quote:Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
Laat dit een les voor de politie zijn. Wapenknuppel en gifgasgranaten ertegenaan.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als men er echt werk van wil maken dan is dit onkruid zo uit te roeien. Gewoon met scherp schieten, dan is het zo afgelopen.
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon de harde hand en er flink op meppen. Desnoods gewoon de vuurwapens gebruiken.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.
Je moet respectvol omgaan met burgersquote:
Burgers? Het gaat hier over extreem-links relgajes. Daar moet je gewoon hard tegen optreden. Elke top wordt ontregeld door dit gajes. Sowieso is extreem-links geweld in groot probleem, neem bijvoorbeeld Berlijn.quote:Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Je moet respectvol omgaan met burgers
Niet provoceren en doodwensen.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:52 schreef Hukkie het volgende:
Halcon is inderdaad op dreef de laatste paar dagen.
niet echtquote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.
Linkse mensen zijn goede mensenquote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgers? Het gaat hier over extreem-links relgajes. Daar moet je gewoon hard tegen optreden. Elke top wordt ontregeld door dit gajes. Sowieso is extreem-links geweld in groot probleem, neem bijvoorbeeld Berlijn.
Mwa, bekijk je eigen postgedrag nog eens. Misschien was mijn post suggestief, maar ik heb een donkerbruin voorvermoeden van niet.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pot-ketel-pikzwart met je rare, suggestieve opmerking in dat topic over die vechtpartij in Tilburg.
Jouw post is gewoon suggestief. Je wilt er direct een allochtonendiscussie van maken of insinueren dat dat mijn idee is, terwijl het woord allochtoon helemaal niet valt in het topic totdat jij er over begon.quote:Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, bekijk je eigen postgedrag nog eens. Misschien was mijn post suggestief, maar ik heb een donkerbruin voorvermoeden van niet.
Je moet niet zoveel snoepen uit het medicijnkastje.quote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn goede mensen
daartegen zijn rechtse en extreem rechtse mensen een gevaar.
ook tegen rechtse mensen ondanks dat ze een gevaar vormen ook gewone burgers.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw post is gewoon suggestief. Je wilt er direct een allochtonendiscussie van maken of insinueren dat dat mijn idee is, terwijl het woord allochtoon helemaal niet valt in het topic totdat jij er over begon.
Yup. Doodsverwensingen zijn niet toegestaan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
maar is het tegen de regels?
Nee, in landen als China en Noord-Korea niet, nee.quote:met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk
Uh huh... Ja, niks mis mee verder natuurlijk.quote:dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
Iedereen die meer dan twee keer heeft gepost op het forum weet hoe jij in elkaar steekt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar staat ergens boven die suggestieve post het woordje 'allochtoon' in een post van mij?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan twee keer heeft gepost op het forum weet hoe jij in elkaar steekt.
Welk gezegde gebruikte je ook alweer? Ooh ja:quote:Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van vooroordelen, dat hebben we al aangetoond in diverse topics.
quote:Pot-ketel-pikzwart
nou dat is wel heel vergezocht hequote:Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yup. Doodsverwensingen zijn niet toegestaan.
Zucht. Mensen willen doodschieten omdat ze betogen (wat hun goed recht is) en (misschien) links-georienteerd zijn. En jij vindt dat normaal en vergelijkt het met voor de doodstraf zijn voor mensen die daadwerkelijk iets gedaan hebben. Uh huh.quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat is wel heel vergezocht he
of er moet een fok!ker tussen de bende hebben gelopen oid
anders moet je mensen die voor de doodstraf zijn ook bannen ... je kunt voor harder politieoptreden zijn ja
zuchtquote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Mensen willen doodschieten omdat ze betogen (wat hun goed recht is) en (misschien) links-georienteerd zijn. En jij vindt dat normaal en vergelijkt het met voor de doodstraf zijn voor mensen die daadwerkelijk iets gedaan hebben. Uh huh.
Maar de vraag is of je mensen steeds de dood toe mag wensen in NWS. Geen Fokkers, maar gewoon mensen. Iets waar bijv. Whiskey_Tango zich ook steeds aan schuldig maakte. Haatzaaien is in Nederland verboden, maar op Fok?quote:Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
zucht
mensen willen doodschieten omdat ze lopen te rellen is niet hetzelfde als mensen doodschieten omdat ze betogen
Jij denkt dat het verboden is om voor de doodstraf te pleiten?quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar de vraag is of je mensen steeds de dood toe mag wensen in NWS. Geen Fokkers, maar gewoon mensen. Iets waar bijv. Whiskey_Tango zich ook steeds aan schuldig maakte. Haatzaaien is in Nederland verboden, maar op Fok?
Standrechterlijke executie bedoel je. Aan doodstraf gaat een proces vooraf. Het was overigens een vraag aan de mods.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt dat het verboden is om voor de doodstraf te pleiten?
Ik begrijp wel wat je redenatie is, maar ik denk niet dat hij hier opgaat omdat Kees juist een generalisatie van een ander terechtwijst met een even zot tegenvoorbeeld.quote:Op zondag 13 december 2009 19:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb hem dergelijke reacties vaker zien posten
Maar wilde hem er alleen mee confronteren
Net als sommige mensen dezelfde soort posts plaatsen over moslims.
Hoe kan je tot mensen doordringen dat er racisme is van alle kanten en niet alleen van de blanke kant. Wat wel steeds in het nieuws komt, maar blijkbaar zien ze de discriminatie alleen maar eenzijdig..
Zou prettig zijn wanneer we dat eens zagen. Doet me denken aan de gemengde groep Hot chocolate die het nummer brother louie het ultieme voorbeeld.
.
Met scherp schieten op demonstranten is een extreme reactie die wereldwijd haast geen navolging kent. Maar ik vroeg het algemener dan het specifieke voorbeeld dat jij aanhaalt. Er zijn wat posts van Halcon verwijderd dus is kan ze niet meer quoten, maar hij/zij is in het algemeen een voorstander van het doden van mensen als ze door hemzelf gestelde normen overschrijden. Meestal specifiek gericht op linkse mensen of Marokkaanse mensen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet dat dat hier het geval is
er word geroepen dat er met scherp op relschoppers geschoten moet worden, meer niet
zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstrantenquote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Met scherp schieten op demonstranten is een extreme reactie die wereldwijd haast geen navolging kent. Maar ik vroeg het algemener dan het specifieke voorbeeld dat jij aanhaalt. Er zijn wat posts van Halcon verwijderd dus is kan ze niet meer quoten, maar hij/zij is in het algemeen een voorstander van het doden van mensen als ze door hemzelf gestelde normen overschrijden. Meestal specifiek gericht op linkse mensen of Marokkaanse mensen.
Precies. Er is ook een tijd op de FP geweest dat we dit wel modereerden. Maar dit werd afgeraden. Je mocht iemand die moordde en relde dus best wel dood wensen. Alle stemmers van een bepaalde partij (welke partij dan ook) weer niet. net als idd alle linkse en rechtse mensen doodwensen.quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstranten
zolang die niet roept alle linSCHen moeten deaud of iets van die trend kan ik er nix aan doen
een recurrente verwijzing?quote:Op maandag 14 december 2009 10:55 schreef Disana het volgende:
Folco Del Grafo valt Berlusconi aan
Is een beetje laat, er was al een topic:
Folco Del Grafo valt Berlusconi aan
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatiequote:Op maandag 14 december 2009 10:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gaat goed met het banbeleid zo. Nog even doorgaan met mensen bannen die nazi roepen, hekel hebben aan de islam e.d., dus, zo'n beetje de rechterkant van de Fok!populatie.
Ik vind het eigenlijk niet echt netjes als je ongefundeerd schermt met termen als Nazi, wifi of NSDAP.quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatie
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:29 schreef ZureMelk het volgende:
Ik vraag me af wie er naast Gertjan Kroon verantwoordelijk zijn voor dit beleid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gertjan_Kroon
Wie zijn het en waar wonen deze daders?
Wifi?quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet echt netjes als je ongefundeerd schermt met termen als Nazi, wifi of NSDAP.²
Waar zie jij adresgegevens? Ik zie enkel een post van 3 dagen geleden en wat onnozel nieuws.quote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?
Ik zeg niet dat er adresgegevens zijn gepost. Ik zeg dat wordt opgeroepen hiernaar op zoek te gaan en ze te posten.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waar zie jij adresgegevens? Ik zie enkel een post van 3 dagen geleden en wat onnozel nieuws.
Nee, maar meneer Zuremelk was dan ook al voor een week exitquote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?
Klopt, smell de sarcasm.quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatie
Begin eens met een fatsoenlijke titel dan! Das niet de eerste keer toch? Heb je daar al eens wat van gezegdquote:Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom moet mijn topic dicht? Ik heb een totaal andere insteek dan de gesuggereerde substituten. Het gaat mij vooral om het aan de kaak stellen van religieus denken, dat ook in de moderne tijd nog wijdverbreid is. Wellicht meer een onderwerp voor WFL, maar dat is geen reden om het topic dicht te gooien.
Die titel is lekker prikkelend/wervend. Voor een beetje discussie moet je wel kijkers trekken. Een zware titel als 'De kerk schaart zich nu ook achter de MMGW-adepten. Een inventarisatie van de gemeenschappelijke denkwortels' is a) te lang, en gaat b) niet goed werken.quote:Op maandag 14 december 2009 14:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Begin eens met een fatsoenlijke titel dan! Das niet de eerste keer toch? Heb je daar al eens wat van gezegd
Ik zal informeren in WFL of ze hem willen, je hoort het wel.
Misleidend is een beter woordquote:Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Die titel is lekker prikkelend/wervend.
Ok, ik zal als ik tijd heb het wat herschrijven en opnieuw indienen. De vraag of global warming waar is of niet vind ik nl niet zo'n interessante (het warmt altijd op en koelt weer af, het kan vriezen, het kan dooien kortom), ik vind de reactie van mensen op dit gegeven veel interessanter.quote:Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef Iblis het volgende:
Naar aanleiding van Frutsel die mij hierop attendeerde.
Als je je afvraagt wat de verborgen agenda is van de kerken om mee te doen met deze global warming ‘hype’, dan kun je daar een F&L topic over openen. De huidige topic gaat echter die kant op die al tig topics opgaan, namelijk een vraag of global warming waar is of niet. Dat aspect lijkt me niet een nieuwe topic waard, aangezien er daar genoeg over is.
Is je insteek dus de motivatie van de kerken is, dan kun je over dat aspect best een topic openen.
Zag dat Sp3c daar al bezig was aan het modden. Heb in deel 6 voor het laatst nu gewaarschuwd.quote:Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef isogram het volgende:
Dit topic dreigt te ontsporen door persoonlijke aanvallen.
Klimaathoax [Deeltje 5]
Dat verschil is net zoiets als tussen vrijheidsstrijders en verzetshelden ofwel in the eye of the beholder.quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstranten
zolang die niet roept alle linSCHen moeten deaud of iets van die trend kan ik er nix aan doen
Ik wist niet dat moorden en rellen op dezelfde dimensie lagen, maar het voorstel om het Midden-Oosten in een parkeerplaats te veranderen door het te nuken mag dus niet?quote:Op maandag 14 december 2009 08:54 schreef paddy het volgende:
[..]
Precies. Er is ook een tijd op de FP geweest dat we dit wel modereerden. Maar dit werd afgeraden. Je mocht iemand die moordde en relde dus best wel dood wensen. Alle stemmers van een bepaalde partij (welke partij dan ook) weer niet. net als idd alle linkse en rechtse mensen doodwensen.
En Disana? Ik weet waarover ik het heb. Lees Genesis 27 maar eensHet is ook niet de eerste keer. Is verder geen drama, wilde hem er alleen mee confronteren
Ik mod dat (wanneer ik het zie) wel weg ja +notequote:Op maandag 14 december 2009 17:27 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik wist niet dat moorden en rellen op dezelfde dimensie lagen, maar het voorstel om het Midden-Oosten in een parkeerplaats te veranderen door het te nuken mag dus niet?
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Disana het volgende:
Word steeds erger hier!
'Je hebt geen rechten deze pagina te bekijken.'
Wat nou
Edit: En hij is alweer verdwenen. Spooktopic?
Het komt regelmatig voor, maar ik ben blij dat je de policy verduidelijkt hebt.quote:Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik mod dat (wanneer ik het zie) wel weg ja +note
[..]
Mijns inziens een ongepaste vermaning. Sinds wanneer mogen we niet meer met feiten en meningen tegen elkaar ingaan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef paddy het volgende:
Ik vind PhysicsRules nog redelijk argumenteren. Maakt het niet uit of je met hem eens bent. Ga hem nu niet de mond snoeren. Je kan ook eens de andere kant van het verhaal horen en daar onderbouwend tegenin gaan.
Soms valt een "vermaning" wat ongelukkig samen met reacties van anderen waardoor het kan lijken dat iedereen zich ineens tegen je keert. Ik zou het in ieder geval fijn vinden als je je hierdoor vooral niet aangevallen voelt of ongewenst.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijns inziens een ongepaste vermaning. Sinds wanneer mogen we niet meer met feiten en meningen tegen elkaar ingaan.
Oh ik heb niet het gevoel dat iedereen tegen me is. Ik ben gewoon vermaand en met die vermaning ben ik het niet eens. Ik heb feiten en quotes en links gepost als tegenwicht voor wat ik zie als te eenzijdige informatie waarbij punten worden weggelaten om een bepaalde reden die poster inmiddels ook zelf heeft genoemd.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Soms valt een "vermaning" wat ongelukkig samen met reacties van anderen waardoor het kan lijken dat iedereen zich ineens tegen je keert. Ik zou het in ieder geval fijn vinden als je je hierdoor vooral niet aangevallen voelt of ongewenst.
Dat kan, maar ook in PM kan ik je niet duidelijk maken dat het niet gewenst is. (was trouwens algemeen, anders had ik je al gequote)quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ik heb niet het gevoel dat iedereen tegen me is. Ik ben gewoon vermaand en met die vermaning ben ik het niet eens.
Die linkjes en feitjes zijn ook absoluut wenselijk. Net als die van de andere user. (dingen naast elkaar leggen) En je ontkomt niet dat voor de één een bron neutraal is, terwijl die voor de ander absoluut niet neutraal zijn, Vice versa.quote:Ik heb feiten en quotes en links gepost als tegenwicht voor wat ik zie als te eenzijdige informatie waarbij punten worden weggelaten om een bepaalde reden die poster inmiddels ook zelf heeft genoemd.
Bedankt voor je reactie die ik op prijs stel.
quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat kan, maar ook in PM kan ik je niet duidelijk maken dat het niet gewenst is.
[..]
Die linkjes en feitjes zijn ook absoluut wenselijk. Net als die van de andere user. (dingen naast elkaar leggen) En je ontkomt niet dat voor de één een bron neutraal is, terwijl die voor de ander absoluut niet neutraal zijn, Vice versa.
Dus daar ging mijn hele sturen niet om Geprobeerd uit te leggen in PM, maar je bent er niet mee eens. Zal je PMen wanneer een user op dezelfde wijze tegen jou zo praat. Misschien dat je dan begrijpt waarom ik het wilde sturen.
Physics heeft zijn belang nooit onder stoelen of banken gestoken. Dan vind ik dat een ander die verder ook met feiten en meningen komt dat best mag benoemen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
mijn belang is om de situatie in Israël vanuit een Israëlisch/joods perspectief te belichten
Toch opmerkelijk dat je precies doet waar ik je voor waarschuw niet te doen. De hele quote is namelijk:quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Physics heeft zijn belang nooit onder stoelen of banken gestoken. Dan vind ik dat een ander die verder ook met feiten en meningen komt dat best mag benoemen.
Ik wil er verder geen discussie van maken, het ging me erom dat het naar mijn mening best gezegd kon worden. Weten vanuit welke hoek iemand komt is verhelderend.
quote:Om antwoord te geven op de vraag die je NIET gesteld hebt: mijn belang is om de situatie in Israël vanuit een Israëlisch/joods perspectief te belichten ZONDER het lot van de Palestijnen te ontkennen of te downplayen, maar ook niet op te blazen. Maar als je daar meer van wilt weten, ik ben al zo'n 25 deeltjes in dit topic aan het posten, dus je kan mijn mening er haarfijn uit destilleren, (of via quotepicking totaal verdraaien, uiteraard).
quote:Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat verschil is net zoiets als tussen vrijheidsstrijders en verzetshelden ofwel in the eye of the beholder.
quote:Maar goed standrechterlijke executies mag je dus voor pleiten, maar niet van alle linksen?
Nee, je trekt het nu uit het verband. JIJ was degene die schreef:quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij geen verschil ziet tussen demonstreren en relschoppen dan kan ik alleen maarzeggen eigenlijk
de een roept dingen, de ander sloopt dingen
[..]
je moet me geen woorden in de mond leggen simpelweg omdat je er zelf niet meer uit komt![]()
er zit nogal een verschil tussen standrechtelijke executies en met scherpe munitie ingrijpen bij relletjes ...
Dat was de start van de discussie en zowel Lord_Vetinari als ik hebben aangevoerd dat dit wel heel ongebruikelijk is behalve in een paar paria-staten. Later ben je wat gaan draaien, maar hier ging de discussie over nav uitspraken van Halcon die demonstranten per definitie relschoppers noemt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk ... gelukkig zijn politieagenten daar over het algemeen niet zo vlot mee als de gemiddelde fok!ker
dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
ik trek het uit het verband!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef voyeur het volgende:
[..]
Nee, je trekt het nu uit het verband. JIJ was degene die schreef:
zoals Nederland?quote:[..]
Dat was de start van de discussie en zowel Lord_Vetinari als ik hebben aangevoerd dat dit wel heel ongebruikelijk is behalve in een paar paria-staten. Later ben je wat gaan draaien, maar hier ging de discussie over nav uitspraken van Halcon die demonstranten per definitie relschoppers noemt.
Lees nu eerst voor je schrijft. Jij hebt het over met scherp schieten op demonstranten. Ik dacht niet dat ze in Hoek van Holland aan het demonstreren waren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik trek het uit het verband!?!?!?!?!
ik ben niet degene die over standrechtelijke executies begon
dat was jij en daar had jij GEEN ENKELE aanleiding voor
dus nogmaals, je moet me geen woorden in de mond leggen
[..]
zoals Nederland?
http://www.nu.nl/algemeen(...)-door-een-kogel.html
quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat we het over de rellen in kopenhagen hadden?
En nu hou ik erover op omdat het geen enkel doel meer dient qua feedback.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk ... gelukkig zijn politieagenten daar over het algemeen niet zo vlot mee als de gemiddelde fok!ker
dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
naar aanleiding van een posts in een topic over rellen in Kopenhagen waar met scherp op de demonstranten moest worden geschoten maar als dit allemaal te lastig is dan mag je daar ipv demonstranten relschoppers denken want daar hebben we het overquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
En nu hou ik erover op omdat het geen enkel doel meer dient qua feedback.
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef sp3c het volgende:
fixed ... kind of
[..]
naar aanleiding van een posts in een topic over rellen in Kopenhagen waar met scherp op de demonstranten moest worden geschoten maar als dit allemaal te lastig is dan mag je daar ipv demonstranten relschoppers denken want daar hebben we het over
over standrechtelijke executies heb jij het verder alleen
Onderzoek heeft uitgewezen dat het zelfverdediging is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.
Had verwacht dat je het in het Spaans kwam vragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Halcon het volgende:
Dodelijke schietpartij Sr Frogs (Porlamar)
Waarom is dit topic dicht?
Link naar het Nederlandstalig stukje stond er bij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had verwacht dat je het in het Spaans kwam vragen
Je weet wel waarom.
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef gelly het volgende:
Als ik Telegraaf berichten wil lezen ga ik wel naar de site
Oogartsen willen vuurwerkverbod
Dodelijke schietpartij in Sr Frogs (Isla Margarita)
Nee, maar je kan van te voren niet zien of het een linkdump is of niet. Zie ´Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om een topic aan te klikken.
tuurlijk hoort het niet maar het gebeurtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.quote:Op donderdag 17 december 2009 04:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk hoort het niet maar het gebeurt
tuurlijk hebben ze recht op een proces, ze hebben ook recht op een dak boven hun hoofd en een vastinkomen ... het doet er alleen niet toe in deze discussie
de vraag is of het wel of niet tegen de regels is te roepen dat er met scherp op relschoppers geschoten moet worden en dat is het gewoon niet
en nee we hebben het nog steeds niet over standrechtelijk executeren
ik wil je het verschil best uitleggen maar dat weet je zelf ook wel
Ja hoor, dat mag jij.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.
Heeft Fruts al op gereageerd.quote:
Op internet roepen is het niet strafbaar volgens mij. Het doen dus wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Heeft Fruts al op gereageerd.
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |