Dat zeg ik toch niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij zal het ook niet zelf hebben plat gelegd
Dat weet ik tochquote:
Die houden zich doorgaans niet zo bezig met het hacken van sites. Denk dat je het eerder in de hoek kan zoeken van studenten die het niet eens zijn met de politieke ideeen van Geert.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat weet ik toch
Ik wil echter niet op voorhand uitsluiten dat het moslims zijn geweest
Waar en wanneer heb ik dat normaal gevonden ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:29 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Heb je deze vuile parasiet weer.
Dus jij vindt het normaal als zoeen neger je huis binnen wilt komen?
Dream on smerige parasiet met je Somalische moslim vriendjes.![]()
Of jullie blijven er gewoon van af en we zijn allemaal blij.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:45 schreef Ronaldsen het volgende:
Waarom kunnen jij en je geloofsgenoten zo'n cartoon niet gewoon zien als een tekening. Leer eens te relativeren en geniet van het leven
No deal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of jullie blijven er gewoon van af en we zijn allemaal blij.²
Ze zouden dagelijks in de krant moeten verschijnen. De 'eisen' van Moslims zijn absurdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Of jullie blijven er gewoon van af en we zijn allemaal blij.²
Dus, als één moslim ('t zijn er meer, maar dat terzijde) een terroristische daad pleegt, moeten we dat zien als een enkeling die dat doet, maar als één moslim beledigd wordt, is wel elke moslim beledigd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Deze actie is sowieso dom van de Somalier.
Maar als " kunstenaar " ga je niet meer dan 1,6 miljard moslims provoceren en beledigen door de profeet Mohammed vzmh als een terrorist afbeelden.
Omdat profeet Mohammed vrede zij met hem, de allerbelangrijkste profeet voor de islam is. het is streng verboden om hem af te beelden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En juist hiermee meki bevestig je de achterlijke kronkel die de meeste moslims hebben in hun denkwijze.
Ook jij meki de o zo brave westerse moslim voelt zich blijkbaar beledigd.
Je bent een wolf in schaapskleren en diep in je hart veracht je de westerse beschaving.
Waarom kunnen jij en je geloofsgenoten zo'n cartoon niet gewoon zien als een tekening. Leer eens te relativeren en geniet van het leven
* Stuart leest hier dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbiddenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat profeet Mohammed vrede zij met hem, de allerbelangrijkste profeet voor de islam is. het is streng verboden om hem af te beelden.
Hoe zou het als die somalier aan de kernwaarden van de vrijheid zat. dan was iedereen hier boos en woedend erover. Terwijl de cartoonist wel de kernwaarden van de islam heeft aangevallen door profeet mohammed vrede zij met hem met een terrorist te vergelijken.
Het is weliswaar wel een tekening maar het beinvloedt wel de hele westerse wereld dat de islam een terroristische geloof is.
Dit verklaart dat je erg onwetend bentquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart] leest [url=http://forum.fok.nl/topic/1388179]hier[/url dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbidden![]()
Dat is een islamitische regel, die geldt niet voor niet-moslims. Wij mogen hem gerust afbeelden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat profeet Mohammed vrede zij met hem, de allerbelangrijkste profeet voor de islam is. het is streng verboden om hem af te beelden.
De westerse wereld pleegt geen terroristische acties vanwege spotprents. Dus, ga vooral je gang en laat me lachen.quote:Hoe zou het als die somalier aan de kernwaarden van de vrijheid zat. dan was iedereen hier boos en woedend erover. Terwijl de cartoonist wel de kernwaarden van de islam heeft aangevallen door profeet mohammed vrede zij met hem met een terrorist te vergelijken.
Ben blij dat je toegeeft dat de Islam een terroristisch geloof is.quote:Het is weliswaar wel een tekening maar het beinvloedt wel de hele westerse wereld dat de islam een terroristische geloof is.
Al je voorouders waren pedofielen. Daarnaast, Mohammed wordt helemaal niet aanbeden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart] leest [url=http://forum.fok.nl/topic/1388179]hier[/url dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbidden![]()
En juist dat soort bekrompen lange tenengedrag zorgt ervoor dat moslims voortdurend beledigd zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is geen regel waar concensus over bestaat, vroeger werd de profeet gewoon afgebeeld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef Gia het volgende:
Dat is een islamitische regel, die geldt niet voor niet-moslims. Wij mogen hem gerust afbeelden.
Nee, die vallen landen om niet bestaande wapens binnen. Back at you.quote:De westerse wereld pleegt geen terroristische acties vanwege spotprents. Dus, ga vooral je gang en laat me lachen.
Hoezo vraag je je dat af, je bent toch al overtuigd dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En juist dat soort bekrompen lange tenengedrag zorgt ervoor dat moslims voortdurend beledigd zijn.
Ik vraag me af of er uberhaupt gematigde moslims bestaan, die misschien de koran niet al te letterlijk nemen.
Zelfs de meest geïntegreerde westerse moslims houden anno 2010 nog strikt vast aan hun profeet uit een sprookjesboek. Maar goed, misschien duurt zoiets gewoon nog een paar eeuwen.
dat is een verschil tussen andere geloven en de islam.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En juist dat soort bekrompen lange tenengedrag zorgt ervoor dat moslims voortdurend beledigd zijn.
Ik vraag me af of er uberhaupt gematigde moslims bestaan, die misschien de koran niet al te letterlijk nemen.
Zelfs de meest geïntegreerde westerse moslims houden anno 2010 nog strikt vast aan hun profeet uit een sprookjesboek. Maar goed, misschien duurt zoiets gewoon nog een paar eeuwen.
Precies, al die moslims.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Ach, het toont gewoon aan hoe normaal Moslims omgaan met een cartoon. Geen enkel gevoel voor humor
Wat zou je er dan van vinden als wij een ander gevoelig Westers punt zouden bespotten: de Holocaust?quote:
Ik blijf altijd hoop houden op het tegendeel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je dat af, je bent toch al overtuigd dat het niet zo is.
Als het tegendeel voor je staat, zal je deze zelfs nog negeren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik blijf altijd hoop houden op het tegendeel.
Maar het is wel oké dat meneer Sadam genocide pleegde met gifgas en ook oké dat dezelfde vredelievende moslims bij gebrek aan beter elkaar maar opblazen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen regel waar concensus over bestaat, vroeger werd de profeet gewoon afgebeeld.
[..]
Nee, die vallen landen om niet bestaande wapens binnen. Back at you.
Je doet maar, dat is overigens niet eens echt een gevoelige punt. Het wordt meer gezien als een zwarte bladzijde in de geschiedenis.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zou je er dan van vinden als wij een ander gevoelig Westers punt zouden bespotten: de Holocaust?²
Ja, dat staat er toch? Kan je dat niet lezen in mijn post. Waarom vraag je dat dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar het is wel oké dat meneer Sadam genocide pleegde met gifgas en ook oké dat dezelfde vredelievende moslims bij gebrek aan beter elkaar maar opblazen.
Ja, is dat oké?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar het is wel oké dat meneer Sadam genocide pleegde met gifgas en ook oké dat dezelfde vredelievende moslims bij gebrek aan beter elkaar maar opblazen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:28 schreef Ronaldsen het volgende:
Ga gerust een cartoon publiceren waarin je de holocaust belachelijk maakt, echt geen hond die er wakker van ligt,
Dan is het goed. Dan is het he-le-maal ok om 1,6 miljard mensen op de aardbol te verafschuwen of bepaalde kenmerken aan te smeren. Geheel logisch.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat de Moslims met een heel grote regelmaat in het nieuws komen. Dat is uiteraard niet iets waar ik voor kies. Integendeel. Ik reageer op nieuwsberichten
Ze slachten elkaar ook wel af zonder die verrekte ongelovige varkens.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:25 schreef Meki het volgende:
[..]
Aach, daarom is de islam het snel groeiende geloof ter wereld. Vraag de bekeerlingen maar of de islam en de koran achterlijk is.
Blijkbaar zijn die bekeerlingen ook terroristen
Zoals Moslims alle niet Moslims ongelovigen noemen en dat alle homo's maar moeten worden afgeslacht. Dergelijke krankzinnige uitspraken mogen wel worden gedaan. En als ik dan schrijf dat de Islam oproept tot haat ben ik de idioot. Ja, ik verafschuw de Islam. Hoeveel aanslagen moeten er nog worden gepleegd voordat we iets mogen zeggenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan is het goed. Dan is het he-le-maal ok om 1,6 miljard mensen op de aardbol te verafschuwen of bepaalde kenmerken aan te smeren. Geheel logisch.
Toch is die titel weggehaald en dat was niet op mijn verzoek. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat zag als provocerenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij acht "De Holocaust" als titel kennelijk al provocerend, hilarisch om dan zo te spreken over moslims.
Dat is een orthodoxe Jood, die zijn net zo snel op hun teentjes getrapt als de gemiddelde moslim.quote:
Je gaat helemaal niet in op mijn post, hoe typisch. Je pakt daden van individuen om dan vervolgens te spreken over de moslims. En dat vind jij geheel logisch. Laten we dan de gehele westerse wereld verafschuwen, vanwege de kolonisatie, de wereldoorlogen, maar ook de op leugens gebaseerde oorlogen en detentiekampen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zoals Moslims alle niet Moslims ongelovigen noemen en dat alle homo's maar moeten worden afgeslacht. Dergelijke krankzinnige uitspraken mogen wel worden gedaan. En als ik dan schrijf dat de Islam oproept tot haat ben ik de idioot. Ja, ik verafschuw de Islam. Hoeveel aanslagen moeten er nog worden gepleegd voordat we iets mogen zeggen
Nee, dat bekrachtigt mijn post nog meer.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch is die titel weggehaald en dat was niet op mijn verzoek. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat zag als provoceren
Dat vinden we in meer religies. Het is geloven in een waarheid en dat ook met geweld aan anderen opdringen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 02:20 schreef McKillem het volgende:
Je vraagt je dan toch af hoe het kan dat zo veel mensen kennelijk toch de nogal agressieve varant van dat oh zo vredige geloof aanhouden.
Iedere moslim die je hier naar zijn geloof vraagt zal spreken van rozegeur en manenschijn, maar toch zijn er gasten in overvloed die je daadwerkelijk om een tekeningetje dood kunnen en gaan maken als ze de kans krijgen.
Hoe kan dat nou.
Ergo, ze vreten van de westerse wereld anders hadden ze nog geen nagel om hun kont te krabben.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Dat er uberhaupt mensen zijn die zo opgefokt raken door iets als een tekening. Maar ondertussen wel de westerse wereld voor vanalles en nog wat uitmaken en bespotten. Simpele zielen
Het land waar jij in zit doet dat even goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:40 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ergo, ze vreten van de westerse wereld anders hadden ze nog geen nagel om hun kont te krabben.
Ik begreep dat ook niet helemaal, er stond nl. niet eens bijvoeglijk naamwoord voor. Dus als men het als provoceren ziet komt het meer door de eigen projectie/perceptie.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toch is die titel weggehaald en dat was niet op mijn verzoek. Blijkbaar ben ik niet de enige die dat zag als provoceren
Weet je waar dat gifgas vandaan kwam en voor wie het bestemd was?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
HIJ HEEFT GEEN AANSLAG VERIJDELDquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Gia het volgende:
Wat ook zo geweldig is, is dat die jongeman die die aanslag verijdeld heeft, nu ook ondergedoken zit, omdat er al bedreigingen vanuit die o zo vredige moslimgroep kwamen.
Klopt maar ik heb dan ook geen goed woord over voor het corrupte beleid hier.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het land waar jij in zit doet dat even goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |