Oei, dat is wel jammer. Ik had best interessante vragen voor de topicstarter.quote:
Kon je dit al zo snel beoordelen? Ik had net wat fijne vragen voor hem klaargelegd.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:05 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, eerlijk is eerlijk. TS was een nepperd die uit zn nek zat te lullen.
Hmm, nu je het zegt. Ja, dat is wat ver gezocht. En dat soort gasten moeten toch altijd tekenen voor geheimhouding?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:09 schreef KoosVogels het volgende:
Toen ie beweerde infiltrant te zijn geweest nam ik hem niet meer serieus. Kom op zeg.
Dat leek mij ook. Slecht toneelspel.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee, maar het is in ieder geval niet iets waar je mee te koop loopt. Om te reageren op jouw posts in het topic: er zijn zeker westerlingen die bekeren tot de islam. Echter, het idee dat een Belg bekeert, vervolgens zijn rug naar de islam keert en als klap op de vuurpijl ook nog een anti wordt vind ik moeilijk te geloven. Ordinaire rechtsextremist die knul.
Ik heb hem achter neergelegd, want eigenlijk gebruikte hij meerdere bronnen dis of het dan ook spam is? . Kan dus best dat hij weer open gaat.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oei, dat is wel jammer. Ik had best interessante vragen voor de topicstarter.²
Hahaha nee, wat mij betreft mag het dichtblijven want het leek me puur bedoeld om moslims in een kwaad daglicht te stellen.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb hem achter neergelegd, want eigenlijk gebruikte hij meerdere bronnen dis of het dan ook spam is? . Kan dus best dat hij weer open gaat.
Het leeft dus wel? Jullie zitten hier gewoon verder te discussiëren![]()
Oh, dat is jammer. Ik zie nl. wel gronden voor een verfijnd discours. Kunnen jullie de "verdachte" linkjes niet verwijderen anders? Alvast bedankt Remlof.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:16 schreef remlof het volgende:
We hoouden het maar dicht om bovengenoemde redenen.
Jaja, al gezien, dit vind ik minder bezwaarlijk, maar je vorige deed potentieel topics ontsporen, vandaar.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oh, dat is jammer. Ik zie nl. wel gronden voor een verfijnd discours. Kunnen jullie de "verdachte" linkjes niet verwijderen anders? Alvast bedankt Remlof.
Oh ja, kijk eens naar mijn ondertitel. Holocaust vond ik wel weer passé als ondertitel, ik heb er nu de Islam in gezet. Ik rouleer graag. Nogmaals dank.²
Oh, was me eigenlijk nergens opgevallen.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jaja, al gezien, dit vind ik minder bezwaarlijk, maar je vorige deed potentieel topics ontsporen, vandaar.
Alsof iemand een NSB'er wordt, omdat Hitler zulk geweldig werk deed (met economie, niet de joden enzo hea), dan het ware gezicht zien (de holocaust), om vervolgens de NSB te verlaten en het verzet in te gaan. Ja dat kan nietquote:Op donderdag 31 december 2009 18:12 schreef KoosVogels het volgende:
Geen idee, maar het is in ieder geval niet iets waar je mee te koop loopt. Om te reageren op jouw posts in het topic: er zijn zeker westerlingen die bekeren tot de islam. Echter, het idee dat een Belg bekeert, vervolgens zijn rug naar de islam keert en als klap op de vuurpijl ook nog een anti wordt vind ik moeilijk te geloven. Ordinaire rechtsextremist die knul.
Weer zo'n bijdehandte reactie van bijdehand. Waarom maak je het mij altijd zo moeilijk?quote:Op donderdag 31 december 2009 18:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof iemand een NSB'er wordt, omdat Hitler zulk geweldig werk deed (met economie, niet de joden enzo hea), dan het ware gezicht zien (de holocaust), om vervolgens de NSB te verlaten en het verzet in te gaan. Ja dat kan niet
Ja, dat heb ik hem ook verteld. Hij draait aardig mee. Netjes.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:58 schreef voyeur het volgende:
Even een flinke duimop voor Remlof die 2010 goed begonnen is.
Ex-users meen ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:59 schreef Hukkie het volgende:
Aangaande bepaalde andere users bedoel je?
Jep, sommigen lijken het niet te kunnen leren, en blijven doordraven.quote:
wat is eigenlijk jouw goede voornemen? minder dom uit je nek lopen lullen?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:07 schreef Disana het volgende:
Helemaal mee eens.
Jou voor het domme sukkeltje aanzien dat je bentquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is eigenlijk jouw goede voornemen? minder dom uit je nek lopen lullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |