Ik had het over die moslima's.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:21 schreef Gia het volgende:
Dat denk ik niet, maar in de overige recreatieve uurtjes kun je niet rustig baantjes trekken, lijkt me. En daar is het die mannen om te doen. Neem ik aan.
Dat zou best kunnen. Maar daaraan toegeven en elke onzinnige eis inwilligen lost dat niet op.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik had het over die moslima's.
Mij bekruipt het gevoel dat de moslima's zich weinig raad weten puur en alleen omdat er mannen in de buurt zijn. Deze mensen zitten zo erg opgesloten in hun eigen islamitische zuil, dat zij zich in de nabijheid van mannen, anders dan familie of echtgenoot, zeer ongemakkelijk voelen.
Dit hoeven helemaal geen onderdrukte, geïsoleerde vrouwen te zijn. Grote kans dat het juist jonge assertieve jonge vrouwen zijn die hier uit vrije wil voor gekozen hebben. Hetgeen het verzoek natuurlijk alleen maar vergezochter zou maken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:27 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik had het over die moslima's.
Mij bekruipt het gevoel dat de moslima's zich weinig raad weten puur en alleen omdat er mannen in de buurt zijn. Deze mensen zitten zo erg opgesloten in hun eigen islamitische zuil, dat zij zich in de nabijheid van mannen, anders dan familie of echtgenoot, zeer ongemakkelijk voelen.
Dat denk ik dus ook.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit hoeven helemaal geen onderdrukte, geïsoleerde vrouwen te zijn. Grote kans dat het juist jonge assertieve jonge vrouwen zijn die hier uit vrije wil voor gekozen hebben. Hetgeen het verzoek natuurlijk alleen maar vergezochter zou maken.
Je bedoelt teveel haar op de tanden denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit hoeven helemaal geen onderdrukte, geïsoleerde vrouwen te zijn. Grote kans dat het juist jonge assertieve jonge vrouwen zijn die hier uit vrije wil voor gekozen hebben. Hetgeen het verzoek natuurlijk alleen maar vergezochter zou maken.
'Onderdrukte' moet jij maar voor eigen rekening nemen, want ik heb het over traditioneel/orthodox.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft daarvoor alleen dat ene moslimgezin uit jouw dorp te verjagen, dus waar wacht je nog op?quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef bijdehand het volgende:
En ik wil een land zonder moslims. Dat krijg ik ook niet. Dus moslima's, kanker op.
HELAAS wonen er meerdere. Heb er last vanquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Je hoeft daarvoor alleen dat ene moslimgezin uit jouw dorp te verjagen, dus waar wacht je nog op?
Hoezo? Denk je dat een NL vrouw in bv. Casablanca zonder boerkini mag zwemmen dan? Laat staan dar er speciale openingstijden voor worden bedacht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:20 schreef Chadi het volgende:
Erger nog is een racistische politicus met zijn Casablanca geouwehoer.
Als je geen verstand van zaken hebt moet je ook niet spreken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:32 schreef sanger het volgende:
[..]
Hoezo? Denk je dat een NL vrouw in bv. Casablanca zonder boerkini mag zwemmen dan? Laat staan dar er speciale openingstijden voor worden bedacht.
Ik ben er heilig van overtuigd dat Casablanca een bruisende stad is waar men vele vrijheden kent.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als je geen verstand van zaken hebt moet je ook niet spreken.
Jij weet overduidelijk niet hoe het er daar aan toe gaat.
Hoe gaat het er daar aan toe dan?quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Als je geen verstand van zaken hebt moet je ook niet spreken.
Jij weet overduidelijk niet hoe het er daar aan toe gaat.
Casablanca is een mooie metropool.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het er daar aan toe dan?
Fout.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:59 schreef Heretic het volgende:
Ehm NEE! ZIJ moeten zich aanpassen, zijn verdomme hier TE GAST
Laat ik het zo zeggen, de mensen zullen waarschijnlijk raar opkijken als je daar in je boerkini gaat zwemmen. Bijna iedereen loopt daar gewoon in bikini op het strand/ in het zwembad. Ook in de stad lopen de vrouwen er ''westers'' (lees: niet bedekt) bij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het er daar aan toe dan?
GOED.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |