Ben je nu de OP aan het relativeren?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Valt nog mee. Je zou bij massale rellen er toch minstens een tiental verwachten...
waarom moest ik hier stiekem om garpen.. Het staat er ook bij alsof het heel normaal is als er rellen zijnquote:Twintig vrouwen werden verkracht.
Nee. Ik lees en denk aan andere massale rellen. En dan is 1 dode wel weinig, hoewel het in principe teveel is.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben je nu de OP aan het relativeren?
Relativeren met nuances dus.quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:59 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. Ik lees en denk aan andere massale rellen. En dan is 1 dode wel weinig, hoewel het in principe teveel is.
Kun je dit nog een beetje volgen?
Whatever joh...quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Relativeren met nuances dus.
1 dode en 20 vrouwen verkracht en jij vindt dat meevallen?quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:49 schreef Daffodil31LE het volgende:
Valt nog mee. Je zou bij massale rellen er toch minstens een tiental verwachten...
Ben je gek, ze gaan al schooieren om geld bij een compleet random vliegtuigcrash, laat staan als ze straks in puin liggen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef GasTurbine het volgende:
Suriname moet gewoon de oorlog verklaren aan Brazilië en China.
Dat is lekker realistisch. Waarschijnlijk nemen Brazilie en China dat niet eens serieus en reageren ze er niet op. Doen ze dat wel, dan verandert Suriname in een rokende hoop as. Ik zie niet in wat Suriname daar mee opschiet.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:04 schreef GasTurbine het volgende:
Suriname moet gewoon de oorlog verklaren aan Brazilië en China.
Dit vind ik toch wel heel erg hoorquote:Twintig vrouwen werden verkracht.
ok.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is lekker realistisch. Waarschijnlijk nemen Brazilie en China dat niet eens serieus en reageren ze er niet op. Doen ze dat wel, dan verandert Suriname in een rokende hoop as. Ik zie niet in wat Suriname daar mee opschiet.
Bij raciale conflicten komt het helaas vaker voor. Het idee is dat je daarmee je eigen ras/zaad verspreidt. Gruwelijk stompzinnig natuurlijk. Beetje zoals de nieuwe mannetjesleeuw eerst alle welpjes van zijn voorganger doodbijt.quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:41 schreef Desunoto het volgende:
Rellen en verkrachten.Hoort dat tegenwoordig bij elkaar of zo?
Wat is het verband?
Hoe dan ook diep en diep triest...
Omgquote:Op zaterdag 26 december 2009 00:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Tijd dus dat Ronnie Brunswijk meer formele macht krijgt, hij kan wat doen aan de voedingsbodem van het ongenoegen.
Hiij heeft iniedergeval daadkracht, ook is hij een groot liefhebber van voetbal en blaffers dus Brunswijk FTW!quote:Op zaterdag 26 december 2009 00:57 schreef Asgard het volgende:
[..]
Omg
Ronnie Brunswijk, die stommeling formele macht geven? Rofl
Misschien zijn ze zo ook wel redelijk gelukkig, voor een flinke ontwikkeling hebben ze erg veel immigranten nodig.quote:Op zaterdag 26 december 2009 01:24 schreef PLAE@ het volgende:
In theorie is Suriname geweldig. 4x zo groot als Nederland, iets van 400k inwoners, diversiteit in flora & fauna, een lekker klimaatje, grondstoffen en een multi-culti maatschappij.....waarom komt het er op de een of andere manier dan niet uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |