naar aanleiding van een posts in een topic over rellen in Kopenhagen waar met scherp op de demonstranten moest worden geschoten maar als dit allemaal te lastig is dan mag je daar ipv demonstranten relschoppers denken want daar hebben we het overquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef voyeur het volgende:
[..]
[..]
En nu hou ik erover op omdat het geen enkel doel meer dient qua feedback.
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef sp3c het volgende:
fixed ... kind of
[..]
naar aanleiding van een posts in een topic over rellen in Kopenhagen waar met scherp op de demonstranten moest worden geschoten maar als dit allemaal te lastig is dan mag je daar ipv demonstranten relschoppers denken want daar hebben we het over
over standrechtelijke executies heb jij het verder alleen
Onderzoek heeft uitgewezen dat het zelfverdediging is.quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.
Had verwacht dat je het in het Spaans kwam vragenquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Halcon het volgende:
Dodelijke schietpartij Sr Frogs (Porlamar)
Waarom is dit topic dicht?
Link naar het Nederlandstalig stukje stond er bij.quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Had verwacht dat je het in het Spaans kwam vragen
Je weet wel waarom.
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef gelly het volgende:
Als ik Telegraaf berichten wil lezen ga ik wel naar de site
Oogartsen willen vuurwerkverbod
Dodelijke schietpartij in Sr Frogs (Isla Margarita)
Nee, maar je kan van te voren niet zien of het een linkdump is of niet. Zie ´Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is niet verplicht om een topic aan te klikken.
tuurlijk hoort het niet maar het gebeurtquote:Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.quote:Op donderdag 17 december 2009 04:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk hoort het niet maar het gebeurt
tuurlijk hebben ze recht op een proces, ze hebben ook recht op een dak boven hun hoofd en een vastinkomen ... het doet er alleen niet toe in deze discussie
de vraag is of het wel of niet tegen de regels is te roepen dat er met scherp op relschoppers geschoten moet worden en dat is het gewoon niet
en nee we hebben het nog steeds niet over standrechtelijk executeren
ik wil je het verschil best uitleggen maar dat weet je zelf ook wel
Ja hoor, dat mag jij.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.
Heeft Fruts al op gereageerd.quote:
Op internet roepen is het niet strafbaar volgens mij. Het doen dus wel.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.
Het moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef paddy het volgende:
[..]
Heeft Fruts al op gereageerd.
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |