Lijkt me een typische Danny-actie. Of wordt dit overgelaten aan (F)A's?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, renesite krijgt straks een virtuele afranseling in FC wegens gastmodden. (serieus)
Als mensen met hun vieze vingers aan PTA zitten spreek ik ze daar zelf op aan, leren ze het dan nog niet gaat het via de FAsquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lijkt me een typische Danny-actie. Of wordt dit overgelaten aan (F)A's?
Tiek weet er wel raad mee lijkt mequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lijkt me een typische Danny-actie. Of wordt dit overgelaten aan (F)A's?
TT's zijn het achterlijkste op fok, na paultjequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef MaxMark het volgende:
Kikooooo is vast niet blij met beide TT's, dus voor hem hoef je het niet doen.
Voor zover mij bekend was heeft Misstique altijd gezegd: mods die posten in STA mogen prima hun topic modden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als mensen met hun vieze vingers aan PTA zitten spreek ik ze daar zelf op aan, leren ze het dan nog niet gaat het via de FAs
Heb jij dat even fout. Als je mij goed in de gaten hebt gehouden heb je de afgelopen weken mij toch nooit voor 4 uur 's middags hier gezienquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef kikoooooo het volgende:
Renesite
Volgens mij komt hij nooit buiten
Mee eens. Maar een dubbeltopicje mag bestquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb altijd geleerd. "mod nooit in topics waar jezelf teveel bij betrokken bent"
meteen een van de redenen waarom ik met STA gestopt ben destijds
En er nog steeds niets van durven zeggen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
TT's zijn het achterlijkste op fok, na paultjeVooral het grappig 'moeten' doen in zo'n domme kutreeks tt irriteert me.
Friezen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
Ga nou niet rellen mannen, straks moet er weer een subforum dicht en dan is er weer een subforum dood.
Geen punt bij Karweiquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
Ga nou niet rellen mannen, straks moet er weer een subforum dicht en dan is er weer een subforum dood.
Mooi tijdstip om dat te doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:42 schreef Q.E.D. het volgende:
Niemand meer wakker?
Ik zit nog te wachten op 500 gigabyte formatteren
En een biertje erbij.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:06 schreef JH87 het volgende:
Miss Sexy? Welke mod heb jij omgekocht?
terecht natuurlijk. Mooie foto's.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:06 schreef JH87 het volgende:
Miss Sexy? Welke mod heb jij omgekocht?
Wow ben je gewoon het lekkerste wijf van fok. Gefeliciteerd!quote:
merci !quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
terecht natuurlijk. Mooie foto's.![]()
Oh en een stukje chauvinisme natuurlijk.
Lang gebleven? Kleine zaal ging goed los na 1u. Geen flauw idee wie er draaide. Nu inderdaad wachten op Paul.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Was toch nog een heerlijk feestje gister.
Nu maar weer paar maandjes wachten op het feestje met Paul.
Noorderslag is alleen nog op Marktplaats te krijgen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:39 schreef Jesse_ het volgende:
meh kater
en nog geen kaartjes voor eurosonic gescoord
Mooi is dat altijd, na 8 uur staat de Korenbeurs vol met katerende mensen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Lang gebleven? Kleine zaal ging goed los na 1u. Geen flauw idee wie er draaide. Nu inderdaad wachten op Paul.
Overigens ben ik nu echt kapot, en ik moet nog boodschappen en alles doen
Chocoladepasta, pasta als in deegwaren, pasta's om gaten en deuken mee dicht te smeren (plamuur), montagepasta (heb ik volgens mij een tube van liggen, is voor remklauwen en dergelijke), enzovoorts.quote:
Erger dan die 4-1 van vorig jaar kan het niet wordenquote:Op zondag 29 november 2009 10:44 schreef JH87 het volgende:
Zo maar eens richting Gelredome fietsen voor de wedstrijd van het jaar. Nu maar hopen dat het geen teleurstelling wordt.
quote:Op zondag 29 november 2009 11:19 schreef JH87 het volgende:
Dat was fantastisch. Die 4-2 ervoor nog genialer.
Lag om half 9 in m'n nest.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Lang gebleven? Kleine zaal ging goed los na 1u. Geen flauw idee wie er draaide. Nu inderdaad wachten op Paul.
Overigens ben ik nu echt kapot, en ik moet nog boodschappen en alles doen
Ik was te lam om te bedenken om nog es boven te kijken. Jammer. Ben om 330 of 430 kapot naar huis gegaan. Was nog best mooi feest jaaaquote:Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lag om half 9 in m'n nest.
Boven draaiden de lui uit Klup, dus Cazzo, D-Tech en Harde Baas. Die wisten er wel een goed feest van te maken idd. Beneden kakte het een beetje in na Pitto toen K.Cee begon te draaien.
Klinkt als een Alexxxx feest met veel motorengeronk...quote:
Had gister een feest zonder motorengeronk, behalve dan de 30 kilometer tussen het privé museum waar we de dag door hebben gebracht en het restaurant waar we het etentje haddenquote:Op zondag 29 november 2009 12:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Klinkt als een Alexxxx feest met veel motorengeronk...
Daar had ik geen last van toen zowaar een lekker wijf me begon te verkrachten.quote:Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lag om half 9 in m'n nest.
Boven draaiden de lui uit Klup, dus Cazzo, D-Tech en Harde Baas. Die wisten er wel een goed feest van te maken idd. Beneden kakte het een beetje in na Pitto toen K.Cee begon te draaien.
Au!quote:
Ik weet niet wat dat inhoudt, maar ga verderquote:Op zondag 29 november 2009 13:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van toen zowaar een lekker wijf me begon te verkrachten.
Nee lama, maar het klonk wel leuk.quote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat inhoudt, maar ga verder.
Eerst er onder en toen er op ? Heb je 2 keer geprobeerd ze an te rijden ?quote:Op zondag 29 november 2009 10:02 schreef Albert86 het volgende:
Vannacht rond 5uur bijna 2 bReEzAh-sletjes onder de auto aan het Damsterdiep...Lagen ze mooi bijna op de motorkap. Kutpubers
quote:
Wat gebeurde er na dan?quote:
Jup, heb daar op de middelbare school gezeten. Dus nog altijd een seizoenkaart, hoewel ik er ieder jaar weer spijt van krijg.quote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar komt jouw voorkeur voor Vitesse eigenlijk vandaan? Roots in Arnhem zeker?
Toen vielen de 1-1, 1-2, 1-3, 1-4 en 1-5quote:
Tuig van de richel!quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef nietzman het volgende:
En het zijn paupers, bij Ajax.
Owh christus, ben JIJ Ajacied?quote:
Nee, die is voor Milanquote:
quote:
Pssst: Top Gear #39 - Wachten op 15 novemberquote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef JH87 het volgende:
Vette zappelin van James May.En ook weer briljante muziekkeuzes met Pink Floyd en Elbow.
Haha, je zou hem maar aan je kant hebben staan.quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Luco het volgende:
Owh christus, ben JIJ Ajacied?
Jup. Haha. 5-1 he. Daar worden we blij van.quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, je zou hem maar aan je kant hebben staan.
dat dusquote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zal mijn autistische Lada op zo'n manier tegen je knieën parkeren, dat je achterover tegen de stoeprand knalt en de honden de uit je hoofd stromende hersenen opvreten.quote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ook opflikkeren met je Lada en je autisme.
Ik ga een topic over je openen in FB.quote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal mijn autistische Lada op zo'n manier tegen je knieën parkeren, dat je achterover tegen de stoeprand knalt en de honden de uit je hoofd stromende hersenen opvreten.
Ik zal mijn ban met liefde uitzitten.quote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ga een topic over je openen in FB.
Nog echt ook. Droeftoeterquote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ga een topic over je openen in FB.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal mijn ban met liefde uitzitten.
killed by friendly fire...quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Meen je nietquote:
quote:
Dat zeg ik toch de hele tijd al.quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
q.e.d., je lijkt me toch ietwat autistisch.
Heul.quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
q.e.d., je lijkt me toch ietwat autistisch.
Dit heb ik helaas eerder gehoordquote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik laat voortaan dit topic links liggen. Er is toch niets aan.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de hele tijd al.
Mooi dat je oprot qed. Houden zo.
Menen jullie dit?quote:Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit heb ik helaas eerder gehoord
Dankje!quote:
Een week, en dan sta ik weer op Nederlandse bodem!quote:Op maandag 30 november 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje!
& je bent al bijna terug
quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Een week, en dan sta ik weer op Nederlandse bodem!
En ik heb net weer 2 vriendinnen op het vliegtuig gezet, nu ben ik sip.Jij een leuk weekend gehad?
En niet stiekem gaan lurken he in dit stomme topic.quote:
Klopt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
En niet stiekem gaan lurken he in dit stomme topic.
Hij moet eerst vol. Het topic.quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt de betekenis van het principe "weg gaan" niet helemaal begrepen, hè?
Wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Bob. het volgende:
Kun je het anders niet weerstaan als hij nog in je AT staat?
Heb ik jou om een mening gevraagd?quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef MaxMark het volgende:
Jong, blijft toch gewoon weg als je zegt dat je weg gaat. Eer valt er toch niet meer te redden voor je.
Als de postrechten op die manier verdeeld waren, kwam jij ook niet ver hè?quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Heb ik jou om een mening gevraagd?
Goeie.quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als de postrechten op die manier verdeeld waren, kwam jij ook niet ver hè?
Wat ben je ook een topgast.quote:
Enige reden om nu goed door te posten, is dat het topic dan snel vol geraakt.quote:
quote:Op maandag 30 november 2009 21:15 schreef JH87 het volgende:
I was hiding underneath your porch because I love you, master.
quote:Op maandag 30 november 2009 21:31 schreef nietzman het volgende:
Maak me een beetje zorgen over je.
Bedankt voor je stemquote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef ChipsZak. het volgende:
boeiend topic
Ik zag je waardering.quote:
Hah, ik ben er morgen ook.quote:Op maandag 30 november 2009 22:13 schreef Slaif het volgende:
Ik zit morgen op je facMoet ff goed bezig en dat lukt niet thuis...
Zwaai je wel ff op kijk je heel schuw de andere kant op...quote:
Ik zwaai wel, als ik je zie.quote:Op maandag 30 november 2009 22:22 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zwaai je wel ff op kijk je heel schuw de andere kant op...
quote:Op maandag 30 november 2009 18:13 schreef Q.E.D. het volgende:
Alleen ChipsZak., Bob. en Peterselieman zijn niet autistisch.
En ikzelf natuurlijk.![]()
Durf ik niet.quote:
slaap kut jaquote:Op dinsdag 1 december 2009 00:46 schreef Q.E.D. het volgende:
Slaap lekker nee.
Irritatie wekt nou eenmaal eerder een reactie op.quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:40 schreef Bob. het volgende:
Als jullie hem zo irritant vinden, waarom gaan jullie er dan zo op in? Negeer hem gewoon, word je een stuk minder gefrustreerd van.
O ja, ik ging slapen.
Oh, Die ziet er helemaal niet gezellig uit.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:59 schreef JH87 het volgende:
Kijk dan naar m'n plaatje! En schaam je Bob..
quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:02 schreef MaxMark het volgende:
Keiharde diss.
We zullen dooorgaaaan....quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:43 schreef nietzman het volgende:
We zijn druk aan het meebleren op de studio.
Ik heb je niet gezien...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
oh halloot.
Ik jou ook niet.quote:
Laat me.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:54 schreef JH87 het volgende:
Ramses was ook een held ja.. Heb m ooit nog eens zien optreden.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Misschien lukt het je wel als je het rechts laat liggen.quote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Ben je blank?quote:
Soms.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:42 schreef Luco het volgende:
Ben je blank?
Was je vanmiddag blank?quote:
Er staat niemand achter je hoorquote:
Youriquote:
Why don't you turn that frown upside down?quote:
Dat zeker.quote:
there is no reason toquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Why don't you turn that frown upside down?
Jeweet.quote:
Doe dan Slechd getekende poes...quote:
Oudjequote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 01:16 schreef Bob. het volgende:
Hurrah.
Inderdaad.quote:Op woensdag 2 december 2009 08:05 schreef Albert86 het volgende:
Wat is het weer godsklere koud buiten. Ben ik niet meer gewend
Ik word hier ook nooit gegroet.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 10:13 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Stad en Streek eindigt bij Drenthe . . . Groningen is gewoon ONZin.
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef nietzman het volgende:
Heb je al wel eens een Friezin uitgewoond dan?
Ok sorry.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:46 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind het een relevante vraag. I'll allow it.
Een groot verlies voor de 'quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef maok het volgende:
Hoi ik kom hier even afscheid nemen, ik vind er hier niet zoveel meer aan in de Groningentopics, ik poste er sowieso al niet zo veel meer. Misschien dat ik af en toe nog langs kom. Het waren 383 (-een aantal waar ik niet bij was) mooie topics. Het ga jullie goed.
[ afbeelding ]
Er jammer, maar ik moet je helaas gelijk geven dat er hier de laatste tijd niets meer aan is.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef maok het volgende:
Hoi ik kom hier even afscheid nemen, ik vind er hier niet zoveel meer aan in de Groningentopics, ik poste er sowieso al niet zo veel meer. Misschien dat ik af en toe nog langs kom. Het waren 383 (-een aantal waar ik niet bij was) mooie topics. Het ga jullie goed.
[ afbeelding ]
Doe er wat aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Er jammer, maar ik moet je helaas gelijk geven dat er hier de laatste tijd niets meer aan is.
Ik nietquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef nietzman het volgende:
Heb je al wel eens een Friezin uitgewoond dan?
Ze heeft gewoon gelijk. Maar misschien dat het volgende deel beter is zonder ons aller QEDquote:
Dat kan ik niet in mijn uppie. Iedereen moet er aan meewerkenquote:
Ik ga er niet aan beginnen. Heb wel iets beters te doen. Jij mag het wel doenquote:Op woensdag 2 december 2009 18:42 schreef Slaif het volgende:
Dien maar een voorstel in. Het topic werd een mooi kloot topic juist nadat het erg rustig was.
Die heb i kzelf welquote:Op woensdag 2 december 2009 19:11 schreef MaxMark het volgende:
Iemand behoefte aan Google Wave invites?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |