Ik reageerde op je zin in je OP waarin je stelt dat moslims meer van hun kinderen zouden moeten houden. Kennelijk is het niet on-topic daar iets over te zeggen. Verder ga ik de discussie hier niet overnieuw met je doenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef telavivnick het volgende:
het is een feit dat moslims deze praktijken uitoefenen ..die met terror te maken hebben .het is zelfs een eer voor hun .
maar daar mag volgens jou niets over gezegt worden .wand dan zet je ze in een kwaad daglicht ??
get real .
dan mag er wel eens gelet worden op de reakties van disana over israel.en in het israel palasijns topic als dit al niet mag ...wand daar is dan pas echt generalisatie.het is een feit dat het generatie na generatie doorgegeven woord. zo de ouders kunnen het stoppen . maar ze moeten wel de eer hoog houden zo het gebeurd niet .quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Arische tokkies zorgen ook slechter voor hun kinderen door ze vol te proppen met vet voedsel. Wat jij zegt is een generalisatie.
Beetje laat. heb nu al een andere aangemaakt. Al onze PM's ed werken niet hè? Jammer..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Vanaf 'De hoofdstad' is van mij.
En het was NOS 101.
New York is tegen homo huwelijken.
Mag ie nu weer open ?
Dat was voor mijn tijd, maar ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
Er was hier ooit een lange reeks 'Gelukkig hebben we de foto's nog'. Is er een bepaalde reden waarom er geen nieuwe delen meer zijn, anders dan simpelweg weggevaagd? Ik kan me herinneren dat het niveau in de laatste delen wel enorm omlaag ging, wellicht is dat de reden?
Mocht er niets aan de hand zijn dan zou ik graag willen beginnen met een nieuwe ronde.
Van de week nog in gepostquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
Er was hier ooit een lange reeks 'Gelukkig hebben we de foto's nog'. Is er een bepaalde reden waarom er geen nieuwe delen meer zijn, anders dan simpelweg weggevaagd? Ik kan me herinneren dat het niveau in de laatste delen wel enorm omlaag ging, wellicht is dat de reden?
Mocht er niets aan de hand zijn dan zou ik graag willen beginnen met een nieuwe ronde.
Aaah thanksquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van de week nog in gepost![]()
[Nieuws] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]
Taken care of.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
Linkdump en niet meer:
Grootste borsten van Nederland
Ja, spam.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
Linkdump en niet meer:
Grootste borsten van Nederland
Wat hij schrijftquote:Op zondag 6 december 2009 16:46 schreef nattezwabber het volgende:
Ik wil ook even vragen of de OP kan worden aangepast zodat we dadelijk niet met een discussie over complottheorieën en chemtrails zitten
Nee, 1 user is dominant aanwezig waardoor het een BNW-topic wordt. Enkeltje isoleercel voor de verantwoordelijke zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:23 schreef Monolith het volgende:
Deze topic gaat wel heel erg richting BNW.
User via pm benaderd en gewaarschuwd en paar opmerkingen verwijderd. Titel trekt al genoeg BNW bekijks, Klimaathoax, denk ik. Maar het is wel een leuk onderwerp.. hopelijk gewoon weer ontopic verder nu.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, 1 user is dominant aanwezig waardoor het een BNW-topic wordt. Enkeltje isoleercel voor de verantwoordelijke zou ik zeggen.
Hackers kraken klimaathoax [Deeltje 4]quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
User via pm benaderd en gewaarschuwd en paar opmerkingen verwijderd. Titel trekt al genoeg BNW bekijks, Klimaathoax, denk ik. Maar het is wel een leuk onderwerp.. hopelijk gewoon weer ontopic verder nu.
Goed punt. User heeft schijnbaar lak aan pm. Thx voor de tip.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hackers kraken klimaathoax [Deeltje 4]
Dit soort dingen kunnen denk ik beter in de BNW versie?
* Grrrrrrrr wacht af totdat betreffende user gaat schreeuwen dat hij gecensureerd wordtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed punt. User heeft schijnbaar lak aan pm. Thx voor de tip.
hij reageert niet op pm's, hij censureert mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr wacht af totdat betreffende user gaat schreeuwen dat hij gecensureerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |