Omdat profeet Mohammed vrede zij met hem, de allerbelangrijkste profeet voor de islam is. het is streng verboden om hem af te beelden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:45 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En juist hiermee meki bevestig je de achterlijke kronkel die de meeste moslims hebben in hun denkwijze.
Ook jij meki de o zo brave westerse moslim voelt zich blijkbaar beledigd.
Je bent een wolf in schaapskleren en diep in je hart veracht je de westerse beschaving.
Waarom kunnen jij en je geloofsgenoten zo'n cartoon niet gewoon zien als een tekening. Leer eens te relativeren en geniet van het leven
* Stuart leest hier dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbiddenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat profeet Mohammed vrede zij met hem, de allerbelangrijkste profeet voor de islam is. het is streng verboden om hem af te beelden.
Hoe zou het als die somalier aan de kernwaarden van de vrijheid zat. dan was iedereen hier boos en woedend erover. Terwijl de cartoonist wel de kernwaarden van de islam heeft aangevallen door profeet mohammed vrede zij met hem met een terrorist te vergelijken.
Het is weliswaar wel een tekening maar het beinvloedt wel de hele westerse wereld dat de islam een terroristische geloof is.
Dit verklaart dat je erg onwetend bentquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart] leest [url=http://forum.fok.nl/topic/1388179]hier[/url dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbidden![]()
Dat is een islamitische regel, die geldt niet voor niet-moslims. Wij mogen hem gerust afbeelden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Omdat profeet Mohammed vrede zij met hem, de allerbelangrijkste profeet voor de islam is. het is streng verboden om hem af te beelden.
De westerse wereld pleegt geen terroristische acties vanwege spotprents. Dus, ga vooral je gang en laat me lachen.quote:Hoe zou het als die somalier aan de kernwaarden van de vrijheid zat. dan was iedereen hier boos en woedend erover. Terwijl de cartoonist wel de kernwaarden van de islam heeft aangevallen door profeet mohammed vrede zij met hem met een terrorist te vergelijken.
Ben blij dat je toegeeft dat de Islam een terroristisch geloof is.quote:Het is weliswaar wel een tekening maar het beinvloedt wel de hele westerse wereld dat de islam een terroristische geloof is.
Al je voorouders waren pedofielen. Daarnaast, Mohammed wordt helemaal niet aanbeden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
* Stuart] leest [url=http://forum.fok.nl/topic/1388179]hier[/url dat Mohammed een pedofiel is. Hoe kun je zo iemand aanbidden![]()
En juist dat soort bekrompen lange tenengedrag zorgt ervoor dat moslims voortdurend beledigd zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:12 schreef Meki het volgende:
[..]
Dat is geen regel waar concensus over bestaat, vroeger werd de profeet gewoon afgebeeld.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:17 schreef Gia het volgende:
Dat is een islamitische regel, die geldt niet voor niet-moslims. Wij mogen hem gerust afbeelden.
Nee, die vallen landen om niet bestaande wapens binnen. Back at you.quote:De westerse wereld pleegt geen terroristische acties vanwege spotprents. Dus, ga vooral je gang en laat me lachen.
Hoezo vraag je je dat af, je bent toch al overtuigd dat het niet zo is.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En juist dat soort bekrompen lange tenengedrag zorgt ervoor dat moslims voortdurend beledigd zijn.
Ik vraag me af of er uberhaupt gematigde moslims bestaan, die misschien de koran niet al te letterlijk nemen.
Zelfs de meest geïntegreerde westerse moslims houden anno 2010 nog strikt vast aan hun profeet uit een sprookjesboek. Maar goed, misschien duurt zoiets gewoon nog een paar eeuwen.
dat is een verschil tussen andere geloven en de islam.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En juist dat soort bekrompen lange tenengedrag zorgt ervoor dat moslims voortdurend beledigd zijn.
Ik vraag me af of er uberhaupt gematigde moslims bestaan, die misschien de koran niet al te letterlijk nemen.
Zelfs de meest geïntegreerde westerse moslims houden anno 2010 nog strikt vast aan hun profeet uit een sprookjesboek. Maar goed, misschien duurt zoiets gewoon nog een paar eeuwen.
Precies, al die moslims.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:21 schreef Stuart het volgende:
Ach, het toont gewoon aan hoe normaal Moslims omgaan met een cartoon. Geen enkel gevoel voor humor
Wat zou je er dan van vinden als wij een ander gevoelig Westers punt zouden bespotten: de Holocaust?quote:
Ik blijf altijd hoop houden op het tegendeel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je dat af, je bent toch al overtuigd dat het niet zo is.
Als het tegendeel voor je staat, zal je deze zelfs nog negeren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik blijf altijd hoop houden op het tegendeel.
Maar het is wel oké dat meneer Sadam genocide pleegde met gifgas en ook oké dat dezelfde vredelievende moslims bij gebrek aan beter elkaar maar opblazen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is geen regel waar concensus over bestaat, vroeger werd de profeet gewoon afgebeeld.
[..]
Nee, die vallen landen om niet bestaande wapens binnen. Back at you.
Je doet maar, dat is overigens niet eens echt een gevoelige punt. Het wordt meer gezien als een zwarte bladzijde in de geschiedenis.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zou je er dan van vinden als wij een ander gevoelig Westers punt zouden bespotten: de Holocaust?²
Ja, dat staat er toch? Kan je dat niet lezen in mijn post. Waarom vraag je dat dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar het is wel oké dat meneer Sadam genocide pleegde met gifgas en ook oké dat dezelfde vredelievende moslims bij gebrek aan beter elkaar maar opblazen.
Ja, is dat oké?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Maar het is wel oké dat meneer Sadam genocide pleegde met gifgas en ook oké dat dezelfde vredelievende moslims bij gebrek aan beter elkaar maar opblazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |