En hier verderquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
waar mee?quote:
Hier in feedback. Als ik kan bijdragen aan een betere kwaliteit, waarom niet?quote:
dat zegt hij helemaal niet!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 16:56 schreef Gia het volgende:
Ben het met LV eens dat je exposieve relschoppers door de politie laat knallen.
zijn de traantjes alweer opgedroogd?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat zegt hij helemaal niet!!!!
ik moet een beetje huilen hiervan hoor
Ik plan een slotje op dat topic met hulp van Disanaquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:32 schreef Disana het volgende:
Deze was eerder
Chavez: VS plant aanval op Venezuela met hulp van Nederland
en de mijne kan dicht
Hugo Chávez haalt hard uit naar Nederland
Dit is op z'n minst de tweede keerquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Klimaathoax [Deel 7]
Misschien kan een mod hier maar weer eens naar kijken. Het niveau is ondertussen naar het beschuldigen van het hebben van geestesziektes afgezakt.
Hij heeft volgens mij al 3-4 keer slechts met een "quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:09 schreef sp3c het volgende:
ik kijk er later op de avond even naar
nutteloos gebrabbel heb ik verwijderd
Dat probeer ik juist te voorkomen, want zo sneeuwen de posts die wel ontopic zijn onder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je kan lullen wat je wilt, maar het draait meestal wel op uit op dezelde discussie.
off topic is vaak ook on topic. voor de goede lezers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
Oke, doe wel weer normaal.![]()
Snap het wel overigens. Maar soms kunnen off-topic discussies best boeiend zijn.
Ik ben niet snel van het bannen, integendeel, een beetje vuurwerk moet kunnen maar dit is zo ronduit discriminerend en grof dat hij wat mij betreft een hoop regels en goodwill verspeeld heeft...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Homoseksualiteit zorgt voor een afname van de geboortecijfers, waardoor de populatie op termijn minder snel zal groeien en misschien zelfs zal dalen. Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen.
Hi YuckFou, mag ik aannemen dat je als homo door het leven gaat? Dan begrijp ik nl. best dat je het niet fijn vindt wat er staat. Maar hij verkondigt geen onwaarheden. Je kunt het beste de discours met hem aangaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef YuckFou het volgende:
Kan iemand Halcon hierop terugfluiten of wat mij betreft een Ban geven:
[..]
Ik ben niet snel van het bannen, integendeel, een beetje vuurwerk moet kunnen maar dit is zo ronduit discriminerend en grof dat hij wat mij betreft een hoop regels en goodwill verspeeld heeft...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi YuckFou, mag ik aannemen dat je als homo door het leven gaat?
Kom op, zeg.quote:Maar hij verkondigt geen onwaarheden.
Zoals jij met je essay over homofilie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wees redelijk en opportuun.²
Naast dat het pleiten voor een ban voor een andere user van bedenkelijk niveau is, is het volgens mij ook zo dat juist het zeuren om een ban wordt beloond met een ban.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Ik ben niet snel van het bannen, integendeel, een beetje vuurwerk moet kunnen maar dit is zo ronduit discriminerend en grof dat hij wat mij betreft een hoop regels en goodwill verspeeld heeft...
Een forum is juist om te discussieren toch? Ik word ook een beetje moe van mensen die niet meedoen aan discussies, maar alleen maar lopen te zeuren in FB-topics over wat er allemaal wordt geschreven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Zoals jij met je essay over homofilie?![]()
Maar eens met YuckFou, er word nogal wat geschreven daar wat discutabel is.
Daar lijkt het wel op inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi YuckFou, mag ik aannemen dat je als homo door het leven gaat?
Als ik voor massamoordenaar uitgemaakt word neem ik daar stevig aanstoot aan, er is geen onderbouwing voor zijn bewering noch is het te staven met bewijs, dat inmiddels half afrika AIDS heeft komt niet door homo's maar door rondneukende hetero's en zoalng dat niet word rechtgezet en Halcon niet een beetje inbind blijf ik achter mijn mening staan dat hij geband dient te worden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi YuckFou, mag ik aannemen dat je als homo door het leven gaat? Dan begrijp ik nl. best dat je het niet fijn vindt wat er staat. Maar hij verkondigt geen onwaarheden. Je kunt het beste de discours met hem aangaan.
Wees redelijk en opportuun.²
Er is een grens aan wat je kan schrijven Halcon, en die grens ben je ver overheen gegaan, als dat mij een ban oplevert best, maar dit kan ik niet zonder meer voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Halcon het volgende:
Naast dat het pleiten voor een ban voor een andere user van bedenkelijk niveau is, is het volgens mij ook zo dat juist het zeuren om een ban wordt beloond met een ban.
Ik schrijf genoeg in dat topic, en dit is de eerste keer ever in alle jaren Fok! dat ik om een ban of in ieder geval correctie vraag, ik ben voor een discussie maar niet op zo'n laag niveau.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Halcon het volgende:
Een forum is juist om te discussieren toch? Ik word ook een beetje moe van mensen die niet meedoen aan discussies, maar alleen maar lopen te zeuren in FB-topics over wat er allemaal wordt geschreven.
Eng he, met een homo in discussie gaan terwijl je daar juist tegen bent, alsof je dat niet had verwachtquote:
Iedereen mag van mij ook zeggen wat ze willen, maar ik heb al posts gezien als "Maar goed dat homo Fortuyn is doodgeschoten" en dat soort strekkingen. Niet door jou, maar ik heb het voornamelijk over de strekking die het topic aanneemt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een forum is juist om te discussieren toch? Ik word ook een beetje moe van mensen die niet meedoen aan discussies, maar alleen maar lopen te zeuren in FB-topics over wat er allemaal wordt geschreven.
M.i. was het een scherpe discussie, maar wel met argumenten en niet met gescheld. Het vervelende is altijd dat mensen die het moeten hebben van op de persoon spelen en niet van hun argumenten zich dan aan de discussie onttrekken om vervolgens in dit soort topics te pleiten voor bans.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij ook zeggen wat ze willen, maar ik heb al posts gezien als "Maar goed dat homo Fortuyn is doodgeschoten" en dat soort strekkingen. Niet door jou, maar ik heb het voornamelijk over de strekking die het topic aanneemt.
Zuigen voor bans ben ik met je eens, dat zou verboden moeten worden.
Daar is ook niks mis mee, ik heb met zowel jou als met LXIV gediscussieerd over de Bijbel en vanwaar uit religieus oogpunt de minderwaardigheidspositie van de homoseksuelen vandaan komt. Ik heb er totaal geen problemen mee om te discussiëren over die strekkingen en dus die meningen aan te horen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
M.i. was het een scherpe discussie, maar wel met argumenten en niet met gescheld. Het vervelende is altijd dat mensen die het moeten hebben van op de persoon spelen en niet van hun argumenten zich dan aan de discussie onttrekken om vervolgens in dit soort topics te pleiten voor bans.
Ik vind het aansmeren van een ban ronduit zielig. Ik heb al mijn posts onderbouwd. Dat jij het er niet mee eens bent en het niet in jouw straatje past is vervelend voor je, maar geen reden om aan te nemen dat ik een ban moet krijgen of dat ik te ver ga.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als ik voor massamoordenaar uitgemaakt word neem ik daar stevig aanstoot aan, er is geen onderbouwing voor zijn bewering noch is het te staven met bewijs, dat inmiddels half afrika AIDS heeft komt niet door homo's maar door rondneukende hetero's en zoalng dat niet word rechtgezet en Halcon niet een beetje inbind blijf ik achter mijn mening staan dat hij geband dient te worden...
Van jou zou ik hetzelfde kunnen zeggen met je "homo essay" maar omdat ik jou niet serieus neem doe ik dat niet.
[..]
Er is een grens aan wat je kan schrijven Halcon, en die grens ben je ver overheen gegaan, als dat mij een ban oplevert best, maar dit kan ik niet zonder meer voorbij laten gaan.
[..]
Ik schrijf genoeg in dat topic, en dit is de eerste keer ever in alle jaren Fok! dat ik om een ban of in ieder geval correctie vraag, ik ben voor een discussie maar niet op zo'n laag niveau.
[..]
Eng he, met een homo in discussie gaan terwijl je daar juist tegen bent, alsof je dat niet had verwacht
Draag anders nog even een argument en bewijs aan voor de volgende stelling:quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:58 schreef Halcon het volgende:
M.i. was het een scherpe discussie, maar wel met argumenten en niet met gescheld. Het vervelende is altijd dat mensen die het moeten hebben van op de persoon spelen en niet van hun argumenten zich dan aan de discussie onttrekken om vervolgens in dit soort topics te pleiten voor bans.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen
Naar mijn idee waren dat slechts uitzonderingen. Niet goed te praten, maar dat heb je altijd op een forum. Naar mijn idee was 95% van de bijdragen gewoon onderbouwd en niet in de trant van het goedpraten van aanslagen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, ik heb met zowel jou als met LXIV gediscussieerd over de Bijbel en vanwaar uit religieus oogpunt de minderwaardigheidspositie van de homoseksuelen vandaan komt. Ik heb er totaal geen problemen mee om te discussiëren over die strekkingen en dus die meningen aan te horen.
Maar als er dan mensen gaan meedoen die aanslagen gaan goedpraten omdat 't op een homo gepleegd was, dat is van een heel ander niveau.
Moet ik bewijzen dat er wereldwijd miljoenen mensen sterven aan AIDS?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Draag anders nog even een argument en bewijs aan voor de volgende stelling:
[..]
Mijn aanname klopte dus. Kop op, naar een ban vragen is van een zeer twijfelachtig niveau. Daar sta je toch boven? Als hij nou zit te schelden of een doorsverwensing naar je (wellicht ietwat vochtige) gelaat smijt, ok. Maar niets van dat alles. Zijn discours is inhoudelijk en op de meeste punten kloppend.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:54 schreef YuckFou het volgende:
Eng he, met een homo in discussie gaan terwijl je daar juist tegen bent, alsof je dat niet had verwacht
Precies, ik vraag ook niks meer dan wellicht het aanpassen van de posts die aanslagen of moord op homoseksuelen zitten goed te praten. De religieuze instelling ingenomen door jou en LXIV zijn gewoon jullie meningen, daar moet je mee doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Naar mijn idee waren dat slechts uitzonderingen. Niet goed te praten, maar dat heb je altijd op een forum. Naar mijn idee was 95% van de bijdragen gewoon onderbouwd en niet in de trant van het goedpraten van aanslagen.
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Precies, ik vraag ook niks meer dan wellicht het aanpassen van de posts die aanslagen of moord op homoseksuelen zitten goed te praten. De religieuze instelling ingenomen door jou en LXIV zijn gewoon jullie meningen, daar moet je mee doen wat je wilt.
Het punt is wel dat je je verschuilt achter, ik citeer, 'heilige geschriften', om de meest extravagante uitspraken over homoseksuelen te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens.
Ik vind het ook raar dat mensen die zichzelf tolerant noemen pleiten voor het verbieden van het posten van Christelijke argumenten op straffe van een ban.
Ik pleit nergens voor het verbieden van posten door homoseksuelen.
Ik ken wel meer users die dat doen, maar dan uit de naam van een ander boek. Niemand die zich daar druk over maakt, dus dan zijn Bijbelse quotes ook toegestaan lijkt me. Des te meer de standpunten die er uit aangenomen worden, want dat is hun religieuze goedrecht, ofschoon ik dat duizend maal gehoord heb als het een andere religie betreft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het punt is wel dat je je verschuilt achter, ik citeer, 'heilige geschriften', om de meest extravagante uitspraken over homoseksuelen te doen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:12 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik ken wel meer users die dat doen, maar dan uit de naam van een ander boek. Niemand die zich daar druk over maakt, dus dan zijn Bijbelse quotes ook toegestaan lijkt me. Des te meer de standpunten die er uit aangenomen worden, want dat is hun religieuze goedrecht, ofschoon ik dat duizend maal gehoord heb als het een andere religie betreft.
Halcon, en LXIV maken derhalve gewoon gebruik van hun religieuze opvattingen. Op een discussieforum is dat een valide argument, over wetenschappelijke feiten is namelijk niet te discussiëren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucas_en_Jenny_Goereequote:Lucas en Jenny Goeree trouwden in 1979 nadat Lucas gescheiden was uit een eerder huwelijk waaruit hij acht kinderen had. Daarna vestigden ze zich in Zwolle en waren daar actief in de Jezusbeweging, waar ze tot in 1982 in het bestuur zaten.
In 1985 werden ze door de rechtbank te Zwolle veroordeeld vanwege antisemitische uitlatingen in hun blad Evan en werd hen verboden het artikel Wat moet ik met Auschwitz? te publiceren, waarin ze de Joden ervan beschuldigden de Holocaust over zichzelf te hebben gebracht door Jezus als de Messias te verwerpen. Die vloek zouden de Joden over zich hebben gehaald toen ze riepen: Zijn bloed kome over ons en onze kinderen (Matteüs 27:25).[1][2] De Goerees bleven hier echter over publiceren terwijl ze in hoger beroep gingen, omdat ze zich meer gebonden achtten aan (hun interpretatie van) Gods Woord dan aan de Nederlandse wet. Meer rechtszaken volgden, onder andere in 1988 over publicaties tegen homoseksualiteit. In 1989 werd Jenny Goeree voorwaardelijk veroordeeld tot twee maanden gevangenisstraf wegens belediging van Joden.
Doe es toelichten wat je hiermee bedoeld?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
(wellicht ietwat vochtige) gelaat
Het niet zo op homo's hebben, of zeggen dat de Holocaust eigen schuld dikke bult was is ook een miniem verschil in ernst hè.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:18 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucas_en_Jenny_Goeree
Nee, je moet het volgende bewijzen:quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:03 schreef Halcon het volgende:
Moet ik bewijzen dat er wereldwijd miljoenen mensen sterven aan AIDS?
Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien.
Ik weet niet waar je druk om maakt maar jij eist van anderen dat zij homofielie een geaardheid vinden zonder ruimte te geven aan hun denkwijze om hun eigen mening te vormen en deze ook te uiten. Dat is ziek vind ik.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:02 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee, je moet het volgende bewijzen:
[..]
je kunt die post ook gewoon zien als vrijheid van meningsuiting, aangezien hij zelf niemand met de dood bedreigd. je kunt inplaats van zeuren beter opzoek gaan naar argumenten (zoals overbevolking) en cijfers (zoals kinderen van homostellen die het niet slecht hebben)quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar argumenten waarom homo's niet verantwoordelijk zijn voor AIDS, de verspreiding daarvan onder hetero's en de vele AIDS-doden? Briljant idee! Dat iemand hier niet veel eerder mee is gekomen! Had een hoop gezeik gescheeld lijkt me zo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je kunt die post ook gewoon zien als vrijheid van meningsuiting, aangezien hij zelf niemand met de dood bedreigd. je kunt inplaats van zeuren beter opzoek gaan naar argumenten (zoals overbevolking) en cijfers (zoals kinderen van homostellen die het niet slecht hebben)
dit afdoen als notewaardig of zelfs banwaardig zou betekenen dat je geen discussie aan kan gaan.
en geloof me, ik ben het 100% oneens met die poster.
ja. misschien kan je zelf op zoek gaan. google is your buddy.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:55 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Op zoek gaan naar argumenten waarom homo's niet verantwoordelijk zijn voor AIDS, de verspreiding daarvan onder hetero's en de vele AIDS-doden? Briljant idee! Dat iemand hier niet veel eerder mee is gekomen! Had een hoop gezeik gescheeld lijkt me zo.
Het was een hopeloos topic dus prima dat het op slot gaat. De persoonlijke aanval op jou was niet meer dan de constatering dat je net als Whiskey_Tango post. Het spotten dat iemand een kloon is, is geen aanval, maar een constatering. Je voelt je er onnodig door beledigd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:20 schreef De_Ruyter het volgende:
Moslims martelen iedere 3 minuten een Christen.
Kan er worden gekeken hiernaar, en de onnodige persoonlijke aanval en verwijten na een kritische vraag. Er word gefeest om de dood van Christenen, dat mag volgens mij niet.
in before the lock.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:31 schreef De_Ruyter het volgende:
Rigoureus opgelost, maar toch bedankt.
volgens mij ben jij de verkeerde aan het zuigen. concentreer je nou eens op je eigen geneuzel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het was een hopeloos topic dus prima dat het op slot gaat. De persoonlijke aanval op jou was niet meer dan de constatering dat je net als Whiskey_Tango post. Het spotten dat iemand een kloon is, is geen aanval, maar een constatering. Je voelt je er onnodig door beledigd.
Ik ben er niet door beledigd, ik was meer beledigd door verwijten dat ik walgelijk zou zijn. Maar het is al opgelost dus w.m.b. is het klaar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het was een hopeloos topic dus prima dat het op slot gaat. De persoonlijke aanval op jou was niet meer dan de constatering dat je net als Whiskey_Tango post. Het spotten dat iemand een kloon is, is geen aanval, maar een constatering. Je voelt je er onnodig door beledigd.
Ik acht mensen die aangeven dat de seksuele geaardheid van mensen op magische wijze een ziekte heeft doen ontstaan niet vatbaar voor argumenten. Hoe dan ook, het lijkt me niet wenselijk iedereen maar de meest walgelijke onzin te laten spuien met als argument "je kunt toch de discussie aangaan?". Ja, dat kan. Dat kan altijd en onder elke omstandigheid. Het is echter lang niet altijd nodig. Zo ook hier niet; een moderator kan gewoon de achterlijke posts verwijderen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja. misschien kan je zelf op zoek gaan. google is your buddy.
100% mee eens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:38 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Ik acht mensen die aangeven dat de seksuele geaardheid van mensen op magische wijze een ziekte heeft doen ontstaan niet vatbaar voor argumenten.
Heb je het hele topic wel gelezen? Mensen deden niet anders.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
100% mee eens.
maar kom dan met de tegenargumenten.
ik ken een lesbisch stel en dat heeft een kind gekregen. kind wordt helemaal goed opgevoed. niet beter dan andere kinderen, ofzo. maar wel gewoon met liefde. en dat ontbreekt de laatste tijd als ik om mij heen kijk en lees etc.
en dan? als iemand iets post wat niet past binnen de discussie omdat het veel te ver gaat, moet je het dan noten, bannen of modden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je het hele topic wel gelezen? Mensen deden niet anders.
Nee ik eis helemaal niks van anderen behalve dat ze op een fatsoenlijke manier een discussie vormen, de stront die Halcon&LVIX over homo's uit kieperen is niet normaal te noemen,en dat gaat me zeker gezien de laatst gequote opmerking van Halcon te ver, daar ageer ik tegen, dat hij vanwege zn denkbeelden homofilie een ziekte, perversiteit en de ondergang van Nederland vind is zijn probleem, niet het mijnequote:Op zaterdag 19 december 2009 14:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik weet niet waar je druk om maakt maar jij eist van anderen dat zij homofielie een geaardheid vinden zonder ruimte te geven aan hun denkwijze om hun eigen mening te vormen en deze ook te uiten. Dat is ziek vind ik.
Het ging mij erom dat Halcon na 7 pagina's beledigen nog een versnelling erbij gaf en homo's verantwoordelijk hield voor het wereldwijde AIDS probleem, terwijl HIV een straf voor losbandig gedrag zou zijn, en dat met genocide vergeleek, dat schoot me verkeerd en daar blijf ik bij. Hoe ongefundeerd wilde je het hebben?quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:44 schreef zoalshetis het volgende:
je kunt die post ook gewoon zien als vrijheid van meningsuiting, aangezien hij zelf niemand met de dood bedreigd. je kunt inplaats van zeuren beter opzoek gaan naar argumenten (zoals overbevolking) en cijfers (zoals kinderen van homostellen die het niet slecht hebben)
dit afdoen als notewaardig of zelfs banwaardig zou betekenen dat je geen discussie aan kan gaan.
en geloof me, ik ben het 100% oneens met die poster.
alsjeblieft geen tegenargumenten. maar hij wenst niemand dood. dat is de prijs en misbruik van vrijheid-van-meningsuiting.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee ik eis helemaal niks van anderen behalve dat ze op een fatsoenlijke manier een discussie vormen, de stront die Halcon&LVIX over homo's uit kieperen is niet normaal te noemen,en dat gaat me zeker gezien de laatst gequote opmerking van Halcon te ver, daar ageer ik tegen, dat hij vanwege zn denkbeelden homofilie een ziekte, perversiteit en de ondergang van Nederland vind is zijn probleem, niet het mijne
[..]
Het ging mij erom dat Halcon na 7 pagina's beledigen nog een versnelling erbij gaf en homo's verantwoordelijk hield voor het wereldwijde AIDS probleem, terwijl HIV een straf voor losbandig gedrag zou zijn, en dat met genocide vergeleek, dat schoot me verkeerd en daar blijf ik bij. Hoe ongefundeerd wilde je het hebben?
Waar zou ik in godsnaam tegenargumenten vandaan kunnen halen tegen over zoveel onzin?
Inderdaad. De beschuldiging inzake intolerantie is dan ook een pot-ketel-pikzwart verhaal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je druk om maakt maar jij eist van anderen dat zij homofielie een geaardheid vinden zonder ruimte te geven aan hun denkwijze om hun eigen mening te vormen en deze ook te uiten. Dat is ziek vind ik.
Bron is gewoon een krant...midden-rechts. niets mis mee. Er wordt ook ergens verwezen naar Amnesty.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:27 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Moslims martelen iedere 3 minuten een Christen.
Dump van vaag artikel, slechte bron, geen aanzet tot discussie.
Bron is een privé organisatie van een vervolgde moslim bekeerling. Er is geen onderbouwing van de cijfers. Het ging niet om discriminatie, maar om het doden van christenen met concrete cijfers die geen bron hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Bron is gewoon een krant...midden-rechts. niets mis mee. Er wordt ook ergens verwezen naar Amnesty.
En het is echt niets nieuws dat christenen op bepaalde plekken in het midden-oosten gediscrimineerd worden. Google. Is dus niet de reden waarom het topic dicht ging. Dat is behoorlijk gemanipuleerd door de users zelf.
Ik moet nu weg, anders had ik zelf een topic geopend
Je hebt een beetje moeite met meningen die niet in jouw straatje passen of is dat maar schijn?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:50 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee ik eis helemaal niks van anderen behalve dat ze op een fatsoenlijke manier een discussie vormen, de stront die Halcon&LVIX over homo's uit kieperen is niet normaal te noemen,en dat gaat me zeker gezien de laatst gequote opmerking van Halcon te ver, daar ageer ik tegen, dat hij vanwege zn denkbeelden homofilie een ziekte, perversiteit en de ondergang van Nederland vind is zijn probleem, niet het mijne
[..]
Het ging mij erom dat Halcon na 7 pagina's beledigen nog een versnelling erbij gaf en homo's verantwoordelijk hield voor het wereldwijde AIDS probleem, terwijl HIV een straf voor losbandig gedrag zou zijn, en dat met genocide vergeleek, dat schoot me verkeerd en daar blijf ik bij. Hoe ongefundeerd wilde je het hebben?
Waar zou ik in godsnaam tegenargumenten vandaan kunnen halen tegen over zoveel onzin?
Nee, elke twee a drie minuten een mishandeling zegt de TT en 165,000 Christenen per jaar dood vanwege hun geloof staat in de OP. Die statements in de OP en die TT hebben geen fatsoenlijke bron.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:38 schreef paddy het volgende:
Het topic ging over mishandelingen van christenen. Niet elke 2 a 3 minuut een dode dus
Dit vond ik ook nogal vreemd. Ik keek zelfs nog even in de index of Frutsel misschien aan het gastmodden was in NWS.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:34 schreef voyeur het volgende:
Ik vind het ook vreemd dat je door het slotje heen post om een eigen mening neer te zetten
Al twee gevonden...eigenlijk drie, maar derde zullen jullie niet als bron ervaren. De TT was fout, want men sprak over wereldwijd. En ja, had dat beter hier kunnen doenquote:en geen tweede te vinden
Dan moet je die FA van achteren even wijzen op de journalistieke regels voor brongebruik. In dit geval was het een aangehaalde uitspraak van een obscure organisatie. Dat is geen bron; als je dat al wil publiceren zet je het tussen aanhalingstekens om duidelijk te maken dat het slechts een citaat is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef paddy het volgende:
eigen mening?
Achter zelf aangegeven door een FA dat er niets mis was met de Jeruzalem post en gewoon als bron kan dienen
Ik heb niets tegen de Jeruzalem Post. Ik lees hem vaak aandachtig in de Engelse versie. Daar gaat het echter niet om. Alle grote kranten hanteren de regel dat een onbewezen stelling tussen aanhalingstekens geplaatst wordt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:32 schreef paddy het volgende:
Mijn persoonlijke opinie doet er helemaal niet toe. Dat jij dat zo wil over laten komen maakt het geen feit.
Jeruzalem Post is dus gewoon een bron. Net als het NRC en een visie van een columnist (waar ik de TT van veranderd heb) best in een topic kan. Je vraagtekens bij een artikel zetten kan altijd. Het topic is wel terecht gesloten, en ik had het misschien niet in het topic aan moeten geven (de regel die je steeds vergeet te quoten) Maar daarom is het NRC nog wel gewoon een bron. dat was mijn punt. Dat was ook mijn punt. Dat jij er meer van wil maken dan het is, is iets wat jij je in je hoofd haalt.
Mijn persoonlijke mening zet ik wel in een topic en post ik niet door een slotje heen. dat jij dat wel als zo ervaart is jammer.
Wanneer e Al-jazeera had gestaan als bron (krant)? Had ik ook gewoon gepost dat met de bron niets mis was, maar ook gewoon een krant was.
Nee en ik hap niet meer op jouw getroll, ik heb geen moeite met andere meningen maar verbaas me af en toe wel over hoe ver users mogen gaan in hun beledigingen jegens anderen of andersdenkenden, en aangezien er geen deel 3 is is hiermee voor mij de kous af...quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:41 schreef Halcon het volgende:
Je hebt een beetje moeite met meningen die niet in jouw straatje passen of is dat maar schijn?
Ik verbaas me er over dat je jezelf rekent tot de groep tolerante mensen en mij uitmaakt voor intolerant, terwijl juist jij degene bent die intolerant is t.o.v. mensen met een mening die niet in jouw straatje past. Nu maak je je er ook weer vanaf met de kolderieke opmerking dat je niet meer hapt op mijn getroll.quote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Nee en ik hap niet meer op jouw getroll, ik heb geen moeite met andere meningen maar verbaas me af en toe wel over hoe ver users mogen gaan in hun beledigingen jegens anderen of andersdenkenden, en aangezien er geen deel 3 is is hiermee voor mij de kous af...
*zucht*quote:Op zondag 20 december 2009 00:33 schreef Halcon het volgende:
Ik verbaas me er over dat je jezelf rekent tot de groep tolerante mensen en mij uitmaakt voor intolerant, terwijl juist jij degene bent die intolerant is t.o.v. mensen met een mening die niet in jouw straatje past. Nu maak je je er ook weer vanaf met de kolderieke opmerking dat je niet meer hapt op mijn getroll.
Tja, je wilt gewoon niet discussieren. Het enige wat je wilt is een forum waarop alleen meningen staat die niet in jouw straatje passen.
Wellicht kun je www.fokforum.com.kp openen?
Het grofste van het grofste? Er worden gewoon plausibele argumenten gegeven. Dat jij het er niet mee eens bent kan gebeuren en is je goed recht, maar dat zou normaalgesproken geen aanleiding hoeven te zijn om LXIV en mij te beschuldigen van geflame, gescheld, getroll en het posten van het grofste van het grofste. Je bent gewoon intolerant t.o.v. meningen die niet de jouwe zijn en probeert uit hoofde daarvan mensen met een andere mening een ban aan te smeren. Dat is gewoon erg flauw.quote:Op zondag 20 december 2009 00:40 schreef YuckFou het volgende:
[..]
*zucht*
Als je mn eerste reaktie in het topic had gelezen had je gezien dat ik het in de basis deels eens was met LVIX, alleen omdat de eilanden waar het topic in eerste instantie over ging, deel gaan uitmaken van de Nederlanden als gemeente zullen ze zich moeten schikken in het Nederlands recht.
Daarna ging de discussie een heel andere kant op over het wel of niet juist zijn van het openstellen van het burgerlijk huwelijk voor mensen van gelijk geslacht, ook daar heb ik mn mening netjes gegeven zonder geflame of gescheld, maar waar jij en LVIX werkelijk het grofste van het grofste geschut uit de kast halen om je mening over homo's uit te dragen, beticht je mij van intolerantie, nogmaals, ik heb wel moeite met je mening maar die mag je hebben, alleen als je een groep mensen zo keihard over een kam scheert zoals jij in de eerder gequote post doet dan ga je imo echt te ver, daarom en alleen daarom ben ik hier erover gaan zeiken, en dat heeft niks met intolerantie te maken maar eerder met een gevoel van dat ik voor het eerst hier zo grof beledigt ben door iemand die verder vrij normaal kan redeneren dat ik dat wilde melden, en tot mijn spijt is daar verder niks tegen gedaan, maar goed, ik ben geen MOD of FA dus daar kan ik niks aan doen.
een kleine bloemlezing:quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef Halcon het volgende:
Het grofste van het grofste? Er worden gewoon plausibele argumenten gegeven.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:38 schreef Halcon het volgende:
Aan homoseksuele praktijken kan absoluut geen goedkeurig gegeven worden, laat staan dat je het moet stimuleren door middel van dit soort provocerende maatregelen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:44 schreef Halcon het volgende:
Ook moet de staat maatregelen nemen tegen homoseksualiteit in plaats van toe te geven aan deze perversiteiten.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:45 schreef LXIV het volgende:
Ze mogen samenwonen en zelfs sodomie is niet meer strafbaar in Nederland. Dat vind ik al ver genoeg gaan. Waarom moeten ze dan ook nog trouwen? Puur om te provoceren en op slinkse wijze het werkelijke huwelijk, dat zij nooit ervaren kunnen, te corrumperen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef LXIV het volgende:
Het is toch de kat op het spek binden wat betreft pedofilie!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Halcon het volgende:
Perversiteiten leiden tot moreel verval en homoseksualiteit valt onder perversiteiten.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:17 schreef Halcon het volgende:
Het gaat niet om twee mensen, maar om een toenemende groep mensen met alle ellende die er bij komt kijken. Ja, dit is een van de componenten die er voor gaan zorgen dan de Nederlandse maatschappij totaal in elkaar dondert. Het kaartenhuis is al aan het wankelen. Een tikje en de boel ligt om.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:23 schreef Halcon het volgende:
Waar haal je vandaan dat ze handelsbekwaam zijn? Op het gebied van relaties zijn ze kennelijk niet handelsbekwaam, anders zouden ze wel iemand van het andere geslacht huwen.
Het huwelijk is o.a. bedoeld om twee mensen van verschillende geslachten aan elkaar te binden (monogamie) en om geslachtsziektes te voorkomen.
O.a. dit laatste wordt compleet om zeep geholpen door homo's en het is van de zotte dat het nog gestimuleerd wordt ook door ze de mogelijkheid te geven om te huwen en hun homoseksuele gedrag uit te oefenen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:27 schreef Halcon het volgende:
ver·dor·ven bn totaal bedorven, door en door slecht
Uit de Bijbel blijkt dat homoseksualiteit een verdorven iets is.
Daarnaast:
ziek·te de; v -n, -s 1 het ziek-zijn: storing in de werking ve of meer vd organen 2 vorm van ziekte; ziekelijke neiging of gewoonte: beroepsziekte, geestesziekte, kinderziekte, welvaartsziekte
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:28 schreef Halcon het volgende:
Er zijn veel meer heteroseksuelen dan homoseksuelen. Relatief gezien komt het veel vaker voor bij homoseksuelen en zijn homoseksuelen actief bezig met het verspreiden van dit soort ziektes. Kennelijk is het doel het uitroeien van de mensheid.
Homoseksualiteit zorgt voor een afname van de geboortecijfers, waardoor de populatie op termijn minder snel zal groeien en misschien zelfs zal dalen. Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:41 schreef Halcon het volgende:
HIV is een ziekte die verspreid is door homoseksuelen. De allereerste patienten waren ook homoseksuelen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:44 schreef Halcon het volgende:
HIV is niet te vergelijken met de meeste andere ziektes. HIV is bedoeld als straf voor mensen die zich niet normaal kunnen gedragen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Halcon het volgende:
Het krijgen van minder kinderen in zijn totaliteit wordt versterkt door individualisme en het actief propageren van homoseksualiteit i.p.v. werk maken van het bestrijden daarvan.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:07 schreef Halcon het volgende:
Het is ook slechts symptoombestrijding aangezien homo's zich niet voort kunnen planten en ziektes verspreiden. Op termijn zit je dan met een homofiele, grijze bevolking. Dan is het helemaal afgelopen.
4,4% zorgt voor 45 a 50% van het aantal HIV-besmettingen. Dan is het geen generaliseren meer als je stelt dat homo's de verspreiders van HIV zijn.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:16 schreef Halcon het volgende:
Homo's hebben geen doel. Ze weten niet beter en zijn een instrument om de mens te waarschuwen voor het kwade. Grieppatienten hebben ook niet het doel om mensen te besmetten met hun griepvirussen. Het gebeurt echter wel als je niet oppast. Zo gaat het ook met GRID, want men later politiek correct AIDS heeft genoemd.
Als de mens af blijft wijken van het rechte pad, dan zal het uiteindelijk zorgen voor de vernieting van (een groot deel van) de mensheid. Dat dient men zich ter dege bewust te zijn.
Ik neem het homoseksuelen ook niet kwalijk. Ze hebben te lijden onder een vreselijke ziekte en "verlichte" overheden weigeren om diagnose te stellen en om genezing te organiseren. Het resultaat daarvan is dat de ziekte zich verder verspreid en dat allerlei andere ziektes meeliften op dit "succes".
De afkeer van homoseksualiteit en daarmee gepaard homohaat druipen van je posts af en ik hoop dat je beseft dat er nog steeds tieners zijn die verward door hun gevoelens door dit soort meningen uiteindelijk suicide plegen omdat ze niet uit de kast durven te komen, je vergelijkingen mbt HIV en AIDS zijn schandalig, het overgrote deel van de besmettingen in Afrika komt door bijklussende huisvrouwen die stiekum als prostituee werken en het onveilig doen,en je doorlopende gebash met woorden als pervers, verkrachting en je stelling dat HIV een ziekte is om losbandig gedrag te straffen zijn werkelijk ongehoord...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:19 schreef Halcon het volgende:
Die 4,4% homoseksuelen gaan ook dood inderdaad, maar laten wel wat ziektes achter waar ze voor minimaal de helft voor verantwoordelijk zijn en indirect voor 100%.
Het actief propageren van homoseksualiteit in plaats van het genezen van homoseksualiteit zorgt er ook voor dat meer mensen zich homoseksueel gaan gedragen.
Dat heeft gewoon invloed op de dalende geboortecijfers, aangezien homo's zich niet voortplanten.
Ik sta voor 100% achter elke letter die ik heb gepost, anders zou ik het niet hebben gepost. Er is niets schandaligs aan hoor. Het past niet in jouw straatje, maar dat is een ander verheel en compleet irrelevant.quote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef YuckFou het volgende:
[..]
een kleine bloemlezing:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De afkeer van homoseksualiteit en daarmee gepaard homohaat druipen van je posts af en ik hoop dat je beseft dat er nog steeds tieners zijn die verward door hun gevoelens door dit soort meningen uiteindelijk suicide plegen omdat ze niet uit de kast durven te komen, je vergelijkingen mbt HIV en AIDS zijn schandalig, het overgrote deel van de besmettingen in Afrika komt door bijklussende huisvrouwen die stiekum als prostituee werken en het onveilig doen,en je doorlopende gebash met woorden als pervers, verkrachting en je stelling dat HIV een ziekte is om losbandig gedrag te straffen zijn werkelijk ongehoord...
Heb je uberhaupt door hoe beledigend je tekeer gaat? Of zie je dat zelf niet?
Mja, zou wel zo kies zijn....maar mijn punt was dusquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen de Jeruzalem Post. Ik lees hem vaak aandachtig in de Engelse versie. Daar gaat het echter niet om. [q] Daar ging het mij dus wel om...de bron is gewoon Jeruzalem post. Net als die collumnist schreef voor Het NRC[q]Alle grote kranten hanteren de regel dat een onbewezen stelling tussen aanhalingstekens geplaatst wordt.
Bron van doden om het geloof zijn er meerdere van....Jeruzalem Post was gewoon een bron.quote:2. geen 100% betrouwbare bron en geen tweede te vinden
quote:Je hebt ook geclaimd dat de TT fout was omdat die ´elke drie minuten wordt een christen gemarteld´ niet wereldwijd was. Kan je dat ook nog toelichten.
2 a 3 minutenmishandeling kon ik ook niet vinden, in 2006 schreef trouw dus nog wel over 100.000 doden..was een bron van Trouwquote:Nee, elke twee a drie minuten een mishandeling zegt de TT en 165,000 Christenen per jaar dood vanwege hun geloof staat in de OP. Die statements in de OP en die TT hebben geen fatsoenlijke bron.
Je haalt je dat dus echt in je hoofd. Leest mijn post dus anders. Heel normaal dat ik wanneer het in al-jazeera zou staan en er zou hetzelfde staan over moslims..dat ik zou zeggen.. er is niets mis met de bron. Is gewoon een krant midden linksquote:Lees nou eerst maar de eerdere posts rustig door als je bezoek weg is en reageer dan. Het hoofdpunt is dat je je werk als mod en als poster moet scheiden.
Mja, nu meerdere keren al een reactie op gegeven, maar volgens mij lees je er overheenquote:Het zou tevens helpen als basale journalistieke regels op NWS gebruikt zouden worden als toets. Dat topics met krankzinnige claims geplaatst worden kunnen jullie niet helpen, maar dat een mod door het slotje heen én in Feedback die vervolgens gaat verdedigen is echt niet handig.
Ik ga er wel doorheen lopen. Dacht dat je onderhand wel wist hoe en wat op FOK! wel en niet wenselijk is en wasquote:Op zondag 20 december 2009 01:25 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik sta voor 100% achter elke letter die ik heb gepost, anders zou ik het niet hebben gepost. Er is niets schandaligs aan hoor. Het past niet in jouw straatje, maar dat is een ander verheel en compleet irrelevant.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:46 schreef Sjaakz het volgende:
paddy, volgens mij vat je de kritiek van voyeur niet helemaal juist op... Je lijkt steeds op de inhoud in te willen gaan.. "Ja, maar in Trouw stond in 2006 ook al iets over moslims" enz. Daar gaat het helemaal niet om. Waar het om gaat is dat je het nodig vind om een paar uur later - schijnbaar vanuit het niets - in dat topic te posten...
Lezen jullie niet?quote:Je hebt ook geclaimd dat de TT fout was omdat die ´elke drie minuten wordt een christen gemarteld´ niet wereldwijd was. Kan je dat ook nog toelichten.
Met de bron is dus niets mis. Zoals ik hier nu al TIG!!! keer aangegeven heb!! Had ik het misschien beter niet in het slotje kunnen aangeven, maar hier. Niet één keer, maar herhaaldelijke keren...dus vraag me af of er wel gelezen wordtquote:Nu denk ik - als ik een beetje tussen de regels door lees - dat er wel iets meer aan de hand is, want er is blijkbaar ook contact geweest met een FA... maar wat daar allemaal besproken is - en waarom - is voor ons natuurlijk niet duidelijk. Wij zien slechts jou een paar uur later iets posten in een topic dat allang op slot is.
Dat komt nogal vreemd over.
Ik heb Meerdere keren hier gezegd dat ik misschien beter een antwoord hier had kunnen geven dan in dat topic door het slotje heen posten.quote:
Niet verboden, maar ook niet wenselijk. TS heeft mede zijn topic ook om zeep geholpen...TS niet alleen. Dat over nieuwsdump ga ik nog maar een keer achter aankaarten. Ik heb niet zoveel moeite met nieuwsdump...zolang je maar geen topic dumpt en er vervolgens helemaal niet meer naar om kijkt.quote:Op zondag 20 december 2009 12:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Zucht. De JP citeert alleen maar een of andere bekeerde moslim. De JP is niet de bron an sich voor het feit dat in de TT wordt gegeven. De feitelijke bron is namelijk die meneer van die onbekende organisatie. De JP geeft hem slechts een platform voor zijn uitspraken. TS van dat topic meent echter die woorden van die meneer als gospel te moeten verkondigen. Dat was mijn probleem met dat topic. Dat, plus het feit dat er geen enkele aanzet tot discussie werd gegeven door TS, doch er slechts een nieuwsdump plaatsvond, wat volgens jullie eigen regels (zie de OP van dit topic) niet de bedoeling is. Ik erger me er al kapot aan dat Tong het blijkbaar wel mag, maar het wordt zo onderdehand wel een epidemie.
Jij lijkt er bij voorbaat vanuit te gaan dat alle kritiek, waar, wanneer en door wie dan ook geuit altijd maar weer te maken heeft met "ons" waanbeeld van jouw partijdigheid. Dit lijk je er zo hard bij jezelf ingeramd te hebben dat je dat ook overal in begint te lezen. Hoe is mij vaak een raadsel.quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef paddy het volgende:
Dat jullie denken dat ik dit uit partijdigheid doe, is werkellijk een probleem wat niet bestaat.
Is hier nou die hele heisa om?quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:06 schreef paddy het volgende:
Meerdere bronnen gevonden van mishandeling, maar topic blijft dankzij punt 1, 3, 4 en 5 gewoon dicht
Ahgut, het zoveelste kloontje van mekkertje meldt zich.quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef LogischCorrect het volgende:
Wanneer ik alleen dit topic lees, komt Paddy niet echt als een onpartijdige mod over bij mij.
Er stond eerst meer, maar is door Paddy later weer geedit.quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Is hier nou die hele heisa om?![]()
Nou nou zeg, het gebrek aan buitenlucht begint te knagen aan het humeur van mensen hier ofzo?
Déjà-vu, ik blijf maar weg.quote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Er stond eerst meer, maar is door Paddy later weer geedit.
De heisa lijkt me wel mee te vallen, maar een aantal mensen maakt zich druk over de kwaliteit van het NWS forum. Dat lijkt me een goede zaak; beter dan desinteresse bij de users.
Huh? Nu gaat die echt spannend worden. Er is geen edit geweest. Zal deze ook even aan de FA's voorleggen, zodat ze ter bevestiging kunnen kijken.quote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Terecht gastslot. bedankt voor het meldenquote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef Ynske het volgende:
Lichaam laura Dekker gevonden een slotje? plz?
Dank je.quote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
positieve discriminatie in zutphen afgeschaft
Niet eens een nieuwsdump, alleen een linkdump![]()
Eh nee hoor, Paddy heeft haar sluitpost helemaal niet geëdit: klikquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
De heisa lijkt me wel mee te vallen, maar een aantal mensen maakt zich druk over de kwaliteit van het NWS forum. Dat lijkt me een goede zaak; beter dan desinteresse bij de users.
quote:Op zondag 20 december 2009 18:43 schreef remlof het volgende: [..] Eh nee hoor, Paddy heeft haar sluitpost helemaal niet geëdit: klik Een bericht dat wel veranderd is zie je de edit-history van: klik
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef paddy het volgende: Heb visite, maar toch even snel tussendoor. Mja, het zou toch alleen maar bash en geflame gaan worden. (vandaar dat ik de regel weer weghaalde dat ik er een topic over wilde openen, en was na het door het slotje heenposten) Is misschien ook meer iets voor F&L dan. Wilde alleen even duidelijk maken dat met de bron verder niets mis is..iets rechtzetten qua bron vooral in de zin [..] Al twee gevonden...eigenlijk drie, maar derde zullen jullie niet als bron ervaren. De TT was fout, want men sprak over wereldwijd. En ja, had dat beter hier kunnen doenSjaakz.!..alsof je dat niet weet
![]()
Nou prima toch. Je hoeft dingen niet te onderstrepen overigens. Ik wil ook al niks ´over laten komen´. Ik lees gewoon wat er staat. Dát sop is de kool niet waard.quote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef paddy het volgende:
Had het over een hele andere post. Was een post in feedback hier... die ik gewijzigd heb. En daar stond niet meer dan dat ik weg moest en anders zelf wel een topic opende. Had totaal niets te maken met wat jij aanhaalde of over wilde laten komen. Nooit in de sluitpost dus.
En bedankt, remlof![]()
Het is mooi geweest. Ik ga er vandoor.
Nog twee reacties en het topic zit vol. Al wel vast verwezen naar andere topic.quote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef Disana het volgende:
Beetje verwarrend:
Zeilmeisje Laura gevonden!
Terwijl het nieuws veel eerder ook al hier was gepost:
Zeilster Laura vermist! deel 2
Kick het dan naar ergens anders. Het verdient echt geen slotje.quote:Op maandag 21 december 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Niks voor NWS.
done, thxquote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
Kan iemand die pics even weghalen?
Amerikaanse luchtaanval in Jemen
Misschien moet je ze allemaal even lezen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar met die post iets niets mis mee. met bansheeboy is mijns inziens afentoe wat mis (met mij ook hoor)
maar dat mag, want dat betekent dat je je mening mag verkondigen zoals jij die ziet.
Hi Disana, ik heb even een 2de topic geopend, de andere was inmiddels vol.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet je ze allemaal even lezen.
nee dat hoeft niet. ik ken hem langer dan vandaag. hij speelt even het radicaaltje. en denkt ondertussen, goh ik ben wel iets te radicaal. of aan het kutten. anyhow, zo radicaal denkt hij soms. respecteer dat en leg het naast je neer. het sterkt je immers alleen maar meer in je eigen gevoel.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet je ze allemaal even lezen.
Mijn gevoel is al sterk genoeg: het vraagt naar een teiltje.quote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet. ik ken hem langer dan vandaag. hij speelt even het radicaaltje. en denkt ondertussen, goh ik ben wel iets te radicaal. of aan het kutten. anyhow, zo radicaal denkt hij soms. respecteer dat en leg het naast je neer. het sterkt je immers alleen maar meer in je eigen gevoel.
laat hem lekker. jij bent ook wel eens fel of orthodox. ik ook. vaak zelfs.quote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn gevoel is al sterk genoeg: het vraagt naar een teiltje.
Gewijzigd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef voyeur het volgende:
Kan Laura Dekker # 4 Waar de rechter niet gewraakt wordt. gewijzigd worden in ´Laura Dekker #4 Waar de rechter niet gewraakt wordt´
welke discussiequote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
Connexxion heeft helden in dienst
Past niet echt bij de lopende discussie.
---> OUD dan maar?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef De_Ruyter het volgende:
Het is voornamelijk een ethische discussie, die wordt voortgezet op persoonlijk vlak, waar an sich niks mee is want ethiek is een persoonlijk standpunt.
Dat is niet ethisch, dat is politiek correct en verantwoord, een heel verschil. Ik moet er niet aan denken om die discussie te moeten voeren tussen wat knuffel moeders.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
---> OUD dan maar?
Dan pas krijg je een ethische discussie
Op het moment dat je elkaar voor klapjosti, mongool of zwakzinnige uitmaakt, laat staan foto's van abuweetikverwegnogwat gaat posten, dan ontgaat me de discussie
En mijn reactie daarop dat hij zich niet eens kan gedragen op een forum nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk milieu jij je begeeft, maar bij mij is er geen sprake van zulke overlast veroorzaken in het openbaar vervoer, mijn familie weet zich wel te gedragen.
Waar is mijn vraag tegen gericht dan aldus jou, de gehele Marokkaanse gemeenschap?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Sjaakz het volgende:
Hoe kan deze reactie richting mij wel gewoon...
[..]
En mijn reactie daarop dat hij zich niet eens kan gedragen op een forum niet
Nou heb ik op zich weinig moeite met deze reactie hoor, maar ik vind hem minstens zo kwalijk als de mijne. Ik beperk me tenminste nog tot zijn persoon.
Sorry dan Sjaakz, topic ging zo snel ineens... dat ik een heel zwikkie (zon 60-70%) heb weggegooid. Misschien heb ik er één teveel of te weinig gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Sjaakz het volgende:
Hoe kan deze reactie richting mij wel gewoon...
[..]
En mijn reactie daarop dat hij zich niet eens kan gedragen op een forum niet
Nou heb ik op zich weinig moeite met deze reactie hoor, maar ik vind hem minstens zo kwalijk als de mijne. Ik beperk me tenminste nog tot zijn persoon.
Bedankt voor de opheldering.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry dan Sjaakz, topic ging zo snel ineens... dat ik een heel zwikkie (zon 60-70%) heb weggegooid. Misschien heb ik er één teveel of te weinig gedaanBeide reacties zouden in mijn ogen prima nog moeten kunnen.
en nu maar hopen dat je hem ook gebanned krijgt ofzo? stel je niet zo aan. ben je ongesteld, vrouwtje?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Israël vernoemt plein naar wijlen president Anwar Sadat
Nog zo'n kansloos topic. Vrouwelijke posters om hun afwijkende mening wegzetten met kusjes, hoe ouderwets seksistisch maar wel begrijpelijk gezien de hoek waaruit het komt
Ben je een homolientje?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Nog zo'n kansloos topic. Vrouwelijke posters om hun afwijkende mening wegzetten met kusjes, hoe ouderwets seksistisch maar wel begrijpelijk gezien de hoek waaruit het komt
Voor iemand die zo hamerde op je overduidelijk cynisme neem je dat kusje wel heel serieus of niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, is al genoeg aandacht voor dat wicht.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Disana het volgende:
Laura Dekker #5 Waar gemiddeld de maat is
'Laura Dekker wilde zeilboot kopen op Sint Maarten'
Beetje verwarrend, nieuwsbericht wordt al in het oudste topic besproken.
Eigenlijk wel maar iedereen smult ervanquote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, is al genoeg aandacht voor dat wicht.
Komkommertijd he.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar iedereen smult ervan
Nou er gebeurt genoeg, maar het is gewoon een onderwerp waarmee veel mensen zich kunnen identificeren, al was het maar omdat iedereen zelf puber is geweestquote:
ja, wees eens duidelijk. of denk je dat louwes het niet heeft gedaan en de klusjesman gewoon vrijuit kan lopen, zoals ik?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Kees22 het volgende:
In Jonge vrouw in brand gestoken in Zeist is een merkwaardige user opgedoken.
Het topic staat al vol met speculaties, maar dat is gebruikelijk voor FOK! Deze klinken anders, veel doelgerichter.
Ook lijken zijn posts een beetje op moslim- of allochtonengebash, maar dat is het ook niet helemaal.
Ik krijg het akelige gevoel, dat deze persoon er heel gericht op uit is om mensen zwart te maken.
Puur een gevoel, ik heb verder geen houvast, laat staan bewijs.
Mag dat op FOK!? En is het te achterhalen?
ik dacht dat dat duidelijk zou zijn: ik bedoel Fahu.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Hukkie het volgende:
Mss is het handig om aan te geven op welke user je precies doelt?
Jawel, maar het is handig dat je dat ook zelf even vermeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat duidelijk zou zijn: ik bedoel Fahu.
Ik aarzelde, want ik wil niet iemand vals beschuldigen of onterecht de mond snoeren.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is handig dat je dat ook zelf even vermeld.
Nee, dat is het helemaal niet. Het gaat om een moord, maar of dat eerwraak is, is nog helemaal niet duidelijk. Er zijn meer aanwijzingen tegen dan voor eerwraak, tot nu toe. Die eerwraak is er door mensen van buiten ingebracht.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef De_Ruyter het volgende:
Het is dan ook een eerwraak topic, daar klopt wel meer niet aan.
Mjah.. lastig... post ook louter in dat topic. Misschien een betrokkene die gefrustreerd is? Kan ook nog.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat duidelijk zou zijn: ik bedoel Fahu.
Ik wilde hem net sluiten, maar door mijn 300e post sloot het topic zichzelf alquote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Moskee: Nederland moslimstaat maken Nutteloze topickick. Er is een Iran-protesten topic.
Nope, kijk even in dat topic. Het is nog steeds homofoob pur sang en het heeft ook nog eens niets met de discussie te maken.quote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is al weg door user denk ik
[..]
done
Geeft niet. Toch bedankt.quote:
Wat nou PM of zo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:25 schreef cheqy het volgende:
-edit- PM ofzo?
Mijn vraag.quote:Op maandag 28 december 2009 @ 21:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het vooropgezet is. Waar lees je dat?
Ik constateer dat de overheid deze gelegenheid weer met beide handen aan grijpt om angst te zaaien bij de burgers om zo een draagvlak te creeeren van privacy schendende maatregelen en zo de controle van de overheid te vergroten.
quote:En waarom zouden ze dan volgens jou zo graag een bodyscan willen invoeren? Verlicht me.
Het ging me niet alleen om het antwoord. Zo kwam het alleen over als TS bash. Zet een gedeelte van de post terug. Niet allesquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat nou PM of zo?
Deze vraag was ontopic. We hadden gisteren op de FP ook al een discussie over de bodyscan en op een paar vragen van mij heeft hij geen antwoord willen geven.
Als hij in dit topic alsnog antwoord geeft kunnen we geheel ontopic verder discussiëren.
Ik zal als ik tijd heb zo het linkje er even bij zoeken.
Edit: Hier heb ik er één
Al-Qaeda eist mislukte aanslag op
Dus zet mijn vraag even terug als je wilt?
Prima.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Het ging me niet alleen om het antwoord. Zo kwam het alleen over als TS bash. Zet een gedeelte van de post terug. Niet alles
'Al-Qaida oefent zelf al met bodyscan'
Volgens mij kun jij jezelf nu beter gaan quoten wil je een antwoord krijgen, want de user leest misschien niet alle posts weer opnieuwquote:
Ik heb alleen de posts verwijderd die zorgde voor het sturen naar een andere discussie (waar er al meer dan genoeg van te vinden zijn)quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:20 schreef Chooselife het volgende:
Mocht een moderator vinden dat ik kennelijk bepaalde regels overtreed in dit topic;
Rellen in Iran # 2 Waar de mensen niet meer bang zijn!
Graag even een seintje + motivatie.
Ik ben geen bewuste topichooligan en houd me graag aan de regels.
Ik zit hier al sinds 2001, maar zoveel naïviteit en propaganda heb ik nog nooit eerder in één topic teruggezien. En dat mensen die (het lef nog hebben om) een alternatief geluid laten horen zonder pardon worden uitgemaakt voor miskleum, mag van mij ook tegen opgetreden worden. Het lijkt wel een familie-reunie van Erich Honecker. Daar is FOK! niet voor ontworpen toch? Dat is net zo goed in strijd met de policy.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:31 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb alleen de posts verwijderd die zorgde voor het sturen naar een andere discussie (waar er al meer dan genoeg van te vinden zijn)
Wil het topic dus gewoon echt op Iran zelf houden. Een keer een beetje spiegelen kan verhelderend werken. Dat was dit niet meer,dit ging veel verder, dus erg storend lezen
Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Er is dus geen ban aangevraagd ofzo hoor
Hou het gewoon ontopic
Niemand heeft je een 'miskleum' genoemd dus ook hier ben je schromelijk aan het overdrijven. Het is gewoon een feit dat je al twee dagen het topic alle kanten uit probeert te trekken en posters die bij het onderwerp blijven niet met rust laat. Zo beantwoordde je een krantenbericht van mij met een opmerking en link over een voorval in Irak in 2003. Ik kan dan uiteindelijk niet anders concluderen dan dat je tegen bent óm tegen te zijn, kortom je zit er om je uit te leven in oppositie en het topic maakt niet eens zoveel uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 2001, maar zoveel naïviteit en propaganda heb ik nog nooit eerder in één topic teruggezien. En dat mensen die (het lef nog hebben om) een alternatief geluid laten horen zonder pardon worden uitgemaakt voor miskleum, mag van mij ook tegen opgetreden worden. Het lijkt wel een familie-reunie van Erich Honecker. Daar is FOK! niet voor ontworpen toch? Dat is net zo goed in strijd met de policy.
De discussie zal wel wat zijwegen hebben gekend, maar dat hebben de meeste (POL en NWS) discussies volgens wel. Volgens mij is het nooit geescaleerd. De Iran-rellen zijn ook een incident wat het best tot uiting komt in een brede(re) context. Maakt zaken een stuk helderder voor de gemiddelde Nederlander.
Dat de gemiddelde Iraanse nakomeling geen zin heeft in een brede(re) context, is een gevolg van een persoonlijk probleem volgens mij.
Edit:
Dit is dus trollen.
Ik ben hier om te modereren. Het topic een hele andere kant opsturen is niet wenselijk. Een keer een spiegeling maken mod ik niet, maar in dit geval was het niet eens een spiegeling meer. Voor en tegens qua de demonstratie en meningen over die demonstraties blijven gewoon staan. Dus de mond snoeren is ook niet aan de orde.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:42 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ik zit hier al sinds 2001, maar zoveel naïviteit en propaganda heb ik nog nooit eerder in één topic teruggezien. En dat mensen die (het lef nog hebben om) een alternatief geluid laten horen zonder pardon worden uitgemaakt voor miskleum, mag van mij ook tegen opgetreden worden. Het lijkt wel een familie-reunie van Erich Honecker. Daar is FOK! niet voor ontworpen toch? Dat is net zo goed in strijd met de policy.
De discussie zal wel wat zijwegen hebben gekend, maar dat hebben de meeste (POL en NWS) discussies volgens wel. Volgens mij is het nooit geescaleerd. De Iran-rellen zijn ook een incident wat het best tot uiting komt in een brede(re) context. Maakt zaken een stuk helderder voor de gemiddelde Nederlander.
Dat de gemiddelde Iraanse nakomeling geen zin heeft in een brede(re) context, is een gevolg van een persoonlijk probleem volgens mij.
Edit:
Dit is dus trollen.
Miskleum is natuurlijk spreekwoordelijk bedoeld. Ik ben in ieder geval wel "mafkees" genoemd, met opgestoken duimpjes van een moderator erachter.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Niemand heeft je een 'miskleum' genoemd dus ook hier ben je schromelijk aan het overdrijven. Het is gewoon een feit dat je al twee dagen het topic alle kanten uit probeert te trekken en posters die bij het onderwerp blijven niet met rust laat. Zo beantwoordde je een krantenbericht van mij met een opmerking en link over een voorval in Irak in 2003. Ik kan dan uiteindelijk niet anders concluderen dan dat je tegen bent óm tegen te zijn, kortom je zit er om je uit te leven in oppositie en het topic maakt niet eens zoveel uit.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zit te zoeken, maar het ging toch om een niqaab en niet om een boerka?
Misschien begrijp ik het niet, maar jij verandert de TT en noemt haar dracht een boerka terwijl zij het hierquote:Op woensdag 30 december 2009 14:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
het ging om een arts die mevrouwtje niet zijn behandelkamer in wilde laten en niet om een mevrouw die weigerde haar kind te redden ofzoiets, dat is niet nodig en zoals het verhaal nu bekend is simpelweg niet juist (hij heeft haar de keuze immers niet gegeven) en dat vind ik altijd heel erg kinderachtig
dus heb ik gewoon de originele titel gepakt en er een 4 achter geplakt
de rest kan in het feedback topïc want hier verwijder ik het
Maak er dan Vrouw met niqaab weigert arts die zoontje wil helpenquote:Op woensdag 30 december 2009 14:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat weten we niet, das nog geen reden om er zelf maar dingen bij te bedenken voor de titel
de man weigert de vrouw, punt, dat is het verhaal op dit moment
de rest in feedback
dit keer echt
Ik had er iets in de trant van vrouw weigert niqaab af te zetten om kind te laten helpen van gemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 14:47 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Misschien begrijp ik het niet, maar jij verandert de TT en noemt haar dracht een boerka terwijl zij het hier
http://forums.marokko.nl/archive/index.php/t-2996763.html
toch zelf over een niqaab heeft.
Maar voor het verhaal maakt het wel uit want een niqaab zou je op kunnen lichten om de arts je gezicht te tonen. Dat is ook al aan de orde geweest.quote:Op woensdag 30 december 2009 14:59 schreef sp3c het volgende:
ik heb gewoon de originele titel van het eerste topic in de reeks gepakt en er een 4 van gemaakt ... volgende ronde beter
ik versla iedereen met met Starcraft op bloodbath en ik versla veel mensen met Quake live maar ik versla geen nieuws ... ik mod dingetjes in NWSquote:Op woensdag 30 december 2009 15:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar voor het verhaal maakt het wel uit want een niqaab zou je op kunnen lichten om de arts je gezicht te tonen. Dat is ook al aan de orde geweest.
Bovendien is het toch ook gewoon een kwestie van correct zijn in het verslaan/bespreken van nieuws.
ja wat jij er van maakte is duidelijk ... een potjequote:Op woensdag 30 december 2009 15:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had er iets in de trant van vrouw weigert niqaab af te zetten om kind te laten helpen van gemaakt
Dankjewelquote:Op woensdag 30 december 2009 15:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik versla iedereen met met Starcraft op bloodbath en ik versla veel mensen met Quake live maar ik versla geen nieuws ... ik mod dingetjes in NWS
maar ik wil er best niqaab van maken hoor, mij om het even
Dat heb ik inderdaad ook begrepen van haar verhaal.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:20 schreef sp3c het volgende:
het is niet waar
ze weigert nix ... dat doet de arts al voor dr
Oei, dat is wel jammer. Ik had best interessante vragen voor de topicstarter.quote:
Kon je dit al zo snel beoordelen? Ik had net wat fijne vragen voor hem klaargelegd.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, eerlijk is eerlijk. TS was een nepperd die uit zn nek zat te lullen.
Hmm, nu je het zegt. Ja, dat is wat ver gezocht. En dat soort gasten moeten toch altijd tekenen voor geheimhouding?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
Toen ie beweerde infiltrant te zijn geweest nam ik hem niet meer serieus. Kom op zeg.
Dat leek mij ook. Slecht toneelspel.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee, maar het is in ieder geval niet iets waar je mee te koop loopt. Om te reageren op jouw posts in het topic: er zijn zeker westerlingen die bekeren tot de islam. Echter, het idee dat een Belg bekeert, vervolgens zijn rug naar de islam keert en als klap op de vuurpijl ook nog een anti wordt vind ik moeilijk te geloven. Ordinaire rechtsextremist die knul.
Ik heb hem achter neergelegd, want eigenlijk gebruikte hij meerdere bronnen dis of het dan ook spam is? . Kan dus best dat hij weer open gaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oei, dat is wel jammer. Ik had best interessante vragen voor de topicstarter.²
Hahaha nee, wat mij betreft mag het dichtblijven want het leek me puur bedoeld om moslims in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb hem achter neergelegd, want eigenlijk gebruikte hij meerdere bronnen dis of het dan ook spam is? . Kan dus best dat hij weer open gaat.
Het leeft dus wel? Jullie zitten hier gewoon verder te discussiëren![]()
Oh, dat is jammer. Ik zie nl. wel gronden voor een verfijnd discours. Kunnen jullie de "verdachte" linkjes niet verwijderen anders? Alvast bedankt Remlof.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
We hoouden het maar dicht om bovengenoemde redenen.
Jaja, al gezien, dit vind ik minder bezwaarlijk, maar je vorige deed potentieel topics ontsporen, vandaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer. Ik zie nl. wel gronden voor een verfijnd discours. Kunnen jullie de "verdachte" linkjes niet verwijderen anders? Alvast bedankt Remlof.
Oh ja, kijk eens naar mijn ondertitel. Holocaust vond ik wel weer passé als ondertitel, ik heb er nu de Islam in gezet. Ik rouleer graag. Nogmaals dank.²
Oh, was me eigenlijk nergens opgevallen.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaja, al gezien, dit vind ik minder bezwaarlijk, maar je vorige deed potentieel topics ontsporen, vandaar.
Alsof iemand een NSB'er wordt, omdat Hitler zulk geweldig werk deed (met economie, niet de joden enzo hea), dan het ware gezicht zien (de holocaust), om vervolgens de NSB te verlaten en het verzet in te gaan. Ja dat kan nietquote:Op donderdag 31 december 2009 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee, maar het is in ieder geval niet iets waar je mee te koop loopt. Om te reageren op jouw posts in het topic: er zijn zeker westerlingen die bekeren tot de islam. Echter, het idee dat een Belg bekeert, vervolgens zijn rug naar de islam keert en als klap op de vuurpijl ook nog een anti wordt vind ik moeilijk te geloven. Ordinaire rechtsextremist die knul.
Weer zo'n bijdehandte reactie van bijdehand. Waarom maak je het mij altijd zo moeilijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof iemand een NSB'er wordt, omdat Hitler zulk geweldig werk deed (met economie, niet de joden enzo hea), dan het ware gezicht zien (de holocaust), om vervolgens de NSB te verlaten en het verzet in te gaan. Ja dat kan niet
Ja, dat heb ik hem ook verteld. Hij draait aardig mee. Netjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:58 schreef voyeur het volgende:
Even een flinke duimop voor Remlof die 2010 goed begonnen is.
Ex-users meen ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:59 schreef Hukkie het volgende:
Aangaande bepaalde andere users bedoel je?
Jep, sommigen lijken het niet te kunnen leren, en blijven doordraven.quote:
wat is eigenlijk jouw goede voornemen? minder dom uit je nek lopen lullen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:07 schreef Disana het volgende:
Helemaal mee eens.
Jou voor het domme sukkeltje aanzien dat je bentquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is eigenlijk jouw goede voornemen? minder dom uit je nek lopen lullen?
rifaap lijkt me een understatement voor de inteeltmongolen die uit de rif komen en zich al jaren en groupe misdragen. als ze normaal doen en intelliigentie blijken te hebben, zoals bansheeboy itt tot meki, dan zijn ze niet aangesproken en zijn dat niet de rifapen, maar gewoon riffers. zoals het eigenlijk altijd geldt voor groepen.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef voyeur het volgende:
Kan het gebruik van het woord rifaap ook niet eens aan banden gelegd worden als voornemen voor 2010. Zie bijv. hier Kort lontje op oudjaarsnacht
Neem dezequote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:03 schreef voyeur het volgende:
Kan het gebruik van het woord rifaap ook niet eens aan banden gelegd worden als voornemen voor 2010. Zie bijv. hier Kort lontje op oudjaarsnacht
Je bent verdwaald. Dit is de slowchat niet. Ik vroeg iets aan de moderators. Het sloeg overigens niet op mezelf dus heeft niet veel met het dulden van kritiek te maken. Mijn intelligentie tov de jouwe zullen we maar helemaal niet bespreken. Mag je gezellig in de SC over speculeren als dat je opwindt.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rifaap lijkt me een understatement voor de inteeltmongolen die uit de rif komen en zich al jaren en groupe misdragen. als ze normaal doen en intelliigentie blijken te hebben, zoals bansheeboy itt tot meki, dan zijn ze niet aangesproken en zijn dat niet de rifapen, maar gewoon riffers. zoals het eigenlijk altijd geldt voor groepen.
wat is je probleem? dat je dom bent en geen kritiek duldt?
Thanks, done.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:06 schreef Dagonet het volgende:
Werp dan ook meteen effe een blik op RTL5 verpest Oude Jaars toespraak Ahmed Aboutaleb! als je wil.
Done en bedankt voor het meldenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:04 schreef voyeur het volgende:
Dit topic De technofobie van koningin Beatrix liep al een tijdje onder een andere naam: Kerstrede Koningin Merge?
Als ik NWS mod was zou ik a) gillend gek worden en b) iedereen bannen. Vervolgens (ja dat is c)) zou ik Danny melden dat er niet meer in NWS gepost werd dus dat het dicht kon omdat alles al gezegd was. Danny zou dat niet met me eens zijn hoewel hij dat zelf graag zegt om het laatste woord te houden, Vervolgens zou NWS weer openen omdat hij het nu eenmaal kan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Voyeur, je bent zo nobel. Kun je niet beter zelf mod worden, kun je die zaken allemaal zelf doen.²
Ouderwets slijmen? Je weet niet hoeveel ruzie ik met de crew gemaakt heb de afgelopen tien jaar. Honing en de stok zijn beiden middelen om te bereiken wat je wil.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat zit je weer ouderwets te slijmen, Voyeur.
Je bent een kwaliteitsuser, dat wel.²
Zo, je komt hier dus al langer? Ik kom hier al zo'n 9 jaar. Je was me nooit eerder opgevallen. Excuus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:23 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ouderwets slijmen? Je weet niet hoeveel ruzie ik met de crew gemaakt heb de afgelopen tien jaar. Honing en de stok zijn beiden middelen om te bereiken wat je wil.
Ah, managerpuntenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:23 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ouderwets slijmen? Je weet niet hoeveel ruzie ik met de crew gemaakt heb de afgelopen tien jaar. Honing en de stok zijn beiden middelen om te bereiken wat je wil.
Bedanktquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:36 schreef Hukkie het volgende:
Dubbeltopic
Marokkanen rijden in op groepje Molukkers
ME grijpt in bij rellen achterstandswijk Culemborg
Merge?
Dan ook alle hitler en nazi roepers bannen. Oh en btw, het beestje rifaap bestaat wel degelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:51 schreef remlof het volgende:
'Rifapen' is inderdaad niet gewenst. Drie bans voor uitgedeeld.
Jij ook een gelukkig nieuwjaar fijne oostblokbabe!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan ook alle hitler en nazi roepers bannen. Oh en btw, het beestje rifaap bestaat wel degelijk.
Maargoed, ik vind het een zielig gedoe om straatterroristen in bescherming te nemen net zoals je het christendom tot de grond mag afbranden maar o wee een slecht woord over de islam, Dan wordt je meteen voor xenofoob uitgemaakt en een ban is je beloning. Hypocriet tot op de bot.
En dat politiek correct geslijm van ene gluurder is gewoon om te![]()
Daarboven vind ik dat in NWS en POL inmiddels een hoog NSB gehalte zich aan users heeft gevormd.
¨quote:Op zaterdag 2 januari 2010 07:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan ook alle hitler en nazi roepers bannen. Oh en btw, het beestje rifaap bestaat wel degelijk.
Maargoed, ik vind het een zielig gedoe om straatterroristen in bescherming te nemen net zoals je het christendom tot de grond mag afbranden maar o wee een slecht woord over de islam, Dan wordt je meteen voor xenofoob uitgemaakt en een ban is je beloning. Hypocriet tot op de bot.
En dat politiek correct geslijm van ene gluurder is gewoon om te![]()
Daarboven vind ik dat in NWS en POL inmiddels een hoog NSB gehalte zich aan users heeft gevormd.
er is alleen niets veranderd, op dit moment komt het jou alleen wat beter uit gok ik dus je complimenten mag je houden, volgende week vind je alles weer klote zodra je je zin weer is niet krijgtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
Even mijn complimenten aan de mods en FA's die nu eens goed de excessen weten aan te pakken.
Amen to that.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is alleen niets veranderd, op dit moment komt het jou alleen wat beter uit gok ik dus je complimenten mag je houden, volgende week vind je alles weer klote zodra je je zin weer is niet krijgt
Jij hoefde je sowieso niet aangesproken te voelen, in tegenstelling tot Frutsel, Paddy en Remlof. Jammer, de volgende keer mag je weer pogen een persoonlijke aanval te voeren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is alleen niets veranderd, op dit moment komt het jou alleen wat beter uit gok ik dus je complimenten mag je houden, volgende week vind je alles weer klote zodra je je zin weer is niet krijgt
Je hoeft het niet onder stoelen of banken te steken hoor, ik weet dat je een teringhekel aan mij hebt. Dat geeft niet, ik heb het ook niet zo op bepaalde mensen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:01 schreef sp3c het volgende:
dat was nog geen aanval, meer een observatie
actie reactiequote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Amen to that.
Ik vind dat dit wel minder kan en sowieso de manier waarop de discussie wordt binnengevlogen.
Het drijft alles weer op de spits en heeft niets met een constructieve discussie te maken.
grootheidswaanzin?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet onder stoelen of banken te steken hoor, ik weet dat je een teringhekel aan mij hebt. Dat geeft niet, ik heb het ook niet zo op bepaalde mensen.
Ik heb gehoord dat hij een permban heeft. Waarom eigenlijk? Hij was toch hartstikke redelijk?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
grootheidswaanzin?
ik heb geen teringhekel aan menen die ik enkel van het internet ken, zelfs SCH vond ik bij tijd en wijlen wel grappig
Het lijkt me dweilen met de kraan open. De ´discussie´ heeft niets met het topic zelf te maken, maar is gewoon een herhaling van alle eerdere moslimbash topics. Gooi er een paar uur een slotje op. Scheelt een hoop energie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
actie reactie
ik ben het aan het schoonmaken
Maar om voor het woord rifaap bans te gaan uitdelen is wel heel erg overrated.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
¨
kutopmerkingen over christenen worden op dezelfde manier behandeld ... zie je alleen niet zo heul veel
Niet als er voor bewoordingen als nazi, racist, wildersstemmer e.d. ook bans worden gegeven. Zijn ook scheldwoorden danwel beledigingen waar te pas en te onpas mee gesmeten wordt door bepaalde lieden als iemand toevallig een andere mening dan de hunne is toegedaan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar om voor het woord rifaap bans te gaan uitdelen is wel heel erg overrated.
Is Wildersstemmer een scheldwoord?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet als er voor bewoordingen als nazi, racist, wildersstemmer e.d. ook bans worden gegeven. Zijn ook scheldwoorden danwel beledigingen waar te pas en te onpas mee gesmeten wordt door bepaalde lieden als iemand toevallig een andere mening dan de hunne is toegedaan.
Maar dat zie ik zo snel niet gebeuren jammergenoeg.
het ging allemaal wel een stukje verder dan alleen het woord rifaapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:25 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar om voor het woord rifaap bans te gaan uitdelen is wel heel erg overrated.
Nee, die mythe kan ik ontkrachten. Als Sp3c SGP zou stemmen zou hij op zondag niet actief zijn op FOK. Onderzoek heeft uitgewezen, dat hij er op zondag gewoon is.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:54 schreef Disana het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat sp3c SGP stemt. Maar omdat hij niet wil dat wij gaan kijken wat hij allemaal onderschrijft, heeft hij gauw hun site onklaar gemaakt.
http://www.sgp.nl/
Hij is gewoon zondig.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, die mythe kan ik ontkrachten. Als Sp3c SGP zou stemmen zou hij op zondag niet actief zijn op FOK. Onderzoek heeft uitgewezen, dat hij er op zondag gewoon is.
Vind jij wel lekker, zeker?quote:
Zie je wel? Die zijn nog veel zondiger!quote:Op zondag 3 januari 2010 10:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal niet. Geef mij maar een Wilders mod.
Oh ik snap het al, jij hebt in POL onlangs gelezen dat ik die steil gereformeerde mannen wel sexy vind.quote:Op zondag 3 januari 2010 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zie je wel? Die zijn nog veel zondiger!
Niet?quote:Op zondag 3 januari 2010 10:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik snap het al, jij hebt in POL onlangs gelezen dat ik die steil gereformeerde mannen wel sexy vind.
Dat was een grapje. Sp3c is helemaal niet sexy.
Frutsel is sexy, en paddy is da bomb. Maar sp3c loopt op sandalen rond met wollen sokken.quote:Op zondag 3 januari 2010 11:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Niet?![]()
Daar gaat weer een illusie.
Ik ben thans voor een moment De Bepaler.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Cerbie het volgende:
Even een vraagje aan de hand van dit topic;
Hoever mag je gaan in Nazivergelijkingen, Godwin heeft er zo langzamerhand een field trip aan.
- mag je Wilders in één rij noemen met Stalin en Pot;
- mag je iemands mening vergelijken met de oorzaak van de holocaust;
- of moet het subtieler door te zeggen dat iemand 70 jaar geleden goed op zijn plek zou zijn
Wilders in één rij noemen met Stalin en Pot is wel erg vergezocht als Nazivergelijking hoor.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef Cerbie het volgende:
Even een vraagje aan de hand van dit topic;
Hoever mag je gaan in Nazivergelijkingen, Godwin heeft er zo langzamerhand een field trip aan.
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet. Jullie?quote:Op zondag 3 januari 2010 13:24 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Joh, laat je naaktscannen samen met je vriendin, misschien zien ze haar klit aan voor een slaghoedje.
Ach Sjakie je snapt wel wat ik bedoel, Wilders in hetzelfde rijtje plaatsen als massamoordenaars.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:17 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Wilders in één rij noemen met Stalin en Pot is wel erg vergezocht als Nazivergelijking hoor.
Dat getuigt niet echt van goed fatsoen Monidique.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben thans voor een moment De Bepaler.
Ja, dat mag.
- mag je iemands mening vergelijken met de oorzaak van de holocaust;
Ja, dat mag.
- of moet het subtieler door te zeggen dat iemand 70 jaar geleden goed op zijn plek zou zijn
Nee, dat moet niet.
In je zak stekenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet. Jullie?
Man neergeschoten bij huis Deense cartoonist # 2²
Als je hun massamoorden met elkaar gaat vergelijken kom je inderdaad niet erg ver.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ach Sjakie je snapt wel wat ik bedoel, Wilders in hetzelfde rijtje plaatsen als massamoordenaars.
Daarom is het ook een beetje jammer om Wilders met ze te vergelijkenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:45 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als je hun massamoorden met elkaar gaat vergelijken kom je inderdaad niet erg ver.
Wilders is geen massamoordenaar. Wel één in potentie. ZIjn ideologie is gevaarlijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daarom is het ook een beetje jammer om Wilders met ze te vergelijken
Wanneer je de nadruk op het massamoorden legt wel. Mocht Wilders schilderstijl bijvoorbeeld gelijkenissen tonen met die van Hitler (een voorliefde voor de kleur rood, zwart en dikke kwasten), dan is een vergelijking op dit punt natuurlijk niet zo vreemd.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Daarom is het ook krom om Wilders met ze te vergelijken
Ik vind niet dat je met extremisten politiek-correct moet gaan doen, "fatsoenlijk" moet blijven. Ik snap best dat mensen op hun teentjes getrapt kunnen worden als je het beestje bij z'n naampje noemt, maar we moeten onze mening niet voor ons houden als het een maatschappelijk probleem betreft alleen omdat we bang zijn anderen te kwetsen.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ach Sjakie je snapt wel wat ik bedoel, Wilders in hetzelfde rijtje plaatsen als massamoordenaars.
[..]
Dat getuigt niet echt van goed fatsoen Monidique.
Dit lijkt me een uitstekend uitgangspositie.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:49 schreef Monidique het volgende:
Ik snap best dat mensen op hun teentjes getrapt kunnen worden als je het beestje bij z'n naampje noemt, maar we moeten onze mening niet voor ons houden als het een maatschappelijk probleem betreft alleen omdat we bang zijn anderen te kwetsen.
Een aantal users noemt je al extremist als je niet meteen "Wildersquote:Op zondag 3 januari 2010 13:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je met extremisten politiek-correct moet gaan doen, "fatsoenlijk" moet blijven.
Het beestje Bolkesteijn heeft dus Nazi-ideologieen? Het zal je maar gezegd worden.quote:Ik snap best dat mensen op hun teentjes getrapt kunnen worden als je het beestje bij z'n naampje noemt, maar we moeten onze mening niet voor ons houden als het een maatschappelijk probleem betreft alleen omdat we bang zijn anderen te kwetsen.
Inderdaad. Rifapen is niet nodig, dus Nazi/Hitler/Pol Pot/NSB'er en tal van dat soort vergelijkingen ook niet. Verziekt alleen maar de discussie.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend uitgangspositie.
Ik ben het geheel met jou eens als dit een reacties zouden zijn op bepaalde meningen over bijvoorbeeld islamitisch fundamentalisme en extremisme, immigratie- en integratieproblematiek, etc.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Inderdaad. Rifapen is niet nodig, dus Nazi/Hitler/Pol Pot/NSB'er en tal van dat soort vergelijkingen ook niet. Verziekt alleen maar de discussie.
Ideologieën hang je hoogstens aan, me dunkt, dus hebben doe je ze niet, maar ik weet niet of beestje Bolkesteijn nazi-ideeën heeft. Misschien wel, misschien niet, maar ik heb niets gezien wat erop wijst dat hij ze heeft.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef Cerbie het volgende:
Het beestje Bolkesteijn heeft dus Nazi-ideologieen?
Ja, ik zie het punt niet helemaal. Je hebt nu eenmaal racisten en nazi's. Wilders is bijvoorbeeld een extremist en een gevaar voor de vrije samenleving. Tsja! Soms zijn beschrijvingen niets meer dan dat, beschrijvingen.quote:Het zal je maar gezegd worden.
Medelijden hebben met de poster BSB. Permanent verblind zijn door haat is een nare gemoedstoestand, dus misschien kan ze eens in R&P gaan kijken.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik hiermee aanmoet. Jullie?
Man neergeschoten bij huis Deense cartoonist # 2²
De overeenkomst is dat je de discussie ermee verziekt. Lijkt me toch vrij duidelijk.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef Sjaakz het volgende:
Het verschil tussen het gebruiken van een term als "rifapen" en het maken van een vergelijking tussen een politieke partij en de NSB of een politicus en Hitler lijkt me toch vrij duidelijk.
Lijkt mij ook. Groepen mensen minachtend aanduiden als apen (Surinamers, staat een ban op), rifapen (Marokkanen, staat een ban op) of zandvolk (wordt gebruikt voor Marokko tot en met Afghanistan, staat een ban op) is discriminerend en staat vrijwel gelijk aan racisme.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:08 schreef Sjaakz het volgende:
Het verschil tussen het gebruiken van een term als "rifapen" en het maken van een vergelijking tussen een politieke partij en de NSB of een politicus en Hitler lijkt me toch vrij duidelijk.
Oh, dus Dr.Nikita is een girl?quote:Op zondag 3 januari 2010 14:13 schreef voyeur het volgende:
[..]
Medelijden hebben met de poster BSB. Permanent verblind zijn door haat is een nare gemoedstoestand, dus misschien kan ze eens in R&P gaan kijken.
Nee, een kenau zit vol levenslust. Nikita is een uitgebluste mopperaar.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dus Dr.Nikita is een girl?
Dat wist ik niet eens. Wat een kenau zeg.²
In het voorbeeld wat je aanhaalt t.a.v. Bolkensteijn heb je gelijk. Je (veralgemeniseerde) vergelijking ter ondersteuning van je verzoek hier actie op te ondernemen (ik neem tenminste aan dat het je hierom te doen is?) slaat echter nergens op. Die gaat namelijk als volgt:quote:Op zondag 3 januari 2010 14:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De overeenkomst is dat je de discussie ermee verziekt. Lijkt me toch vrij duidelijk.
Veul erger dan een kenau, ik eet tedere moslimkindjes bij het onbijt en hitsige mini-mohammedjes met vlasbaardjes als tussendoortje. En als hoofdmaaltijd lust ik graag vettige Enaitjes.quote:Op zondag 3 januari 2010 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dus Dr.Nikita is een girl?
Dat wist ik niet eens. Wat een kenau zeg.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |