abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75583560
quote:
KOPENHAGEN - De oproerpolitie in de Deense hoofdstad Kopenhagen heeft zondag tientallen klimaatdemonstranten opgepakt toen een groep van tweehonderd betogers een deel van de haven probeerde te blokkeren. De demonstranten, van wie velen bivakmutsen droegen, waren zaterdag ook al opgepakt en zondag net weer vrijgelaten.

De oproerpolitie heeft zondag tientallen klimaatdemonstranten opgepakt. ANPBetrokkenen en ooggetuigen bekritiseerden zondag het harde optreden van de politie, die wegens de klimaattop van de Verenigde Naties extra veiligheidsmaatregelen heeft getroffen.

Zaterdag pakte de politie in totaal zo'n duizend demonstranten op die deelnamen aan een massabetoging in Kopenhagen voor maatregelen tegen de opwarming van de aarde. Zondag liet de politie bijna iedereen weer gaan. (ANP)
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-Kopenhagen.dhtml

Ditmaal is Kopenhagen het toneel van linkse relschoppers. Wellicht dat het ook eens helpt als de politie er wat harder tegen op gaat treden.
pi_75583634
Normaliter ben ik fel tegen deze extreemlinkse demonstranten, maar het verstoren van de hoaxtop in Kopenhagen kan ik alleen maar toejuichen.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_75583664
Na de klimaathoaxers, nu ook klimaathoax-vandalen.

En onder tussen liggen hele oceanen vol met plastic en ligt de aarde vol met het meest afschuwelijke gif en afval, helemaal niemand die zich daar ook 1 seconde druk over maakt, maar toch rellen die lui liever vanwege de CO2 die mensen ook gewoon uitblazen.

"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 13 december 2009 @ 17:43:00 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_75583720
Komt er zo'n stomme top, is het weer niet goed..
pi_75583834
Is altijd zo als er een grote internationale top is. Allemaal stoer tegen de leiders van de wereld aantrappen jwz.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_75583842
Door deze klimaat-rellen is er eigenlijk bijna geen verschil meer tussen de Global Warming kerk en de Islam.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 13 december 2009 @ 17:47:41 #7
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_75583876
Kritiek hebben op de overheid is juist rechts. Toch?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 13 december 2009 @ 17:48:06 #8
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_75583887
Laat dit een les voor de politie zijn. Wapenknuppel en gifgasgranaten ertegenaan.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 13 december 2009 @ 17:48:35 #9
158899 GasTurbine
pi_75583904
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:47 schreef Bowlingbal het volgende:
Waarom wil de mod een links-rechtsdiscussie aanwakkeren?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_75583940
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
Laat dit een les voor de politie zijn. Wapenknuppel en gifgasgranaten ertegenaan.
Dat mag dus niet he
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_75583966
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:47 schreef Bowlingbal het volgende:
Nee, die doen het alleen wat netter.
  zondag 13 december 2009 @ 17:51:18 #12
248844 Bowlingbal
pi_75583969
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:48 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Waarom wil de mod een links-rechtsdiscussie aanwakkeren?
Misschien ziet TS in dat het nergens over gaat om links in de TT te zetten, en daarmee al een links-rechts discussie te starten. Dan kan een NWS-mod de TT wijzigen op verzoek. Onrust in Kopenhagen tijdens klimaattop lijkt me een betere start.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zondag 13 december 2009 @ 17:53:24 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_75584023
Joh, komt dat tuig ook weer uit hun gekraakte grotten gekropen? Waar "demonstreren" ze eigenlijk tegen? Weten ze dat zelf nog? Of mogen we raden?
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_75584024
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:41 schreef JohnDope het volgende:
Na de klimaathoaxers, nu ook klimaathoax-vandalen.

En onder tussen liggen hele oceanen vol met plastic en ligt de aarde vol met het meest afschuwelijke gif en afval, helemaal niemand die zich daar ook 1 seconde druk over maakt, maar toch rellen die lui liever vanwege de CO2 die mensen ook gewoon uitblazen.

[ afbeelding ]
Hoax, er bestaat geen milieuvervuiling, allemaal linksche praat om meer belasting te heffen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75584056
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef Ringo het volgende:
Joh, komt dat tuig ook weer uit hun gekraakte grotten gekropen? Waar "demonstreren" ze eigenlijk tegen? Weten ze dat zelf nog? Of mogen we raden?

Ze rellen omdat ze willen rellen. Normaal demonstreren ze omdat er niet over het milieu wordt gesproken en nu er een hele HOAX-top wordt georganiseerd op basis van wat totaal niet onderbouwde geruchten en leugens, is het ook weer niet goed en zijn ze ook weer aan het rellen.
pi_75584085
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoax, er bestaat geen milieuvervuiling, allemaal linksche praat om meer belasting te heffen
Dat bedoel ik dus ook. Dit is ook het hele orwelliaanse aan de situatie, want in feite bestaat het ook niet, want je hoort er helemaal nooit wat over in de media.
Het gaat namelijk alleen maar over CO2.

Hetzelfde geldt trouwens voor die afschuwelijke dagelijkse slachtingen in Afrika, daar hoor je ook helemaal nooit wat over in de media.

De enige reden dat jij en velen met jou in Global Warming geloven is omdat jullie dat constant op de televisie te horen krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door JohnDope op 13-12-2009 18:06:53 ]
pi_75584130
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:56 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus ook. Dit is ook het hele orwelliaanse aan de situatie, want in feite bestaat het ook niet, want je hoort er helemaal nooit wat over in de media.
Het gaat namelijk alleen maar over CO2.
Je hoort er niks over omdat het niet bestaat. Gif dumpen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_75584185
Uitlaatgassen zijn juist goed, daar leven planten van!
pi_75584189
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:53 schreef Ringo het volgende:
Het maakt ze niet uit, als ze maar kunnen rellen. Het is een blijkbaar niet uit te roeien onkruid wat opkomt bij elke 'top' om daar alles wat ze op hun pad tegenkomen te vernielen. De winkeliers in Kopenhagen zullen blij zijn als de top voorbij is en hun winkel nog onbeschadigd.
pi_75584216
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ze rellen omdat ze willen rellen. Normaal demonstreren ze omdat er niet over het milieu wordt gesproken en nu er een hele HOAX-top wordt georganiseerd op basis van wat totaal niet onderbouwde geruchten en leugens, is het ook weer niet goed en zijn ze ook weer aan het rellen.
Dat dus. Een ideologie zit er dus niet achter.
  zondag 13 december 2009 @ 18:01:51 #21
248844 Bowlingbal
pi_75584245
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uitlaatgassen zijn juist goed, daar leven planten van!
Klopt. Ik dump ook altijd mijn kwik bij mijn bloemen. Dat kwik giftig zou zijn is een hoax, ik heb ergens op een blogje gelezen dat er niets mis mee is. Het stond tussen een artikel over Irak en barbiepopjes, dus het lijkt me een betrouwbare blog.
- Donald Love
pi_75584283
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus. Een ideologie zit er dus niet achter.
Een beetje de "overal tegen"-ideologie zoals bijvoorbeeld de SP die ook heeft.
pi_75584313
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het maakt ze niet uit, als ze maar kunnen rellen. Het is een blijkbaar niet uit te roeien onkruid wat opkomt bij elke 'top' om daar alles wat ze op hun pad tegenkomen te vernielen. De winkeliers in Kopenhagen zullen blij zijn als de top voorbij is en hun winkel nog onbeschadigd.
Als men er echt werk van wil maken dan is dit onkruid zo uit te roeien. Gewoon met scherp schieten, dan is het zo afgelopen.
pi_75584346
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kan het wel bagatelliseren, maar dit is een hele ernstige situatie, want die lui geloven zo hardnekkig en radicaal in het "man-made-globalwarming" dat ze nu al beginnen te rellen.

Zo begon het destijds met de islam ook en werd steeds radicaler.
pi_75584381
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:01 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Klopt. Ik dump ook altijd mijn kwik bij mijn bloemen. Dat kwik giftig zou zijn is een hoax, ik heb ergens op een blogje gelezen dat er niets mis mee is. Het stond tussen een artikel over Irak en barbiepopjes, dus het lijkt me een betrouwbare blog.
Kwik is alleen giftig in grote hoeveelheden, het menselijk lichaam kan best wat hebben. Grappig ook om te zien dat op zogenaamde gifbelten de natuur welig tiert, en de mensen trappen er allemaal maar in
  zondag 13 december 2009 @ 18:06:47 #26
248844 Bowlingbal
pi_75584419
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je kan het wel bagatelliseren, maar dit is een hele ernstige situatie, want die lui geloven zo hardnekkig en radicaal in het "man-made-globalwarming" dat ze beginnen te rellen.

Ja, de manmade global warming is ook een hoax. Dat hoorde ik van een man uit een houten hutje, die het had opgenomen op youtube, naast filmpjes over Star Trek. Lijkt me dus volledig betrouwbaar en wetenschappelijk. Want mensen die klimaatdata onderzoeken verdienen er geld aan of hun salaris, en zijn daarom al niet betrouwbaar.

Dan kun je het wel bagatelliseren, maar die filmpjes over Star Trek waren echt goed. En zijn filmpje over de hoax van de manmade global warming zag er goed uit dus dat klopt vast ook wel.
- Donald Love
pi_75584450
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, de manmade global warming is ook een hoax. Dat hoorde ik van een man uit een houten hutje, die het had opgenomen op youtube, naast filmpjes over Star Trek. Lijkt me dus volledig betrouwbaar en wetenschappelijk. Want mensen die onderzoek doen in klimaat verdienen er geld aan of hun salaris, en zijn daarom al niet betrouwbaar.
Of Global Warming nou waar is of niet doet er in deze niet toe, want feit is gewoon dat de GlobalWarming-aanhangers steeds fundamentalistische, extremer en radicaler worden.
pi_75584462
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ja, de manmade global warming is ook een hoax. Dat hoorde ik van een man uit een houten hutje, die het had opgenomen op youtube, naast filmpjes over Star Trek. Lijkt me dus volledig betrouwbaar en wetenschappelijk. Want mensen die onderzoek doen in klimaat verdienen er geld aan of hun salaris, en zijn daarom al niet betrouwbaar.

Dan kun je het wel bagatelliseren, maar die filmpjes over Star Trek waren echt goed. En zijn filmpje over de hoax van de manmade global warming zag er goed uit dus dat klopt vast ook wel.
Je begint het te begrijpen, wetenschappers liegen altijd dat ze barsten
  zondag 13 december 2009 @ 18:08:25 #29
158899 GasTurbine
pi_75584467
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:51 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Misschien ziet TS in dat het nergens over gaat om links in de TT te zetten, en daarmee al een links-rechts discussie te starten. Dan kan een NWS-mod de TT wijzigen op verzoek. Onrust in Kopenhagen tijdens klimaattop lijkt me een betere start.
Het beestje een naam geven is één ding, maar gelijk weer het eeuwige 'hunnie doen ook fout!' is zum kotzen. En dat doe jij.
  zondag 13 december 2009 @ 18:10:42 #30
248844 Bowlingbal
pi_75584538
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:08 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Het beestje een naam geven is één ding, maar gelijk weer het eeuwige 'hunnie doen ook fout!' is zum kotzen. En dat doe jij.
Offtopic nu, maar, toch, je had de PI gemist? Het gaat gewoon nergens over om dit aan links toe te schrijven. Als TS het woordje links door rechts had vervangen, had ik precies hetzelfde gezegd. Het is geen Telegraaf hier, dat de TT's zo sensationeel mogelijk moeten.
- Donald Love
pi_75584669
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:04 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Je kan het wel bagatelliseren, maar dit is een hele ernstige situatie, want die lui geloven zo hardnekkig en radicaal in het "man-made-globalwarming" dat ze nu al beginnen te rellen.

Bagatelliseren? Integendeel, ik vind het ernstig dat deze lui blijkbaar niet aangepakt worden.
  zondag 13 december 2009 @ 18:16:08 #32
248844 Bowlingbal
pi_75584705
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Bagatelliseren? Integendeel, ik vind het ernstig dat deze lui blijkbaar niet aangepakt worden.
Uit de OP:
quote:
waren zaterdag ook al opgepakt
- Donald Love
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 18:16:30 #33
137949 Disana
pi_75584716
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:15 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze worden juist wel aangepakt.
pi_75584745
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Uit de OP:
[..]
En ze staan meteen weer op straat . Gewoon benen amputeren zodat ze niet meer kunnen rellen!
pi_75584863
quote:
Op zondag 13 december 2009 17:40 schreef teknomist het volgende:
Normaliter ben ik fel tegen deze extreemlinkse demonstranten, maar het verstoren van de hoaxtop in Kopenhagen kan ik alleen maar toejuichen.
Dit. Normaal mogen ze wat mij betreft voor die figuren een speurtocht naar hun eigen tanden uitzetten maar het verstoren van de hoaxtop is een nobel doel. Het vervelende is alleen dat meestal "gewone" burgers hier het slachtoffer van worden en niet de deelnemers aan deze top waardoor toch maar weer stelling 1 in werking treedt.
  † In Memoriam † zondag 13 december 2009 @ 18:21:49 #36
137949 Disana
pi_75584893
Rellerige TT. Pot verwijt ketel.
pi_75584981
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze worden juist wel aangepakt.
Kun je niet lezen? In het openingsartikel staat dat ze vrij snel weer op straat staan. Dit terwijl men eigenlijk oog om oog, tand om tand zou moeten toepassen bij dit gajes.
pi_75584986
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Disana het volgende:
Rellerige TT. Pot verwijt ketel.
Don't kill the messenger.
  zondag 13 december 2009 @ 18:25:48 #39
248844 Bowlingbal
pi_75585014
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kun je niet lezen? In het openingsartikel staat dat ze vrij snel weer op straat staan. Dit terwijl men eigenlijk oog om oog, tand om tand zou moeten toepassen bij dit gajes.
Ook bivakmutsen dragen? Voor de bussen van demonstranten gaan staan?
- Donald Love
pi_75585035
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:25 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Ook bivakmutsen dragen? Voor de bussen van demonstranten gaan staan?
Gewoon de harde hand en er flink op meppen. Desnoods gewoon de vuurwapens gebruiken.
  zondag 13 december 2009 @ 18:26:54 #41
248844 Bowlingbal
pi_75585050
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

Gewoon de harde hand en er flink op meppen. Desnoods gewoon de vuurwapens gebruiken.
Maar je hebt het over oog om oog, tand om tand?

Dat is dan toch ook; bivakmuts om bivakmuts, blokkade om blokkade? Of heb ik wat gemist en lopen de demonstranten met vuurwapens op iedereen te schieten?
- Donald Love
pi_75585123
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

Dat is dan toch ook; bivakmuts om bivakmuts, blokkade om blokkade? Of heb ik wat gemist en lopen de demonstranten met vuurwapens op iedereen te schieten?
Het verleden heeft al vaak genoeg aangetoond dat klimaatknuffelaars net zo gevaarlijk zijn als jihadisten wanneer puntje bij paaltje komt.

Je bent het waarschijnlijk al vergeten, maar Dhr Fortuyn is destijds ook weggeschoten door een klimaat-knuffelaar.
pi_75585213
En als ze al zo met het klimaat begaan zijn mogen ze zich wel eens wat vaker wassen, zo'n hoog ranzig hippie gehalte kan nooit goed zijn voor de ozonlaag.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_75585223
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Het verleden heeft al vaak genoeg aangetoond dat klimaatknuffelaars net zo gevaarlijk zijn als jihadisten wanneer puntje bij paaltje komt.

Je bent het waarschijnlijk al vergeten, maar Dhr Fortuyn is destijds ook weggeschoten door een klimaat-knuffelaar.
Dat was een complot om de politiek te destabiliseren zodat iedereen op de LPF ging stemmen. Fortuyn leeft gewoon nog!
pi_75585230
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:26 schreef Bowlingbal het volgende:

[..]

De demonstranten gebruiken geregeld geweld.
pi_75585273
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Fortuyn leeft gewoon nog!
Laat hem maar lekker weg blijven dan want dat gematigde gelul van hem, was even leuk wegens gebrek aan beter, maar dat past niet meer in deze tijd.
pi_75585306
Komt Halcon, de rechts-conservatieve droeftoeter, ook weer aan. Huilie doen wanneer rechtsmensen over een kam worden geschoren, maar vervolgens een groepje sneue milieu-activisten bestempelen als 'links'. Linkse partijen zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wilders, geen one-issue flaptuiten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75585319
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:33 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Laat hem maar lekker weg blijven dan want dat gematigde gelul van hem past niet meer in deze tijd.
Hij heeft de weg vrij gemaakt voor wilders. Maar dit is allemaal onderdeel van een groter plan dat uiteindelijk tot de NWO zal leiden.
pi_75585351
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:34 schreef KoosVogels het volgende:
Komt Halcon, de rechts-conservatieve droeftoeter, ook weer aan. Huilie doen wanneer rechtsmensen over een kam worden geschoren, maar vervolgens een groepje sneue milieu-activisten bestempelen als 'links'. Linkse partijen zijn, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Wilders, geen one-issue flaptuiten.
*Kuch* Partij van de Dieren *Kuch* *Kuch* Groenlinks *Kuch*. De PVDA is misschien geen one-issue partij maar lult verder wel met alles en iedereen mee en past constant haar mening aan voor zieltjes.

Dit groepje sneue activisten is ook links. Extreem-links wel te verstaan.
pi_75585364
quote:
Op zondag 13 december 2009 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Maar dit is allemaal onderdeel van een groter plan dat uiteindelijk tot de NWO zal leiden.
Als ik heel eerlijk ben zal ik de dag dan zegenen als de NWO bestaat, want dan betekent het dus dat er wel mensen op aarde bestaan die verstand en visie hebben.

Want als de wereld echt zo achterlijk en leeg is, zoals de wereld via de televisie lijkt, dan is de wereld echt 1 grote intellectuele armoe en dan is het een kwestie van tijd voor dat de mensheid is uitgestorven.

[ Bericht 5% gewijzigd door JohnDope op 13-12-2009 18:43:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')