abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 14:11:31 #251
8781 crew  Frutsel
pi_75612349
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:06 schreef Sachertorte het volgende:
Waarom moet mijn topic dicht? Ik heb een totaal andere insteek dan de gesuggereerde substituten. Het gaat mij vooral om het aan de kaak stellen van religieus denken, dat ook in de moderne tijd nog wijdverbreid is. Wellicht meer een onderwerp voor WFL, maar dat is geen reden om het topic dicht te gooien.
Begin eens met een fatsoenlijke titel dan! Das niet de eerste keer toch? Heb je daar al eens wat van gezegd
Ik zal informeren in WFL of ze hem willen, je hoort het wel.
  maandag 14 december 2009 @ 14:30:33 #252
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75612931
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:11 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Begin eens met een fatsoenlijke titel dan! Das niet de eerste keer toch? Heb je daar al eens wat van gezegd
Ik zal informeren in WFL of ze hem willen, je hoort het wel.
Die titel is lekker prikkelend/wervend. Voor een beetje discussie moet je wel kijkers trekken. Een zware titel als 'De kerk schaart zich nu ook achter de MMGW-adepten. Een inventarisatie van de gemeenschappelijke denkwortels' is a) te lang, en gaat b) niet goed werken.

Maar goed, ik hoor het wel.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75613034
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:30 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Die titel is lekker prikkelend/wervend.
Misleidend is een beter woord
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 14 december 2009 @ 14:39:42 #254
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_75613249
Naar aanleiding van Frutsel die mij hierop attendeerde.

Als je je afvraagt wat de verborgen agenda is van de kerken om mee te doen met deze global warming ‘hype’, dan kun je daar een F&L topic over openen. De huidige topic gaat echter die kant op die al tig topics opgaan, namelijk een vraag of global warming waar is of niet. Dat aspect lijkt me niet een nieuwe topic waard, aangezien er daar genoeg over is.

Is je insteek dus de motivatie van de kerken is, dan kun je over dat aspect best een topic openen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  maandag 14 december 2009 @ 14:45:49 #255
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75613467
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:39 schreef Iblis het volgende:
Naar aanleiding van Frutsel die mij hierop attendeerde.

Als je je afvraagt wat de verborgen agenda is van de kerken om mee te doen met deze global warming ‘hype’, dan kun je daar een F&L topic over openen. De huidige topic gaat echter die kant op die al tig topics opgaan, namelijk een vraag of global warming waar is of niet. Dat aspect lijkt me niet een nieuwe topic waard, aangezien er daar genoeg over is.

Is je insteek dus de motivatie van de kerken is, dan kun je over dat aspect best een topic openen.
Ok, ik zal als ik tijd heb het wat herschrijven en opnieuw indienen. De vraag of global warming waar is of niet vind ik nl niet zo'n interessante (het warmt altijd op en koelt weer af, het kan vriezen, het kan dooien kortom), ik vind de reactie van mensen op dit gegeven veel interessanter.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_75615908
Dit topic dreigt te ontsporen door persoonlijke aanvallen.
Klimaathoax [Deeltje 5]
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 16:24:26 #257
8781 crew  Frutsel
pi_75616745
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:58 schreef isogram het volgende:
Dit topic dreigt te ontsporen door persoonlijke aanvallen.
Klimaathoax [Deeltje 5]
Zag dat Sp3c daar al bezig was aan het modden. Heb in deel 6 voor het laatst nu gewaarschuwd.
Anders gaan we ons maar weer beperken tot aparte nieuwsberichten en andere fora.
  maandag 14 december 2009 @ 17:25:33 #258
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75618950
quote:
Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef sp3c het volgende:

[..]

zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstranten

zolang die niet roept alle linSCHen moeten deaud of iets van die trend kan ik er nix aan doen
Dat verschil is net zoiets als tussen vrijheidsstrijders en verzetshelden ofwel in the eye of the beholder.
Maar goed standrechterlijke executies mag je dus voor pleiten, maar niet van alle linksen?
Here we are now, entertain us.
  maandag 14 december 2009 @ 17:27:18 #259
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75619016
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:54 schreef paddy het volgende:

[..]

Precies. Er is ook een tijd op de FP geweest dat we dit wel modereerden. Maar dit werd afgeraden. Je mocht iemand die moordde en relde dus best wel dood wensen. Alle stemmers van een bepaalde partij (welke partij dan ook) weer niet. net als idd alle linkse en rechtse mensen doodwensen.

En Disana? Ik weet waarover ik het heb. Lees Genesis 27 maar eens Het is ook niet de eerste keer. Is verder geen drama, wilde hem er alleen mee confronteren
Ik wist niet dat moorden en rellen op dezelfde dimensie lagen, maar het voorstel om het Midden-Oosten in een parkeerplaats te veranderen door het te nuken mag dus niet?
  † In Memoriam † maandag 14 december 2009 @ 20:23:03 #260
137949 Disana
pi_75625977
Word steeds erger hier!

'Je hebt geen rechten deze pagina te bekijken.'

Wat nou

Edit: En hij is alweer verdwenen. Spooktopic?
pi_75634769
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:27 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik wist niet dat moorden en rellen op dezelfde dimensie lagen, maar het voorstel om het Midden-Oosten in een parkeerplaats te veranderen door het te nuken mag dus niet?
Ik mod dat (wanneer ik het zie) wel weg ja +note
quote:
Op maandag 14 december 2009 20:23 schreef Disana het volgende:
Word steeds erger hier!

'Je hebt geen rechten deze pagina te bekijken.'

Wat nou

Edit: En hij is alweer verdwenen. Spooktopic?
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Heb het ook
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  maandag 14 december 2009 @ 23:45:31 #262
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75635553
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:26 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik mod dat (wanneer ik het zie) wel weg ja +note
[..]
Het komt regelmatig voor, maar ik ben blij dat je de policy verduidelijkt hebt.
pi_75635803
Graag gedaan
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 09:50:15 #264
137949 Disana
pi_75641573
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:44 schreef paddy het volgende:
Ik vind PhysicsRules nog redelijk argumenteren. Maakt het niet uit of je met hem eens bent. Ga hem nu niet de mond snoeren. Je kan ook eens de andere kant van het verhaal horen en daar onderbouwend tegenin gaan.
Mijns inziens een ongepaste vermaning. Sinds wanneer mogen we niet meer met feiten en meningen tegen elkaar ingaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Disana op 15-12-2009 09:55:16 ]
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:02:20 #265
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_75641857
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:50 schreef Disana het volgende:

[..]

Mijns inziens een ongepaste vermaning. Sinds wanneer mogen we niet meer met feiten en meningen tegen elkaar ingaan.
Soms valt een "vermaning" wat ongelukkig samen met reacties van anderen waardoor het kan lijken dat iedereen zich ineens tegen je keert. Ik zou het in ieder geval fijn vinden als je je hierdoor vooral niet aangevallen voelt of ongewenst.
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 10:19:33 #266
137949 Disana
pi_75642280
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:02 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Soms valt een "vermaning" wat ongelukkig samen met reacties van anderen waardoor het kan lijken dat iedereen zich ineens tegen je keert. Ik zou het in ieder geval fijn vinden als je je hierdoor vooral niet aangevallen voelt of ongewenst.
Oh ik heb niet het gevoel dat iedereen tegen me is. Ik ben gewoon vermaand en met die vermaning ben ik het niet eens. Ik heb feiten en quotes en links gepost als tegenwicht voor wat ik zie als te eenzijdige informatie waarbij punten worden weggelaten om een bepaalde reden die poster inmiddels ook zelf heeft genoemd.

Bedankt voor je reactie die ik op prijs stel.
pi_75642971
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh ik heb niet het gevoel dat iedereen tegen me is. Ik ben gewoon vermaand en met die vermaning ben ik het niet eens.
Dat kan, maar ook in PM kan ik je niet duidelijk maken dat het niet gewenst is. (was trouwens algemeen, anders had ik je al gequote)
quote:
Ik heb feiten en quotes en links gepost als tegenwicht voor wat ik zie als te eenzijdige informatie waarbij punten worden weggelaten om een bepaalde reden die poster inmiddels ook zelf heeft genoemd.

Bedankt voor je reactie die ik op prijs stel.
Die linkjes en feitjes zijn ook absoluut wenselijk. Net als die van de andere user. (dingen naast elkaar leggen) En je ontkomt niet dat voor de één een bron neutraal is, terwijl die voor de ander absoluut niet neutraal zijn, Vice versa.

Dus daar ging mijn hele sturen niet om Geprobeerd uit te leggen in PM, maar je bent er niet mee eens. Zal je PMen wanneer een user op dezelfde wijze tegen jou zo praat. Misschien dat je dan begrijpt waarom ik het wilde sturen.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 15-12-2009 10:56:13 ]
  † In Memoriam † dinsdag 15 december 2009 @ 10:53:15 #268
137949 Disana
pi_75643252
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:43 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat kan, maar ook in PM kan ik je niet duidelijk maken dat het niet gewenst is.
[..]

Die linkjes en feitjes zijn ook absoluut wenselijk. Net als die van de andere user. (dingen naast elkaar leggen) En je ontkomt niet dat voor de één een bron neutraal is, terwijl die voor de ander absoluut niet neutraal zijn, Vice versa.

Dus daar ging mijn hele sturen niet om Geprobeerd uit te leggen in PM, maar je bent er niet mee eens. Zal je PMen wanneer een user op dezelfde wijze tegen jou zo praat. Misschien dat je dan begrijpt waarom ik het wilde sturen.
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 09:55 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
mijn belang is om de situatie in Israël vanuit een Israëlisch/joods perspectief te belichten
Physics heeft zijn belang nooit onder stoelen of banken gestoken. Dan vind ik dat een ander die verder ook met feiten en meningen komt dat best mag benoemen.

Ik wil er verder geen discussie van maken, het ging me erom dat het naar mijn mening best gezegd kon worden. Weten vanuit welke hoek iemand komt is verhelderend.
pi_75644259
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:53 schreef Disana het volgende:

[..]

[..]

Physics heeft zijn belang nooit onder stoelen of banken gestoken. Dan vind ik dat een ander die verder ook met feiten en meningen komt dat best mag benoemen.

Ik wil er verder geen discussie van maken, het ging me erom dat het naar mijn mening best gezegd kon worden. Weten vanuit welke hoek iemand komt is verhelderend.
Toch opmerkelijk dat je precies doet waar ik je voor waarschuw niet te doen. De hele quote is namelijk:
quote:
Om antwoord te geven op de vraag die je NIET gesteld hebt: mijn belang is om de situatie in Israël vanuit een Israëlisch/joods perspectief te belichten ZONDER het lot van de Palestijnen te ontkennen of te downplayen, maar ook niet op te blazen. Maar als je daar meer van wilt weten, ik ben al zo'n 25 deeltjes in dit topic aan het posten, dus je kan mijn mening er haarfijn uit destilleren, (of via quotepicking totaal verdraaien, uiteraard).
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 11:56:42 #270
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75645177
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:25 schreef voyeur het volgende:

[..]

Dat verschil is net zoiets als tussen vrijheidsstrijders en verzetshelden ofwel in the eye of the beholder.

als jij geen verschil ziet tussen demonstreren en relschoppen dan kan ik alleen maar zeggen eigenlijk

de een roept dingen, de ander sloopt dingen

quote:
Maar goed standrechterlijke executies mag je dus voor pleiten, maar niet van alle linksen?

je moet me geen woorden in de mond leggen simpelweg omdat je er zelf niet meer uit komt
er zit nogal een verschil tussen standrechtelijke executies en met scherpe munitie ingrijpen bij relletjes ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:39:27 #271
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75646435
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:56 schreef sp3c het volgende:

[..]

als jij geen verschil ziet tussen demonstreren en relschoppen dan kan ik alleen maar zeggen eigenlijk

de een roept dingen, de ander sloopt dingen

[..]

je moet me geen woorden in de mond leggen simpelweg omdat je er zelf niet meer uit komt
er zit nogal een verschil tussen standrechtelijke executies en met scherpe munitie ingrijpen bij relletjes ...
Nee, je trekt het nu uit het verband. JIJ was degene die schreef:
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

niet echt

maar is het tegen de regels?
met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk ... gelukkig zijn politieagenten daar over het algemeen niet zo vlot mee als de gemiddelde fok!ker

dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
Dat was de start van de discussie en zowel Lord_Vetinari als ik hebben aangevoerd dat dit wel heel ongebruikelijk is behalve in een paar paria-staten. Later ben je wat gaan draaien, maar hier ging de discussie over nav uitspraken van Halcon die demonstranten per definitie relschoppers noemt.
  Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 12:42:09 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75646538
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:39 schreef voyeur het volgende:

[..]

Nee, je trekt het nu uit het verband. JIJ was degene die schreef:
ik trek het uit het verband!?!?!?!?!

ik ben niet degene die over standrechtelijke executies begon
dat was jij en daar had jij GEEN ENKELE aanleiding voor

dus nogmaals, je moet me geen woorden in de mond leggen
quote:
[..]

Dat was de start van de discussie en zowel Lord_Vetinari als ik hebben aangevoerd dat dit wel heel ongebruikelijk is behalve in een paar paria-staten. Later ben je wat gaan draaien, maar hier ging de discussie over nav uitspraken van Halcon die demonstranten per definitie relschoppers noemt.
zoals Nederland?
http://www.nu.nl/algemeen(...)-door-een-kogel.html
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:06:44 #273
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75647420
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:42 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik trek het uit het verband!?!?!?!?!

ik ben niet degene die over standrechtelijke executies begon
dat was jij en daar had jij GEEN ENKELE aanleiding voor

dus nogmaals, je moet me geen woorden in de mond leggen

[..]

zoals Nederland?
http://www.nu.nl/algemeen(...)-door-een-kogel.html
Lees nu eerst voor je schrijft. Jij hebt het over met scherp schieten op demonstranten. Ik dacht niet dat ze in Hoek van Holland aan het demonstreren waren.
  Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 13:08:54 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75647477
ik dacht dat we het over de rellen in kopenhagen hadden?
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:19:29 #275
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75647844
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:08 schreef sp3c het volgende:
ik dacht dat we het over de rellen in kopenhagen hadden?
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

niet echt

maar is het tegen de regels?
met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk ... gelukkig zijn politieagenten daar over het algemeen niet zo vlot mee als de gemiddelde fok!ker

dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
En nu hou ik erover op omdat het geen enkel doel meer dient qua feedback.
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:24:45 #276
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75648014
Identificatieplicht werkt uitstekend! heeft een TT die niets met de OP te maken heeft.
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:31:52 #277
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75648244
Dank voor de aanpassing.
  Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 13:32:12 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75648259
fixed ... kind of
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:19 schreef voyeur het volgende:

[..]

[..]

En nu hou ik erover op omdat het geen enkel doel meer dient qua feedback.
naar aanleiding van een posts in een topic over rellen in Kopenhagen waar met scherp op de demonstranten moest worden geschoten maar als dit allemaal te lastig is dan mag je daar ipv demonstranten relschoppers denken want daar hebben we het over

over standrechtelijke executies heb jij het verder alleen
  Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 13:41:18 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75648538
beter gefixt
  dinsdag 15 december 2009 @ 17:21:00 #280
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75656949
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 13:32 schreef sp3c het volgende:
fixed ... kind of
[..]

naar aanleiding van een posts in een topic over rellen in Kopenhagen waar met scherp op de demonstranten moest worden geschoten maar als dit allemaal te lastig is dan mag je daar ipv demonstranten relschoppers denken want daar hebben we het over

over standrechtelijke executies heb jij het verder alleen
Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_75659604
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zelfs het schieten op relschoppers is niet iets wat in een beschaving thuishoort. Zelfs relschoppers hebben recht op een proces. Relschoppers zonder vorm van proces doodschieten is standrechtelijk executeren.
Onderzoek heeft uitgewezen dat het zelfverdediging is.
  dinsdag 15 december 2009 @ 19:07:17 #282
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_75660830
Dom gekibbel is geen discussie : Enait mag blijven zitten III
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 15 december 2009 @ 20:05:50 #283
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75663421
had ik eigenlijk al gepost in dit topic? ik ben te lui om het op te zoeken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75666766
Dodelijke schietpartij Sr Frogs (Porlamar)

Waarom is dit topic dicht?
  Moderator dinsdag 15 december 2009 @ 21:23:49 #285
8781 crew  Frutsel
pi_75666864
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:21 schreef Halcon het volgende:
Dodelijke schietpartij Sr Frogs (Porlamar)

Waarom is dit topic dicht?
Had verwacht dat je het in het Spaans kwam vragen
Je weet wel waarom.
pi_75673277
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 21:23 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Had verwacht dat je het in het Spaans kwam vragen
Je weet wel waarom.
Link naar het Nederlandstalig stukje stond er bij.
  † In Memoriam † woensdag 16 december 2009 @ 21:01:10 #287
137949 Disana
pi_75704656
Als ik Telegraaf berichten wil lezen ga ik wel naar de site

Oogartsen willen vuurwerkverbod
Dodelijke schietpartij in Sr Frogs (Isla Margarita)

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 16-12-2009 21:13:11 ]
pi_75706756
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:11 schreef gelly het volgende:
Als ik Telegraaf berichten wil lezen ga ik wel naar de site

Oogartsen willen vuurwerkverbod
Dodelijke schietpartij in Sr Frogs (Isla Margarita)

Het is niet verplicht om een topic aan te klikken.
  woensdag 16 december 2009 @ 22:08:54 #290
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75707381
quote:
Op woensdag 16 december 2009 21:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is niet verplicht om een topic aan te klikken.
Nee, maar je kan van te voren niet zien of het een linkdump is of niet. Zie ´Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.´
  donderdag 17 december 2009 @ 01:01:22 #291
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_75713421
Klimaathoax [Deel 6]

De sneers etc van Slackster zijn weer op volle kracht terug.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 04:03:52 #292
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75714987
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

tuurlijk hoort het niet maar het gebeurt
tuurlijk hebben ze recht op een proces, ze hebben ook recht op een dak boven hun hoofd en een vastinkomen ... het doet er alleen niet toe in deze discussie
de vraag is of het wel of niet tegen de regels is te roepen dat er met scherp op relschoppers geschoten moet worden en dat is het gewoon niet

en nee we hebben het nog steeds niet over standrechtelijk executeren
ik wil je het verschil best uitleggen maar dat weet je zelf ook wel
  donderdag 17 december 2009 @ 06:10:55 #293
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75715276
quote:
Op donderdag 17 december 2009 04:03 schreef sp3c het volgende:

[..]

tuurlijk hoort het niet maar het gebeurt
tuurlijk hebben ze recht op een proces, ze hebben ook recht op een dak boven hun hoofd en een vastinkomen ... het doet er alleen niet toe in deze discussie
de vraag is of het wel of niet tegen de regels is te roepen dat er met scherp op relschoppers geschoten moet worden en dat is het gewoon niet

en nee we hebben het nog steeds niet over standrechtelijk executeren
ik wil je het verschil best uitleggen maar dat weet je zelf ook wel
Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_75715485
quote:
Op donderdag 17 december 2009 06:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Mijn buren steken met Oudjaar heel veel vuurwerk af, wat al een keer schade aan mijn auto heeft veroorzaakt. Ik vind dat relschopperig gedrag. Ik mag dus op dat moment mijn buren doodschieten? Goed dat ik het weet, ik zal mijn advocaat op deze redenatie wijzen.
Ja hoor, dat mag jij.

Bij deze heb je van mij persoonlijk schriftelijk toestemming.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 08:31:06 #295
137949 Disana
pi_75717430
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Disana het volgende:
Oil exploration processes

?

Oliespam?
jep...
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 09:09:07 #297
137949 Disana
pi_75717451
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

jep...
Het moet niet gekker worden.
pi_75718127
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:31 schreef Disana het volgende:
Oil exploration processes

?

Oliespam?
Heeft Fruts al op gereageerd.
quote:

[..]

Op internet roepen is het niet strafbaar volgens mij. Het doen dus wel.
pi_75718148
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Heeft Fruts al op gereageerd.
[..]
Het moet niet gekker worden
  Moderator donderdag 17 december 2009 @ 10:28:19 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_75720006
quote:

[..]

... OMFG!!! ...

ik weet niet hoe lang jij van de diensten van je advocaat gebruik wil maken maar ik denk dat hij zich met dit soort commentaar niet heel erg serieus genomen voelt ... of hij moet serieus voelen dat hij genomen word ofzo.

ik zeg toch niet dat jij op relschoppers mag schieten of wel soms???????
ik zeg ook niet dat jij op je buren mag schieten maar als jouw buren met oudjaar heel veel vuurwerk op je auto gaan lopen schieten dan mag je wat mij betreft 'SCHiet die paupers dood!' naar de politie roepen en dan mag je dat als het ter sprake komt ook hier op fok! nog is herhalen

... echt hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')