duurde ff, want eten in mijn mond stoppenquote:Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback.
Eindelijk erkenningquote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor dat is lord vetinari met zijn grammatica
Ikke?quote:hij komt met kritiek die imo niet terecht is en in zijn geval nogal hypocriet
Goede post, geeft het probleem van NWS wel ongeveer weerquote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Users met een andere mening, misschien? Waarom zou iemand met een extreme mening direct een malloot zijn?
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Of realiseer je je gewoon echt niet wat je daar zegt?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mag ik nog wel even mijn ultieme lachbui uitdrukken n.a.v. Zoran's fotoboek die hij zo gracieus heeft bewaard, ik voel me werkelijk vereerd met m'n eigen Whiskey_Tango dossier op zijn computer.
*proest*![]()
Nee, het was een algemeen geldende opmerking over haar frustratie dat mensen denken dat mods partijdig zijn, niet zozeer over jouw opmerking.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij heb ik het verbruid bij Paddy.
Maar als je dat zelf zo terug leest, wat denk je dan ?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Mag ik nog wel even mijn ultieme lachbui uitdrukken n.a.v. Zoran's fotoboek die hij zo gracieus heeft bewaard, ik voel me werkelijk vereerd met m'n eigen Whiskey_Tango dossier op zijn computer.
*proest*![]()
Dat werkt andersom dus net zo. Waarom zou iemand die kritiek heeft op die extreme mening direct een linkschmensch of zuiger zijn?quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
Goede post, geeft het probleem van NWS wel ongeveer weer
Als ik die teksten zo lees, zou ik er niet zo blij mee zijn, als ik jou was. Feit dat je dit 'lachwekkend' vindt, geeft je niveau van innerlijke beschaving wel treffend weer, moet ik zeggen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
*proest*![]()
Oh ik realiseer het me wel degelijk, het is té humoristisch voor woorden.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je daar nou wel zo blij mee moet zijn. Of realiseer je je gewoon echt niet wat je daar zegt?
Ik denk dat dat het probleem met je is. Ieder normaal mens zou zich schamen voor zoveel minachting voor het menselijk leven en andere volkeren. Dat heeft niets met rechts te maken, zelfs niet met xenofobie, maar met een sociopathische inslag. Of het meer voor de hand liggende dat je gewoon trollt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:
*proest*![]()
gellyquote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning![]()
[..]
Ikke?
Ik heb het zelf gepost, wat denk je zelf?quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef gelly het volgende:
[..]
Maar als je dat zelf zo terug leest, wat denk je dan ?
Ah, dan was ik toch te beneveld om het te snappen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:32 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, het was een algemeen geldende opmerking over haar frustratie dat mensen denken dat mods partijdig zijn, niet zozeer over jouw opmerking.
Och, haal een zinnetje uit mijn uitbarsting tegen Meki dat ik hem naar Marokko wenste en je kan het in een context zetten dat ik alle mensen daar dood wil hebben. Een prentenboek met wat quotaties geeft niet alles weer. En ik heb het nota bene zelf gepost, dus ik weet wel degelijk waar die quotes vandaan komen en uit welke context, wat dat betreft heb ik een goed geheugen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het probleem met je is. Ieder normaal mens zou zich schamen voor zoveel minachting voor het menselijk leven en andere volkeren. Dat heeft niets met rechts te maken, zelfs niet met xenofobie, maar met een sociopathische inslag. Of het meer voor de hand liggende dat je gewoon trollt.
Try me.quote:Op maandag 30 november 2009 22:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik heb het zelf gepost, wat denk je zelf?
Ik kan ook genoeg zinnetjes uit een verhaaltje plukken en dan een groot xenofobistisch prentenboek er van gaan maken, ik geef hem gewoon geen credit voor hans3000's werk (ja ik weet zelfs nog wie dat deed).
Ik zal wel gek wezen, heb wel betere dingen te doen.quote:
Nee hoor. Echt niet.quote:Op maandag 30 november 2009 22:30 schreef Hukkie het volgende:
Volgens mij heb ik het verbruid bij Paddy.
Sinds wanneer mag een user er op staan zijn posts en zijn OP weg te laten halen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:08 schreef Mutant01 het volgende:
Sinds wanneer is trouwens de regel geschrapt dat de TS niet meer mag bepalen dat zijn/haar topic gesloten blijft/wordt.
nou nee je wenste hem op een schip naar marokko dat door een duikboot getorpedeerd werdquote:Op maandag 30 november 2009 22:35 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Och, haal een zinnetje uit mijn uitbarsting tegen Meki dat ik hem naar Marokko wenste en je kan het in een context zetten dat ik alle mensen daar dood wil hebben. Een prentenboek met wat quotaties geeft niet alles weer. En ik heb het nota bene zelf gepost, dus ik weet wel degelijk waar die quotes vandaan komen en uit welke context, wat dat betreft heb ik een goed geheugen.
De eerste post van deze hele discussie was nota bene tegen mij gericht.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
Mensen, wees gewoon redelijk en voer discussies inhoudelijk in plaats van met oneliners en op de man te spelen.
Zo moeilijk is dat toch niet?
Precies, maakt me dat xenofoob?quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou nee je wenste hem op een schip naar marokko dat door een duikboot getorpedeerd werd
ik sweer
Ik had het dan ook tegen iedereen die zich daaraan schuldig maakt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De eerste post van deze hele discussie was nota bene tegen mij gericht.
Iets weghalen is wat anders dan een slot zetten op een eigen geopende thread. Helemaal als die uit de klauwen loopt.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef paddy het volgende:
Sinds wanneer mag een user er op staan zijn posts en zijn OP weg te laten halen?
Nooit meegekregen?
Is volgens mij niet nieuw
Wat ik nog wel eens doe is een topic schoppen wanneer de user er om vraagt
Blijkbaar wel, want ik ben door Gelly al uitgemaakt voor xenofoob en malloot, en dan heb ik het nog niet eens over de sneertjes van anderen op het topic over de minaretten. Prima hoor, maar het maakt er het posten niet leuker op. Ik denk zelf dat ik netjes post en zeker mensen niet uitscheld, maar blijkbaar hebben anderen carte blanche om dat wel te doen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef remlof het volgende:
Mensen, wees gewoon redelijk en voer discussies inhoudelijk in plaats van met oneliners en op de man te spelen.
Zo moeilijk is dat toch niet?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Zoran1 het volgende:
[..]
Klopt. Ik beschik nog over de screenshots:
Ben in dit topic door Gelly ook als malloot weggezet.quote:Op maandag 30 november 2009 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want ik ben door Gelly al uitgemaakt voor xenofoob en malloot, en dan heb ik het nog niet eens over de sneertjes van anderen op het topic over de minaretten. Prima hoor, maar het maakt er het posten niet leuker op. Ik denk zelf dat ik netjes post en zeker mensen niet uitscheld, maar blijkbaar hebben anderen carte blanche om dat wel te doen.
Jammer, want ik vond het leuk om mijn mening te geven. Een mening die rechts is en blijkbaar niet kan.
Ach, ik noem Mugabe een aap en hij maakt er van dat ik een racist ben, zo'n belachelijke collage kan ik dus inderdaad wel maken van verscheidene opmerkingen. Sorry hoor, maar als je zo'n zielepoot bent dat je alles uit de context gaat halen en er zielig commentaar bij gaat zetten, dan kan ik echt niet anders dan er om lachen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:44 schreef voyeur het volgende:
Zou je echt denken dat je uit mijn post ooit een collectie als deze zou kunnen samenstellen?
[..]
KoosVogel zette Gelly weg als zeiksnor.quote:Op maandag 30 november 2009 22:45 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ben in dit topic door Gelly ook als malloot weggezet.
Hij mag dat.
Als je voor elke sneer zou worden geband dan zou de halve NWS-kliek inmiddels een ban aan zn broek hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
KoosVogel zette Gelly weg als zeiksnor.
Dat mocht ook.
Nou, dan is alles toch opgelost?quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
KoosVogel zette Gelly weg als zeiksnor.
Dat mocht ook.
En welbewust omdat jij een belangrijke sleutel bent en ik een beroep deed op je redelijkheid en intelligentie. Ik tracht je geen ban aan te smeren, ik vind niet dat de mods iets hoeven te doen, ik vraag jou gewoon om de troll toon te matigen twv NWS.quote:Op maandag 30 november 2009 22:39 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
De eerste post van deze hele discussie was nota bene tegen mij gericht.
Hoe kan 'Mugabe is een aap' ooit wat anders betekenen, ongeacht in welke context t staat?quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach, ik noem Mugabe een aap en hij maakt er van dat ik een racist ben, zo'n belachelijke collage kan ik dus inderdaad wel maken van verscheidene opmerkingen. Sorry hoor, maar als je zo'n zielepoot bent dat je alles uit de context gaat halen en er zielig commentaar bij gaat zetten, dan kan ik echt niet anders dan er om lachen.
Degene die het ook nog gaat screenshotten, opslaan, en posten is zo waar nog zieliger.
Overigens, ik daag je uit dat allemaal te lezen en je eigen mening er maar over te vormen, je zal zien dat ik veel sarcastisch opmerk net zoals "what goes around" ik zeg zelfs "idioten" er bij, en hij haalt het aan als mijn moordlustige mening.
Die hans is zelf niet helemaal in orde.
Ten eerste ben ik geen troll, en ten tweede heb ik niet gezegd dat je zuigt. Ik zeg enkel dat het bewijs dat o.a. aangevoerd door Zoran uit context en voorzien met idioot commentaar niet klopt. En iedereen die mij sowieso al dubieus vond springt er op om aan te tonen dat ik in een gesticht moet.quote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
En welbewust omdat jij een belangrijke sleutel bent en ik een beroep deed op je redelijkheid en intelligentie. Ik tracht je geen ban aan te smeren, ik vind niet dat de mods iets hoeven te doen, ik vraag jou gewoon om de troll toon te matigen twv NWS.
Dan zou je daar zowel links als rechts op moeten wijzen, dat zou wel zo eerlijk zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
En welbewust omdat jij een belangrijke sleutel bent en ik een beroep deed op je redelijkheid en intelligentie. Ik tracht je geen ban aan te smeren, ik vind niet dat de mods iets hoeven te doen, ik vraag jou gewoon om de troll toon te matigen twv NWS.
Als jij een kind een irritante aap noemt, is hij dan ook een aap?quote:Op maandag 30 november 2009 22:50 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Hoe kan 'Mugabe is een aap' ooit wat anders betekenen, ongeacht in welke context t staat?
Kan iemand hier trouwens 'rechts' definiëren als men het heeft over 'rechtse meningen'?
Je neemt dus niet je verantwoordelijkheid? Wat denk je dat er met mij zou zijn gebeurd als ik al dat zei over Joden en/of Israel?quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen troll, en ten tweede heb ik niet gezegd dat je zuigt. Ik zeg enkel dat het bewijs dat o.a. aangevoerd door Zoran uit context en voorzien met idioot commentaar niet klopt. En iedereen die mij sowieso al dubieus vond springt er op om aan te tonen dat ik in een gesticht moet.
Grappig, maar niet meer dan dat.
Ik heb veel van je posts gelezen daar ik NWS vrij intensief volg. Je laat herhaaldelijk zien dat een mensenleven dat niet Westers is, je niets waard is. Dat deed je toen en dat doe je na je ban opnieuw. Wettelijk heet het echt haatzaaien.quote:Op maandag 30 november 2009 22:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach, ik noem Mugabe een aap en hij maakt er van dat ik een racist ben, zo'n belachelijke collage kan ik dus inderdaad wel maken van verscheidene opmerkingen. Sorry hoor, maar als je zo'n zielepoot bent dat je alles uit de context gaat halen en er zielig commentaar bij gaat zetten, dan kan ik echt niet anders dan er om lachen.
Degene die het ook nog gaat screenshotten, opslaan, en posten is zo waar nog zieliger.
Overigens, ik daag je uit dat allemaal te lezen en je eigen mening er maar over te vormen, je zal zien dat ik veel sarcastisch opmerk net zoals "what goes around" ik zeg zelfs "idioten" er bij, en hij haalt het aan als mijn moordlustige mening.
Die hans is zelf niet helemaal in orde.
Niet voor die collage, als mensen mij er op aan willen spreken dan moeten ze die hele topics maar volgen inclusief de dingen die naar mij gezegd werden en de context en het sarcasme. Alleen daarvoor neem ik mijn verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je neemt dus niet je verantwoordelijkheid?
Eens, Whiskey, misschien is het handig om dingen niet op de spits te drijven puur omdat het kan. Dat zou je als gerespecteerd user ook beter uitkomen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Niet als dat kind negroïde is, dan hoor je de implicatie ervan te weten.quote:Op maandag 30 november 2009 22:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als jij een kind een irritante aap noemt, is hij dan ook een aap?![]()
Het niveau daalt hier werkelijk met de post of niet, zolang Whiskey_Tango er maar slecht van af komt lullen we met z'n allen elke rechte lijn wel krom, en elke banaan recht.
Dat zal ik ook zeker doen als er een user opstaat die de killing fields van Cambodja als zijn ideaal ziet en dat post na post herhaalt. Het gaat mij niet om de links/rechts dimensie. Ik ga er niet vanuit dat rechts gelijkstaat met bloeddorstige trollen. Als gezegd loop ik hier al tien jaar rond en vind ik een debat een debat; daar heb je een forum voor en dan kom je gelukkig ook andersdenkenden tegen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan zou je daar zowel links als rechts op moeten wijzen, dat zou wel zo eerlijk zijn.
Heb je de nominaties als eens bekeken?quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eens, Whiskey, misschien is het handig om dingen niet op de spits te drijven puur omdat het kan. Dat zou je als gerespecteerd user ook beter uitkomen.
Heeft dat nog nut, ik word nu ook aangevallen op posts van een tijd terug, ik zal moeten klonen wil ik die zooi van me af werpen en ik heb i.t.t. anderen wel wat zelfrespect.quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Eens, Whiskey, misschien is het handig om dingen niet op de spits te drijven puur omdat het kan. Dat zou je als gerespecteerd user ook beter uitkomen.
Ik zelf heb dat topic actief gevolgd. Net als Voyeur volgens mij.quote:Op maandag 30 november 2009 22:53 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet voor die collage, als mensen mij er op aan willen spreken dan moeten ze die hele topics maar volgen inclusief de dingen die naar mij gezegd werden en de context en het sarcasme. Alleen daarvoor neem ik mijn verantwoordelijkheid.
De verzinsels van hans3000 zijn de zijne, ik ben niet aansprakelijk voor zijn bijschriften en vreemde conspiracy denkwijze.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Niet als dat kind negroïde is, dan hoor je de implicatie ervan te weten.
Daarna heb je het weer over bananen. Freudiaanse wijze in je woordenkeus
Waar zijn ze te zien Stali?quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Heb je de nominaties als eens bekeken?.
Dan zul je ook weten dat het een 9/11 memorial topic was, en mijn mening van "rest in peace" ook werd aangevallen van alle kanten door conspiracy mensen alsmede moslims die me hypocriet noemden. Ik heb geen collage er van gemaakt, jammer, had ik achteraf wel moeten doen wellicht.quote:Op maandag 30 november 2009 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zelf heb dat topic actief gevolgd. Net als Voyeur volgens mij.
De nominaties interesseren me niet echt, baseer me liever op eigen ervaringen. Maar toegegeven, Whiskey heeft nog even te gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik heb er maar 3 tot nu toe, baggeraar, aandachtsgeil en langste ban toegewenst.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Tsja ik zou zeggen, what comes around goes around, trek er je lering uit.quote:Op maandag 30 november 2009 22:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Heeft dat nog nut, ik word nu ook aangevallen op posts van een tijd terug, ik zal moeten klonen wil ik die zooi van me af werpen en ik heb i.t.t. anderen wel wat zelfrespect.
Up in the index. Whiskey staat er niet zo serieus en goed voor tot nog toe.quote:
Een groot deel van die posts zaten niet in het 9/11 memorial topic en waren dan ook bloedserieus. Het is erg jammer dat je niet je verantwoordelijkheid wil nemen voor je eigen posts, dat had een boel uitgemaakt (wat mij betreft dan).quote:Op maandag 30 november 2009 22:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dan zul je ook weten dat het een 9/11 memorial topic was, en mijn mening van "rest in peace" ook werd aangevallen van alle kanten door conspiracy mensen alsmede moslims die me hypocriet noemden. Ik heb geen collage er van gemaakt, jammer, had ik achteraf wel moeten doen wellicht.
Dat het zo al moet zeg.
3 nominaties, je weet hoe veel mensen er op fok zitten en posten hè?quote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef Stali het volgende:
[..]
Up in de index. Whiskey staat er niet zo serieus en goed voor tot nog toe.
Maar goed er zijn een hoop anonieme stemmers ook natuurlijk..
Nee dat was het niet, en ik neem verantwoordelijkheid voor mijn posts, maar niet voor Hans3000 z'n collage.quote:Op maandag 30 november 2009 22:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Een groot deel van die posts zaten niet in het 9/11 memorial topic en waren dan ook bloedserieus. Het is erg jammer dat je niet je verantwoordelijkheid wil nemen voor je eigen posts, dat had een boel uitgemaakt (wat mij betreft dan).
Anyhow, NWS is your playground. Ik trek mijn handen er volledig van af nu en heb nu besloten voorlopig niet in NWS te posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |