quote:''Er was sinds de uitspraak op 30 oktober sprake van miscommunicatie tussen Laura en jeugdzorg. Beide partijen hadden de uitspraak niet goed begrepen.
Wat valt er niet te begrijpen aan iets dat opgelegd is, daar hoef je echt geen raketgeleerde voor te zijn.quote:Beide partijen hadden de uitspraak niet goed begrepen.
Nah, dat zal wel meevallen.. als ze zich idd. bewijst door zich goed voor te bereiden.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:45 schreef tho_Omas het volgende:
We lezen het overlijdensbericht wel in de krant van Nieuw Zeeland.
Je loopt achter de feiten aan. RTL Nieuws meldde zojuist dat de lucht is geklaard en dat alle partijen het er nu over eens zijn geworden dat Laura haar droom mag gaan verwezenlijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:03 schreef BrandX het volgende:
[..]van Laura kan ik dat begrijpen, maar van jeugdzorg, die huisjuristen hebben en vaker dit soort zittingen hebben enz? Nah, gewoon overdreven te werk gegaan.
Pluim voor het meiske haar zelfredzaamheid en vindingrijkheid, maar op zich vind ik het wel terecht dat ze niet in haar uppie de wereld rond mag zeilen. Daar vind ik haar persoonlijk toch wel te jong voor.
Waarom hang je jezelf niet op?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:52 schreef kowala het volgende:
Laura moet gewoon hard geklapt worden in haar zicht zodat haar melktandjes uit haar bek pleuren, ik word echt schijtziek van dat viswijf!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |