quote:ROTTERDAM - Twee Rotterdamse Zwarte Pieten zijn mishandeld na een uit de hand gelopen ruzie over het gooien van een handje pepernoten.
http://www.telegraaf.nl/b(...)eslagen__.html?p=6,2
Marcel Visser (24) vertelt in het AD hoe hij met zijn zus, zwager en schoonzus aanbelde bij een huis in Crooswijk voor een Pietenbezoek. Terwijl ze stonden te wachten kwamen er volgens de Rotterdammers twee Marokkaanse jongens langs die baldadig het pakpapier van een van de cadeautjes scheurden. Een van de Pieten gooide hierop boos een handje pepernoten naar de jongens toe.
Toen ze klaar waren met hun huisbezoekje en de Pieten naar hun auto wilden lopen, werden ze opgewacht door de twee jongens, die inmiddels wat vrienden hadden opgetrommeld. De zwager werd geschopt en geslagen, vertelt Marcel tegen de krant. Toen hij hem te hulp wilde schieten kreeg de Rotterdammer zelf ook klappen. Ze hebben aangifte gedaan, aldus het AD.
Zijn al toppics overquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Die Zwitsers zijn zo gek nog niet.
Maar het zijn Marokkaanse straatterroristen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:42 schreef alors het volgende:
Alsof deze jongens dagelijks naar de moskee gaanEn alsof deze kanslozen Nederland uit zouden gaan wanneer er een minarettenverbod komt
Het zal ook eens niet zo zijn, neef yussuf moet ook meedoen natuurlijk, ook al hebben ze er niks mee uit te staan.quote:werden ze opgewacht door de twee jongens, die inmiddels wat vrienden hadden opgetrommeld.
Gefeliciteerd. Je hebt zojuist je eigen topic verneukt tot een verzamelplaats van islamzeikerds.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:40 schreef voice-over het volgende:
[..]
Die Zwitsers zijn zo gek nog niet.
Ja dus?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar het zijn Marokkaanse straatterroristen.
En wat heeft dat met minaretten te maken?quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:43 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar het zijn Marokkaanse straatterroristen.
Ik voel me beledigd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:44 schreef donthate het volgende:
Dat eigenlijk alles wat uit die islamtische kotshoek komt beperkt moet toelaten, in plaats van constant een vrije stroom hierheen te trekken? Ik kom elke dag marokkanen tegen, en het is gewoon opvallend dat er bijna nooit een normaal persoon tussen zit. Altijd walla-gepraat en gebrek aan respect naar mensen. En dit soort dingen verbazen mij niet eens meer, dan hoop ik dat we het stenigen wel overnemen en dat op de betreffende bontkraagjes mogen toepassen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En wat heeft dat met minaretten te maken?
Diep triest weerquote:
ROTTERDAM - Wat bedoeld was als ludieke actie om wat baldadige jeugd op hun nummer te zetten, is uitgedraaid op rake klappen. Twee Zwarte Pieten werden mishandeld en deden aangifte van mishandeling.
Voor Rotterdammer Marcel Visser en zijn zus, zwager en schoonzus, liep een jaarlijks familiefeestje uit op een regelrechte ramp. Zondagmiddag ging het verklede stel op weg naar familie in Crooswijk die in spanning op hun komst zat te wachten.
,,We stonden met pakjes voor de deur toen twee Marokkaanse jongens langsliepen,'' vertelt Visser vandaag in het Algemeen Dagblad. Hij is nog immer ontdaan door het daarop volgende voorval. ,,Een van de jongens scheurde in het voorbijgaan het papier van één van de cadeaus af''. Hierop wierp hij een handvol pepernoten naar de jongens en gingen vervolgens naar binnen.
Na het bezoek keerden de pietermannen terug naar hun auto. Met een omweg weliswaar. ,,We wilden die jongens niet nog een keer tegen het lijf lopen.'' Buiten had zich echter al een grote groep jeugd uit de buurt verzameld die de Sinterklaasknechten scherp in de gaten hield. Terwijl Visser en zijn groepje het op een rennen zette, vielen de lastpakken aan.
Gezien het aantal kinderen dat stond toe te kijken, overwoog Marcel even om niet terug te slaan. ,,Dat zou de reputatie van Zwarte Piet beschamen.'' Toen zijn zwager in de rug werd geschopt en rake klappen kreeg, gaf hij die afweging snel op. Na langdurig toeteren door een van de vrouwelijke Pieten en het bellen van 1-1-2 namen hun belagers de benen. Kort daarna deed het viertal aangifte. Compleet in pietenpak.
Behandel je medemens zoals jij behandeld wil worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:49 schreef donthate het volgende:
Is tog zo? wij nederlanders zijn zo hypocriet als wat van mij mag je ze kankermarrokanen noemen maar doe nietzo schijnheilig.Laats was er hier een topic over wat kaasjes gedaan hadden en toen waren de reacties veel milder
Ik hoor gelukkig bijna nooit iets over Nederlanders met bondkraagjes met capuchon op die een oud vrouwtje overvallen of iemand in elkaar slaan. Marokkanen is dit dagelijkse kost geworden, en daarom heb ik een zekere haat ontwikkeld tegen dat volk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 11:44 schreef donthate het volgende:
Oke maak je druk hier over Kaasjes doen dit nietNee die zijn heilig
Zucht jullie kunnen echt niet tegen zelfspot he? IK ben ook Nederlander maar we zijn gewoon hypocrietquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:49 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ergo moeten we maar kaasjes genoemd worden, en wel respect opbrengen voor anderen?
Ik voel me gedemoniseerd.quote:
Nee de vallen je kinderen buiten die buitenspelenquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:51 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik hoor gelukkig bijna nooit iets over Nederlanders met bondkraagjes met capuchon op die een oud vrouwtje overvallen of iemand in elkaar slaan. Marokkanen is dit dagelijkse kost geworden, en daarom heb ik een zekere haat ontwikkeld tegen dat volk.
"Mama, waarom is zwarte piet in elkaar geslagen door die Marokkaanse jongens?"quote:Gezien het aantal kinderen dat stond toe te kijken, overwoog Marcel even om niet terug te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |