Dat gebeurt niet. Alleen bagger en reacties op anderen. Dit topic is voor overleg met de mods, niet voor users om te ouwehoeren of erger.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:48 schreef Bommenlegger het volgende:
Sinds wanneer word er hier complete feedback gedelete?
Nee ik snap het ook niet. Nieuws in Nieuws en KLB in KLB.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef isogram het volgende:
Waarom is dit topic dicht?
Zwarte pieten op de vuist met baldadige jongens
We worden nu door Frutsel verwezen naar een topic in een ander subforum (KLB) dat ook nog eens behoorlijk slecht is qua openingspost en topictitel. Dit topic in NWS was veel neutraler en er werd door meerdere mensen ook inhoudelijk gediscussieerd.
En ik dacht dat dubbele topics in verschillende subfora geen probleem waren. Ik zag bijvoorbeeld in diverse subfora topics over Ramses Shaffy. Die worden toch ook niet allemaal gesloten en doorgesluisd naar één subforum?
Hmm...foutieve copy paste. Het ging om dit topic, sorryquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:15 schreef isogram het volgende:
Waarom is dit topic dicht?
Zwarte pieten op de vuist met baldadige jongens
We worden nu door Frutsel verwezen naar een topic in een ander subforum (KLB) dat ook nog eens behoorlijk slecht is qua openingspost en topictitel. Dit topic in NWS was veel neutraler en er werd door meerdere mensen ook inhoudelijk gediscussieerd.
En ik dacht dat dubbele topics in verschillende subfora geen probleem waren. Ik zag bijvoorbeeld in diverse subfora topics over Ramses Shaffy. Die worden toch ook niet allemaal gesloten en doorgesluisd naar één subforum?
Een gesloten topic waarin stond dat het in behandeling was. Het was dus niet bedoeld om het topic omdat het dubbel was, maar om dat het hele onderwerp weer zo de spuigaten uitliep dat we eerst gingen opschonen of overleggen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:54 schreef isogram het volgende:
Leuk, Frutsel, maar die heb je ook op slot gegooid...
Je sluit een topic waar niks mee is onder het mom van dubbel-zijn en verwijst dan naar een gesloten topic.
De slotpost was eerst anders. Stond niets in over het opschonen, alleen een link naar de KLB-topic.quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Een gesloten topic waarin stond dat het in behandeling was. Het was dus niet bedoeld om het topic omdat het dubbel was, maar om dat het hele onderwerp weer zo de spuigaten uitliep dat we eerst gingen opschonen of overleggen.
Dan gaan we in de tussentijd geen topic openen met hetzelfde onderwerp. Inmiddels is er weer één open.
Al gedaanquote:Op donderdag 3 december 2009 10:07 schreef Disana het volgende:
Wel heel veel Helderse meisjes laten zich aftuigen
Helderse meisjes laten zich aftuigen
Helderse meisjes laten zich aftuigen
waarom gooi je dan in godsnaam een topic dicht dat nieuwswaardig is én waar reacties in staan die aanzetten tot een goede dicussie ...?quote:Op donderdag 3 december 2009 10:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Democraten New York tegen homohuwelijk
Andere topic toch maar dicht gegooid. Vond het wel nieuwswaardig, maar heb geen tijd een discussie te openen. Dus maar even een reactie waar ik mij wel in kan vinden
alles leuk en aardig, maar is het niet zo dat jullie regeltjes voor 'normaal' denken stellen als het eerder gepostte topic prima liep, en ook na het sluiten enkel iemand een copy-paste van het eerder gestartte topic maakt inclusief één post die ook al in dat topic staat als 'mening' ....quote:Op donderdag 3 december 2009 11:01 schreef Frutsel het volgende:
Paddy was al weg, ik heb het topic dicht gegooid. Tong weet wel waarom.
Begin maar een nieuwe met een fatsoenlijke OP, bron + eigen mening.
Edit: dat is er al zie ik nu net
Mee eens. Misschien moet er een soort richtlijn komen voor welke SHO-topics wél en niet ook NWS-waardig zijn. Het overlijden van een Ramses Shaffy is nieuwswaardig, dat Nederland het Junior Songfestival wint, ook. Maar elk wissewasje binnen een band in NWS zetten, gaat wat ver...quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:
Kan dit soort meuk gewoon dicht en lekker in SHO blijven ofzo?
Geer en Goor terug bij Toppers
Maaar... maarr... maaaarrr.. het stond zelfs op pagina 101 van Teletekst!!!!!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:27 schreef Jarno het volgende:
Kan dit soort meuk gewoon dicht en lekker in SHO blijven ofzo?
Geer en Goor terug bij Toppers
W.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Maaar... maarr... maaaarrr.. het stond zelfs op pagina 101 van Teletekst!!!!!![]()
Ik ben toch gewoon on-topic? Er wordt beweerd dat moslims minder van hun kinderen houden, zoals er gisteren werd beweerd dat Palestijnen niet genoeg van hun familie houden. Dat zijn generalisaties die moslims in een kwaad daglicht zetten en dan zet ik op mijn beurt mijn vraagtekens bij dit soort topics. Ik wist niet dat ik dat alleen mocht doen als ik ook iets van Meki's topics zei (die ik vrijwel altijd negeer).quote:Op donderdag 3 december 2009 12:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het AD neemt de kop gewoon over hoor? Daar staat de foto nog vele malen groter.
[..]
Tja.. als er topics over marokkanen zijn is dat net zo toch? Maar zodra het over Wilders of Rechtsextremisten gaat, dan zijn die topics vast niet bedoeld om die mensen in een kwaad daglicht te zetten. En dan zie je het ook aan de TS wie hem opent. Waarom zeg je dan niets?Meki opent zijn topics ook anti-israelisch.. etc etc ... zo blijf je bezig.
Feit is gewoon dat meerdere landelijke dagbladen dit uitvergroten... dus laten we gewoon ontopic blijven. Als deze TS het niet had gedaan, had iemand anders het wel gepost. So be it.
Arische tokkies zorgen ook slechter voor hun kinderen door ze vol te proppen met vet voedsel. Wat jij zegt is een generalisatie.quote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef telavivnick het volgende:
het is een feit dat moslims deze praktijken uitoefenen ..die met terror te maken hebben .het is zelfs een eer voor hun .
maar daar mag volgens jou niets over gezegt worden .wand dan zet je ze in een kwaad daglicht ??
get real .
Ik reageerde op je zin in je OP waarin je stelt dat moslims meer van hun kinderen zouden moeten houden. Kennelijk is het niet on-topic daar iets over te zeggen. Verder ga ik de discussie hier niet overnieuw met je doenquote:Op donderdag 3 december 2009 18:15 schreef telavivnick het volgende:
het is een feit dat moslims deze praktijken uitoefenen ..die met terror te maken hebben .het is zelfs een eer voor hun .
maar daar mag volgens jou niets over gezegt worden .wand dan zet je ze in een kwaad daglicht ??
get real .
dan mag er wel eens gelet worden op de reakties van disana over israel.en in het israel palasijns topic als dit al niet mag ...wand daar is dan pas echt generalisatie.het is een feit dat het generatie na generatie doorgegeven woord. zo de ouders kunnen het stoppen . maar ze moeten wel de eer hoog houden zo het gebeurd niet .quote:Op donderdag 3 december 2009 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Arische tokkies zorgen ook slechter voor hun kinderen door ze vol te proppen met vet voedsel. Wat jij zegt is een generalisatie.
Beetje laat. heb nu al een andere aangemaakt. Al onze PM's ed werken niet hè? Jammer..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
Vanaf 'De hoofdstad' is van mij.
En het was NOS 101.
New York is tegen homo huwelijken.
Mag ie nu weer open ?
Dat was voor mijn tijd, maar ik zeg DOEN!quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
Er was hier ooit een lange reeks 'Gelukkig hebben we de foto's nog'. Is er een bepaalde reden waarom er geen nieuwe delen meer zijn, anders dan simpelweg weggevaagd? Ik kan me herinneren dat het niveau in de laatste delen wel enorm omlaag ging, wellicht is dat de reden?
Mocht er niets aan de hand zijn dan zou ik graag willen beginnen met een nieuwe ronde.
Van de week nog in gepostquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:44 schreef Lone_Gunman het volgende:
Er was hier ooit een lange reeks 'Gelukkig hebben we de foto's nog'. Is er een bepaalde reden waarom er geen nieuwe delen meer zijn, anders dan simpelweg weggevaagd? Ik kan me herinneren dat het niveau in de laatste delen wel enorm omlaag ging, wellicht is dat de reden?
Mocht er niets aan de hand zijn dan zou ik graag willen beginnen met een nieuwe ronde.
Aaah thanksquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Van de week nog in gepost![]()
[Nieuws] Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 25]
Taken care of.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
Linkdump en niet meer:
Grootste borsten van Nederland
Ja, spam.quote:Op zaterdag 5 december 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
Linkdump en niet meer:
Grootste borsten van Nederland
Wat hij schrijftquote:Op zondag 6 december 2009 16:46 schreef nattezwabber het volgende:
Ik wil ook even vragen of de OP kan worden aangepast zodat we dadelijk niet met een discussie over complottheorieën en chemtrails zitten
Nee, 1 user is dominant aanwezig waardoor het een BNW-topic wordt. Enkeltje isoleercel voor de verantwoordelijke zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 00:23 schreef Monolith het volgende:
Deze topic gaat wel heel erg richting BNW.
User via pm benaderd en gewaarschuwd en paar opmerkingen verwijderd. Titel trekt al genoeg BNW bekijks, Klimaathoax, denk ik. Maar het is wel een leuk onderwerp.. hopelijk gewoon weer ontopic verder nu.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, 1 user is dominant aanwezig waardoor het een BNW-topic wordt. Enkeltje isoleercel voor de verantwoordelijke zou ik zeggen.
Hackers kraken klimaathoax [Deeltje 4]quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
User via pm benaderd en gewaarschuwd en paar opmerkingen verwijderd. Titel trekt al genoeg BNW bekijks, Klimaathoax, denk ik. Maar het is wel een leuk onderwerp.. hopelijk gewoon weer ontopic verder nu.
Goed punt. User heeft schijnbaar lak aan pm. Thx voor de tip.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hackers kraken klimaathoax [Deeltje 4]
Dit soort dingen kunnen denk ik beter in de BNW versie?
* Grrrrrrrr wacht af totdat betreffende user gaat schreeuwen dat hij gecensureerd wordtquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goed punt. User heeft schijnbaar lak aan pm. Thx voor de tip.
hij reageert niet op pm's, hij censureert mijquote:Op dinsdag 8 december 2009 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr wacht af totdat betreffende user gaat schreeuwen dat hij gecensureerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |