Dat is een kuttopic van een troll die het wil hebben over afkomst ipv. daad. Dat naast het feit dat het in KLB staat en dus niets te maken heeft met NWS.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:44 schreef HeatWave het volgende:
Zwarte pieten in elkaar getikt door mocro's
Eerste reply van Meh is anders weinig op aan te merken, niet?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:47 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Oh please... als mensen nu eens die troll meh7 negeren houd het vanzelf wel een keer op.
Klopt. Tis ook 180 graden gedraaid ten opzichte van de eerste poging die op slot gegooid werd. Dat op zich is al verdacht.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eerste reply van Meh is anders weinig op aan te merken, niet?
En dat heeft inderdaad niets met beschaving te maken. Bij wilde dieren zie je dat ook.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Revolution-NL het volgende:
Wij moeten respect hebben voor hun cultuur en hun verschrikkelijk lelijke moskeeen. Jammer dat het bij die gasten altijd van één kant moet komen. Hun hebben namelijk totaal geen respect voor de cultuur van de autochtone Nederlander.
Wie is "hun"?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Revolution-NL het volgende:
Wij moeten respect hebben voor hun cultuur en hun verschrikkelijk lelijke moskeeen. Jammer dat het bij die gasten altijd van één kant moet komen. Hun hebben namelijk totaal geen respect voor de cultuur van de autochtone Nederlander.
Ja echt waar?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Wie is "hun"?
Denk je nou echt dat Moslims en Marokkanen het over het algemeen leuk vinden om met zwarte pieten te vechten?
Sinterklaas is in pakweg Slotervaart net zo populair als in de meest autochtone plekken van Nederland, als hij daar een school bezoekt zijn de kinderen net zo blij als alle andere Nederlandse kinderen.
Ja hopelijk wel jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:43 schreef Meh7 het volgende:
Niet normaal dat die gasten ten eerste niet van andermans eigendom kunnen afblijven en daarna ook nog eens "wraak" komen nemen met een grote groep vrienden. Hopelijk wordt er wat gedaan met de aangifte.
Oh ja?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:13 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Wie is "hun"?
Denk je nou echt dat Moslims en Marokkanen het over het algemeen leuk vinden om met zwarte pieten te vechten?
Sinterklaas is in pakweg Slotervaart net zo populair als in de meest autochtone plekken van Nederland, als hij daar een school bezoekt zijn de kinderen net zo blij als alle andere Nederlandse kinderen.
Marokkaanse jongens weten net als autochtone kinderen dondersgoed wat Sinterklaas feest betekent. Echter heeft een relatief groot deel v/d Marokkanen geen respect voor de autochtone cultuur. Tja, en "wij" moeten wel respect hebben voor de Marokkaanse cultuur en hun geloof...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef isogram het volgende:
Het lijkt me erg sterk dat het bij autochtone jongeren in hun hoofd opkomt om cadeautjes te beschadigen die Zwarte Piet aan kleine kinderen gaat uitdelen. Ze snappen wat Sinterklaas is en wat het betekent voor kleine kinderen. Ze zijn er per slot van rekening zelf ook mee opgegroeid.
Dat het bij Marokkaanse jongeren dan wél in hun hoofd opkomt.... tja....
moet je maar geen kadootjes willen geven , ingepakt nog welquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:26 schreef telavivnick het volgende:
moet je maar geen pepernoten gooien
Ik droom niet ik kom er vandaan en heb er zelf op school gezeten.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja?
jij droomt echt
ik heb als piet zo'n agressie nog niet meegemaakt gelukkig, maar alle donkere kindjes proberen het te verpesten voor de nederlandse kindjes door onze pruiken proberen af te trekken, de sint zn baard of mijter te vernietigen en dingen te roepen als: oh kijk die hebben witte handen en dragen handschoenen enzo
Maar goed, er zal altijd iemand het voor de kutjongeren opnemen (en dat bedoel ik zonder rassenhaat... kutjongeren zijn kutjongeren)
Ik denk niet dat afkomst de beslissende factor is: elke vorm van criminaliteit behelst moreel verwerpelijk gedrag, en criminaliteit komt bij alle lagen van de bevolkingen voor (bij sommige lagen meer dan een andere). Iedereen weet ook hoe auto-eigenaren veel plezier hebben van hun mooie auto, maar dat weerhoudt sommige vbaldadigen er niet van om een buitenspiegel kapot te schoppen of de lak te bekrassen, puur uit verveeldheid, stoerdoenerij of recalcitrantie. Ik denk dat het hier zo ook is begonnen (het beschadigen van pakpapier), echter escaleert het doordat de zogenaamde stoere jongens het niet kunnen hebben wanneer iemand wat terugdoet (pepernoten gooien)quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:40 schreef isogram het volgende:
Het lijkt me erg sterk dat het bij autochtone jongeren in hun hoofd opkomt om cadeautjes te beschadigen die Zwarte Piet aan kleine kinderen gaat uitdelen. Ze snappen wat Sinterklaas is en wat het betekent voor kleine kinderen. Ze zijn er per slot van rekening zelf ook mee opgegroeid.
Dat het bij Marokkaanse jongeren dan wél in hun hoofd opkomt.... tja....
Hoeveel Marokkanen ken jij eigenlijk dat je zo goed weet dat een "relatief groot deel" geen "respect heeft voor de autochtone cultuur"?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Marokkaanse jongens weten net als autochtone kinderen dondersgoed wat Sinterklaas feest betekent. Echter heeft een relatief groot deel v/d Marokkanen geen respect voor de autochtone cultuur. Tja, en "wij" moeten wel respect hebben voor de Marokkaanse cultuur en hun geloof...
Je hebt gewoon met je teringklauwen van anderen af te blijven anders krijg je harde klappen, is dat zo moeilijk?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Ik droom niet ik kom er vandaan en heb er zelf op school gezeten.
En dat jij hebt gezien dat sommige kinderen een beetje aan de baard van Sinterklaas trekken (ik heb het zelf nooit gezien), dat is denk ik eerder kattekwaad omdat hij er zo grappig uitziet... denk je echt dat die kinderen kwade bedoelingen hebben?
Ik heb het niet gezien, ik heb het meegemaakt...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
En dat jij hebt gezien dat sommige kinderen een beetje aan de baard van Sinterklaas trekken (ik heb het zelf nooit gezien), dat is denk ik eerder kattekwaad omdat hij er zo grappig uitziet... denk je echt dat die kinderen kwade bedoelingen hebben?
Ga jij maar harde klappen geven aan 6 jarigen die aan de baard van Sinterklaas trekken, ik stuur je wel een kaartje als je in het ziekenhuis ligt.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt gewoon met je teringklauwen van anderen af te blijven anders krijg je harde klappen, is dat zo moeilijk?
Ja hoor, het was gewoon een geintje van deze jongens, geen kwaad in de zinquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Dat dus, ik zat me ook al te verbazen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:56 schreef Drukwerk het volgende:
[..]
Klopt. Tis ook 180 graden gedraaid ten opzichte van de eerste poging die op slot gegooid werd. Dat op zich is al verdacht.
En anders, geef hem 10 minuten. Dan is uitleg niet meer nodig van mijn kant.
Rot toch op man. Het zijn altijd dezelfde ettertjes die het verpesten, en die opereren in groepsverband op basis van afkomst en niet op basis van leeftijd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:58 schreef Montov het volgende:
Uiteindelijk is de leeftijd vele malen invloedrijker dan afkomst. Het zijn toch doorgaans de jongeren die gebrek aan respect tonen en provocatief te werk gaan, om het kort door de bocht te stellen.
Verdraai mijn woorden niet, of leer begrijpend te lezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, het was gewoon een geintje van deze jongens, geen kwaad in de zin
Maar daar gaat het hier toch over? Over marokkaanse jochies die weer eens een feestje hebben verpest, en dat niet alleen, later nog terugkomen met een groep! om de mensen ook nog eens te mishandelen. Laffe klootzakjes.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:02 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Verdraai mijn woorden niet, of leer begrijpend te lezen.
Waar heb ik aangegeven dat dit gewoon een geintje van deze jongens is?
Ik heb het niet eens over die jongens die met de zwarte pieten gevochten hebben gehad.
dat is om problemen vragenquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
moet je maar geen kadootjes willen geven , ingepakt nog wel
Wat moet je nu met dit soort kulopmerkingen? Het is heel terecht als je wijst naar de daders en totaal geen respect hebt voor wat ze doen, maar waarom moet je je eigen intolerantie en gebrek aan respect er bij voorbaat al mee vergoeilijken? Waarom de generalisatie om een hele groep mensen over 1 kam te scheren? Je ziet het ook terug bij de Kutmarokkaantjes die zeuren over discriminatie en wijzen naar Wilders om te klagen dat de 'kaaskoppen' hen als tweederangsburgers wil behandelen (op zich terecht) en dat zij dat als excuus gebruiken om zelf rel te schoppen (totaal verkeerd). Zie je zelf niet hoe jouw houding nu alleen maar bijdraagt aan meer intolerantie, minder integratie en verdere spanningen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:55 schreef Revolution-NL het volgende:
Doet me denken aan verleden jaar toen Marokkaanse pieten de Sint verdedigde tegen baldadige jongetjes tijdens zijn bezoekjes in lastige Amsterdamse buurten. En dit was een uitmuntend idee, omdat veel van deze jongetjes niet verwachtten in hun eigen taal te worden aangesproken op te hoepelen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:51 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik denk niet dat afkomst de beslissende factor is
Nee daar gaat het helemaal niet over in mijn reactie, en dat is waar jij op reageert en insinueert dat ik het een goede actie vind.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar gaat het hier toch over? Over marokkaanse jochies die weer eens een feestje hebben verpest, en dat niet alleen, later nog terugkomen met een groep! om de mensen ook nog eens te mishandelen. Laffe klootzakjes.
Rot toch op man? Ja, laten we het eens over respect hebben.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:01 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Rot toch op man. Het zijn altijd dezelfde ettertjes die het verpesten, en die opereren in groepsverband op basis van afkomst en niet op basis van leeftijd.
Wilders is geen representant van 'de kaaskoppen' en het is inderdaad generaliserend zijn politieke opvattingen toe te schrijven aan 'de kaaskoppen'.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:07 schreef Montov het volgende:
Je ziet het ook terug bij de Kutmarokkaantjes die zeuren over discriminatie en wijzen naar Wilders om te klagen dat de 'kaaskoppen' hen als tweederangsburgers wil behandelen (op zich terecht)
Het vertrekpunt is in deze een misplaatste generalisatie en dan kan de uitkomst, het motief van de rel, vanzelfsprekend niet veel goeds opleveren.quote:en dat zij dat als excuus gebruiken om zelf rel te schoppen (totaal verkeerd).
Wat doen die ouders dan? Niks blijkbaar. Schopen hun kut-tuig de straat op en modderen maar wat aan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:56 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Ga jij maar harde klappen geven aan 6 jarigen die aan de baard van Sinterklaas trekken, ik stuur je wel een kaartje als je in het ziekenhuis ligt.
Hoe komt het toch dat dat rif-tuig zich altijd weer in een kwaad daglicht kunnen brengen? Guinnes Boek of Records is er niks bij.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:52 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Hoeveel Marokkanen ken jij eigenlijk dat je zo goed weet dat een "relatief groot deel" geen "respect heeft voor de autochtone cultuur"?
Ik ben het namelijk nog nooit tegen gekomen.
Alleen durven ze niets. Echt de meest zielige aapjes die er zijnquote:Op dinsdag 1 december 2009 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
En wederom hun vriendjes oproepen want alleen durven ze het niet aan![]()
Het is typisch gedrag van die rif-apen. Altijd weer laf met een groep zichzelf botvieren.
Volgende keer zwarte piet maar met een Uzi Pistoolmitrailleur uitrusten? Kijken of dat tuig dan nog steeds lef heeft. Geen roe maar een UZI will do the job.
Integratie en goede manieren *kuch........quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:50 schreef PastorOfMuppets het volgende:
[..]
Dat wordt dus volgend jaar Sinterklaas met onder meer en zonder andere:quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:15 schreef ErwinRommel het volgende:
En wederom hun vriendjes oproepen want alleen durven ze het niet aan![]()
Het is typisch gedrag van die rif-apen. Altijd weer laf met een groep zichzelf botvieren.
Volgende keer zwarte piet maar met een Uzi Pistoolmitrailleur uitrusten? Kijken of dat tuig dan nog steeds lef heeft. Geen roe maar een UZI will do the job.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |