Ik ben niet snel van het bannen, integendeel, een beetje vuurwerk moet kunnen maar dit is zo ronduit discriminerend en grof dat hij wat mij betreft een hoop regels en goodwill verspeeld heeft...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Homoseksualiteit zorgt voor een afname van de geboortecijfers, waardoor de populatie op termijn minder snel zal groeien en misschien zelfs zal dalen. Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen.
Hi YuckFou, mag ik aannemen dat je als homo door het leven gaat? Dan begrijp ik nl. best dat je het niet fijn vindt wat er staat. Maar hij verkondigt geen onwaarheden. Je kunt het beste de discours met hem aangaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef YuckFou het volgende:
Kan iemand Halcon hierop terugfluiten of wat mij betreft een Ban geven:
[..]
Ik ben niet snel van het bannen, integendeel, een beetje vuurwerk moet kunnen maar dit is zo ronduit discriminerend en grof dat hij wat mij betreft een hoop regels en goodwill verspeeld heeft...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi YuckFou, mag ik aannemen dat je als homo door het leven gaat?
Kom op, zeg.quote:Maar hij verkondigt geen onwaarheden.
Zoals jij met je essay over homofilie?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wees redelijk en opportuun.²
Naast dat het pleiten voor een ban voor een andere user van bedenkelijk niveau is, is het volgens mij ook zo dat juist het zeuren om een ban wordt beloond met een ban.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:38 schreef YuckFou het volgende:
Kan iemand Halcon hierop terugfluiten of wat mij betreft een Ban geven:
[..]
Ik ben niet snel van het bannen, integendeel, een beetje vuurwerk moet kunnen maar dit is zo ronduit discriminerend en grof dat hij wat mij betreft een hoop regels en goodwill verspeeld heeft...
Een forum is juist om te discussieren toch? Ik word ook een beetje moe van mensen die niet meedoen aan discussies, maar alleen maar lopen te zeuren in FB-topics over wat er allemaal wordt geschreven.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:48 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Zoals jij met je essay over homofilie?![]()
Maar eens met YuckFou, er word nogal wat geschreven daar wat discutabel is.
Daar lijkt het wel op inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi YuckFou, mag ik aannemen dat je als homo door het leven gaat?
Als ik voor massamoordenaar uitgemaakt word neem ik daar stevig aanstoot aan, er is geen onderbouwing voor zijn bewering noch is het te staven met bewijs, dat inmiddels half afrika AIDS heeft komt niet door homo's maar door rondneukende hetero's en zoalng dat niet word rechtgezet en Halcon niet een beetje inbind blijf ik achter mijn mening staan dat hij geband dient te worden...quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hi YuckFou, mag ik aannemen dat je als homo door het leven gaat? Dan begrijp ik nl. best dat je het niet fijn vindt wat er staat. Maar hij verkondigt geen onwaarheden. Je kunt het beste de discours met hem aangaan.
Wees redelijk en opportuun.²
Er is een grens aan wat je kan schrijven Halcon, en die grens ben je ver overheen gegaan, als dat mij een ban oplevert best, maar dit kan ik niet zonder meer voorbij laten gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Halcon het volgende:
Naast dat het pleiten voor een ban voor een andere user van bedenkelijk niveau is, is het volgens mij ook zo dat juist het zeuren om een ban wordt beloond met een ban.
Ik schrijf genoeg in dat topic, en dit is de eerste keer ever in alle jaren Fok! dat ik om een ban of in ieder geval correctie vraag, ik ben voor een discussie maar niet op zo'n laag niveau.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Halcon het volgende:
Een forum is juist om te discussieren toch? Ik word ook een beetje moe van mensen die niet meedoen aan discussies, maar alleen maar lopen te zeuren in FB-topics over wat er allemaal wordt geschreven.
Eng he, met een homo in discussie gaan terwijl je daar juist tegen bent, alsof je dat niet had verwachtquote:
Iedereen mag van mij ook zeggen wat ze willen, maar ik heb al posts gezien als "Maar goed dat homo Fortuyn is doodgeschoten" en dat soort strekkingen. Niet door jou, maar ik heb het voornamelijk over de strekking die het topic aanneemt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een forum is juist om te discussieren toch? Ik word ook een beetje moe van mensen die niet meedoen aan discussies, maar alleen maar lopen te zeuren in FB-topics over wat er allemaal wordt geschreven.
M.i. was het een scherpe discussie, maar wel met argumenten en niet met gescheld. Het vervelende is altijd dat mensen die het moeten hebben van op de persoon spelen en niet van hun argumenten zich dan aan de discussie onttrekken om vervolgens in dit soort topics te pleiten voor bans.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Iedereen mag van mij ook zeggen wat ze willen, maar ik heb al posts gezien als "Maar goed dat homo Fortuyn is doodgeschoten" en dat soort strekkingen. Niet door jou, maar ik heb het voornamelijk over de strekking die het topic aanneemt.
Zuigen voor bans ben ik met je eens, dat zou verboden moeten worden.
Daar is ook niks mis mee, ik heb met zowel jou als met LXIV gediscussieerd over de Bijbel en vanwaar uit religieus oogpunt de minderwaardigheidspositie van de homoseksuelen vandaan komt. Ik heb er totaal geen problemen mee om te discussiëren over die strekkingen en dus die meningen aan te horen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
M.i. was het een scherpe discussie, maar wel met argumenten en niet met gescheld. Het vervelende is altijd dat mensen die het moeten hebben van op de persoon spelen en niet van hun argumenten zich dan aan de discussie onttrekken om vervolgens in dit soort topics te pleiten voor bans.
Ik vind het aansmeren van een ban ronduit zielig. Ik heb al mijn posts onderbouwd. Dat jij het er niet mee eens bent en het niet in jouw straatje past is vervelend voor je, maar geen reden om aan te nemen dat ik een ban moet krijgen of dat ik te ver ga.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:54 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Als ik voor massamoordenaar uitgemaakt word neem ik daar stevig aanstoot aan, er is geen onderbouwing voor zijn bewering noch is het te staven met bewijs, dat inmiddels half afrika AIDS heeft komt niet door homo's maar door rondneukende hetero's en zoalng dat niet word rechtgezet en Halcon niet een beetje inbind blijf ik achter mijn mening staan dat hij geband dient te worden...
Van jou zou ik hetzelfde kunnen zeggen met je "homo essay" maar omdat ik jou niet serieus neem doe ik dat niet.
[..]
Er is een grens aan wat je kan schrijven Halcon, en die grens ben je ver overheen gegaan, als dat mij een ban oplevert best, maar dit kan ik niet zonder meer voorbij laten gaan.
[..]
Ik schrijf genoeg in dat topic, en dit is de eerste keer ever in alle jaren Fok! dat ik om een ban of in ieder geval correctie vraag, ik ben voor een discussie maar niet op zo'n laag niveau.
[..]
Eng he, met een homo in discussie gaan terwijl je daar juist tegen bent, alsof je dat niet had verwacht
Draag anders nog even een argument en bewijs aan voor de volgende stelling:quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:58 schreef Halcon het volgende:
M.i. was het een scherpe discussie, maar wel met argumenten en niet met gescheld. Het vervelende is altijd dat mensen die het moeten hebben van op de persoon spelen en niet van hun argumenten zich dan aan de discussie onttrekken om vervolgens in dit soort topics te pleiten voor bans.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:35 schreef Halcon het volgende:
Homoseksualiteit zorgt ook voor het actief en op grote schaal verspreiden van allerlei ziektes. Deze ziektes zijn ooit bedoeld als straf voor mensen die zich pervers gedragen, maar lijken tegenwoordig bedoeld om de mensheid uit te roeien. Wereldwijd sterven er miljoenen mensen aan deze ziekte. In oorlogstijd noemen we dat genocide, maar nu stap je er vrij makkelijk overheen
Naar mijn idee waren dat slechts uitzonderingen. Niet goed te praten, maar dat heb je altijd op een forum. Naar mijn idee was 95% van de bijdragen gewoon onderbouwd en niet in de trant van het goedpraten van aanslagen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis mee, ik heb met zowel jou als met LXIV gediscussieerd over de Bijbel en vanwaar uit religieus oogpunt de minderwaardigheidspositie van de homoseksuelen vandaan komt. Ik heb er totaal geen problemen mee om te discussiëren over die strekkingen en dus die meningen aan te horen.
Maar als er dan mensen gaan meedoen die aanslagen gaan goedpraten omdat 't op een homo gepleegd was, dat is van een heel ander niveau.
Moet ik bewijzen dat er wereldwijd miljoenen mensen sterven aan AIDS?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:00 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Draag anders nog even een argument en bewijs aan voor de volgende stelling:
[..]
Mijn aanname klopte dus. Kop op, naar een ban vragen is van een zeer twijfelachtig niveau. Daar sta je toch boven? Als hij nou zit te schelden of een doorsverwensing naar je (wellicht ietwat vochtige) gelaat smijt, ok. Maar niets van dat alles. Zijn discours is inhoudelijk en op de meeste punten kloppend.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:54 schreef YuckFou het volgende:
Eng he, met een homo in discussie gaan terwijl je daar juist tegen bent, alsof je dat niet had verwacht
Precies, ik vraag ook niks meer dan wellicht het aanpassen van de posts die aanslagen of moord op homoseksuelen zitten goed te praten. De religieuze instelling ingenomen door jou en LXIV zijn gewoon jullie meningen, daar moet je mee doen wat je wilt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Naar mijn idee waren dat slechts uitzonderingen. Niet goed te praten, maar dat heb je altijd op een forum. Naar mijn idee was 95% van de bijdragen gewoon onderbouwd en niet in de trant van het goedpraten van aanslagen.
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Precies, ik vraag ook niks meer dan wellicht het aanpassen van de posts die aanslagen of moord op homoseksuelen zitten goed te praten. De religieuze instelling ingenomen door jou en LXIV zijn gewoon jullie meningen, daar moet je mee doen wat je wilt.
Het punt is wel dat je je verschuilt achter, ik citeer, 'heilige geschriften', om de meest extravagante uitspraken over homoseksuelen te doen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dan zijn we het eens.
Ik vind het ook raar dat mensen die zichzelf tolerant noemen pleiten voor het verbieden van het posten van Christelijke argumenten op straffe van een ban.
Ik pleit nergens voor het verbieden van posten door homoseksuelen.
Ik ken wel meer users die dat doen, maar dan uit de naam van een ander boek. Niemand die zich daar druk over maakt, dus dan zijn Bijbelse quotes ook toegestaan lijkt me. Des te meer de standpunten die er uit aangenomen worden, want dat is hun religieuze goedrecht, ofschoon ik dat duizend maal gehoord heb als het een andere religie betreft.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het punt is wel dat je je verschuilt achter, ik citeer, 'heilige geschriften', om de meest extravagante uitspraken over homoseksuelen te doen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:12 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik ken wel meer users die dat doen, maar dan uit de naam van een ander boek. Niemand die zich daar druk over maakt, dus dan zijn Bijbelse quotes ook toegestaan lijkt me. Des te meer de standpunten die er uit aangenomen worden, want dat is hun religieuze goedrecht, ofschoon ik dat duizend maal gehoord heb als het een andere religie betreft.
Halcon, en LXIV maken derhalve gewoon gebruik van hun religieuze opvattingen. Op een discussieforum is dat een valide argument, over wetenschappelijke feiten is namelijk niet te discussiëren.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lucas_en_Jenny_Goereequote:Lucas en Jenny Goeree trouwden in 1979 nadat Lucas gescheiden was uit een eerder huwelijk waaruit hij acht kinderen had. Daarna vestigden ze zich in Zwolle en waren daar actief in de Jezusbeweging, waar ze tot in 1982 in het bestuur zaten.
In 1985 werden ze door de rechtbank te Zwolle veroordeeld vanwege antisemitische uitlatingen in hun blad Evan en werd hen verboden het artikel Wat moet ik met Auschwitz? te publiceren, waarin ze de Joden ervan beschuldigden de Holocaust over zichzelf te hebben gebracht door Jezus als de Messias te verwerpen. Die vloek zouden de Joden over zich hebben gehaald toen ze riepen: Zijn bloed kome over ons en onze kinderen (Matteüs 27:25).[1][2] De Goerees bleven hier echter over publiceren terwijl ze in hoger beroep gingen, omdat ze zich meer gebonden achtten aan (hun interpretatie van) Gods Woord dan aan de Nederlandse wet. Meer rechtszaken volgden, onder andere in 1988 over publicaties tegen homoseksualiteit. In 1989 werd Jenny Goeree voorwaardelijk veroordeeld tot twee maanden gevangenisstraf wegens belediging van Joden.
Doe es toelichten wat je hiermee bedoeld?quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:04 schreef BansheeBoy het volgende:
(wellicht ietwat vochtige) gelaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |