Ja mij ook wel een beetje al had ze een punt. Ik las in dat stuk van 2007 dat hun kerstredes altijd in mineur zijn.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:26 schreef Fortune_Cookie het volgende:
De keunegin maakt mij verdrietig
Wat een hypocriet. Laat zijn kerk eerst maar eens aan abortus en condooms werken in Derde-wereldlanden.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:29 schreef voyeur het volgende:
Nee, dan de paus:
Welvarende landen moeten migranten die de armoede en intoleratie thuis ontvluchten, accepteren en verwelkomen. Dat stelde paus Benedictus XVI vrijdag tijdens de traditionele kerstzegening urbi et orbi (voor de stad Rome en de wereld) vanaf een balkon van de St.-Pieter in Rome.
Dat die oude Benedictus nog eens zo zachtaardig uit de hoek zou kunnen komen verbaast me.
Die misdienaars worden echt niet zwanger van die geile pastoortjes hoor! En ze kiezen hun slachtoffers zo jong dat ze nog geen HIV hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een hypocriet. Laat zijn kerk eerst maar eens aan abortus en condooms werken in Derde-wereldlanden.
Ja daar noem je nog zo wat.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Die misdienaars worden niet zwanger van die geile pastoortjes hoor!
Welk punt maakt ze dan?quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja mij ook wel een beetje al had ze een punt. Ik las in dat stuk van 2007 dat hun kerstredes altijd in mineur zijn.
Zie mijn post in dat topic gisteren:quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:33 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Welk punt maakt ze dan?
Ik zie allerlei vage, slecht uitgewerkte en onderbouwde pogingen om individuele vrijheid en expressie alsmede het internet in zijn algemeenheid direct te verbinden aan al wat slecht is in de wereld.
Te veel kennis is niet goed, sprak ze als een échte protestant. Vertrouw maar op de pastoor hoor mensen.
Tijd voor Bea om een leuk aanleunstulpje te zoeken.
Het is gewoon een vodje wat mij betreft, die rede van d'r.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie mijn post in dat topic gisteren:
Kerstrede Koningin
Voor de rest is het voornamelijk een verhaal uit gebrek aan kennis van de moderne media inderdaad.
Tja de kerstmoraal, de hare zal nog wel vol god en samenzijn zitten. Voor mij betekent het alleen maar drie lange dagen geen publiek leven en geen boodschappen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:47 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Het is gewoon een vodje wat mij betreft, die rede van d'r.
Misschien was ze zelf ook wel wat zat van die sherry eeuwige flinterdunne kerstmoraal die we jaar in, jaar uit over ons heen gestort krijgen en dacht ze dat ze nu iets nieuws gevonden had.
En voor de ander betekent het werken omdat hare majesteit meent geen publiek leven te hebben en geen boodschappen kan doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 08:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja de kerstmoraal, de hare zal nog wel vol god en samenzijn zitten. Voor mij betekent het alleen maar drie lange dagen geen publiek leven en geen boodschappen.
Wat ben jij toch zuurquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:15 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En voor de ander betekent het werken omdat hare majesteit meent geen publiek leven te hebben en geen boodschappen kan doen.
Sja, als mensen zichzelf een paar dagen niet bezig kunnen houden zonder een ander te verplichten zijn ze toch wel arm van geest en egoďstisch van aard denk ik zo. Vind je niet?
Over kerstmoraal gesproken.
Het is pas zuur als anderen moeten werken voor figuren als jij. Enige feit wat ik opmerk is dat jij wel een heel erg leeg leven hebt tot het aandoenlijke af.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij toch zuurHet is gewoon een feit dat de meeste mensen drie dagen verstoken zijn van een openbaar leven, niet meer en niet minder schreef ik. Wat jij er soms allemaal van maakt... tsjonge jonge
Ja het is echt erg, ik weet me geen raad met deze dagen. Had ik maar een forum om met gezellige vrolijkerds zoals jij te postenquote:Op zaterdag 26 december 2009 11:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Het is pas zuur als anderen moeten werken voor figuren als jij. Enige feit wat ik opmerk is dat jij wel een heel erg leeg leven hebt tot het aandoenlijke af.
quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Over 10 minuutjes mag je je post editten want dan is het al middag
Mooi. Ik ben er eigenlijk ook wel aan toe maar ik word steeds toch vroeg wakker.quote:Op zaterdag 26 december 2009 12:32 schreef du_ke het volgende:
Ja dat is al 2 dagen achter elkaar uitstekend gelukt. Was er ook wel min of meer aan toe als ik eerlijk ben
.
Ik ben wel blij met deze dagen samen met het gezin. Het is namelijk niet zo in elk beroep dat je maar vrij kan krijgen wanneer je wil. Van mij mag er best een vaste vrije dag bijkomen hoor. Om mijn part een joodse islamitische dag.quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat ben jij toch zuurHet is gewoon een feit dat de meeste mensen drie dagen verstoken zijn van een openbaar leven, niet meer en niet minder schreef ik. Wat jij er soms allemaal van maakt... tsjonge jonge
Mening? Drama? Het is gewoon een constatering: het openbare leven ligt 3 dagen stil.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met deze dagen samen met het gezin. Het is namelijk niet zo in elk beroep dat je maar vrij kan krijgen wanneer je wil. Van mij mag er best een vaste vrije dag bijkomen hoor. Om mijn part een joodse islamitische dag.
Hoop werkelijk dat ze van deze dagen af gaan blijven. Wij kunnen bijna nooit tegelijk vrij krijgen met de hele familie (ja, we vieren dit samen)
Ik deel je mening dus absoluut niet.
Ik snap de drama om die kerstdagen dus niet. Ik ga niet naar de kerk ofzo, maar ben echt blij met deze feestdagen.
Waarom kan iemand geen sociaal leven hebben om deze vrije dagen? Wanneer je moet werken van 6 tot 22:00 en dat een paar dagen achter elkaar, sla je toch ook voor een paar dagen in?
Wanneer het alleen is omdat het een christelijke feestdag is? Maak er dan een ander woord van zodat het voor de anti-christenen niet zo confronterend is om met het christelijk geloof geassocieerd te worden.
En de generalisatie over katholieken is ook vreemd (bedoel ik algemeen dus niet persoonlijk) vreemd, omdat het dezelfde users zijn die zo tegen generalisatie zijn.
Ik wens jullie allemaal in ieder geval nog een hele gezellige dag toe. Hoop dat iedereen het christelijke een beetje aan de kant kan schuiven in de hoofden, zodat er toch genoten kan worden van de vrije dagEn ook een prettige dag voor jullie partners gewenst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |