Sorry dan Sjaakz, topic ging zo snel ineens... dat ik een heel zwikkie (zon 60-70%) heb weggegooid. Misschien heb ik er één teveel of te weinig gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Sjaakz het volgende:
Hoe kan deze reactie richting mij wel gewoon...
[..]
En mijn reactie daarop dat hij zich niet eens kan gedragen op een forum niet
Nou heb ik op zich weinig moeite met deze reactie hoor, maar ik vind hem minstens zo kwalijk als de mijne. Ik beperk me tenminste nog tot zijn persoon.
Bedankt voor de opheldering.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Sorry dan Sjaakz, topic ging zo snel ineens... dat ik een heel zwikkie (zon 60-70%) heb weggegooid. Misschien heb ik er één teveel of te weinig gedaanBeide reacties zouden in mijn ogen prima nog moeten kunnen.
en nu maar hopen dat je hem ook gebanned krijgt ofzo? stel je niet zo aan. ben je ongesteld, vrouwtje?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Israël vernoemt plein naar wijlen president Anwar Sadat
Nog zo'n kansloos topic. Vrouwelijke posters om hun afwijkende mening wegzetten met kusjes, hoe ouderwets seksistisch maar wel begrijpelijk gezien de hoek waaruit het komt
Ben je een homolientje?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Nog zo'n kansloos topic. Vrouwelijke posters om hun afwijkende mening wegzetten met kusjes, hoe ouderwets seksistisch maar wel begrijpelijk gezien de hoek waaruit het komt
Voor iemand die zo hamerde op je overduidelijk cynisme neem je dat kusje wel heel serieus of niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef Disana het volgende:
Inderdaad, is al genoeg aandacht voor dat wicht.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Disana het volgende:
Laura Dekker #5 Waar gemiddeld de maat is
'Laura Dekker wilde zeilboot kopen op Sint Maarten'
Beetje verwarrend, nieuwsbericht wordt al in het oudste topic besproken.
Eigenlijk wel maar iedereen smult ervanquote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Inderdaad, is al genoeg aandacht voor dat wicht.
Komkommertijd he.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar iedereen smult ervan
Nou er gebeurt genoeg, maar het is gewoon een onderwerp waarmee veel mensen zich kunnen identificeren, al was het maar omdat iedereen zelf puber is geweestquote:
ja, wees eens duidelijk. of denk je dat louwes het niet heeft gedaan en de klusjesman gewoon vrijuit kan lopen, zoals ik?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:52 schreef Kees22 het volgende:
In Jonge vrouw in brand gestoken in Zeist is een merkwaardige user opgedoken.
Het topic staat al vol met speculaties, maar dat is gebruikelijk voor FOK! Deze klinken anders, veel doelgerichter.
Ook lijken zijn posts een beetje op moslim- of allochtonengebash, maar dat is het ook niet helemaal.
Ik krijg het akelige gevoel, dat deze persoon er heel gericht op uit is om mensen zwart te maken.
Puur een gevoel, ik heb verder geen houvast, laat staan bewijs.
Mag dat op FOK!? En is het te achterhalen?
ik dacht dat dat duidelijk zou zijn: ik bedoel Fahu.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Hukkie het volgende:
Mss is het handig om aan te geven op welke user je precies doelt?
Jawel, maar het is handig dat je dat ook zelf even vermeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat duidelijk zou zijn: ik bedoel Fahu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |