Vind je het gek? 'Jullie' doen je taak onvoldoende. Vooral sp3c is belabberdquote:Op maandag 30 november 2009 23:05 schreef remlof het volgende:
Doorslowchatten hier kan leiden tot een ban.
Goffedomme, jullie zijn toch geen kleuters? Geen wonder dat het niveau van sommige discussies in NWS zo belabberd is.
Hou je gewoon aan de regels. Feedback is voor directe feedback op modbeslissingen, hele discussies tussen vooral users over NWS in het algemeen doe je maar in de SC.quote:Op maandag 30 november 2009 23:50 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Vind je het gek? 'Jullie' doen je taak onvoldoende. Vooral sp3c is belabberd
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Lijkt wel of hier niemand durft te posten na die actie van remlof van gisteren.....
De bekende personen weten dit topic weer te vezieken door hun getroll.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:21 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
nogal wiedes, dat was kinderachtig
En als verkapte feedback, kan iemand kijken naar het zwarte pieten topic? merci.
Doe eens zeggen dan.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
De bekende personen weten dit topic weer te vezieken door hun getroll.
Nee, niet echt, ik was nauwelijks aanwezig in dat topic. Ben alleen benieuwd welk 'team' jij aanwijst als schuldige.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:24 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Ach....KoosIkVolgWel vraagt om opheldering.
Je voelt je aangesproken koosje?
Als die dat dan ook maar doet in de topics, en niet zijn aandacht alleen aan het FB geeft.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Pas maar op, remlof zei dat hij hier ging patrouilleren.
Ja, de slowchat liep hier de spuigaten uit, dat laat ik niet weer gebeuren. Dit is een feedback topic.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Pas maar op, remlof zei dat hij hier ging patrouilleren.
Ik help je alleen door het weer te vermelden, goed hè.quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, de slowchat liep hier de spuigaten uit, dat laat ik niet weer gebeuren. Dit is een feedback topic.
En dat zeg jijquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:49 schreef telavivnick het volgende:
groot gelijk alleen feedback.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:19 schreef bijdehand het volgende:
Hopelijk worden die kankerhonden door Sinterklaas in eigen persoon doodgeschoten
Er lopen toch vaker dan alleen vandaag parallelle topics (bijvoorbeeld in [NWS] en [POL])? Wat is er in dit geval zoveel anders?quote:
Omdat het andere topic niet voor niets dicht is. Daar ben ik nog mee bezig. Dan gaan we niet een 2e topic openen over hetzelfde onderwerp. En wat heeft POL hier mee te maken? Beide topics stonden in NWS.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:40 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er lopen toch vaker dan alleen vandaag parallelle topics (bijvoorbeeld in [NWS] en [POL])? Wat is er in dit geval zoveel anders?
En daar blijf ik bij. Die klootzakken die het Sinterklaasfeest willen verpesten moeten maar optyfen.quote:
Hiermee niets. Dit was alleen om parallelle topics te duiden; als voorbeeld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En wat heeft POL hier mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |