abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75513560
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:37 schreef DS4 het volgende:

[..]

90 is ook 18+

Be careful what you wish for...
En dit
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:42:55 #162
3542 Gia
User under construction
pi_75513578
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik ga met die opmerking mee met de insteek die RM-rf ter berde heeft gebracht.

Boerkini alleen niet genoeg, mannen moeten weg
Ik denk niet dat het gaat om het personeel, maar om de mannen van 55 die ook in die twee uurtjes welkom zijn. De moslima's willen deze mannen weg hebben.

Maar dat zou betekenen dat die mannen dan weer op een ander tijdstip terecht moeten kunnen, en daarmee min of meer gedwongen worden tot een zwemuurtje voor alleen mannen van 55 +. Dat zouden zo weinig klanten zijn, dat dat niet rendabel is.
Dus, dan maar weer een extra dagdeel rustig zwemmen voor vrouwen 18+ en mannen 55+, waarna de moslima's het oorspronkelijke dagdeel praktisch voor zichzelf hebben, of zij ook weer op dat tijdstip willen gaan zwemmen en ook daar weer de mannen weg willen hebben.

Ik ben van mening dat het zwembad voldoende geregeld heeft voor dames en oudere heren, om rustig te kunnen zwemmen. Zelfs een boerkini is toegestaan. Het is van de zotte om nog meer extra aparte zwemuurtjes in te gaan richten. Dat is ook te kostbaar.
pi_75513588
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:41 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Je stelde eerder toch expliciet, dat de OP niet verduidelijkt wat de moslima's precies exact wensen.

Dit betekent dat jij niet kan stellen dat ik speculeer, want ook voor jou is het niet duidelijk wat de moslima's exact wensen.
Derhalve speculeer jij met jouw opmerking dat ik zou speculeren.
Omdat het bericht niet duidelijk is, is elke opvatting over wat de dames willen speculatie. Dat is incluis jouw opvatting.
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:44:26 #164
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_75513618
Je geeft ze een vinger ....

Ik ben inmiddels overleden
pi_75513725
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het gaat om het personeel, maar om de mannen van 55 die ook in die twee uurtjes welkom zijn. De moslima's willen deze mannen weg hebben.

Maar dat zou betekenen dat die mannen dan weer op een ander tijdstip terecht moeten kunnen, en daarmee min of meer gedwongen worden tot een zwemuurtje voor alleen mannen van 55 +. Dat zouden zo weinig klanten zijn, dat dat niet rendabel is.
Dus, dan maar weer een extra dagdeel rustig zwemmen voor vrouwen 18+ en mannen 55+, waarna de moslima's het oorspronkelijke dagdeel praktisch voor zichzelf hebben, of zij ook weer op dat tijdstip willen gaan zwemmen en ook daar weer de mannen weg willen hebben.

Ik ben van mening dat het zwembad voldoende geregeld heeft voor dames en oudere heren, om rustig te kunnen zwemmen. Zelfs een boerkini is toegestaan. Het is van de zotte om nog meer extra aparte zwemuurtjes in te gaan richten. Dat is ook te kostbaar.
Maar Gia, dit was exact mijn insteek.
Aan de hand van de OP ga ik ervan uit dat de moslima's bezwaar maken tegen zwemmende mannen en dat zij wensen dat de openbare openstelling van vrouwen 18+ en mannen 55+ geconformeerd worden aan hun eisen van enkel vrouwen.

Daarop reageerde RM-rf:
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:23 schreef RM-rf het volgende:

.... jezus heb je ze nog allemaal op en rijtje?
En met:
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:41 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dan heb je het bericht fout begrepen (misschien had je meer aandacht voor woorden als 'moslims' en 'boerkini').
Het debat ging juist over de wensen rondom dat zwemuurtje specifiek voor vrouwen....

Kennelijk is er ook een groep vrouwen die gevraagd heeft dat tijdens dat zwemuurtje voor vrouwen ook alle mannen uit het hele zwembad wegmoeten....
Dus niet alleen geen 'zwemmende' mannen, maar ook geen badmeesters of mannen aan de kassa aanwezig.
Het kan hierbij mogelijk een probleem zijn dat het zwembad niet zomaar enkel vrouwelijk personeel op die specifiek uurtjes _kan_ inplannen, of mischien niet genoeg vrouwelijk personeel heeft om zomaar aan zulke verzoeken te voldoen.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_75513887
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:43 schreef LogischCorrect het volgende:

[..]

Omdat het bericht niet duidelijk is, is elke opvatting over wat de dames willen speculatie. Dat is incluis jouw opvatting.
Mijn opvatting is mijn mening.
Ik wil deze best bijstellen als blijkt dat deze moslima's integratie willen nastreven, maar vooralsnog aan de hand van de aangereikte gegevens wijk ik geen millimeter af van wat ik eerder heb gesteld.

En daarnaast, als elke opvatting in deze speculatie is waarom zo hardnekkig de exclusieve focus op mij?
pi_75513893
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:48 schreef damian5700 het volgende:
Maar Gia, dit was exact mijn insteek.
Aan de hand van de OP ga ik ervan uit dat de moslima's bezwaar maken tegen zwemmende mannen en dat zij wensen dat de openbare openstelling van vrouwen 18+ en mannen 55+ geconformeerd worden aan hun eisen van enkel vrouwen.

Werkelijk? Je was er namelijk niet eens van overtuigd dat er een uurtje was voor 18+ vrouwen en 55+ mannen tegelijkertijd op het moment dat RM-rf op jouw post reageerde.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:10 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dat staat er toch niet? Er is een zwemuurtje speciaal voor dames 18+ en zwemuurtje exclusief voor mannen 55+.
Dat staat er.
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:38 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Oké.

Misschien wordt er wel gedacht dat mannen van 55+ minder bedreigend zijn, maar dit is speculatie.
Voor de werkelijke reden en afweging moet je bij de directie van dit zwembad zijn.
11:23 is het tijdstip waarop RM-rf op jouw post reageert, 11:38 krijg jij pas door dat er een zwemuur is waarin 18+ vrouwen en 55+ mannen samen zwemmen.
pi_75513985
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:54 schreef LogischCorrect het volgende:

[..]

Werkelijk? Je was er namelijk niet eens van overtuigd dat er een uurtje was voor 18+ vrouwen en 55+ mannen tegelijkertijd op het moment dat RM-rf op jouw reageerde.
[..]

[..]

11:23 is het tijdstip waarop RM-rf op jouw post reageert, 11:38 krijg jij pas door dat er een zwemuur is waarin 18+ vrouwen en 55+ mannen samen zwemmen.
Ik had daarnaast niet door dat de moslima's ook van dit zwemuurtje gebruik maakten.
pi_75514187
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik had daarnaast niet door dat de moslima's ook van dit zwemuurtje gebruik maakten.
OK.
pi_75517079
~ik vind dat moslim vrouwen een zwembad verbod moeten krijgen.

de hele dag onder dat stinkende kleed en dan in het water.

oprotten met die smerige onhygienische hoeren
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:27:23 #171
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_75517355
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:44 schreef Enchanter het volgende:
Je geeft ze een vinger ....

Graag!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 11 december 2009 @ 14:35:48 #172
3542 Gia
User under construction
pi_75517683
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:58 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Staat ook niet expliciet in het bericht, maar daar ga ik wel vanuit, aangezien dat het enige tijdstip is voor vrouwen om rustig, zonder kinderen en jongeren, te kunnen zwemmen.

Maar goed, even gesteld dat het erom gaat om op dit tijdstip die mannen te weren, wat vinden de fokkertjes daarvan? Mogen die mannen dan niet meer zwemmen? Moet er dan nog een ander tijdstip komen voor dezelfde doelgroep? Of een ander tijdstip voor alleen deze mannen?

Het is niet anders op te lossen dan gewoon niet op dat verzoek in te gaan. Of ze zwemmen, met boerkini als ze willen, tegelijkertijd met die 55 + mannen, of ze zwemmen niet.

Ik stel het zwembad in hun gelijk.
pi_75518463
Boerkini
pi_75519311
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 14:35 schreef Gia het volgende:

Maar goed, even gesteld dat het erom gaat om op dit tijdstip die mannen te weren, wat vinden de fokkertjes daarvan? Mogen die mannen dan niet meer zwemmen? Moet er dan nog een ander tijdstip komen voor dezelfde doelgroep? Of een ander tijdstip voor alleen deze mannen?
In het meest veeleisende vorm gaat het om zwemmende mannen (55+) en mannelijk badpersoneel te weren wanneer moslima's wensen te zwemmen.
Deze eis gaat een beetje voorbij aan de functie van de boerkini, mijn inziens.
En verder neem ik aan dat de moslima's in de twee blokuurtjes mannen willen weren of is deze eis ook gedurende de overige recreatieve openingstijden van toepassing?
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:21:33 #175
3542 Gia
User under construction
pi_75519427
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:18 schreef damian5700 het volgende:

[..]

In het meest veeleisende vorm gaat het om zwemmende mannen (55+) en mannelijk badpersoneel te weren wanneer moslima's wensen te zwemmen.
Deze eis gaat een beetje voorbij aan de functie van de boerkini, mijn inziens.
Dat vind ik dus ook.
quote:
En verder neem ik aan dat de moslima's in de twee blokuurtjes mannen willen weren of is deze eis ook gedurende de overige recreatieve openingstijden van toepassing?
Dat denk ik niet, maar in de overige recreatieve uurtjes kun je niet rustig baantjes trekken, lijkt me. En daar is het die mannen om te doen. Neem ik aan.
pi_75519637
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Gia het volgende:

Dat denk ik niet, maar in de overige recreatieve uurtjes kun je niet rustig baantjes trekken, lijkt me. En daar is het die mannen om te doen. Neem ik aan.
Ik had het over die moslima's.
Mij bekruipt het gevoel dat de moslima's zich weinig raad weten puur en alleen omdat er mannen in de buurt zijn. Deze mensen zitten zo erg opgesloten in hun eigen islamitische zuil, dat zij zich in de nabijheid van mannen, anders dan familie of echtgenoot, zeer ongemakkelijk voelen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:33:51 #177
3542 Gia
User under construction
pi_75519896
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Mij bekruipt het gevoel dat de moslima's zich weinig raad weten puur en alleen omdat er mannen in de buurt zijn. Deze mensen zitten zo erg opgesloten in hun eigen islamitische zuil, dat zij zich in de nabijheid van mannen, anders dan familie of echtgenoot, zeer ongemakkelijk voelen.
Dat zou best kunnen. Maar daaraan toegeven en elke onzinnige eis inwilligen lost dat niet op.

Dit is nu eenmaal Nederland en wij doen hier veel dingen gemengd. Daar zullen ze mee moeten leren leven, of niet hier willen wonen. Maar niet van ons eisen dat wij ons aan gaan passen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:39:01 #178
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_75520117
Te zot voor woorden dit
Geef ze een vinger en ze nemen de gehele hand.
Weg met dat achterlijke gedoe van die vrouwen.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 15:39:38 #179
137949 Disana
pi_75520134
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Dit hoeven helemaal geen onderdrukte, geïsoleerde vrouwen te zijn. Grote kans dat het juist jonge assertieve jonge vrouwen zijn die hier uit vrije wil voor gekozen hebben. Hetgeen het verzoek natuurlijk alleen maar vergezochter zou maken.
pi_75520218
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Dit hoeven helemaal geen onderdrukte, geïsoleerde vrouwen te zijn. Grote kans dat het juist jonge assertieve jonge vrouwen zijn die hier uit vrije wil voor gekozen hebben. Hetgeen het verzoek natuurlijk alleen maar vergezochter zou maken.
Dat denk ik dus ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')