duurde ff, want eten in mijn mond stoppenquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Eindelijk erkenningquote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor dat is lord vetinari met zijn grammatica
Ikke?quote:hij komt met kritiek die imo niet terecht is en in zijn geval nogal hypocriet
Goede post, geeft het probleem van NWS wel ongeveer weerquote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Users met een andere mening, misschien? Waarom zou iemand met een extreme mening direct een malloot zijn?
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Of realiseer je je gewoon echt niet wat je daar zegt?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mag ik nog wel even mijn ultieme lachbui uitdrukken n.a.v. Zoran's fotoboek die hij zo gracieus heeft bewaard, ik voel me werkelijk vereerd met m'n eigen Whiskey_Tango dossier op zijn computer.
*proest*![]()
Nee, het was een algemeen geldende opmerking over haar frustratie dat mensen denken dat mods partijdig zijn, niet zozeer over jouw opmerking.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij heb ik het verbruid bij Paddy.
Maar als je dat zelf zo terug leest, wat denk je dan ?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mag ik nog wel even mijn ultieme lachbui uitdrukken n.a.v. Zoran's fotoboek die hij zo gracieus heeft bewaard, ik voel me werkelijk vereerd met m'n eigen Whiskey_Tango dossier op zijn computer.
*proest*![]()
Dat werkt andersom dus net zo. Waarom zou iemand die kritiek heeft op die extreme mening direct een linkschmensch of zuiger zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Goede post, geeft het probleem van NWS wel ongeveer weer
Als ik die teksten zo lees, zou ik er niet zo blij mee zijn, als ik jou was. Feit dat je dit 'lachwekkend' vindt, geeft je niveau van innerlijke beschaving wel treffend weer, moet ik zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
*proest*![]()
Oh ik realiseer het me wel degelijk, het is té humoristisch voor woorden.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Of realiseer je je gewoon echt niet wat je daar zegt?
Ik denk dat dat het probleem met je is. Ieder normaal mens zou zich schamen voor zoveel minachting voor het menselijk leven en andere volkeren. Dat heeft niets met rechts te maken, zelfs niet met xenofobie, maar met een sociopathische inslag. Of het meer voor de hand liggende dat je gewoon trollt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
*proest*![]()
gellyquote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning![]()
[..]
Ikke?
Ik heb het zelf gepost, wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar als je dat zelf zo terug leest, wat denk je dan ?
Ah, dan was ik toch te beneveld om het te snappen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, het was een algemeen geldende opmerking over haar frustratie dat mensen denken dat mods partijdig zijn, niet zozeer over jouw opmerking.
Och, haal een zinnetje uit mijn uitbarsting tegen Meki dat ik hem naar Marokko wenste en je kan het in een context zetten dat ik alle mensen daar dood wil hebben. Een prentenboek met wat quotaties geeft niet alles weer. En ik heb het nota bene zelf gepost, dus ik weet wel degelijk waar die quotes vandaan komen en uit welke context, wat dat betreft heb ik een goed geheugen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het probleem met je is. Ieder normaal mens zou zich schamen voor zoveel minachting voor het menselijk leven en andere volkeren. Dat heeft niets met rechts te maken, zelfs niet met xenofobie, maar met een sociopathische inslag. Of het meer voor de hand liggende dat je gewoon trollt.
Try me.quote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gepost, wat denk je zelf?
Ik kan ook genoeg zinnetjes uit een verhaaltje plukken en dan een groot xenofobistisch prentenboek er van gaan maken, ik geef hem gewoon geen credit voor hans3000's werk (ja ik weet zelfs nog wie dat deed).
Ik zal wel gek wezen, heb wel betere dingen te doen.quote:
Nee hoor. Echt niet.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij heb ik het verbruid bij Paddy.
Sinds wanneer mag een user er op staan zijn posts en zijn OP weg te laten halen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
Sinds wanneer is trouwens de regel geschrapt dat de TS niet meer mag bepalen dat zijn/haar topic gesloten blijft/wordt.
nou nee je wenste hem op een schip naar marokko dat door een duikboot getorpedeerd werdquote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Och, haal een zinnetje uit mijn uitbarsting tegen Meki dat ik hem naar Marokko wenste en je kan het in een context zetten dat ik alle mensen daar dood wil hebben. Een prentenboek met wat quotaties geeft niet alles weer. En ik heb het nota bene zelf gepost, dus ik weet wel degelijk waar die quotes vandaan komen en uit welke context, wat dat betreft heb ik een goed geheugen.
De eerste post van deze hele discussie was nota bene tegen mij gericht.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
Mensen, wees gewoon redelijk en voer discussies inhoudelijk in plaats van met oneliners en op de man te spelen.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Precies, maakt me dat xenofoob?quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou nee je wenste hem op een schip naar marokko dat door een duikboot getorpedeerd werd
ik sweer
Ik had het dan ook tegen iedereen die zich daaraan schuldig maakt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De eerste post van deze hele discussie was nota bene tegen mij gericht.
Iets weghalen is wat anders dan een slot zetten op een eigen geopende thread. Helemaal als die uit de klauwen loopt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef paddy het volgende:
Sinds wanneer mag een user er op staan zijn posts en zijn OP weg te laten halen?
Nooit meegekregen?
Is volgens mij niet nieuw
Wat ik nog wel eens doe is een topic schoppen wanneer de user er om vraagt
Blijkbaar wel, want ik ben door Gelly al uitgemaakt voor xenofoob en malloot, en dan heb ik het nog niet eens over de sneertjes van anderen op het topic over de minaretten. Prima hoor, maar het maakt er het posten niet leuker op. Ik denk zelf dat ik netjes post en zeker mensen niet uitscheld, maar blijkbaar hebben anderen carte blanche om dat wel te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
Mensen, wees gewoon redelijk en voer discussies inhoudelijk in plaats van met oneliners en op de man te spelen.
Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Klopt. Ik beschik nog over de screenshots:
Ben in dit topic door Gelly ook als malloot weggezet.quote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ik ben door Gelly al uitgemaakt voor xenofoob en malloot, en dan heb ik het nog niet eens over de sneertjes van anderen op het topic over de minaretten. Prima hoor, maar het maakt er het posten niet leuker op. Ik denk zelf dat ik netjes post en zeker mensen niet uitscheld, maar blijkbaar hebben anderen carte blanche om dat wel te doen.
Jammer, want ik vond het leuk om mijn mening te geven. Een mening die rechts is en blijkbaar niet kan.
Ach, ik noem Mugabe een aap en hij maakt er van dat ik een racist ben, zo'n belachelijke collage kan ik dus inderdaad wel maken van verscheidene opmerkingen. Sorry hoor, maar als je zo'n zielepoot bent dat je alles uit de context gaat halen en er zielig commentaar bij gaat zetten, dan kan ik echt niet anders dan er om lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef voyeur het volgende:
Zou je echt denken dat je uit mijn post ooit een collectie als deze zou kunnen samenstellen?
[..]
KoosVogel zette Gelly weg als zeiksnor.quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ben in dit topic door Gelly ook als malloot weggezet.
Hij mag dat.
Als je voor elke sneer zou worden geband dan zou de halve NWS-kliek inmiddels een ban aan zn broek hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
KoosVogel zette Gelly weg als zeiksnor.
Dat mocht ook.
Nou, dan is alles toch opgelost?quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
KoosVogel zette Gelly weg als zeiksnor.
Dat mocht ook.
En welbewust omdat jij een belangrijke sleutel bent en ik een beroep deed op je redelijkheid en intelligentie. Ik tracht je geen ban aan te smeren, ik vind niet dat de mods iets hoeven te doen, ik vraag jou gewoon om de troll toon te matigen twv NWS.quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De eerste post van deze hele discussie was nota bene tegen mij gericht.
Hoe kan 'Mugabe is een aap' ooit wat anders betekenen, ongeacht in welke context t staat?quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach, ik noem Mugabe een aap en hij maakt er van dat ik een racist ben, zo'n belachelijke collage kan ik dus inderdaad wel maken van verscheidene opmerkingen. Sorry hoor, maar als je zo'n zielepoot bent dat je alles uit de context gaat halen en er zielig commentaar bij gaat zetten, dan kan ik echt niet anders dan er om lachen.
Degene die het ook nog gaat screenshotten, opslaan, en posten is zo waar nog zieliger.
Overigens, ik daag je uit dat allemaal te lezen en je eigen mening er maar over te vormen, je zal zien dat ik veel sarcastisch opmerk net zoals "what goes around" ik zeg zelfs "idioten" er bij, en hij haalt het aan als mijn moordlustige mening.
Die hans is zelf niet helemaal in orde.
Ten eerste ben ik geen troll, en ten tweede heb ik niet gezegd dat je zuigt. Ik zeg enkel dat het bewijs dat o.a. aangevoerd door Zoran uit context en voorzien met idioot commentaar niet klopt. En iedereen die mij sowieso al dubieus vond springt er op om aan te tonen dat ik in een gesticht moet.quote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
En welbewust omdat jij een belangrijke sleutel bent en ik een beroep deed op je redelijkheid en intelligentie. Ik tracht je geen ban aan te smeren, ik vind niet dat de mods iets hoeven te doen, ik vraag jou gewoon om de troll toon te matigen twv NWS.
Dan zou je daar zowel links als rechts op moeten wijzen, dat zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
En welbewust omdat jij een belangrijke sleutel bent en ik een beroep deed op je redelijkheid en intelligentie. Ik tracht je geen ban aan te smeren, ik vind niet dat de mods iets hoeven te doen, ik vraag jou gewoon om de troll toon te matigen twv NWS.
Als jij een kind een irritante aap noemt, is hij dan ook een aap?quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Hoe kan 'Mugabe is een aap' ooit wat anders betekenen, ongeacht in welke context t staat?
Kan iemand hier trouwens 'rechts' definiëren als men het heeft over 'rechtse meningen'?
Je neemt dus niet je verantwoordelijkheid? Wat denk je dat er met mij zou zijn gebeurd als ik al dat zei over Joden en/of Israel?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen troll, en ten tweede heb ik niet gezegd dat je zuigt. Ik zeg enkel dat het bewijs dat o.a. aangevoerd door Zoran uit context en voorzien met idioot commentaar niet klopt. En iedereen die mij sowieso al dubieus vond springt er op om aan te tonen dat ik in een gesticht moet.
Grappig, maar niet meer dan dat.
Ik heb veel van je posts gelezen daar ik NWS vrij intensief volg. Je laat herhaaldelijk zien dat een mensenleven dat niet Westers is, je niets waard is. Dat deed je toen en dat doe je na je ban opnieuw. Wettelijk heet het echt haatzaaien.quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach, ik noem Mugabe een aap en hij maakt er van dat ik een racist ben, zo'n belachelijke collage kan ik dus inderdaad wel maken van verscheidene opmerkingen. Sorry hoor, maar als je zo'n zielepoot bent dat je alles uit de context gaat halen en er zielig commentaar bij gaat zetten, dan kan ik echt niet anders dan er om lachen.
Degene die het ook nog gaat screenshotten, opslaan, en posten is zo waar nog zieliger.
Overigens, ik daag je uit dat allemaal te lezen en je eigen mening er maar over te vormen, je zal zien dat ik veel sarcastisch opmerk net zoals "what goes around" ik zeg zelfs "idioten" er bij, en hij haalt het aan als mijn moordlustige mening.
Die hans is zelf niet helemaal in orde.
Niet voor die collage, als mensen mij er op aan willen spreken dan moeten ze die hele topics maar volgen inclusief de dingen die naar mij gezegd werden en de context en het sarcasme. Alleen daarvoor neem ik mijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je neemt dus niet je verantwoordelijkheid?
Eens, Whiskey, misschien is het handig om dingen niet op de spits te drijven puur omdat het kan. Dat zou je als gerespecteerd user ook beter uitkomen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Niet als dat kind negroïde is, dan hoor je de implicatie ervan te weten.quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als jij een kind een irritante aap noemt, is hij dan ook een aap?![]()
Het niveau daalt hier werkelijk met de post of niet, zolang Whiskey_Tango er maar slecht van af komt lullen we met z'n allen elke rechte lijn wel krom, en elke banaan recht.
Dat zal ik ook zeker doen als er een user opstaat die de killing fields van Cambodja als zijn ideaal ziet en dat post na post herhaalt. Het gaat mij niet om de links/rechts dimensie. Ik ga er niet vanuit dat rechts gelijkstaat met bloeddorstige trollen. Als gezegd loop ik hier al tien jaar rond en vind ik een debat een debat; daar heb je een forum voor en dan kom je gelukkig ook andersdenkenden tegen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou je daar zowel links als rechts op moeten wijzen, dat zou wel zo eerlijk zijn.
Heb je de nominaties als eens bekeken?quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eens, Whiskey, misschien is het handig om dingen niet op de spits te drijven puur omdat het kan. Dat zou je als gerespecteerd user ook beter uitkomen.
Heeft dat nog nut, ik word nu ook aangevallen op posts van een tijd terug, ik zal moeten klonen wil ik die zooi van me af werpen en ik heb i.t.t. anderen wel wat zelfrespect.quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eens, Whiskey, misschien is het handig om dingen niet op de spits te drijven puur omdat het kan. Dat zou je als gerespecteerd user ook beter uitkomen.
Ik zelf heb dat topic actief gevolgd. Net als Voyeur volgens mij.quote:Op maandag 30 november 2009 22:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet voor die collage, als mensen mij er op aan willen spreken dan moeten ze die hele topics maar volgen inclusief de dingen die naar mij gezegd werden en de context en het sarcasme. Alleen daarvoor neem ik mijn verantwoordelijkheid.
De verzinsels van hans3000 zijn de zijne, ik ben niet aansprakelijk voor zijn bijschriften en vreemde conspiracy denkwijze.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Niet als dat kind negroïde is, dan hoor je de implicatie ervan te weten.
Daarna heb je het weer over bananen. Freudiaanse wijze in je woordenkeus
Waar zijn ze te zien Stali?quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je de nominaties als eens bekeken?.
Dan zul je ook weten dat het een 9/11 memorial topic was, en mijn mening van "rest in peace" ook werd aangevallen van alle kanten door conspiracy mensen alsmede moslims die me hypocriet noemden. Ik heb geen collage er van gemaakt, jammer, had ik achteraf wel moeten doen wellicht.quote:Op maandag 30 november 2009 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zelf heb dat topic actief gevolgd. Net als Voyeur volgens mij.
De nominaties interesseren me niet echt, baseer me liever op eigen ervaringen. Maar toegegeven, Whiskey heeft nog even te gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb er maar 3 tot nu toe, baggeraar, aandachtsgeil en langste ban toegewenst.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Tsja ik zou zeggen, what comes around goes around, trek er je lering uit.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Heeft dat nog nut, ik word nu ook aangevallen op posts van een tijd terug, ik zal moeten klonen wil ik die zooi van me af werpen en ik heb i.t.t. anderen wel wat zelfrespect.
Up in the index. Whiskey staat er niet zo serieus en goed voor tot nog toe.quote:
Een groot deel van die posts zaten niet in het 9/11 memorial topic en waren dan ook bloedserieus. Het is erg jammer dat je niet je verantwoordelijkheid wil nemen voor je eigen posts, dat had een boel uitgemaakt (wat mij betreft dan).quote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dan zul je ook weten dat het een 9/11 memorial topic was, en mijn mening van "rest in peace" ook werd aangevallen van alle kanten door conspiracy mensen alsmede moslims die me hypocriet noemden. Ik heb geen collage er van gemaakt, jammer, had ik achteraf wel moeten doen wellicht.
Dat het zo al moet zeg.
3 nominaties, je weet hoe veel mensen er op fok zitten en posten hè?quote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Up in de index. Whiskey staat er niet zo serieus en goed voor tot nog toe.
Maar goed er zijn een hoop anonieme stemmers ook natuurlijk..
Nee dat was het niet, en ik neem verantwoordelijkheid voor mijn posts, maar niet voor Hans3000 z'n collage.quote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een groot deel van die posts zaten niet in het 9/11 memorial topic en waren dan ook bloedserieus. Het is erg jammer dat je niet je verantwoordelijkheid wil nemen voor je eigen posts, dat had een boel uitgemaakt (wat mij betreft dan).
Anyhow, NWS is your playground. Ik trek mijn handen er volledig van af nu en heb nu besloten voorlopig niet in NWS te posten.
Het is mijnerzijds een heel serieuze poging om NWS te verbeteren zonder ban´s etc. Dat zou in slowchat geheel ten onder gaan in geneuzel. Je zou het als FA moeten waarderen dat mensen proberen dingen op te lossen zonder bij de modjes te gaan zeiken.quote:Op maandag 30 november 2009 23:01 schreef remlof het volgende:
Willen jullie verdergaan in [NWS-SC #11] Whiskey_Tango verwelkomt u met glühwein - dit alles heeft weinig meer met feedback te maken.
Ik ben er helemaal voor (EN DIT IS FEEDBACK!) alleen dat kan ook zonder koeien uit de sloot te halen en daar persoonlijke aanvallen aan te verbinden lijkt me. Je mag me best aanspreken, en ik heb in het vorige FB ook inhoudelijk gereageerd op NWS en dat ik niet scheld en gewoon m'n mening duidelijk maak.quote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is mijnerzijds een heel serieuze poging om NWS te verbeteren zonder ban´s etc. Dat zou in slowchat geheel ten onder gaan in geneuzel. Je zou het als FA moeten waarderen dat mensen proberen dingen op te lossen zonder bij de modjes te gaan zeiken.
Als dit niet besproken wordt gaat het geetter gewoon door en blijft feedback toch gevuld, maar dan met gepiep ipv een poging dingen structureel op te lossen.
Ik vind dat de feedback nu ten onder gaat in geneuzel. We tolereren in geen enkel forum slowchat in het feedbacktopic dus ook hier niet.quote:Op maandag 30 november 2009 23:06 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is mijnerzijds een heel serieuze poging om NWS te verbeteren zonder ban´s etc. Dat zou in slowchat geheel ten onder gaan in geneuzel. Je zou het als FA moeten waarderen dat mensen proberen dingen op te lossen zonder bij de modjes te gaan zeiken.
Als dit niet besproken wordt gaat het geetter gewoon door en blijft feedback toch gevuld, maar dan met gepiep ipv een poging dingen structureel op te lossen.
Ja prima, maar de discussie zelf voer je maar in [NWS-SC #11] Whiskey_Tango verwelkomt u met glühweinquote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik ben er helemaal voor (EN DIT IS FEEDBACK!) alleen dat kan ook zonder koeien uit de sloot te halen en daar persoonlijke aanvallen aan te verbinden lijkt me. Je mag me best aanspreken, en ik heb in het vorige FB ook inhoudelijk gereageerd op NWS en dat ik niet scheld en gewoon m'n mening duidelijk maak.
Daarna werd ik persoonlijk aangevallen, (surprise surprise).
Dan sluit me bij Mutant aan en post maar een tijdje niet in NWS. Slowchat is voor off topic geneuzel. Dit is een serieuze oplossingsgerichte discussie. Je kan hem verstikken, maar de veenbrand broedt dan toch voort. Ik vind het prima als je SC er tussen uit haalt, maar een aantal mensen probeert een serieuze discussie te voeren over NWS. Dat hoort in feedback en de modjes zouden blij moeten zijn dat we nu eens proberen onze eigen verantwoordelijkheid te nemen ipv aan hun hoofd te zeuren over zaken die ze ook niet eventjes kunnen wijzigen. Je kan beter users hebben die hun eigen verantwoordelijkheid nemen dan al dat gezeur bij de modjes dat pietje/henkje niet aardig was en zijn posts dus gewist moeten.quote:Op maandag 30 november 2009 23:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat de feedback nu ten onder gaat in geneuzel. We tolereren in geen enkel forum slowchat in het feedbacktopic dus ook hier niet.
En ik lees wel mee in de NWS SC hoor, dus daar verder zolang het geen directe feedback maar discussie betreft.
Er is geen beginnen aan om de echte feedback eruit te vissen als 9 van de 10 posts slap geouwehoer zijn. Dus de groeten, dan post je maar niet in NWS als je je niet aan de regels kan houdenquote:Op maandag 30 november 2009 23:15 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dan sluit me bij Mutant aan en post maar een tijdje niet in NWS. Slowchat is voor off topic geneuzel. Dit is een serieuze oplossingsgerichte discussie. Je kan hem verstikken, maar de veenbrand broedt dan toch voort. Ik vind het prima als je SC er tussen uit haalt, maar een aantal mensen probeert een serieuze discussie te voeren over NWS. Dat hoort in feedback en de modjes zouden blij moeten zijn dat we nu eens proberen onze eigen verantwoordelijkheid te nemen ipv aan hun hoofd te zeuren over zaken die ze ook niet eventjes kunnen wijzigen. Je kan beter users hebben die hun eigen verantwoordelijkheid nemen dan al dat gezeur bij de modjes dat pietje/henkje niet aardig was en zijn posts dus gewist moeten.
Dus dit is de plaats om daarover te praten en als je je rechten als FA gebruikt om me nu te bannen dan zij het zo. Ik loop hier al lang mee en heb een idee hoe je dingen kan oplossen en hoe je een sluimerend conflict tot oplossing breng.
Vind je het gek? 'Jullie' doen je taak onvoldoende. Vooral sp3c is belabberdquote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Doorslowchatten hier kan leiden tot een ban.
Goffedomme, jullie zijn toch geen kleuters? Geen wonder dat het niveau van sommige discussies in NWS zo belabberd is.
Hou je gewoon aan de regels. Feedback is voor directe feedback op modbeslissingen, hele discussies tussen vooral users over NWS in het algemeen doe je maar in de SC.quote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Vind je het gek? 'Jullie' doen je taak onvoldoende. Vooral sp3c is belabberd
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Lijkt wel of hier niemand durft te posten na die actie van remlof van gisteren.....
De bekende personen weten dit topic weer te vezieken door hun getroll.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
nogal wiedes, dat was kinderachtig
En als verkapte feedback, kan iemand kijken naar het zwarte pieten topic? merci.
Doe eens zeggen dan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
De bekende personen weten dit topic weer te vezieken door hun getroll.
Nee, niet echt, ik was nauwelijks aanwezig in dat topic. Ben alleen benieuwd welk 'team' jij aanwijst als schuldige.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ach....KoosIkVolgWel vraagt om opheldering.
Je voelt je aangesproken koosje?
Als die dat dan ook maar doet in de topics, en niet zijn aandacht alleen aan het FB geeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Pas maar op, remlof zei dat hij hier ging patrouilleren.
Ja, de slowchat liep hier de spuigaten uit, dat laat ik niet weer gebeuren. Dit is een feedback topic.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Pas maar op, remlof zei dat hij hier ging patrouilleren.
Ik help je alleen door het weer te vermelden, goed hè.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de slowchat liep hier de spuigaten uit, dat laat ik niet weer gebeuren. Dit is een feedback topic.
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef telavivnick het volgende:
groot gelijk alleen feedback.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef bijdehand het volgende:
Hopelijk worden die kankerhonden door Sinterklaas in eigen persoon doodgeschoten
Er lopen toch vaker dan alleen vandaag parallelle topics (bijvoorbeeld in [NWS] en [POL])? Wat is er in dit geval zoveel anders?quote:
Omdat het andere topic niet voor niets dicht is. Daar ben ik nog mee bezig. Dan gaan we niet een 2e topic openen over hetzelfde onderwerp. En wat heeft POL hier mee te maken? Beide topics stonden in NWS.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er lopen toch vaker dan alleen vandaag parallelle topics (bijvoorbeeld in [NWS] en [POL])? Wat is er in dit geval zoveel anders?
En daar blijf ik bij. Die klootzakken die het Sinterklaasfeest willen verpesten moeten maar optyfen.quote:
Hiermee niets. Dit was alleen om parallelle topics te duiden; als voorbeeld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat heeft POL hier mee te maken?
Dat gebeurt niet. Alleen bagger en reacties op anderen. Dit topic is voor overleg met de mods, niet voor users om te ouwehoeren of erger.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Bommenlegger het volgende:
Sinds wanneer word er hier complete feedback gedelete?
Nee ik snap het ook niet. Nieuws in Nieuws en KLB in KLB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef isogram het volgende:
Waarom is dit topic dicht?
Zwarte pieten op de vuist met baldadige jongens
We worden nu door Frutsel verwezen naar een topic in een ander subforum (KLB) dat ook nog eens behoorlijk slecht is qua openingspost en topictitel. Dit topic in NWS was veel neutraler en er werd door meerdere mensen ook inhoudelijk gediscussieerd.
En ik dacht dat dubbele topics in verschillende subfora geen probleem waren. Ik zag bijvoorbeeld in diverse subfora topics over Ramses Shaffy. Die worden toch ook niet allemaal gesloten en doorgesluisd naar één subforum?
Hmm...foutieve copy paste. Het ging om dit topic, sorryquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef isogram het volgende:
Zwarte pieten op de vuist met baldadige jongens
We worden nu door Frutsel verwezen naar een topic in een ander subforum (KLB) dat ook nog eens behoorlijk slecht is qua openingspost en topictitel. Dit topic in NWS was veel neutraler en er werd door meerdere mensen ook inhoudelijk gediscussieerd.
En ik dacht dat dubbele topics in verschillende subfora geen probleem waren. Ik zag bijvoorbeeld in diverse subfora topics over Ramses Shaffy. Die worden toch ook niet allemaal gesloten en doorgesluisd naar één subforum?
Een gesloten topic waarin stond dat het in behandeling was. Het was dus niet bedoeld om het topic omdat het dubbel was, maar om dat het hele onderwerp weer zo de spuigaten uitliep dat we eerst gingen opschonen of overleggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef isogram het volgende:
Leuk, Frutsel, maar die heb je ook op slot gegooid...
Je sluit een topic waar niks mee is onder het mom van dubbel-zijn en verwijst dan naar een gesloten topic.
De slotpost was eerst anders. Stond niets in over het opschonen, alleen een link naar de KLB-topic.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een gesloten topic waarin stond dat het in behandeling was. Het was dus niet bedoeld om het topic omdat het dubbel was, maar om dat het hele onderwerp weer zo de spuigaten uitliep dat we eerst gingen opschonen of overleggen.
Dan gaan we in de tussentijd geen topic openen met hetzelfde onderwerp. Inmiddels is er weer één open.
Al gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef Disana het volgende:
Wel heel veel Helderse meisjes laten zich aftuigen
Helderse meisjes laten zich aftuigen
Helderse meisjes laten zich aftuigen
waarom gooi je dan in godsnaam een topic dicht dat nieuwswaardig is én waar reacties in staan die aanzetten tot een goede dicussie ...?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Democraten New York tegen homohuwelijk
Andere topic toch maar dicht gegooid. Vond het wel nieuwswaardig, maar heb geen tijd een discussie te openen. Dus maar even een reactie waar ik mij wel in kan vinden
alles leuk en aardig, maar is het niet zo dat jullie regeltjes voor 'normaal' denken stellen als het eerder gepostte topic prima liep, en ook na het sluiten enkel iemand een copy-paste van het eerder gestartte topic maakt inclusief één post die ook al in dat topic staat als 'mening' ....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
Paddy was al weg, ik heb het topic dicht gegooid. Tong weet wel waarom.
Begin maar een nieuwe met een fatsoenlijke OP, bron + eigen mening.
Edit: dat is er al zie ik nu net
Mee eens. Misschien moet er een soort richtlijn komen voor welke SHO-topics wél en niet ook NWS-waardig zijn. Het overlijden van een Ramses Shaffy is nieuwswaardig, dat Nederland het Junior Songfestival wint, ook. Maar elk wissewasje binnen een band in NWS zetten, gaat wat ver...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:
Kan dit soort meuk gewoon dicht en lekker in SHO blijven ofzo?
Geer en Goor terug bij Toppers
Maaar... maarr... maaaarrr.. het stond zelfs op pagina 101 van Teletekst!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:
Kan dit soort meuk gewoon dicht en lekker in SHO blijven ofzo?
Geer en Goor terug bij Toppers
W.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maaar... maarr... maaaarrr.. het stond zelfs op pagina 101 van Teletekst!!!!!![]()
Ik ben toch gewoon on-topic? Er wordt beweerd dat moslims minder van hun kinderen houden, zoals er gisteren werd beweerd dat Palestijnen niet genoeg van hun familie houden. Dat zijn generalisaties die moslims in een kwaad daglicht zetten en dan zet ik op mijn beurt mijn vraagtekens bij dit soort topics. Ik wist niet dat ik dat alleen mocht doen als ik ook iets van Meki's topics zei (die ik vrijwel altijd negeer).quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het AD neemt de kop gewoon over hoor? Daar staat de foto nog vele malen groter.
[..]
Tja.. als er topics over marokkanen zijn is dat net zo toch? Maar zodra het over Wilders of Rechtsextremisten gaat, dan zijn die topics vast niet bedoeld om die mensen in een kwaad daglicht te zetten. En dan zie je het ook aan de TS wie hem opent. Waarom zeg je dan niets?Meki opent zijn topics ook anti-israelisch.. etc etc ... zo blijf je bezig.
Feit is gewoon dat meerdere landelijke dagbladen dit uitvergroten... dus laten we gewoon ontopic blijven. Als deze TS het niet had gedaan, had iemand anders het wel gepost. So be it.
Arische tokkies zorgen ook slechter voor hun kinderen door ze vol te proppen met vet voedsel. Wat jij zegt is een generalisatie.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef telavivnick het volgende:
het is een feit dat moslims deze praktijken uitoefenen ..die met terror te maken hebben .het is zelfs een eer voor hun .
maar daar mag volgens jou niets over gezegt worden .wand dan zet je ze in een kwaad daglicht ??
get real .
Ik reageerde op je zin in je OP waarin je stelt dat moslims meer van hun kinderen zouden moeten houden. Kennelijk is het niet on-topic daar iets over te zeggen. Verder ga ik de discussie hier niet overnieuw met je doenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef telavivnick het volgende:
het is een feit dat moslims deze praktijken uitoefenen ..die met terror te maken hebben .het is zelfs een eer voor hun .
maar daar mag volgens jou niets over gezegt worden .wand dan zet je ze in een kwaad daglicht ??
get real .
dan mag er wel eens gelet worden op de reakties van disana over israel.en in het israel palasijns topic als dit al niet mag ...wand daar is dan pas echt generalisatie.het is een feit dat het generatie na generatie doorgegeven woord. zo de ouders kunnen het stoppen . maar ze moeten wel de eer hoog houden zo het gebeurd niet .quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Arische tokkies zorgen ook slechter voor hun kinderen door ze vol te proppen met vet voedsel. Wat jij zegt is een generalisatie.
Beetje laat. heb nu al een andere aangemaakt. Al onze PM's ed werken niet hè? Jammer..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Vanaf 'De hoofdstad' is van mij.
En het was NOS 101.
New York is tegen homo huwelijken.
Mag ie nu weer open ?
Dat was voor mijn tijd, maar ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
Er was hier ooit een lange reeks 'Gelukkig hebben we de foto's nog'. Is er een bepaalde reden waarom er geen nieuwe delen meer zijn, anders dan simpelweg weggevaagd? Ik kan me herinneren dat het niveau in de laatste delen wel enorm omlaag ging, wellicht is dat de reden?
Mocht er niets aan de hand zijn dan zou ik graag willen beginnen met een nieuwe ronde.
Van de week nog in gepostquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
Er was hier ooit een lange reeks 'Gelukkig hebben we de foto's nog'. Is er een bepaalde reden waarom er geen nieuwe delen meer zijn, anders dan simpelweg weggevaagd? Ik kan me herinneren dat het niveau in de laatste delen wel enorm omlaag ging, wellicht is dat de reden?
Mocht er niets aan de hand zijn dan zou ik graag willen beginnen met een nieuwe ronde.
Aaah thanksquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van de week nog in gepost![]()
[Nieuws] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]
Taken care of.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
Linkdump en niet meer:
Grootste borsten van Nederland
Ja, spam.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
Linkdump en niet meer:
Grootste borsten van Nederland
Wat hij schrijftquote:Op zondag 6 december 2009 16:46 schreef nattezwabber het volgende:
Ik wil ook even vragen of de OP kan worden aangepast zodat we dadelijk niet met een discussie over complottheorieën en chemtrails zitten
Nee, 1 user is dominant aanwezig waardoor het een BNW-topic wordt. Enkeltje isoleercel voor de verantwoordelijke zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:23 schreef Monolith het volgende:
Deze topic gaat wel heel erg richting BNW.
User via pm benaderd en gewaarschuwd en paar opmerkingen verwijderd. Titel trekt al genoeg BNW bekijks, Klimaathoax, denk ik. Maar het is wel een leuk onderwerp.. hopelijk gewoon weer ontopic verder nu.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, 1 user is dominant aanwezig waardoor het een BNW-topic wordt. Enkeltje isoleercel voor de verantwoordelijke zou ik zeggen.
Hackers kraken klimaathoax [Deeltje 4]quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
User via pm benaderd en gewaarschuwd en paar opmerkingen verwijderd. Titel trekt al genoeg BNW bekijks, Klimaathoax, denk ik. Maar het is wel een leuk onderwerp.. hopelijk gewoon weer ontopic verder nu.
Goed punt. User heeft schijnbaar lak aan pm. Thx voor de tip.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hackers kraken klimaathoax [Deeltje 4]
Dit soort dingen kunnen denk ik beter in de BNW versie?
* Grrrrrrrr wacht af totdat betreffende user gaat schreeuwen dat hij gecensureerd wordtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed punt. User heeft schijnbaar lak aan pm. Thx voor de tip.
hij reageert niet op pm's, hij censureert mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr wacht af totdat betreffende user gaat schreeuwen dat hij gecensureerd wordt
Paar maanden terug heb ik hier een poging aan gewaagd. Aantal mensen en AEX benaderd om het te updaten. Zonder animo en resultaat helaas. Kan dus idd nu wel eens weg.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:47 schreef Dagonet het volgende:
Achtergronden : De Kredietcrisis.
Hier is al een jaar niets mee gedaan en views trekt het ook niet, maggie weg?
Klopt, is ook weg nuquote:Opgelet: Mexicaanse Griep heerst op Fok! forum mag je nu toch wel als bekend achten, kan dus ook weg.
Tis voorlopig een opzet van ons en een Fa om de FB deels te ontzien van het SC gebagger. Voorlopig nog ff sticky, we kijken wel hoe dat loopt. Hij kan altijd nog centraal.quote:En de SC, moet die echt sticky? Sowieso een SC in NWS, maaggoe, maar sticky? Da's ruimte die permanent wordt ingenomen door een SC die anders naar een echt nieuwstopic was gegaan.
thx!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:36 schreef Disana het volgende:
Britse feministen hebben niets beters te doen
Pinkstinks
Dubbele stinky pinky.
We zijn het éénsquote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
Donder ene jaaaaapp eens in de prullenbak.
Zit dit topic op irritante wijze vol te spammen.
Eindelijk! Ik zoek een steek-de-vlag-uit smileyquote:
Ik zie zo niets. Is de spam al weg?quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef KoosVogels het volgende:
Donder ene jaaaaapp eens in de prullenbak.
Zit dit topic op irritante wijze vol te spammen.
Schijnbaar... de TR's inmiddels ook en de user is al gebannedquote:Op donderdag 10 december 2009 11:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik zie zo niets. Is de spam al weg?
Ow, vergeet elke keer die TR's als gelezen te markerenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar... de TR's inmiddels ook en de user is al gebanned
quote:Op donderdag 10 december 2009 13:19 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Guinee arresteert tientallen ‘samenzweerders’
Wat is da nauw? Zit Frutzel zomaar mijn uiterst valide topic over de situatie in Guinee te closen? Het bericht komt nog wel van de Volkskrant notabene.
Geen dank!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:57 schreef Bommenlegger het volgende:
Fijn dit...vriendjespolitiek.
Duidelijk.
Bedankt mods van NWS.
Als je je zo opwindt over dingen als "above the fold" en de volgorde van onderwerpen op pagina's, zou ik me eerst eens druk gaan maken over de indexpagina van het forum, waar je eerst langs feedback, FOK! mededelingen, FOK! featurs, bugs & development, mexicaanse griep, feestdagen, kerstverhalenschrijfwedstrijd, general chat, onzin voor je leven, klaagbaak, reviews & productbeoordelingen, vraag & aanbod, Fok! userfoto's, uitgaan & vrije tijd, puber & tienertalk, stad & streek, memory lane (!), kaaskoppen in het buitenland, defensie, film, tv & radio, muziek, soaps, showbizz & sterrenm, real life soaps & streams, babes & hunks.... moet scrollen voordat je eindelijk aankomt bij NIEUWS.quote:Op woensdag 9 december 2009 07:47 schreef Dagonet het volgende:
En de SC, moet die echt sticky? Sowieso een SC in NWS, maaggoe, maar sticky? Da's ruimte die permanent wordt ingenomen door een SC die anders naar een echt nieuwstopic was gegaan.
Dat zijn al drie topics ' above the fold' meer dan.
Thxquote:Op donderdag 10 december 2009 16:10 schreef freako het volgende:
Het is een interessant onderwerp, maar drie topics over de OV-Chipkaart is toch teveel van het goede denk ik:
OV-Chipkaart-perikelen #19
NS schaft privacy af
25 problemen met ov chipkaarten
De verdeling van de index is mij al jaren een stokpaardje.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef isogram het volgende:
[..]
Als je je zo opwindt over dingen als "above the fold" en de volgorde van onderwerpen op pagina's, zou ik me eerst eens druk gaan maken over de indexpagina van het forum, waar je eerst langs feedback, FOK! mededelingen, FOK! featurs, bugs & development, mexicaanse griep, feestdagen, kerstverhalenschrijfwedstrijd, general chat, onzin voor je leven, klaagbaak, reviews & productbeoordelingen, vraag & aanbod, Fok! userfoto's, uitgaan & vrije tijd, puber & tienertalk, stad & streek, memory lane (!), kaaskoppen in het buitenland, defensie, film, tv & radio, muziek, soaps, showbizz & sterrenm, real life soaps & streams, babes & hunks.... moet scrollen voordat je eindelijk aankomt bij NIEUWS.
edit verkeerd topicquote:Op donderdag 10 december 2009 22:20 schreef Meki het volgende:
Gaza nu echt een vernietigingskamp!
Bron is geenstijl.
Dat mocht toch niet !
Nou moe. Er waren al andere bronnen genoemd zoals Haaretz en er was een normale discussie aan de gang.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:11 schreef Sachertorte het volgende:
Gaza nu echt een vernietigingskamp!
Wat is dit voor onzin? Dit is geen topic over Israel-Palestina, dit gaat over Egypte dat op schandalige wijze Gazaanse smokkelaars vergast. Graag weer open.
Precies. Ik snap hier echt niets van.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe. Er waren al andere bronnen genoemd zoals Haaretz en er was een normale discussie aan de gang.
TT en OP aangepast, bron toegevoegd.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. Ik snap hier echt niets van.
Zij herschrijven en geven er soms een eigen draai aan. Daar is op zich niets mis mee, maar dan wel graag ook het originele bericht erbij vermelden wat hun bron is. Post ze dan dus beide als het om de OP van een nieuw topic gaat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 09:36 schreef Ringo het volgende:
Wat is er overigens mis met Geenstijl als bron?
Dankjewelquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
TT en OP aangepast, bron toegevoegd.
Aub geen Geenstijl bron en/of suggestieve titels.
Nieuwe poging dan maar
Ik weet niet of je het nog gezien hebt, maar de overgrote meerderheid niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef chuckstar het volgende:
meki is ook blij als er amerikanen of joden sterven.
ik wil gewoon zien hoeveel mensen feestvieren als meki dood zou zijn
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nog gezien hebt, maar de overgrote meerderheid niet.
't Is gewoon ziek om feest te vieren als een bepaalde persoon sterft, tenzij het Bin Laden is.
En om in 4 topics zo'n poll te plaatsen slaat werkelijk nergens op.
Kan een moderator iets aan deze idioot doen die leugens over mij zegt dat ik blij zou zijn als er Joden dood zouden gaanquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:21 schreef chuckstar het volgende:
meki is ook blij als er amerikanen of joden sterven.
ik wil gewoon zien hoeveel mensen feestvieren als meki dood zou zijn
Gewoon surfen via My Active Topics en dan daarin doorklikken naar het NWS subforum als je daar wilt zijn.quote:Op donderdag 10 december 2009 16:09 schreef isogram het volgende:
[..]
Als je je zo opwindt over dingen als "above the fold" en de volgorde van onderwerpen op pagina's, zou ik me eerst eens druk gaan maken over de indexpagina van het forum, waar je eerst langs feedback, FOK! mededelingen, FOK! featurs, bugs & development, mexicaanse griep, feestdagen, kerstverhalenschrijfwedstrijd, general chat, onzin voor je leven, klaagbaak, reviews & productbeoordelingen, vraag & aanbod, Fok! userfoto's, uitgaan & vrije tijd, puber & tienertalk, stad & streek, memory lane (!), kaaskoppen in het buitenland, defensie, film, tv & radio, muziek, soaps, showbizz & sterrenm, real life soaps & streams, babes & hunks.... moet scrollen voordat je eindelijk aankomt bij NIEUWS.
Hij is al een tijdje weg Mekiquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Kan een moderator iets aan deze idioot doen die leugens over mij zegt dat ik blij zou zijn als er Joden dood zouden gaan
Ik heb dat nooit gezegd.
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=347548quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:51 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nog gezien hebt, maar de overgrote meerderheid niet.
't Is gewoon ziek om feest te vieren als een bepaalde persoon sterft, tenzij het Bin Laden is.
En om in 4 topics zo'n poll te plaatsen slaat werkelijk nergens op.
En van wie zou jij een kloon zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef starchuck het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=347548
ik noem 3/4 toch wel een meerderheid.
feit is dat het merendeel dus feest zou vieren als meki dood zou zijn.
Starchuck begint daar ook aan mee !quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
Laat dit een les voor de politie zijn. Wapenknuppel en gifgasgranaten ertegenaan.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als men er echt werk van wil maken dan is dit onkruid zo uit te roeien. Gewoon met scherp schieten, dan is het zo afgelopen.
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon de harde hand en er flink op meppen. Desnoods gewoon de vuurwapens gebruiken.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.
Je moet respectvol omgaan met burgersquote:
Burgers? Het gaat hier over extreem-links relgajes. Daar moet je gewoon hard tegen optreden. Elke top wordt ontregeld door dit gajes. Sowieso is extreem-links geweld in groot probleem, neem bijvoorbeeld Berlijn.quote:Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Je moet respectvol omgaan met burgers
Niet provoceren en doodwensen.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:52 schreef Hukkie het volgende:
Halcon is inderdaad op dreef de laatste paar dagen.
niet echtquote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.
Linkse mensen zijn goede mensenquote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgers? Het gaat hier over extreem-links relgajes. Daar moet je gewoon hard tegen optreden. Elke top wordt ontregeld door dit gajes. Sowieso is extreem-links geweld in groot probleem, neem bijvoorbeeld Berlijn.
Mwa, bekijk je eigen postgedrag nog eens. Misschien was mijn post suggestief, maar ik heb een donkerbruin voorvermoeden van niet.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pot-ketel-pikzwart met je rare, suggestieve opmerking in dat topic over die vechtpartij in Tilburg.
Jouw post is gewoon suggestief. Je wilt er direct een allochtonendiscussie van maken of insinueren dat dat mijn idee is, terwijl het woord allochtoon helemaal niet valt in het topic totdat jij er over begon.quote:Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, bekijk je eigen postgedrag nog eens. Misschien was mijn post suggestief, maar ik heb een donkerbruin voorvermoeden van niet.
Je moet niet zoveel snoepen uit het medicijnkastje.quote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn goede mensen
daartegen zijn rechtse en extreem rechtse mensen een gevaar.
ook tegen rechtse mensen ondanks dat ze een gevaar vormen ook gewone burgers.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw post is gewoon suggestief. Je wilt er direct een allochtonendiscussie van maken of insinueren dat dat mijn idee is, terwijl het woord allochtoon helemaal niet valt in het topic totdat jij er over begon.
Yup. Doodsverwensingen zijn niet toegestaan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
maar is het tegen de regels?
Nee, in landen als China en Noord-Korea niet, nee.quote:met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk
Uh huh... Ja, niks mis mee verder natuurlijk.quote:dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
Iedereen die meer dan twee keer heeft gepost op het forum weet hoe jij in elkaar steekt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar staat ergens boven die suggestieve post het woordje 'allochtoon' in een post van mij?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan twee keer heeft gepost op het forum weet hoe jij in elkaar steekt.
Welk gezegde gebruikte je ook alweer? Ooh ja:quote:Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van vooroordelen, dat hebben we al aangetoond in diverse topics.
quote:Pot-ketel-pikzwart
nou dat is wel heel vergezocht hequote:Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yup. Doodsverwensingen zijn niet toegestaan.
Zucht. Mensen willen doodschieten omdat ze betogen (wat hun goed recht is) en (misschien) links-georienteerd zijn. En jij vindt dat normaal en vergelijkt het met voor de doodstraf zijn voor mensen die daadwerkelijk iets gedaan hebben. Uh huh.quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat is wel heel vergezocht he
of er moet een fok!ker tussen de bende hebben gelopen oid
anders moet je mensen die voor de doodstraf zijn ook bannen ... je kunt voor harder politieoptreden zijn ja
zuchtquote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Mensen willen doodschieten omdat ze betogen (wat hun goed recht is) en (misschien) links-georienteerd zijn. En jij vindt dat normaal en vergelijkt het met voor de doodstraf zijn voor mensen die daadwerkelijk iets gedaan hebben. Uh huh.
Maar de vraag is of je mensen steeds de dood toe mag wensen in NWS. Geen Fokkers, maar gewoon mensen. Iets waar bijv. Whiskey_Tango zich ook steeds aan schuldig maakte. Haatzaaien is in Nederland verboden, maar op Fok?quote:Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
zucht
mensen willen doodschieten omdat ze lopen te rellen is niet hetzelfde als mensen doodschieten omdat ze betogen
Jij denkt dat het verboden is om voor de doodstraf te pleiten?quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar de vraag is of je mensen steeds de dood toe mag wensen in NWS. Geen Fokkers, maar gewoon mensen. Iets waar bijv. Whiskey_Tango zich ook steeds aan schuldig maakte. Haatzaaien is in Nederland verboden, maar op Fok?
Standrechterlijke executie bedoel je. Aan doodstraf gaat een proces vooraf. Het was overigens een vraag aan de mods.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt dat het verboden is om voor de doodstraf te pleiten?
Ik begrijp wel wat je redenatie is, maar ik denk niet dat hij hier opgaat omdat Kees juist een generalisatie van een ander terechtwijst met een even zot tegenvoorbeeld.quote:Op zondag 13 december 2009 19:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb hem dergelijke reacties vaker zien posten
Maar wilde hem er alleen mee confronteren
Net als sommige mensen dezelfde soort posts plaatsen over moslims.
Hoe kan je tot mensen doordringen dat er racisme is van alle kanten en niet alleen van de blanke kant. Wat wel steeds in het nieuws komt, maar blijkbaar zien ze de discriminatie alleen maar eenzijdig..
Zou prettig zijn wanneer we dat eens zagen. Doet me denken aan de gemengde groep Hot chocolate die het nummer brother louie het ultieme voorbeeld.
.
Met scherp schieten op demonstranten is een extreme reactie die wereldwijd haast geen navolging kent. Maar ik vroeg het algemener dan het specifieke voorbeeld dat jij aanhaalt. Er zijn wat posts van Halcon verwijderd dus is kan ze niet meer quoten, maar hij/zij is in het algemeen een voorstander van het doden van mensen als ze door hemzelf gestelde normen overschrijden. Meestal specifiek gericht op linkse mensen of Marokkaanse mensen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet dat dat hier het geval is
er word geroepen dat er met scherp op relschoppers geschoten moet worden, meer niet
zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstrantenquote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Met scherp schieten op demonstranten is een extreme reactie die wereldwijd haast geen navolging kent. Maar ik vroeg het algemener dan het specifieke voorbeeld dat jij aanhaalt. Er zijn wat posts van Halcon verwijderd dus is kan ze niet meer quoten, maar hij/zij is in het algemeen een voorstander van het doden van mensen als ze door hemzelf gestelde normen overschrijden. Meestal specifiek gericht op linkse mensen of Marokkaanse mensen.
Precies. Er is ook een tijd op de FP geweest dat we dit wel modereerden. Maar dit werd afgeraden. Je mocht iemand die moordde en relde dus best wel dood wensen. Alle stemmers van een bepaalde partij (welke partij dan ook) weer niet. net als idd alle linkse en rechtse mensen doodwensen.quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstranten
zolang die niet roept alle linSCHen moeten deaud of iets van die trend kan ik er nix aan doen
een recurrente verwijzing?quote:Op maandag 14 december 2009 10:55 schreef Disana het volgende:
Folco Del Grafo valt Berlusconi aan
Is een beetje laat, er was al een topic:
Folco Del Grafo valt Berlusconi aan
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatiequote:Op maandag 14 december 2009 10:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gaat goed met het banbeleid zo. Nog even doorgaan met mensen bannen die nazi roepen, hekel hebben aan de islam e.d., dus, zo'n beetje de rechterkant van de Fok!populatie.
Ik vind het eigenlijk niet echt netjes als je ongefundeerd schermt met termen als Nazi, wifi of NSDAP.quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatie
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:29 schreef ZureMelk het volgende:
Ik vraag me af wie er naast Gertjan Kroon verantwoordelijk zijn voor dit beleid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gertjan_Kroon
Wie zijn het en waar wonen deze daders?
Wifi?quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet echt netjes als je ongefundeerd schermt met termen als Nazi, wifi of NSDAP.²
Waar zie jij adresgegevens? Ik zie enkel een post van 3 dagen geleden en wat onnozel nieuws.quote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?
Ik zeg niet dat er adresgegevens zijn gepost. Ik zeg dat wordt opgeroepen hiernaar op zoek te gaan en ze te posten.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waar zie jij adresgegevens? Ik zie enkel een post van 3 dagen geleden en wat onnozel nieuws.
Nee, maar meneer Zuremelk was dan ook al voor een week exitquote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?
Klopt, smell de sarcasm.quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatie
Begin eens met een fatsoenlijke titel dan! Das niet de eerste keer toch? Heb je daar al eens wat van gezegdquote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom moet mijn topic dicht? Ik heb een totaal andere insteek dan de gesuggereerde substituten. Het gaat mij vooral om het aan de kaak stellen van religieus denken, dat ook in de moderne tijd nog wijdverbreid is. Wellicht meer een onderwerp voor WFL, maar dat is geen reden om het topic dicht te gooien.
Die titel is lekker prikkelend/wervend. Voor een beetje discussie moet je wel kijkers trekken. Een zware titel als 'De kerk schaart zich nu ook achter de MMGW-adepten. Een inventarisatie van de gemeenschappelijke denkwortels' is a) te lang, en gaat b) niet goed werken.quote:Op maandag 14 december 2009 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Begin eens met een fatsoenlijke titel dan! Das niet de eerste keer toch? Heb je daar al eens wat van gezegd
Ik zal informeren in WFL of ze hem willen, je hoort het wel.
Misleidend is een beter woordquote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die titel is lekker prikkelend/wervend.
Ok, ik zal als ik tijd heb het wat herschrijven en opnieuw indienen. De vraag of global warming waar is of niet vind ik nl niet zo'n interessante (het warmt altijd op en koelt weer af, het kan vriezen, het kan dooien kortom), ik vind de reactie van mensen op dit gegeven veel interessanter.quote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef Iblis het volgende:
Naar aanleiding van Frutsel die mij hierop attendeerde.
Als je je afvraagt wat de verborgen agenda is van de kerken om mee te doen met deze global warming ‘hype’, dan kun je daar een F&L topic over openen. De huidige topic gaat echter die kant op die al tig topics opgaan, namelijk een vraag of global warming waar is of niet. Dat aspect lijkt me niet een nieuwe topic waard, aangezien er daar genoeg over is.
Is je insteek dus de motivatie van de kerken is, dan kun je over dat aspect best een topic openen.
Zag dat Sp3c daar al bezig was aan het modden. Heb in deel 6 voor het laatst nu gewaarschuwd.quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef isogram het volgende:
Dit topic dreigt te ontsporen door persoonlijke aanvallen.
Klimaathoax [Deeltje 5]
Dat verschil is net zoiets als tussen vrijheidsstrijders en verzetshelden ofwel in the eye of the beholder.quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstranten
zolang die niet roept alle linSCHen moeten deaud of iets van die trend kan ik er nix aan doen
Ik wist niet dat moorden en rellen op dezelfde dimensie lagen, maar het voorstel om het Midden-Oosten in een parkeerplaats te veranderen door het te nuken mag dus niet?quote:Op maandag 14 december 2009 08:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Precies. Er is ook een tijd op de FP geweest dat we dit wel modereerden. Maar dit werd afgeraden. Je mocht iemand die moordde en relde dus best wel dood wensen. Alle stemmers van een bepaalde partij (welke partij dan ook) weer niet. net als idd alle linkse en rechtse mensen doodwensen.
En Disana? Ik weet waarover ik het heb. Lees Genesis 27 maar eensHet is ook niet de eerste keer. Is verder geen drama, wilde hem er alleen mee confronteren
Ik mod dat (wanneer ik het zie) wel weg ja +notequote:Op maandag 14 december 2009 17:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat moorden en rellen op dezelfde dimensie lagen, maar het voorstel om het Midden-Oosten in een parkeerplaats te veranderen door het te nuken mag dus niet?
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Disana het volgende:
Word steeds erger hier!
'Je hebt geen rechten deze pagina te bekijken.'
Wat nou
Edit: En hij is alweer verdwenen. Spooktopic?
Het komt regelmatig voor, maar ik ben blij dat je de policy verduidelijkt hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik mod dat (wanneer ik het zie) wel weg ja +note
[..]
Mijns inziens een ongepaste vermaning. Sinds wanneer mogen we niet meer met feiten en meningen tegen elkaar ingaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef paddy het volgende:
Ik vind PhysicsRules nog redelijk argumenteren. Maakt het niet uit of je met hem eens bent. Ga hem nu niet de mond snoeren. Je kan ook eens de andere kant van het verhaal horen en daar onderbouwend tegenin gaan.
Soms valt een "vermaning" wat ongelukkig samen met reacties van anderen waardoor het kan lijken dat iedereen zich ineens tegen je keert. Ik zou het in ieder geval fijn vinden als je je hierdoor vooral niet aangevallen voelt of ongewenst.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijns inziens een ongepaste vermaning. Sinds wanneer mogen we niet meer met feiten en meningen tegen elkaar ingaan.
Oh ik heb niet het gevoel dat iedereen tegen me is. Ik ben gewoon vermaand en met die vermaning ben ik het niet eens. Ik heb feiten en quotes en links gepost als tegenwicht voor wat ik zie als te eenzijdige informatie waarbij punten worden weggelaten om een bepaalde reden die poster inmiddels ook zelf heeft genoemd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Soms valt een "vermaning" wat ongelukkig samen met reacties van anderen waardoor het kan lijken dat iedereen zich ineens tegen je keert. Ik zou het in ieder geval fijn vinden als je je hierdoor vooral niet aangevallen voelt of ongewenst.
Dat kan, maar ook in PM kan ik je niet duidelijk maken dat het niet gewenst is. (was trouwens algemeen, anders had ik je al gequote)quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik heb niet het gevoel dat iedereen tegen me is. Ik ben gewoon vermaand en met die vermaning ben ik het niet eens.
Die linkjes en feitjes zijn ook absoluut wenselijk. Net als die van de andere user. (dingen naast elkaar leggen) En je ontkomt niet dat voor de één een bron neutraal is, terwijl die voor de ander absoluut niet neutraal zijn, Vice versa.quote:Ik heb feiten en quotes en links gepost als tegenwicht voor wat ik zie als te eenzijdige informatie waarbij punten worden weggelaten om een bepaalde reden die poster inmiddels ook zelf heeft genoemd.
Bedankt voor je reactie die ik op prijs stel.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat kan, maar ook in PM kan ik je niet duidelijk maken dat het niet gewenst is.
[..]
Die linkjes en feitjes zijn ook absoluut wenselijk. Net als die van de andere user. (dingen naast elkaar leggen) En je ontkomt niet dat voor de één een bron neutraal is, terwijl die voor de ander absoluut niet neutraal zijn, Vice versa.
Dus daar ging mijn hele sturen niet om Geprobeerd uit te leggen in PM, maar je bent er niet mee eens. Zal je PMen wanneer een user op dezelfde wijze tegen jou zo praat. Misschien dat je dan begrijpt waarom ik het wilde sturen.
Physics heeft zijn belang nooit onder stoelen of banken gestoken. Dan vind ik dat een ander die verder ook met feiten en meningen komt dat best mag benoemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
mijn belang is om de situatie in Israël vanuit een Israëlisch/joods perspectief te belichten
Toch opmerkelijk dat je precies doet waar ik je voor waarschuw niet te doen. De hele quote is namelijk:quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Physics heeft zijn belang nooit onder stoelen of banken gestoken. Dan vind ik dat een ander die verder ook met feiten en meningen komt dat best mag benoemen.
Ik wil er verder geen discussie van maken, het ging me erom dat het naar mijn mening best gezegd kon worden. Weten vanuit welke hoek iemand komt is verhelderend.
quote:Om antwoord te geven op de vraag die je NIET gesteld hebt: mijn belang is om de situatie in Israël vanuit een Israëlisch/joods perspectief te belichten ZONDER het lot van de Palestijnen te ontkennen of te downplayen, maar ook niet op te blazen. Maar als je daar meer van wilt weten, ik ben al zo'n 25 deeltjes in dit topic aan het posten, dus je kan mijn mening er haarfijn uit destilleren, (of via quotepicking totaal verdraaien, uiteraard).
quote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat verschil is net zoiets als tussen vrijheidsstrijders en verzetshelden ofwel in the eye of the beholder.
quote:Maar goed standrechterlijke executies mag je dus voor pleiten, maar niet van alle linksen?
Nee, je trekt het nu uit het verband. JIJ was degene die schreef:quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij geen verschil ziet tussen demonstreren en relschoppen dan kan ik alleen maarzeggen eigenlijk
de een roept dingen, de ander sloopt dingen
[..]
je moet me geen woorden in de mond leggen simpelweg omdat je er zelf niet meer uit komt![]()
er zit nogal een verschil tussen standrechtelijke executies en met scherpe munitie ingrijpen bij relletjes ...
Dat was de start van de discussie en zowel Lord_Vetinari als ik hebben aangevoerd dat dit wel heel ongebruikelijk is behalve in een paar paria-staten. Later ben je wat gaan draaien, maar hier ging de discussie over nav uitspraken van Halcon die demonstranten per definitie relschoppers noemt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk ... gelukkig zijn politieagenten daar over het algemeen niet zo vlot mee als de gemiddelde fok!ker
dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
ik trek het uit het verband!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, je trekt het nu uit het verband. JIJ was degene die schreef:
zoals Nederland?quote:[..]
Dat was de start van de discussie en zowel Lord_Vetinari als ik hebben aangevoerd dat dit wel heel ongebruikelijk is behalve in een paar paria-staten. Later ben je wat gaan draaien, maar hier ging de discussie over nav uitspraken van Halcon die demonstranten per definitie relschoppers noemt.
Lees nu eerst voor je schrijft. Jij hebt het over met scherp schieten op demonstranten. Ik dacht niet dat ze in Hoek van Holland aan het demonstreren waren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik trek het uit het verband!?!?!?!?!
ik ben niet degene die over standrechtelijke executies begon
dat was jij en daar had jij GEEN ENKELE aanleiding voor
dus nogmaals, je moet me geen woorden in de mond leggen
[..]
zoals Nederland?
http://www.nu.nl/algemeen(...)-door-een-kogel.html
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat we het over de rellen in kopenhagen hadden?
En nu hou ik erover op omdat het geen enkel doel meer dient qua feedback.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk ... gelukkig zijn politieagenten daar over het algemeen niet zo vlot mee als de gemiddelde fok!ker
dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
naar aanleiding van een posts in een topic over rellen in Kopenhagen waar met scherp op de demonstranten moest worden geschoten maar als dit allemaal te lastig is dan mag je daar ipv demonstranten relschoppers denken want daar hebben we het overquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
En nu hou ik erover op omdat het geen enkel doel meer dient qua feedback.
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef sp3c het volgende:
fixed ... kind of
[..]
naar aanleiding van een posts in een topic over rellen in Kopenhagen waar met scherp op de demonstranten moest worden geschoten maar als dit allemaal te lastig is dan mag je daar ipv demonstranten relschoppers denken want daar hebben we het over
over standrechtelijke executies heb jij het verder alleen
Onderzoek heeft uitgewezen dat het zelfverdediging is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.
Had verwacht dat je het in het Spaans kwam vragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Halcon het volgende:
Dodelijke schietpartij Sr Frogs (Porlamar)
Link naar het Nederlandstalig stukje stond er bij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had verwacht dat je het in het Spaans kwam vragen
Je weet wel waarom.
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef gelly het volgende:
Als ik Telegraaf berichten wil lezen ga ik wel naar de site
Oogartsen willen vuurwerkverbod
Dodelijke schietpartij in Sr Frogs (Isla Margarita)
Nee, maar je kan van te voren niet zien of het een linkdump is of niet. Zie ´Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om een topic aan te klikken.
tuurlijk hoort het niet maar het gebeurtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.quote:Op donderdag 17 december 2009 04:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk hoort het niet maar het gebeurt
tuurlijk hebben ze recht op een proces, ze hebben ook recht op een dak boven hun hoofd en een vastinkomen ... het doet er alleen niet toe in deze discussie
de vraag is of het wel of niet tegen de regels is te roepen dat er met scherp op relschoppers geschoten moet worden en dat is het gewoon niet
en nee we hebben het nog steeds niet over standrechtelijk executeren
ik wil je het verschil best uitleggen maar dat weet je zelf ook wel
Ja hoor, dat mag jij.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.
Heeft Fruts al op gereageerd.quote:
Op internet roepen is het niet strafbaar volgens mij. Het doen dus wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Heeft Fruts al op gereageerd.
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat je op dergelijke onzin nog met verweer reageert.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
... OMFG!!! ...
![]()
ik weet niet hoe lang jij van de diensten van je advocaat gebruik wil maken maar ik denk dat hij zich met dit soort commentaar niet heel erg serieus genomen voelt ... of hij moet serieus voelen dat hij genomen word ofzo.
ik zeg toch niet dat jij op relschoppers mag schieten of wel soms???????
ik zeg ook niet dat jij op je buren mag schieten maar als jouw buren met oudjaar heel veel vuurwerk op je auto gaan lopen schieten dan mag je wat mij betreft 'SCHiet die paupers dood!' naar de politie roepen en dan mag je dat als het ter sprake komt ook hier op fok! nog is herhalen
... echt hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |