Au!quote:
Ik weet niet wat dat inhoudt, maar ga verderquote:Op zondag 29 november 2009 13:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
Daar had ik geen last van toen zowaar een lekker wijf me begon te verkrachten.
Nee lama, maar het klonk wel leuk.quote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat inhoudt, maar ga verder.
Eerst er onder en toen er op ? Heb je 2 keer geprobeerd ze an te rijden ?quote:Op zondag 29 november 2009 10:02 schreef Albert86 het volgende:
Vannacht rond 5uur bijna 2 bReEzAh-sletjes onder de auto aan het Damsterdiep...Lagen ze mooi bijna op de motorkap. Kutpubers
quote:
Wat gebeurde er na dan?quote:
Jup, heb daar op de middelbare school gezeten. Dus nog altijd een seizoenkaart, hoewel ik er ieder jaar weer spijt van krijg.quote:Op zondag 29 november 2009 21:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar komt jouw voorkeur voor Vitesse eigenlijk vandaan? Roots in Arnhem zeker?
Toen vielen de 1-1, 1-2, 1-3, 1-4 en 1-5quote:
Tuig van de richel!quote:Op zondag 29 november 2009 21:57 schreef nietzman het volgende:
En het zijn paupers, bij Ajax.
Owh christus, ben JIJ Ajacied?quote:
Nee, die is voor Milanquote:
quote:
Pssst: Top Gear #39 - Wachten op 15 novemberquote:Op zondag 29 november 2009 22:28 schreef JH87 het volgende:
Vette zappelin van James May.En ook weer briljante muziekkeuzes met Pink Floyd en Elbow.
Haha, je zou hem maar aan je kant hebben staan.quote:Op zondag 29 november 2009 22:01 schreef Luco het volgende:
Owh christus, ben JIJ Ajacied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |