quote:Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
Laat dit een les voor de politie zijn. Wapenknuppel en gifgasgranaten ertegenaan.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als men er echt werk van wil maken dan is dit onkruid zo uit te roeien. Gewoon met scherp schieten, dan is het zo afgelopen.
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gewoon de harde hand en er flink op meppen. Desnoods gewoon de vuurwapens gebruiken.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.
Je moet respectvol omgaan met burgersquote:
Burgers? Het gaat hier over extreem-links relgajes. Daar moet je gewoon hard tegen optreden. Elke top wordt ontregeld door dit gajes. Sowieso is extreem-links geweld in groot probleem, neem bijvoorbeeld Berlijn.quote:Op zondag 13 december 2009 19:02 schreef Meki het volgende:
[..]
Je moet respectvol omgaan met burgers
Niet provoceren en doodwensen.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:52 schreef Hukkie het volgende:
Halcon is inderdaad op dreef de laatste paar dagen.
niet echtquote:Op zondag 13 december 2009 18:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, dat is voor meerderlei uitleg vatbaar, natuurlijk.
Linkse mensen zijn goede mensenquote:Op zondag 13 december 2009 19:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Burgers? Het gaat hier over extreem-links relgajes. Daar moet je gewoon hard tegen optreden. Elke top wordt ontregeld door dit gajes. Sowieso is extreem-links geweld in groot probleem, neem bijvoorbeeld Berlijn.
Mwa, bekijk je eigen postgedrag nog eens. Misschien was mijn post suggestief, maar ik heb een donkerbruin voorvermoeden van niet.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Pot-ketel-pikzwart met je rare, suggestieve opmerking in dat topic over die vechtpartij in Tilburg.
Jouw post is gewoon suggestief. Je wilt er direct een allochtonendiscussie van maken of insinueren dat dat mijn idee is, terwijl het woord allochtoon helemaal niet valt in het topic totdat jij er over begon.quote:Op zondag 13 december 2009 19:08 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, bekijk je eigen postgedrag nog eens. Misschien was mijn post suggestief, maar ik heb een donkerbruin voorvermoeden van niet.
Je moet niet zoveel snoepen uit het medicijnkastje.quote:Op zondag 13 december 2009 19:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Linkse mensen zijn goede mensen
daartegen zijn rechtse en extreem rechtse mensen een gevaar.
ook tegen rechtse mensen ondanks dat ze een gevaar vormen ook gewone burgers.
quote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jouw post is gewoon suggestief. Je wilt er direct een allochtonendiscussie van maken of insinueren dat dat mijn idee is, terwijl het woord allochtoon helemaal niet valt in het topic totdat jij er over begon.
Yup. Doodsverwensingen zijn niet toegestaan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet echt
maar is het tegen de regels?
Nee, in landen als China en Noord-Korea niet, nee.quote:met scherp schieten op demonstranten is nu eenmaal niet zo ongebruikelijk
Uh huh... Ja, niks mis mee verder natuurlijk.quote:dat met die gifgranaten is gewoon een debiele suggestie
Iedereen die meer dan twee keer heeft gepost op het forum weet hoe jij in elkaar steekt.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waar staat ergens boven die suggestieve post het woordje 'allochtoon' in een post van mij?
quote:Op zondag 13 december 2009 19:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan twee keer heeft gepost op het forum weet hoe jij in elkaar steekt.
Welk gezegde gebruikte je ook alweer? Ooh ja:quote:Op zondag 13 december 2009 19:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij bent niet vies van vooroordelen, dat hebben we al aangetoond in diverse topics.
quote:Pot-ketel-pikzwart
nou dat is wel heel vergezocht hequote:Op zondag 13 december 2009 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Yup. Doodsverwensingen zijn niet toegestaan.
Zucht. Mensen willen doodschieten omdat ze betogen (wat hun goed recht is) en (misschien) links-georienteerd zijn. En jij vindt dat normaal en vergelijkt het met voor de doodstraf zijn voor mensen die daadwerkelijk iets gedaan hebben. Uh huh.quote:Op zondag 13 december 2009 19:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat is wel heel vergezocht he
of er moet een fok!ker tussen de bende hebben gelopen oid
anders moet je mensen die voor de doodstraf zijn ook bannen ... je kunt voor harder politieoptreden zijn ja
zuchtquote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zucht. Mensen willen doodschieten omdat ze betogen (wat hun goed recht is) en (misschien) links-georienteerd zijn. En jij vindt dat normaal en vergelijkt het met voor de doodstraf zijn voor mensen die daadwerkelijk iets gedaan hebben. Uh huh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |