Het was wel gezellig op straat in de donkerte.quote:
Correctie: Het IS gezellig op straat. Gaan er nog mensen uit of rollen in de sneeuw vannachtquote:Op donderdag 17 december 2009 21:10 schreef Slaif het volgende:
[..]
Het was wel gezellig op straat in de donkerte.
Ja, hier heb ik dus geen zin in hèquote:Momenteel zijn er nog zo'n 3.000 huishoudens gedupeerd. Voor hen wordt een eventuele evacuatie naar een crisiscentrum voorbereid.
Welk deel van schilderswijk? En wanneer?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef Q.E.D. het volgende:
Eerst kwam een deel van de Schilderswijk weer online, zojuist ook de Zeeheldenbuurt.
Ik zou niet weten welk deel nu nog geen stroom heeft.
Was een leuk dagje, heb nog sneeuwballen ontvangen en gegooid.
Trusten stad.
Het stuk dat aan de Aweg en Hoendiep ligt. In dat gebouw van de RuG was het licht ook weer aan.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Welk deel van schilderswijk? En wanneer?
Ze gaan het morgen proberen. Meer weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:24 schreef Bob. het volgende:
Zouden er morgen al weer bussen rijden? En waar kan ik dat checken? Als er geen bussen zijn heb ik ijsvrij.
Oh, verdorie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze gaan het morgen proberen. Meer weet ik ook niet.
Vorig jaar bij mijn moeder meegemaakt dat de stroom er verplicht af moest omdat enkele buren geen stroom hadden. Zit je enkele uren in de kouquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:49 schreef Bob. het volgende:
Stroomstoringen zijn gezellig, overal kaarsjes enzo.Maar na een uur moet het dan wel weer klaar zijn.
quote:
Ik wil.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef JH87 het volgende:
Gaan er vanmiddag nu wél sneeuwpoppen gebouwd worden?
Tot hoelaat moet je werken dan? Ik ga aan de studie vandaag, heb ook met wat mensen afgesproken later op de dag, maar heb nog geen tijd dus wie weet zouden we rond 15/16u sneeuwpop kunnen maken.quote:
Ik kan er niet komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:52 schreef JH87 het volgende:
Gaan er vanmiddag nu wél sneeuwpoppen gebouwd worden?
Tot vijf helemaal, officieel. Hoe laat heb je afgesprokeren dan? Na vijven?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:58 schreef JH87 het volgende:
[..]
Tot hoelaat moet je werken dan? Ik ga aan de studie vandaag, heb ook met wat mensen afgesproken later op de dag, maar heb nog geen tijd dus wie weet zouden we rond 15/16u sneeuwpop kunnen maken.
quote:Aankomende nacht trekt de vrieskou door Nederland: op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. Daarvoor waarschuwt het KNMI.
De minimumtemperatuur ligt rond de min 10 graden, maar op beschutte plaatsen kan het meer dan 15 graden vriezen. De gevoelstemperatuur ligt zaterdagochtend tussen de min 15 en 20 graden.
In de loop van de dag loopt het kwik snel op, maar blijft uiteindelijk steken op een maximumtemperatuur van ongeveer -5 graden.
Woar hejje een nieuw huuskequote:Op vrijdag 18 december 2009 12:46 schreef freecell het volgende:
Ik zeg brr!
Maar vanaf volgende week gaan wij bezig in het nieuwe huis en daar betalen we tot februari nog niet de gas en elektriciteitsrekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |