Lijkt me een typische Danny-actie. Of wordt dit overgelaten aan (F)A's?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, renesite krijgt straks een virtuele afranseling in FC wegens gastmodden. (serieus)
Als mensen met hun vieze vingers aan PTA zitten spreek ik ze daar zelf op aan, leren ze het dan nog niet gaat het via de FAsquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lijkt me een typische Danny-actie. Of wordt dit overgelaten aan (F)A's?
Tiek weet er wel raad mee lijkt mequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Lijkt me een typische Danny-actie. Of wordt dit overgelaten aan (F)A's?
TT's zijn het achterlijkste op fok, na paultjequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef MaxMark het volgende:
Kikooooo is vast niet blij met beide TT's, dus voor hem hoef je het niet doen.
Voor zover mij bekend was heeft Misstique altijd gezegd: mods die posten in STA mogen prima hun topic modden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als mensen met hun vieze vingers aan PTA zitten spreek ik ze daar zelf op aan, leren ze het dan nog niet gaat het via de FAs
Heb jij dat even fout. Als je mij goed in de gaten hebt gehouden heb je de afgelopen weken mij toch nooit voor 4 uur 's middags hier gezienquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef kikoooooo het volgende:
Renesite
Volgens mij komt hij nooit buiten
Mee eens. Maar een dubbeltopicje mag bestquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb altijd geleerd. "mod nooit in topics waar jezelf teveel bij betrokken bent"
meteen een van de redenen waarom ik met STA gestopt ben destijds
En er nog steeds niets van durven zeggen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
TT's zijn het achterlijkste op fok, na paultjeVooral het grappig 'moeten' doen in zo'n domme kutreeks tt irriteert me.
Friezen
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
Ga nou niet rellen mannen, straks moet er weer een subforum dicht en dan is er weer een subforum dood.
Geen punt bij Karweiquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:03 schreef Prosac het volgende:
Ga nou niet rellen mannen, straks moet er weer een subforum dicht en dan is er weer een subforum dood.
Mooi tijdstip om dat te doenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:42 schreef Q.E.D. het volgende:
Niemand meer wakker?
Ik zit nog te wachten op 500 gigabyte formatteren
En een biertje erbij.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:06 schreef JH87 het volgende:
Miss Sexy? Welke mod heb jij omgekocht?
terecht natuurlijk. Mooie foto's.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:06 schreef JH87 het volgende:
Miss Sexy? Welke mod heb jij omgekocht?
Wow ben je gewoon het lekkerste wijf van fok. Gefeliciteerd!quote:
merci !quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:24 schreef Prosac het volgende:
[..]
terecht natuurlijk. Mooie foto's.![]()
Oh en een stukje chauvinisme natuurlijk.
Lang gebleven? Kleine zaal ging goed los na 1u. Geen flauw idee wie er draaide. Nu inderdaad wachten op Paul.quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Was toch nog een heerlijk feestje gister.
Nu maar weer paar maandjes wachten op het feestje met Paul.
Noorderslag is alleen nog op Marktplaats te krijgen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:39 schreef Jesse_ het volgende:
meh kater
en nog geen kaartjes voor eurosonic gescoord
Mooi is dat altijd, na 8 uur staat de Korenbeurs vol met katerende mensen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Lang gebleven? Kleine zaal ging goed los na 1u. Geen flauw idee wie er draaide. Nu inderdaad wachten op Paul.
Overigens ben ik nu echt kapot, en ik moet nog boodschappen en alles doen
Chocoladepasta, pasta als in deegwaren, pasta's om gaten en deuken mee dicht te smeren (plamuur), montagepasta (heb ik volgens mij een tube van liggen, is voor remklauwen en dergelijke), enzovoorts.quote:
Erger dan die 4-1 van vorig jaar kan het niet wordenquote:Op zondag 29 november 2009 10:44 schreef JH87 het volgende:
Zo maar eens richting Gelredome fietsen voor de wedstrijd van het jaar. Nu maar hopen dat het geen teleurstelling wordt.
quote:Op zondag 29 november 2009 11:19 schreef JH87 het volgende:
Dat was fantastisch. Die 4-2 ervoor nog genialer.
Lag om half 9 in m'n nest.quote:Op zaterdag 28 november 2009 19:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Lang gebleven? Kleine zaal ging goed los na 1u. Geen flauw idee wie er draaide. Nu inderdaad wachten op Paul.
Overigens ben ik nu echt kapot, en ik moet nog boodschappen en alles doen
Ik was te lam om te bedenken om nog es boven te kijken. Jammer. Ben om 330 of 430 kapot naar huis gegaan. Was nog best mooi feest jaaaquote:Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lag om half 9 in m'n nest.
Boven draaiden de lui uit Klup, dus Cazzo, D-Tech en Harde Baas. Die wisten er wel een goed feest van te maken idd. Beneden kakte het een beetje in na Pitto toen K.Cee begon te draaien.
Klinkt als een Alexxxx feest met veel motorengeronk...quote:
Had gister een feest zonder motorengeronk, behalve dan de 30 kilometer tussen het privé museum waar we de dag door hebben gebracht en het restaurant waar we het etentje haddenquote:Op zondag 29 november 2009 12:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Klinkt als een Alexxxx feest met veel motorengeronk...
Daar had ik geen last van toen zowaar een lekker wijf me begon te verkrachten.quote:Op zondag 29 november 2009 11:44 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Lag om half 9 in m'n nest.
Boven draaiden de lui uit Klup, dus Cazzo, D-Tech en Harde Baas. Die wisten er wel een goed feest van te maken idd. Beneden kakte het een beetje in na Pitto toen K.Cee begon te draaien.
Au!quote:
Ik weet niet wat dat inhoudt, maar ga verderquote:Op zondag 29 november 2009 13:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van toen zowaar een lekker wijf me begon te verkrachten.
Nee lama, maar het klonk wel leuk.quote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat inhoudt, maar ga verder.
Eerst er onder en toen er op ? Heb je 2 keer geprobeerd ze an te rijden ?quote:Op zondag 29 november 2009 10:02 schreef Albert86 het volgende:
Vannacht rond 5uur bijna 2 bReEzAh-sletjes onder de auto aan het Damsterdiep...Lagen ze mooi bijna op de motorkap. Kutpubers
quote:
Wat gebeurde er na dan?quote:
Jup, heb daar op de middelbare school gezeten. Dus nog altijd een seizoenkaart, hoewel ik er ieder jaar weer spijt van krijg.quote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar komt jouw voorkeur voor Vitesse eigenlijk vandaan? Roots in Arnhem zeker?
Toen vielen de 1-1, 1-2, 1-3, 1-4 en 1-5quote:
Tuig van de richel!quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef nietzman het volgende:
En het zijn paupers, bij Ajax.
Owh christus, ben JIJ Ajacied?quote:
Nee, die is voor Milanquote:
quote:
Pssst: Top Gear #39 - Wachten op 15 novemberquote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef JH87 het volgende:
Vette zappelin van James May.En ook weer briljante muziekkeuzes met Pink Floyd en Elbow.
Haha, je zou hem maar aan je kant hebben staan.quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Luco het volgende:
Owh christus, ben JIJ Ajacied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |