Ik aarzelde, want ik wil niet iemand vals beschuldigen of onterecht de mond snoeren.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:19 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jawel, maar het is handig dat je dat ook zelf even vermeld.
Nee, dat is het helemaal niet. Het gaat om een moord, maar of dat eerwraak is, is nog helemaal niet duidelijk. Er zijn meer aanwijzingen tegen dan voor eerwraak, tot nu toe. Die eerwraak is er door mensen van buiten ingebracht.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef De_Ruyter het volgende:
Het is dan ook een eerwraak topic, daar klopt wel meer niet aan.
Mjah.. lastig... post ook louter in dat topic. Misschien een betrokkene die gefrustreerd is? Kan ook nog.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:15 schreef Kees22 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat duidelijk zou zijn: ik bedoel Fahu.
Ik wilde hem net sluiten, maar door mijn 300e post sloot het topic zichzelf alquote:Op zondag 27 december 2009 12:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Moskee: Nederland moslimstaat maken Nutteloze topickick. Er is een Iran-protesten topic.
Nope, kijk even in dat topic. Het is nog steeds homofoob pur sang en het heeft ook nog eens niets met de discussie te maken.quote:Op maandag 28 december 2009 23:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is al weg door user denk ik
[..]
done
Geeft niet. Toch bedankt.quote:
Wat nou PM of zo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:25 schreef cheqy het volgende:
-edit- PM ofzo?
Mijn vraag.quote:Op maandag 28 december 2009 @ 21:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het vooropgezet is. Waar lees je dat?
Ik constateer dat de overheid deze gelegenheid weer met beide handen aan grijpt om angst te zaaien bij de burgers om zo een draagvlak te creeeren van privacy schendende maatregelen en zo de controle van de overheid te vergroten.
quote:En waarom zouden ze dan volgens jou zo graag een bodyscan willen invoeren? Verlicht me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |