abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 december 2009 @ 10:03:00 #51
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75508604
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:40 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

De bevolking heeft massaal voor Hamas gekozen en ze wisten al lang wat voor vlees ze in de kuip hadden.
Natuurlijk. Aan de andere kant, op wie moesten ze anders stemmen? Fatah? Die verbeterden de situatie ook niet, dus ik kan me voorstellen dat je dan eens iets anders probeert. Is het goed te praten? Nee, maar het kan wel invoelbaar zijn.
quote:
Conclusie: de gehele bevolking is terroristisch en dus een legitiem doelwit voor militaire vergelding voor hun aanhoudende terrorisme.
Ik hoop dat Israël nog een flinke voorraad fosfor en clusterbommen heeft om het palestijnse probleem op te lossen.
Vind je? Zolang Hamas niet veel verder komt dan wat raketten afschieten vind jij het wenselijk dat Israel een genocide uitvoert?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:29:38 #52
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_75511275
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 10:03 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Natuurlijk. Aan de andere kant, op wie moesten ze anders stemmen? Fatah? Die verbeterden de situatie ook niet, dus ik kan me voorstellen dat je dan eens iets anders probeert. Is het goed te praten? Nee, maar het kan wel invoelbaar zijn.
Ze hadden ook gematigde partijen kunnen oprichten of relatief gematigde partijen maar zelfs dat laatste is niet gebeurd.
Ze kozen voor een klein deel voor de terroristische moordenaars van Fatah en voor het overgrote deel voor de nog veel ergere terroristische moordenaars van Hamas.
quote:
Vind je? Zolang Hamas niet veel verder komt dan wat raketten afschieten vind jij het wenselijk dat Israel een genocide uitvoert?

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 12-12-2009 01:40:12 ]
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 14:35:19 #53
137949 Disana
pi_75517664
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 09:40 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

De bevolking heeft massaal voor Hamas gekozen en ze wisten al lang wat voor vlees ze in de kuip hadden.

En wat vind je van de muur die Egypte aan het bouwen is? Zodat er ook bijna geen medicijnen, bouwmaterialen en voedsel meer binnen komen? Of ben je voor een langzame dood.

[ Bericht 18% gewijzigd door paddy op 12-12-2009 01:42:23 ]
pi_75517970
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:29 schreef ZureMelk het volgende:

[..]

Ze hadden ook gematigde partijen kunnen oprichten of relatief gematigde partijen maar zelfs dat laatste is niet gebeurd.
Ze kozen voor een klein deel voor de terroristische moordenaars van Fatah en voor het overgrote deel voor de nog veel ergere terroristische moordenaars van Hamas.
Het is dus duidelijke dat de hele palestijnse bevolking uit moordlustige psychopaten bestaat.
Ja, overduidelijk.
De hele palestijnse bevolking ook, van de oudste opa tot het kleinste kind.

(Dat is overigens precies wat Palestijnse extremisten zeggen over "de overkant")
quote:
Als ze zich niet als mensen gedragen hoeven ze ook niet als mensen behandeld te worden.
Blij dat jij niet aan 't hoofd van Israël staat
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')