abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75186989
Sinds wanneer word er hier complete feedback gedelete?
  dinsdag 1 december 2009 @ 16:57:01 #102
104871 remlof
Europees federalist
pi_75187347
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Bommenlegger het volgende:
Sinds wanneer word er hier complete feedback gedelete?
Dat gebeurt niet. Alleen bagger en reacties op anderen. Dit topic is voor overleg met de mods, niet voor users om te ouwehoeren of erger.
Yankee go home!
pi_75187422
Aha, selectief mod/admin beleid.
pi_75188070
Waarom is dit topic dicht?
Zwarte pieten op de vuist met baldadige jongens

We worden nu door Frutsel verwezen naar een topic in een ander subforum (KLB) dat ook nog eens behoorlijk slecht is qua openingspost en topictitel. Dit topic in NWS was veel neutraler en er werd door meerdere mensen ook inhoudelijk gediscussieerd.

En ik dacht dat dubbele topics in verschillende subfora geen probleem waren. Ik zag bijvoorbeeld in diverse subfora topics over Ramses Shaffy. Die worden toch ook niet allemaal gesloten en doorgesluisd naar één subforum?
pi_75188190
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef isogram het volgende:

We worden nu door Frutsel verwezen naar een topic in een ander subforum (KLB) dat ook nog eens behoorlijk slecht is qua openingspost en topictitel. Dit topic in NWS was veel neutraler en er werd door meerdere mensen ook inhoudelijk gediscussieerd.

En ik dacht dat dubbele topics in verschillende subfora geen probleem waren. Ik zag bijvoorbeeld in diverse subfora topics over Ramses Shaffy. Die worden toch ook niet allemaal gesloten en doorgesluisd naar één subforum?
Nee ik snap het ook niet. Nieuws in Nieuws en KLB in KLB.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 17:50:10 #106
8781 crew  Frutsel
pi_75189350
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef isogram het volgende:

Hmm...foutieve copy paste. Het ging om dit topic, sorry
'Traktatie' levert Zwarte Pieten klappen op
Dat stond in NWS en was in behandeling.
pi_75189475
Leuk, Frutsel, maar die heb je ook op slot gegooid...
Je sluit een topic waar niks mee is onder het mom van dubbel-zijn en verwijst dan naar een gesloten topic.
  Moderator dinsdag 1 december 2009 @ 18:30:12 #108
8781 crew  Frutsel
pi_75190483
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef isogram het volgende:
Leuk, Frutsel, maar die heb je ook op slot gegooid...
Je sluit een topic waar niks mee is onder het mom van dubbel-zijn en verwijst dan naar een gesloten topic.
Een gesloten topic waarin stond dat het in behandeling was. Het was dus niet bedoeld om het topic omdat het dubbel was, maar om dat het hele onderwerp weer zo de spuigaten uitliep dat we eerst gingen opschonen of overleggen.
Dan gaan we in de tussentijd geen topic openen met hetzelfde onderwerp. Inmiddels is er weer één open.
pi_75195286
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Een gesloten topic waarin stond dat het in behandeling was. Het was dus niet bedoeld om het topic omdat het dubbel was, maar om dat het hele onderwerp weer zo de spuigaten uitliep dat we eerst gingen opschonen of overleggen.
Dan gaan we in de tussentijd geen topic openen met hetzelfde onderwerp. Inmiddels is er weer één open.
De slotpost was eerst anders. Stond niets in over het opschonen, alleen een link naar de KLB-topic.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75208078
KoosVogels, het lijkt me een goed plan als je deel 12 van de SC opent.
pi_75208906
Dat is reeds gebeurd
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 10:07:20 #112
137949 Disana
pi_75239047
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef Disana het volgende:
Wel heel veel Helderse meisjes laten zich aftuigen

Helderse meisjes laten zich aftuigen

Helderse meisjes laten zich aftuigen
Al gedaan
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_75239434
voor paddy, over het topic betreffende homohuwelijk in de VS
quote:
Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Democraten New York tegen homohuwelijk

Andere topic toch maar dicht gegooid. Vond het wel nieuwswaardig, maar heb geen tijd een discussie te openen. Dus maar even een reactie waar ik mij wel in kan vinden

waarom gooi je dan in godsnaam een topic dicht dat nieuwswaardig is én waar reacties in staan die aanzetten tot een goede dicussie ...?

is dat enkel omdat er geen linkje in de startpost stond naar het bronartikel?
wat is dat nu weer voor bureaucratische instelling om daarvoor het topic van iemand anders op slot te zetten en dan zelf een nieuw op te gaan starten met verder slechts minimale verschillen in de startpost?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 11:01:10 #115
8781 crew  Frutsel
pi_75240069
Paddy was al weg, ik heb het topic dicht gegooid. Tong weet wel waarom.
Begin maar een nieuwe met een fatsoenlijke OP, bron + eigen mening.

Edit: dat is er al zie ik nu net
pi_75240557
quote:
Op donderdag 3 december 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
Paddy was al weg, ik heb het topic dicht gegooid. Tong weet wel waarom.
Begin maar een nieuwe met een fatsoenlijke OP, bron + eigen mening.

Edit: dat is er al zie ik nu net

alles leuk en aardig, maar is het niet zo dat jullie regeltjes voor 'normaal' denken stellen als het eerder gepostte topic prima liep, en ook na het sluiten enkel iemand een copy-paste van het eerder gestartte topic maakt inclusief één post die ook al in dat topic staat als 'mening' ....

dr kan best een 'regeltje' zijn die het sluiten rechtvaardigt (zo werken 'regeltjes' altijd, als je er maar een hoop van hebt), maar als je die twee topics vergelijkt is het gewoon complete onzin dat die dichtmoest wegens een 'regeltje' terwijl het al een goedlopend topic was (bevestigd erdoor dat de openingspost kennelijk ook een post uit dat andere gesloten topic kopieerde)

los daarvan staat in de sluitpost van dat eerste topic een beetje belerende opmerking over 'de hele post enkel een copy-paste' (wat volgens mij allerminst klopt), maar is de wijze waarop diezelfde mod die dat postte zelf dan eenzelfde topic opstartte óók niets meer dan een copy-paste met eerder minder 'eigen' inbreng (behalve een nutteloze opmerking over het hebben afgesloten van dat andere topic over dat onderwerp)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 11:21:30 #117
8781 crew  Frutsel
pi_75240632
Het topic had al veel eerder dicht gemoeten.
Het gaat niet alleen om de 'mening'... zoals ik zei: Tong weet zelf wel waarom.
pi_75244899
Kan dit soort meuk gewoon dicht en lekker in SHO blijven ofzo?

Geer en Goor terug bij Toppers
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_75245207
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:
Mee eens. Misschien moet er een soort richtlijn komen voor welke SHO-topics wél en niet ook NWS-waardig zijn. Het overlijden van een Ramses Shaffy is nieuwswaardig, dat Nederland het Junior Songfestival wint, ook. Maar elk wissewasje binnen een band in NWS zetten, gaat wat ver...
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 13:50:46 #120
8781 crew  Frutsel
pi_75245572
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:

Maaar... maarr... maaaarrr.. het stond zelfs op pagina 101 van Teletekst!!!!!
Maar goed, het was weer ff leuk, het was ff NWS... nu weer verder in SHO
pi_75245582
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Maaar... maarr... maaaarrr.. het stond zelfs op pagina 101 van Teletekst!!!!!
W.
T.
F.

!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Moderator donderdag 3 december 2009 @ 13:55:25 #122
8781 crew  Frutsel
pi_75245705
quote:
Op donderdag 3 december 2009 13:51 schreef Jarno het volgende:

[..]

W.
T.
F.

!
Het stond er echt Ik verslikte me bijna in mijn brood
Nog net niet in hoofdletters
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 18:06:53 #123
137949 Disana
pi_75254235
quote:
Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het AD neemt de kop gewoon over hoor? Daar staat de foto nog vele malen groter.
[..]

Tja.. als er topics over marokkanen zijn is dat net zo toch? Maar zodra het over Wilders of Rechtsextremisten gaat, dan zijn die topics vast niet bedoeld om die mensen in een kwaad daglicht te zetten. En dan zie je het ook aan de TS wie hem opent. Waarom zeg je dan niets? Meki opent zijn topics ook anti-israelisch.. etc etc ... zo blijf je bezig.

Feit is gewoon dat meerdere landelijke dagbladen dit uitvergroten... dus laten we gewoon ontopic blijven. Als deze TS het niet had gedaan, had iemand anders het wel gepost. So be it.
Ik ben toch gewoon on-topic? Er wordt beweerd dat moslims minder van hun kinderen houden, zoals er gisteren werd beweerd dat Palestijnen niet genoeg van hun familie houden. Dat zijn generalisaties die moslims in een kwaad daglicht zetten en dan zet ik op mijn beurt mijn vraagtekens bij dit soort topics. Ik wist niet dat ik dat alleen mocht doen als ik ook iets van Meki's topics zei (die ik vrijwel altijd negeer).

Edit paar uur later: eigenlijk is het ook helemaal niet belangrijk, dus laat maar

[ Bericht 6% gewijzigd door Disana op 03-12-2009 23:18:19 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 18:15:46 #124
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75254517
het is een feit dat moslims deze praktijken uitoefenen ..die met terror te maken hebben .het is zelfs een eer voor hun .
maar daar mag volgens jou niets over gezegt worden .wand dan zet je ze in een kwaad daglicht ??

get real .

sorry nu weer ..feed back.
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
  donderdag 3 december 2009 @ 18:17:59 #125
104871 remlof
Europees federalist
pi_75254581
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef telavivnick het volgende:
het is een feit dat moslims deze praktijken uitoefenen ..die met terror te maken hebben .het is zelfs een eer voor hun .
maar daar mag volgens jou niets over gezegt worden .wand dan zet je ze in een kwaad daglicht ??
get real .
Arische tokkies zorgen ook slechter voor hun kinderen door ze vol te proppen met vet voedsel. Wat jij zegt is een generalisatie.
Yankee go home!
  † In Memoriam † donderdag 3 december 2009 @ 18:19:47 #126
137949 Disana
pi_75254637
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef telavivnick het volgende:
get real .
Ik reageerde op je zin in je OP waarin je stelt dat moslims meer van hun kinderen zouden moeten houden. Kennelijk is het niet on-topic daar iets over te zeggen. Verder ga ik de discussie hier niet overnieuw met je doen
  donderdag 3 december 2009 @ 18:21:26 #127
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75254702
quote:
Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef remlof het volgende:

[..]

Arische tokkies zorgen ook slechter voor hun kinderen door ze vol te proppen met vet voedsel. Wat jij zegt is een generalisatie.
dan mag er wel eens gelet worden op de reakties van disana over israel.en in het israel palasijns topic als dit al niet mag ...wand daar is dan pas echt generalisatie.het is een feit dat het generatie na generatie doorgegeven woord. zo de ouders kunnen het stoppen . maar ze moeten wel de eer hoog houden zo het gebeurd niet .
sorry voor mijn ontopic

[ Bericht 7% gewijzigd door telavivnick op 03-12-2009 18:30:10 ]
  donderdag 3 december 2009 @ 18:22:50 #128
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_75254751
- knip -

[ Bericht 49% gewijzigd door sp3c op 03-12-2009 18:31:59 (kappen) ]
  Trouwste user 2022 donderdag 3 december 2009 @ 22:47:52 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_75265266
Vanaf 'De hoofdstad' is van mij.

En het was NOS 101.

New York is tegen homo huwelijken.

Mag ie nu weer open ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_75272496
quote:
Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Vanaf 'De hoofdstad' is van mij.

En het was NOS 101.

New York is tegen homo huwelijken.

Mag ie nu weer open ?

Beetje laat. heb nu al een andere aangemaakt. Al onze PM's ed werken niet hè? Jammer..

We zouden er echt blij mee zijn wanneer je de volgende keer meteen een klikbare bron toevoegde en zou je de c/p dan even tussen quotes willen zetten?

Dat doe je zo [q].......je c/p er tussen en dan nog eern keer [q]>>> maar dan met een / voor de tweede q

Het was me nu dus ook niet duidelijk wat je eigen tekst is en wat de c/p was. Normaal wil ik er nog wel eens een bron bij zoeken, maar kon hem nu niet vinden

Nou ja, volgende keer beter
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  vrijdag 4 december 2009 @ 15:44:44 #131
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_75285979
Er was hier ooit een lange reeks 'Gelukkig hebben we de foto's nog'. Is er een bepaalde reden waarom er geen nieuwe delen meer zijn, anders dan simpelweg weggevaagd? Ik kan me herinneren dat het niveau in de laatste delen wel enorm omlaag ging, wellicht is dat de reden?

Mocht er niets aan de hand zijn dan zou ik graag willen beginnen met een nieuwe ronde.
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_75288702
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
Er was hier ooit een lange reeks 'Gelukkig hebben we de foto's nog'. Is er een bepaalde reden waarom er geen nieuwe delen meer zijn, anders dan simpelweg weggevaagd? Ik kan me herinneren dat het niveau in de laatste delen wel enorm omlaag ging, wellicht is dat de reden?

Mocht er niets aan de hand zijn dan zou ik graag willen beginnen met een nieuwe ronde.
Dat was voor mijn tijd, maar ik zeg DOEN!
Denk dat er meer animo voor is Lone_Gunman.
  Moderator vrijdag 4 december 2009 @ 18:11:34 #133
8781 crew  Frutsel
pi_75290662
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Lone_Gunman het volgende:

Van de week nog in gepost

[Nieuws] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]
  vrijdag 4 december 2009 @ 18:40:58 #134
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_75291454
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 18:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Van de week nog in gepost

[Nieuws] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]
Aaah thanks
"Go Ahead, Make My Day !!"
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2009 @ 20:09:19 #135
137949 Disana
  zaterdag 5 december 2009 @ 20:19:42 #136
104871 remlof
Europees federalist
pi_75322577
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
Linkdump en niet meer:

Grootste borsten van Nederland
Taken care of.
Yankee go home!
pi_75322607
quote:
Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
Linkdump en niet meer:

Grootste borsten van Nederland
Ja, spam.
  zondag 6 december 2009 @ 16:54:10 #138
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75340897
quote:
Op zondag 6 december 2009 16:46 schreef nattezwabber het volgende:
Ik wil ook even vragen of de OP kan worden aangepast zodat we dadelijk niet met een discussie over complottheorieën en chemtrails zitten
Wat hij schrijft
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_75396254
Deze topic gaat wel heel erg richting BNW.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 8 december 2009 @ 09:24:12 #140
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_75399584
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 00:23 schreef Monolith het volgende:
Deze topic gaat wel heel erg richting BNW.
Nee, 1 user is dominant aanwezig waardoor het een BNW-topic wordt. Enkeltje isoleercel voor de verantwoordelijke zou ik zeggen.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 10:05:35 #141
8781 crew  Frutsel
pi_75400413
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 09:24 schreef Montov het volgende:

[..]

Nee, 1 user is dominant aanwezig waardoor het een BNW-topic wordt. Enkeltje isoleercel voor de verantwoordelijke zou ik zeggen.
User via pm benaderd en gewaarschuwd en paar opmerkingen verwijderd. Titel trekt al genoeg BNW bekijks, Klimaathoax, denk ik. Maar het is wel een leuk onderwerp.. hopelijk gewoon weer ontopic verder nu.
pi_75400570
VVD raadslid aangevallen door Marokkaanse meisjes

Meki is weer eens aan het trollen
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 8 december 2009 @ 13:24:11 #143
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75406337
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

User via pm benaderd en gewaarschuwd en paar opmerkingen verwijderd. Titel trekt al genoeg BNW bekijks, Klimaathoax, denk ik. Maar het is wel een leuk onderwerp.. hopelijk gewoon weer ontopic verder nu.
Hackers kraken klimaathoax [Deeltje 4]

Dit soort dingen kunnen denk ik beter in de BNW versie?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:37:14 #144
8781 crew  Frutsel
pi_75406822
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hackers kraken klimaathoax [Deeltje 4]

Dit soort dingen kunnen denk ik beter in de BNW versie?
Goed punt. User heeft schijnbaar lak aan pm. Thx voor de tip.
pi_75407051
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Goed punt. User heeft schijnbaar lak aan pm. Thx voor de tip.
* Grrrrrrrr wacht af totdat betreffende user gaat schreeuwen dat hij gecensureerd wordt
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator dinsdag 8 december 2009 @ 13:47:46 #146
8781 crew  Frutsel
pi_75407178
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

* Grrrrrrrr wacht af totdat betreffende user gaat schreeuwen dat hij gecensureerd wordt
hij reageert niet op pm's, hij censureert mij
  woensdag 9 december 2009 @ 00:15:02 #147
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75431332
Israel wilt Torah-wetten invoeren – de titel suggereert dat de gehele regering het wil, terwijl het maar één (partijloze) minister is die het heeft geopperd. Het oorspronkelijke nieuwsbericht maakt die fout niet.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  woensdag 9 december 2009 @ 01:10:56 #148
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75432440
Ik ben het wel met je eens, hoewel er minimaal nog een minister het standpunt steunde ´Science and Technology Minister Daniel Hershkovitz, however, "applauded the justice minister for his intention to base the Israeli legal system on Jewish law and give it a Jewish soul.´

Gezien de gemiddelde adequaatheid van Fok topic titels is deze niet bijzonder afwijkend van de norm.
Here we are now, entertain us.
pi_75433770
Kruisje mag niet, hoofddoek wel.

Meki is weer aan het trollen.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  woensdag 9 december 2009 @ 07:47:55 #150
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_75434092
Achtergronden : De Kredietcrisis.

Hier is al een jaar niets mee gedaan en views trekt het ook niet, maggie weg?

Opgelet: Mexicaanse Griep heerst op Fok! forum mag je nu toch wel als bekend achten, kan dus ook weg.

En de SC, moet die echt sticky? Sowieso een SC in NWS, maaggoe, maar sticky? Da's ruimte die permanent wordt ingenomen door een SC die anders naar een echt nieuwstopic was gegaan.

Dat zijn al drie topics ' above the fold' meer dan.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')