abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76319778
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:45 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

En juist hiermee meki bevestig je de achterlijke kronkel die de meeste moslims hebben in hun denkwijze.

Ook jij meki de o zo brave westerse moslim voelt zich blijkbaar beledigd.

Je bent een wolf in schaapskleren en diep in je hart veracht je de westerse beschaving.

Waarom kunnen jij en je geloofsgenoten zo'n cartoon niet gewoon zien als een tekening. Leer eens te relativeren en geniet van het leven
Omdat profeet Mohammed vrede zij met hem, de allerbelangrijkste profeet voor de islam is. het is streng verboden om hem af te beelden.

Hoe zou het als die somalier aan de kernwaarden van de vrijheid zat. dan was iedereen hier boos en woedend erover. Terwijl de cartoonist wel de kernwaarden van de islam heeft aangevallen door profeet mohammed vrede zij met hem met een terrorist te vergelijken.
Het is weliswaar wel een tekening maar het beinvloedt wel de hele westerse wereld dat de islam een terroristische geloof is.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_76319906
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Omdat profeet Mohammed vrede zij met hem, de allerbelangrijkste profeet voor de islam is. het is streng verboden om hem af te beelden.

Hoe zou het als die somalier aan de kernwaarden van de vrijheid zat. dan was iedereen hier boos en woedend erover. Terwijl de cartoonist wel de kernwaarden van de islam heeft aangevallen door profeet mohammed vrede zij met hem met een terrorist te vergelijken.
Het is weliswaar wel een tekening maar het beinvloedt wel de hele westerse wereld dat de islam een terroristische geloof is.
* Stuart leest hier dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbidden
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_76319956
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:

[..]

* Stuart] leest [url=http://forum.fok.nl/topic/1388179]hier[/url dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbidden
Dit verklaart dat je erg onwetend bent
We aanbidden de profeet niet aan, we aanbidden de enige god aan.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:17:32 #64
3542 Gia
User under construction
pi_76319967
quote:

[..]

Dat is een islamitische regel, die geldt niet voor niet-moslims. Wij mogen hem gerust afbeelden.
quote:
De westerse wereld pleegt geen terroristische acties vanwege spotprents. Dus, ga vooral je gang en laat me lachen.
quote:
Ben blij dat je toegeeft dat de Islam een terroristisch geloof is.
pi_76319972
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:

[..]

* Stuart] leest [url=http://forum.fok.nl/topic/1388179]hier[/url dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbidden
Al je voorouders waren pedofielen. Daarnaast, Mohammed wordt helemaal niet aanbeden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76320024
quote:

[..]

En juist dat soort bekrompen lange tenengedrag zorgt ervoor dat moslims voortdurend beledigd zijn.

Ik vraag me af of er uberhaupt gematigde moslims bestaan, die misschien de koran niet al te letterlijk nemen.

Zelfs de meest geïntegreerde westerse moslims houden anno 2010 nog strikt vast aan hun profeet uit een sprookjesboek. Maar goed, misschien duurt zoiets gewoon nog een paar eeuwen.
٩๏̯͡๏)۶
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:19:02 #67
3542 Gia
User under construction
pi_76320025
Wat ook zo geweldig is, is dat die jongeman die die aanslag verijdeld heeft, nu ook ondergedoken zit, omdat er al bedreigingen vanuit die o zo vredige moslimgroep kwamen.
pi_76320039
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef Gia het volgende:
Dat is een islamitische regel, die geldt niet voor niet-moslims. Wij mogen hem gerust afbeelden.
Dat is geen regel waar concensus over bestaat, vroeger werd de profeet gewoon afgebeeld.
quote:
De westerse wereld pleegt geen terroristische acties vanwege spotprents. Dus, ga vooral je gang en laat me lachen.
Nee, die vallen landen om niet bestaande wapens binnen. Back at you.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76320062
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

En juist dat soort bekrompen lange tenengedrag zorgt ervoor dat moslims voortdurend beledigd zijn.

Ik vraag me af of er uberhaupt gematigde moslims bestaan, die misschien de koran niet al te letterlijk nemen.

Zelfs de meest geïntegreerde westerse moslims houden anno 2010 nog strikt vast aan hun profeet uit een sprookjesboek. Maar goed, misschien duurt zoiets gewoon nog een paar eeuwen.
Hoezo vraag je je dat af, je bent toch al overtuigd dat het niet zo is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76320101
Ach, het toont gewoon aan hoe normaal Moslims omgaan met een cartoon. Geen enkel gevoel voor humor
Achterlijk volk dat oproept tot haat en agressie en dan ook nog een ander de schuld geeft
pi_76320119
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

dat is een verschil tussen andere geloven en de islam.
Elke moslim hoort de profeet Mohammed vrede zij met hem te verdedigen en hoort zijn godsdienst islam te verdedigen.

sprookjesboek
pi_76320137
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Ach, het toont gewoon aan hoe normaal Moslims omgaan met een cartoon. Geen enkel gevoel voor humor
Precies, al die moslims.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76320146
-knip-

[ Bericht 99% gewijzigd door sp3c op 02-01-2010 13:05:56 ]
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:26:10 #74
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76320236
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:06 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

No deal.
Wat zou je er dan van vinden als wij een ander gevoelig Westers punt zouden bespotten: de Holocaust?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_76320250
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:20 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Hoezo vraag je je dat af, je bent toch al overtuigd dat het niet zo is.
Ik blijf altijd hoop houden op het tegendeel.
٩๏̯͡๏)۶
pi_76320265
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ik blijf altijd hoop houden op het tegendeel.
Als het tegendeel voor je staat, zal je deze zelfs nog negeren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_76320288
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is geen regel waar concensus over bestaat, vroeger werd de profeet gewoon afgebeeld.
[..]

Nee, die vallen landen om niet bestaande wapens binnen. Back at you.
Maar het is wel oké dat meneer Sadam genocide pleegde met gifgas en ook oké dat dezelfde vredelievende moslims bij gebrek aan beter elkaar maar opblazen.
pi_76320302
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat zou je er dan van vinden als wij een ander gevoelig Westers punt zouden bespotten: de Holocaust?

²
Je doet maar, dat is overigens niet eens echt een gevoelige punt. Het wordt meer gezien als een zwarte bladzijde in de geschiedenis.

Ga gerust een cartoon publiceren waarin je de holocaust belachelijk maakt, echt geen hond die er wakker van ligt,

Laat staan dat er ineens een idioot met een mes voor je deur staat.
٩๏̯͡๏)۶
pi_76320312
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Maar het is wel oké dat meneer Sadam genocide pleegde met gifgas en ook oké dat dezelfde vredelievende moslims bij gebrek aan beter elkaar maar opblazen.
Ja, dat staat er toch? Kan je dat niet lezen in mijn post. Waarom vraag je dat dan?
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:28:46 #80
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_76320316
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ja, is dat oké?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')