Bron: Nu.nlquote:UTRECHT - Het 14-jarige zeilmeisje Laura is terecht. Ze is zondag gevonden op het eiland Sint Maarten, zo heeft de politie zondagavond bevestigd.
Eerder die dag werd bekend dat haar familie haar sinds vrijdag als vermist had opgegeven. De familie was erg ongerust.
Het meisje werd wereldberoemd toen ze bekendmaakte een solozeiltocht rond de wereld te willen maken.
Haar vader stemde in met de plannen, maar de rechtbank stak daar een stokje voor. Het meisje kwam onder toezicht van de Raad voor de Kinderbescherming.
Kinderbescherming
De Raad voor de Kinderbescherming gaat proberen het meisje weer zo snel mogelijk terug naar Nederland te brengen, zei een woordvoerder zondagavond. Volgens de raad is het meisje aangehouden.
Een politiewoordvoerder van het korps Utrecht kon zondagavond geen verdere mededelingen doen.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Roi het volgende:
Ga door, laat je niet klein maken door stomme regeltjes en jaloerse ambtenaren!
Ik vind het best maar laat dat gedrocht dat niet meer in nieuws komenquote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Roi het volgende:
Ga door, maar kon never nooit meer in het nieuws!
Precies, blijf maar lekker in de Antillen Laura, trek maar niks van ons aan.quote:Op zondag 20 december 2009 23:13 schreef Roi het volgende:
Maar daar kan zij toch niks aan doen? De media blazen het allemaal op..quote:Op zondag 20 december 2009 23:16 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik vind het best maar laat dat gedrocht dat niet meer in nieuws komen
quote:Op zondag 20 december 2009 23:22 schreef _Michiel_ het volgende:
Ze heeft nu wel bewezen voorlopig te labiel te zijn om een wereldreis te kunnen maken.
Wat dat betreft zal ze niet snel meer in het nieuws komen
Best, maar dan ook niet gaan zeiken als ze het loodje legt.quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Ringo het volgende:
Jamaarderisicoos.
Ja maar de risicoos.
JAMAARDERIDICOOS
deRISICOOSdeRISICOOS
DERISICOOSDANTOCH.
Hetisvanwegederisicoosderisicoosderisicoos.
Ri Si Coos uweettog uweettog uweettog
Watkanzoonkindopsintmaartenallemaalnietgebeuren
Omnogmaartezwijgenvandereisernaartoe
Perbootofpervliegtuig?Perbootofpervliegtuig??
hetzaltochallemaalniethetzaltochallemaalniethetzaltochallemaalniethetzaltochallemaalniet
WEESTOCHVOORZICHTIGMENSEN
quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef Ringo het volgende:
Jamaarderisicoos.
Ja maar de risicoos.
JAMAARDERIDICOOS
deRISICOOSdeRISICOOS
DERISICOOSDANTOCH.
Hetisvanwegederisicoosderisicoosderisicoos.
Ri Si Coos uweettog uweettog uweettog
Watkanzoonkindopsintmaartenallemaalnietgebeuren
Omnogmaartezwijgenvandereisernaartoe
Perbootofpervliegtuig?Perbootofpervliegtuig??
hetzaltochallemaalniethetzaltochallemaalniethetzaltochallemaalniethetzaltochallemaalniet
WEESTOCHVOORZICHTIGMENSEN
Ik zal het aan Babs doorgeven.quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Ouders hebben haar maar op te voeden!!!
Mijn punt is, ze is blijkbaar niet volwassen genoeg om beslissingen te maken.quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik vind van niet
Ja ze kan wel een reis maken naar welk land dan ook, maar dat kon een of andere joker ook
(ik ben dus voor controles van grenzen, zowel in de lucht als op het land!!!)
Een kind van 14 wil van alles en nog wat.
En ze moet gewoon weten dat niet alles kan!!!
Ouders hebben haar maar op te voeden!!!
Die toezichters hollen vast niet de hele dag achter haar aan...quote:Op zondag 20 december 2009 23:28 schreef Cahir het volgende:
Ze was toch onder toezicht gezet?Hulde voor de toezichters
daar ben ik niet zeker van ..quote:Op zondag 20 december 2009 23:18 schreef bioloogje het volgende:
Dit geeft alleen maar aan dat ze psychisch niet in staat was om een solo tocht te ondernemen. Terughalen en onder toezicht houden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |