Prima, waar woon je precies?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Jawel.
Als je zoeen bikkel bent kom je me maar halen.
Ik denk dat ik niet ga.quote:
Meestal wordt er afgesproken bij het klimrek in het NP.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:12 schreef Luco het volgende:
Nou, stik d'r maar in, ik ga lekker richting 't centrum fietsen en zie wel wie ik tegen ga komen onderweg.
Nu mis je de echte warmte he. Weet je wel hoe warm Luco is.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Als iedereen zo stoer is, dan komt iedereen toch lekker hier een sneeuwpop bouwen.
En /care van de lafheid. Ik heb het tenminste warm.
Helpman/De Wijert.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:20 schreef Slaif het volgende:
Waar woon je eigenlijk?
Bel me maar.quote:
Kunnen we sneeuwballen gooien naar die vieze.quote:Op donderdag 17 december 2009 16:23 schreef Gizmo112 het volgende:
en vanaf morgen een glazen sneeuwhuis....
Linkfixquote:Op donderdag 17 december 2009 17:00 schreef MaxMark het volgende:
Linkfail, ik kopiëer gewoon rechtstreeks van FP
Ja Jop waar was je. Dit is het resultaat.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef JH87 het volgende:
Sneeuwpop?
Ik moest gewoon werken. Maar wel een uur eerder vrij.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja Jop waar was je. Dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
Toffe pijp.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja Jop waar was je. Dit is het resultaat.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Arme Luco
Die is vast al in 't plantsoen
lopen ookquote:Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef Breathtaking het volgende:
Fietsen met deze sneeuw is echt terror!
Op sommige plekken 10, maar op sommige wel 20 - 30 cm hier iig.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:57 schreef 2cv het volgende:
Hoeveel cm ligt daar nou in Groningen ? Hier iets van 35cm. Daar kan je NET niet doorheen fietsen (en dat is geen sarcasme).
Meen je nietquote:Op donderdag 17 december 2009 18:20 schreef JH87 het volgende:
50 mtr verder is er geen stroom meer, maar mijn pc/internet heeft die stroomuitval niet overleefd zo te zien. Iesj stuk.
Zeeheldenbuurt zit ook zonder, ik kijk uit op zwarte flats.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:09 schreef Eltonno het volgende:
mobiel internet ftw! aangezien hier net de stroom uitvalt in de hele wijkbadstratenbuurt en paterswoldseweg allemaal zonder stroom. lijkt wel een derde wereldland, beetje sneeuw en niks doet het meer..
quote:Op 27 november 2009 zou Paul Kalkbrenner in Simplon optreden voor een tot de nok toe uitverkocht Simplon. Helaas werd hij op het laatste moment ziek. Gelukkig heeft hij inmiddels bevestigd dat hij komt herkansen op donderdag 4 maart! Alle tickets die gekocht zijn voor de 1e editie blijven gewoon geldig op 4 maart, met dezelfde barcode. Mocht je een e-ticket van iemand hebben overgekocht, dan blijft deze ook gewoon geldig. Kopiëren en dubbel gebruiken heeft geen zin, want zoals altijd kan elke barcode maar 1x gescand worden. Het feest is en blijft dus uitverkocht! Omdat het een donderdag is, wordt alles een uurtje naar voren geschoven en gaan we al om 23:00 open.
zie inderdaad van een afstand de brandweer de trappen op sjouwen :pquote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef JH87 het volgende:
In hoendiepflat zitten mensen vast in de lift.
geniaalquote:Op donderdag 17 december 2009 18:34 schreef JH87 het volgende:
In hoendiepflat zitten mensen vast in de lift.
heheheh!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:57 schreef freecell het volgende:
TARA belde net ook van zijn werk, die zitten ook zonder
HIer hebben we nog wel stroom, maar wel ff een zaklamp klaargelegd voor het geval dat.
Internet knippert trouwens wel een beetje...
Zaterdag misschienquote:Op donderdag 17 december 2009 19:21 schreef bodylotion het volgende:
gaan er nog mensen de stad in? of is daar ook een stroomstoring
Morgen begint dat huis toch? Mss dat ik daar even naar ga kijken, anders zaterdag.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:21 schreef bodylotion het volgende:
gaan er nog mensen de stad in? of is daar ook een stroomstoring
Dat moet nog uit te houden zijn dan.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Eltonno het volgende:
volgens essent zal de stroom rond 9 uur weer terug zijn... word nog eventjes bij kaarslicht trivianten...
Grote kans.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Renesite het volgende:
Ziggo dood. Kan dat ergens mee te maken hebben?
is om de mensen zonder stroom te vermaken :pquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef EricT het volgende:
Vanwaar die kerkklokken, viert de stad dat ik weer thuis gekomen ben na die barre sneeuwtocht van UMCG ?
Wel meer mensen met dode ziggoquote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Renesite het volgende:
Ziggo dood. Kan dat ergens mee te maken hebben?
ik internet nu via mobiel + laptopquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Grote kans.
Ik kan trouwens ook niemand bellen op mobiel, wel smsjes versturen. Hebben meer mensen hier last van?
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Eltonno het volgende:
[..]
is om de mensen zonder stroom te vermaken :p
wlke wijk? hier nog geen stroom te bekennenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:26 schreef Viking84 het volgende:
Hier doet alles het inmiddels weer. Gelukkig, want het begon koud te worden en ik moet ook nog douchen. Wel gezellig: studeren bij kaarsjes op tafel en theewater koken in een pannetje op het gas
.
Rivierenbuurt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef Eltonno het volgende:
[..]
wlke wijk? hier nog geen stroom te bekennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |