quote:Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
Laat dit een les voor de politie zijn. Wapenknuppel en gifgasgranaten ertegenaan.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als men er echt werk van wil maken dan is dit onkruid zo uit te roeien. Gewoon met scherp schieten, dan is het zo afgelopen.
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon de harde hand en er flink op meppen. Desnoods gewoon de vuurwapens gebruiken.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.
Je moet respectvol omgaan met burgersquote:
Burgers? Het gaat hier over extreem-links relgajes. Daar moet je gewoon hard tegen optreden. Elke top wordt ontregeld door dit gajes. Sowieso is extreem-links geweld in groot probleem, neem bijvoorbeeld Berlijn.quote:Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Je moet respectvol omgaan met burgers
Niet provoceren en doodwensen.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:52 schreef Hukkie het volgende:
Halcon is inderdaad op dreef de laatste paar dagen.
niet echtquote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.
Linkse mensen zijn goede mensenquote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgers? Het gaat hier over extreem-links relgajes. Daar moet je gewoon hard tegen optreden. Elke top wordt ontregeld door dit gajes. Sowieso is extreem-links geweld in groot probleem, neem bijvoorbeeld Berlijn.
Mwa, bekijk je eigen postgedrag nog eens. Misschien was mijn post suggestief, maar ik heb een donkerbruin voorvermoeden van niet.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pot-ketel-pikzwart met je rare, suggestieve opmerking in dat topic over die vechtpartij in Tilburg.
Jouw post is gewoon suggestief. Je wilt er direct een allochtonendiscussie van maken of insinueren dat dat mijn idee is, terwijl het woord allochtoon helemaal niet valt in het topic totdat jij er over begon.quote:Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, bekijk je eigen postgedrag nog eens. Misschien was mijn post suggestief, maar ik heb een donkerbruin voorvermoeden van niet.
Je moet niet zoveel snoepen uit het medicijnkastje.quote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn goede mensen
daartegen zijn rechtse en extreem rechtse mensen een gevaar.
ook tegen rechtse mensen ondanks dat ze een gevaar vormen ook gewone burgers.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw post is gewoon suggestief. Je wilt er direct een allochtonendiscussie van maken of insinueren dat dat mijn idee is, terwijl het woord allochtoon helemaal niet valt in het topic totdat jij er over begon.
Yup. Doodsverwensingen zijn niet toegestaan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
maar is het tegen de regels?
Nee, in landen als China en Noord-Korea niet, nee.quote:met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk
Uh huh... Ja, niks mis mee verder natuurlijk.quote:dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
Iedereen die meer dan twee keer heeft gepost op het forum weet hoe jij in elkaar steekt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar staat ergens boven die suggestieve post het woordje 'allochtoon' in een post van mij?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan twee keer heeft gepost op het forum weet hoe jij in elkaar steekt.
Welk gezegde gebruikte je ook alweer? Ooh ja:quote:Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van vooroordelen, dat hebben we al aangetoond in diverse topics.
quote:Pot-ketel-pikzwart
nou dat is wel heel vergezocht hequote:Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yup. Doodsverwensingen zijn niet toegestaan.
Zucht. Mensen willen doodschieten omdat ze betogen (wat hun goed recht is) en (misschien) links-georienteerd zijn. En jij vindt dat normaal en vergelijkt het met voor de doodstraf zijn voor mensen die daadwerkelijk iets gedaan hebben. Uh huh.quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat is wel heel vergezocht he
of er moet een fok!ker tussen de bende hebben gelopen oid
anders moet je mensen die voor de doodstraf zijn ook bannen ... je kunt voor harder politieoptreden zijn ja
zuchtquote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Mensen willen doodschieten omdat ze betogen (wat hun goed recht is) en (misschien) links-georienteerd zijn. En jij vindt dat normaal en vergelijkt het met voor de doodstraf zijn voor mensen die daadwerkelijk iets gedaan hebben. Uh huh.
Maar de vraag is of je mensen steeds de dood toe mag wensen in NWS. Geen Fokkers, maar gewoon mensen. Iets waar bijv. Whiskey_Tango zich ook steeds aan schuldig maakte. Haatzaaien is in Nederland verboden, maar op Fok?quote:Op zondag 13 december 2009 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
zucht
mensen willen doodschieten omdat ze lopen te rellen is niet hetzelfde als mensen doodschieten omdat ze betogen
Jij denkt dat het verboden is om voor de doodstraf te pleiten?quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar de vraag is of je mensen steeds de dood toe mag wensen in NWS. Geen Fokkers, maar gewoon mensen. Iets waar bijv. Whiskey_Tango zich ook steeds aan schuldig maakte. Haatzaaien is in Nederland verboden, maar op Fok?
Standrechterlijke executie bedoel je. Aan doodstraf gaat een proces vooraf. Het was overigens een vraag aan de mods.quote:Op zondag 13 december 2009 20:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij denkt dat het verboden is om voor de doodstraf te pleiten?
Ik begrijp wel wat je redenatie is, maar ik denk niet dat hij hier opgaat omdat Kees juist een generalisatie van een ander terechtwijst met een even zot tegenvoorbeeld.quote:Op zondag 13 december 2009 19:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Heb hem dergelijke reacties vaker zien posten
Maar wilde hem er alleen mee confronteren
Net als sommige mensen dezelfde soort posts plaatsen over moslims.
Hoe kan je tot mensen doordringen dat er racisme is van alle kanten en niet alleen van de blanke kant. Wat wel steeds in het nieuws komt, maar blijkbaar zien ze de discriminatie alleen maar eenzijdig..
Zou prettig zijn wanneer we dat eens zagen. Doet me denken aan de gemengde groep Hot chocolate die het nummer brother louie het ultieme voorbeeld.
.
Met scherp schieten op demonstranten is een extreme reactie die wereldwijd haast geen navolging kent. Maar ik vroeg het algemener dan het specifieke voorbeeld dat jij aanhaalt. Er zijn wat posts van Halcon verwijderd dus is kan ze niet meer quoten, maar hij/zij is in het algemeen een voorstander van het doden van mensen als ze door hemzelf gestelde normen overschrijden. Meestal specifiek gericht op linkse mensen of Marokkaanse mensen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:19 schreef sp3c het volgende:
ik geloof niet dat dat hier het geval is
er word geroepen dat er met scherp op relschoppers geschoten moet worden, meer niet
zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstrantenquote:Op maandag 14 december 2009 00:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Met scherp schieten op demonstranten is een extreme reactie die wereldwijd haast geen navolging kent. Maar ik vroeg het algemener dan het specifieke voorbeeld dat jij aanhaalt. Er zijn wat posts van Halcon verwijderd dus is kan ze niet meer quoten, maar hij/zij is in het algemeen een voorstander van het doden van mensen als ze door hemzelf gestelde normen overschrijden. Meestal specifiek gericht op linkse mensen of Marokkaanse mensen.
Precies. Er is ook een tijd op de FP geweest dat we dit wel modereerden. Maar dit werd afgeraden. Je mocht iemand die moordde en relde dus best wel dood wensen. Alle stemmers van een bepaalde partij (welke partij dan ook) weer niet. net als idd alle linkse en rechtse mensen doodwensen.quote:Op maandag 14 december 2009 04:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit nogal een verschil tussen relschoppers en demonstranten
zolang die niet roept alle linSCHen moeten deaud of iets van die trend kan ik er nix aan doen
een recurrente verwijzing?quote:Op maandag 14 december 2009 10:55 schreef Disana het volgende:
Folco Del Grafo valt Berlusconi aan
Is een beetje laat, er was al een topic:
Folco Del Grafo valt Berlusconi aan
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatiequote:Op maandag 14 december 2009 10:29 schreef Dr.Nikita het volgende:
Het gaat goed met het banbeleid zo. Nog even doorgaan met mensen bannen die nazi roepen, hekel hebben aan de islam e.d., dus, zo'n beetje de rechterkant van de Fok!populatie.
Ik vind het eigenlijk niet echt netjes als je ongefundeerd schermt met termen als Nazi, wifi of NSDAP.quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatie
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:29 schreef ZureMelk het volgende:
Ik vraag me af wie er naast Gertjan Kroon verantwoordelijk zijn voor dit beleid.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gertjan_Kroon
Wie zijn het en waar wonen deze daders?
Wifi?quote:Op maandag 14 december 2009 11:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet echt netjes als je ongefundeerd schermt met termen als Nazi, wifi of NSDAP.²
Waar zie jij adresgegevens? Ik zie enkel een post van 3 dagen geleden en wat onnozel nieuws.quote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?
Ik zeg niet dat er adresgegevens zijn gepost. Ik zeg dat wordt opgeroepen hiernaar op zoek te gaan en ze te posten.quote:Op maandag 14 december 2009 13:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waar zie jij adresgegevens? Ik zie enkel een post van 3 dagen geleden en wat onnozel nieuws.
Nee, maar meneer Zuremelk was dan ook al voor een week exitquote:Op maandag 14 december 2009 13:39 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Vinden jullie het toelaatbaar of zelfs wenselijk dat er binnen deze context gesproken wordt van "daders" en dat wordt opgeroepen op zoek te gaan naar "mededaders" en hun adresgegevens om deze vervolgens hier te posten?
Klopt, smell de sarcasm.quote:Op maandag 14 december 2009 11:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Euh? Meestal worden de PVVérs op dit forum uitgemaakt voor Nazi. De 'roepers' zijn dus niet de rechterkant van de Fokpopulatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |