Ahgut, het zoveelste kloontje van mekkertje meldt zich.quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef LogischCorrect het volgende:
Wanneer ik alleen dit topic lees, komt Paddy niet echt als een onpartijdige mod over bij mij.
Er stond eerst meer, maar is door Paddy later weer geedit.quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Is hier nou die hele heisa om?![]()
Nou nou zeg, het gebrek aan buitenlucht begint te knagen aan het humeur van mensen hier ofzo?
Déjà-vu, ik blijf maar weg.quote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Er stond eerst meer, maar is door Paddy later weer geedit.
De heisa lijkt me wel mee te vallen, maar een aantal mensen maakt zich druk over de kwaliteit van het NWS forum. Dat lijkt me een goede zaak; beter dan desinteresse bij de users.
Huh? Nu gaat die echt spannend worden. Er is geen edit geweest. Zal deze ook even aan de FA's voorleggen, zodat ze ter bevestiging kunnen kijken.quote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Terecht gastslot. bedankt voor het meldenquote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef Ynske het volgende:
Lichaam laura Dekker gevonden een slotje? plz?
Dank je.quote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
positieve discriminatie in zutphen afgeschaft
Niet eens een nieuwsdump, alleen een linkdump![]()
Eh nee hoor, Paddy heeft haar sluitpost helemaal niet geëdit: klikquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
De heisa lijkt me wel mee te vallen, maar een aantal mensen maakt zich druk over de kwaliteit van het NWS forum. Dat lijkt me een goede zaak; beter dan desinteresse bij de users.
quote:Op zondag 20 december 2009 18:43 schreef remlof het volgende: [..] Eh nee hoor, Paddy heeft haar sluitpost helemaal niet geëdit: klik Een bericht dat wel veranderd is zie je de edit-history van: klik
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef paddy het volgende: Heb visite, maar toch even snel tussendoor. Mja, het zou toch alleen maar bash en geflame gaan worden. (vandaar dat ik de regel weer weghaalde dat ik er een topic over wilde openen, en was na het door het slotje heenposten) Is misschien ook meer iets voor F&L dan. Wilde alleen even duidelijk maken dat met de bron verder niets mis is..iets rechtzetten qua bron vooral in de zin [..] Al twee gevonden...eigenlijk drie, maar derde zullen jullie niet als bron ervaren. De TT was fout, want men sprak over wereldwijd. En ja, had dat beter hier kunnen doenSjaakz.!..alsof je dat niet weet
![]()
Nou prima toch. Je hoeft dingen niet te onderstrepen overigens. Ik wil ook al niks ´over laten komen´. Ik lees gewoon wat er staat. Dát sop is de kool niet waard.quote:Op zondag 20 december 2009 20:08 schreef paddy het volgende:
Had het over een hele andere post. Was een post in feedback hier... die ik gewijzigd heb. En daar stond niet meer dan dat ik weg moest en anders zelf wel een topic opende. Had totaal niets te maken met wat jij aanhaalde of over wilde laten komen. Nooit in de sluitpost dus.
En bedankt, remlof![]()
Het is mooi geweest. Ik ga er vandoor.
Nog twee reacties en het topic zit vol. Al wel vast verwezen naar andere topic.quote:Op zondag 20 december 2009 23:23 schreef Disana het volgende:
Beetje verwarrend:
Zeilmeisje Laura gevonden!
Terwijl het nieuws veel eerder ook al hier was gepost:
Zeilster Laura vermist! deel 2
Kick het dan naar ergens anders. Het verdient echt geen slotje.quote:Op maandag 21 december 2009 00:51 schreef remlof het volgende:
Niks voor NWS.
done, thxquote:Op maandag 21 december 2009 13:13 schreef SHERMAN het volgende:
Kan iemand die pics even weghalen?
Amerikaanse luchtaanval in Jemen
Misschien moet je ze allemaal even lezen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
sorry dat ik het zeg, maar met die post iets niets mis mee. met bansheeboy is mijns inziens afentoe wat mis (met mij ook hoor)
maar dat mag, want dat betekent dat je je mening mag verkondigen zoals jij die ziet.
Hi Disana, ik heb even een 2de topic geopend, de andere was inmiddels vol.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet je ze allemaal even lezen.
nee dat hoeft niet. ik ken hem langer dan vandaag. hij speelt even het radicaaltje. en denkt ondertussen, goh ik ben wel iets te radicaal. of aan het kutten. anyhow, zo radicaal denkt hij soms. respecteer dat en leg het naast je neer. het sterkt je immers alleen maar meer in je eigen gevoel.quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien moet je ze allemaal even lezen.
Mijn gevoel is al sterk genoeg: het vraagt naar een teiltje.quote:Op maandag 21 december 2009 19:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat hoeft niet. ik ken hem langer dan vandaag. hij speelt even het radicaaltje. en denkt ondertussen, goh ik ben wel iets te radicaal. of aan het kutten. anyhow, zo radicaal denkt hij soms. respecteer dat en leg het naast je neer. het sterkt je immers alleen maar meer in je eigen gevoel.
laat hem lekker. jij bent ook wel eens fel of orthodox. ik ook. vaak zelfs.quote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn gevoel is al sterk genoeg: het vraagt naar een teiltje.
Gewijzigd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef voyeur het volgende:
Kan Laura Dekker # 4 Waar de rechter niet gewraakt wordt. gewijzigd worden in ´Laura Dekker #4 Waar de rechter niet gewraakt wordt´
welke discussiequote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef Disana het volgende:
Connexxion heeft helden in dienst
Past niet echt bij de lopende discussie.
---> OUD dan maar?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:04 schreef De_Ruyter het volgende:
Het is voornamelijk een ethische discussie, die wordt voortgezet op persoonlijk vlak, waar an sich niks mee is want ethiek is een persoonlijk standpunt.
Dat is niet ethisch, dat is politiek correct en verantwoord, een heel verschil. Ik moet er niet aan denken om die discussie te moeten voeren tussen wat knuffel moeders.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
---> OUD dan maar?
Dan pas krijg je een ethische discussie
Op het moment dat je elkaar voor klapjosti, mongool of zwakzinnige uitmaakt, laat staan foto's van abuweetikverwegnogwat gaat posten, dan ontgaat me de discussie
En mijn reactie daarop dat hij zich niet eens kan gedragen op een forum nietquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef De_Ruyter het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk milieu jij je begeeft, maar bij mij is er geen sprake van zulke overlast veroorzaken in het openbaar vervoer, mijn familie weet zich wel te gedragen.
Waar is mijn vraag tegen gericht dan aldus jou, de gehele Marokkaanse gemeenschap?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Sjaakz het volgende:
Hoe kan deze reactie richting mij wel gewoon...
[..]
En mijn reactie daarop dat hij zich niet eens kan gedragen op een forum niet
Nou heb ik op zich weinig moeite met deze reactie hoor, maar ik vind hem minstens zo kwalijk als de mijne. Ik beperk me tenminste nog tot zijn persoon.
Sorry dan Sjaakz, topic ging zo snel ineens... dat ik een heel zwikkie (zon 60-70%) heb weggegooid. Misschien heb ik er één teveel of te weinig gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Sjaakz het volgende:
Hoe kan deze reactie richting mij wel gewoon...
[..]
En mijn reactie daarop dat hij zich niet eens kan gedragen op een forum niet
Nou heb ik op zich weinig moeite met deze reactie hoor, maar ik vind hem minstens zo kwalijk als de mijne. Ik beperk me tenminste nog tot zijn persoon.
Bedankt voor de opheldering.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry dan Sjaakz, topic ging zo snel ineens... dat ik een heel zwikkie (zon 60-70%) heb weggegooid. Misschien heb ik er één teveel of te weinig gedaanBeide reacties zouden in mijn ogen prima nog moeten kunnen.
en nu maar hopen dat je hem ook gebanned krijgt ofzo? stel je niet zo aan. ben je ongesteld, vrouwtje?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Israël vernoemt plein naar wijlen president Anwar Sadat
Nog zo'n kansloos topic. Vrouwelijke posters om hun afwijkende mening wegzetten met kusjes, hoe ouderwets seksistisch maar wel begrijpelijk gezien de hoek waaruit het komt
Ben je een homolientje?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Nog zo'n kansloos topic. Vrouwelijke posters om hun afwijkende mening wegzetten met kusjes, hoe ouderwets seksistisch maar wel begrijpelijk gezien de hoek waaruit het komt
Voor iemand die zo hamerde op je overduidelijk cynisme neem je dat kusje wel heel serieus of niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, is al genoeg aandacht voor dat wicht.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Disana het volgende:
Laura Dekker #5 Waar gemiddeld de maat is
'Laura Dekker wilde zeilboot kopen op Sint Maarten'
Beetje verwarrend, nieuwsbericht wordt al in het oudste topic besproken.
Eigenlijk wel maar iedereen smult ervanquote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, is al genoeg aandacht voor dat wicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |