JH87 het volgende:
Webcams - Live Webcams and Free Video Chat, Streaming Free of ...
Webcams, including non adult streaming webcams, online video and live chat which we stream from our servers. A free online video service for people with ...
Live Webcams - Be a Broadcaster - Camstreams User Area - Support
www.camstreams.com/ - In cache - Vergelijkbaar -
quote:
17u sneeuwpop maken?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet binnekort ook nog naar de stad. Dan zal dat huis er ook nog wel staan denk ik.
Zal druk worden vanavond i guess, als Maxima dat ding dichtdoet.
Ik zei binnenkort, niet vanavond.quote:
Maar het was wel gezelligquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef JH87 het volgende:
Slaif moet wakker worden! Slaif we gaan een sneeuwpop maken!
Ja 17u Mirjam!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:10 schreef Bob. het volgende:
En ik ben klaar met studeren, op naar huisss!
En dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Zullen we iets grappigs proberen?
Deel 400 proberen te halen voor 1 januari.
Op Koninginnedag was het drukker. Bavaria tent voor Vindicat (waarom geen HJquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:51 schreef nietzman het volgende:
Jop is ingezepend!
Sweet !quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is er?
Jullie willen nog kroeg in dus? En Slaif, je bent net door Bob gespot in de Peperstraat.quote:
Voor de spieghel zekerquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jullie willen nog kroeg in dus? En Slaif, je bent net door Bob gespot in de Peperstraat.
2 keer zelfs, ben je überhaupt nog ergens anders geweest?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Jullie willen nog kroeg in dus? En Slaif, je bent net door Bob gespot in de Peperstraat.
Hooghoudt, Spieghel, ff naar huis, 1e kamer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
2 keer zelfs, ben je überhaupt nog ergens anders geweest?
En het glazen huis was echt suf.
Spieghel, Bevroren Engel, Spieghel, Vaatje, Bevroren Engel, GM, Turk, FEBO, Spieghel, GM, toen koud en nu thuis.quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:02 schreef Slaif het volgende:
[..]
Hooghoudt, Spieghel, ff naar huis, 1e kamer.
Werk jij in de Blauwe Engel? Er is daar zo'n meisje die op jou lijkt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:40 schreef Bob. het volgende:
En ik heb beloofd om morgen vroeg te gaan ontbijten in de Martinikerk, maar ik heb geloof ik een beetje koorts.
Misschien was bier gaan drinken ergens buiten niet mijn beste plan ooit.
Zij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef freecell het volgende:
Jouripoez! Wat vindt hij er van?
Jaina vindt sneeuw stom en is dus boos op mij
Euh nee.quote:Op zaterdag 19 december 2009 04:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Werk jij in de Blauwe Engel? Er is daar zo'n meisje die op jou lijkt.
Of ik hallucineer.
Door de kou.
Anyway.
-> Beds.
Ik zou het niet doen als ik jou was.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef JH87 het volgende:
Ik durf nog niet op te staan, is het echt erg?
Dank voor de tip. Heb de verwarming aangeslingerd en ben nog even blijven liggen, nu is 't goed te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen als ik jou was.Ik heb de verwarming vol aan en ik zit klappertandend in mijn kamer.
oja, zijquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zij.
En youri vind de sneeuw ook maar stom en koud.
Dat Grolsch tapwater is raar spul, ik ben nu al wakker.quote:
Oeh klinkt leuk jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:57 schreef Bob. het volgende:
Ontbijten in de Martinikerk was echt leuk.Broodjes en sapjes en koffie en fruit. En optredens! En het is nog tot 14h dus iedereen gaaaaan.
![]()
En dan doe je ook nog iets voor serious request.![]()
En nu zit ik weer in de UB, dat is minder leuk.
Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Bob. het volgende:
Ik zag Nietz net ook nog lopen.En ik heb Jop gezien.
Nog één en ik heb een kwartet.
Eetcafé de Buurvrouw.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?
Dat is wel erg ver lopen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eetcafé de Buurvrouw.
Dan kan ik vies vanuit mijn raam gluren ook nog aan het lijstje toevoegen.
WAARquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Bob. het volgende:
Ik zag Nietz net ook nog lopen.En ik heb Jop gezien.
Pintelier vanavond? Of moet je morgen vroeg op voor Wubbo?quote:
Ook niet een kleintje dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:47 schreef nietzman het volgende:
En ik was idd niet van plan veel te gaan doen ivm heer Okkels.
Ask me later.quote:
Spotter niets zeggen... ik vind het eng.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waar moet ik langs lopen zodat je me spot?
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 17:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Eetcafé de Buurvrouw.
Dan kan ik vies vanuit mijn raam gluren ook nog aan het lijstje toevoegen.
Ja straks tref je ook zo'n glurende stalker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenheb zelfs al geen zin om door de kou naar de AH te gaan
..
Voel je niets van.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja straks tref je ook zo'n glurende stalker.
Het was te koud om de straat over te steken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben je toch niet op de terugweg er langs gegaan?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geeeen idee waar dat is. En ik ga het ook niet opzoekenheb zelfs al geen zin om door de kou naar de AH te gaan
..
Ik ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |