Jup. Haha. 5-1 he. Daar worden we blij van.quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Haha, je zou hem maar aan je kant hebben staan.
dat dusquote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zal mijn autistische Lada op zo'n manier tegen je knieën parkeren, dat je achterover tegen de stoeprand knalt en de honden de uit je hoofd stromende hersenen opvreten.quote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ook opflikkeren met je Lada en je autisme.
Ik ga een topic over je openen in FB.quote:Op zondag 29 november 2009 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal mijn autistische Lada op zo'n manier tegen je knieën parkeren, dat je achterover tegen de stoeprand knalt en de honden de uit je hoofd stromende hersenen opvreten.
Ik zal mijn ban met liefde uitzitten.quote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ga een topic over je openen in FB.
Nog echt ook. Droeftoeterquote:Op zondag 29 november 2009 23:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ga een topic over je openen in FB.
quote:Op zondag 29 november 2009 23:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zal mijn ban met liefde uitzitten.
killed by friendly fire...quote:Op zondag 29 november 2009 23:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Meen je nietquote:
quote:
Dat zeg ik toch de hele tijd al.quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
q.e.d., je lijkt me toch ietwat autistisch.
Heul.quote:Op maandag 30 november 2009 18:24 schreef ChipsZak. het volgende:
q.e.d., je lijkt me toch ietwat autistisch.
Dit heb ik helaas eerder gehoordquote:Op maandag 30 november 2009 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik laat voortaan dit topic links liggen. Er is toch niets aan.
quote:Op maandag 30 november 2009 18:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch de hele tijd al.
Mooi dat je oprot qed. Houden zo.
Menen jullie dit?quote:Op maandag 30 november 2009 18:44 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit heb ik helaas eerder gehoord
Dankje!quote:
Een week, en dan sta ik weer op Nederlandse bodem!quote:Op maandag 30 november 2009 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankje!
& je bent al bijna terug
quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Een week, en dan sta ik weer op Nederlandse bodem!
En ik heb net weer 2 vriendinnen op het vliegtuig gezet, nu ben ik sip.Jij een leuk weekend gehad?
En niet stiekem gaan lurken he in dit stomme topic.quote:
Klopt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
En niet stiekem gaan lurken he in dit stomme topic.
Hij moet eerst vol. Het topic.quote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt de betekenis van het principe "weg gaan" niet helemaal begrepen, hè?
Wij begrijpen elkaar.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Bob. het volgende:
Kun je het anders niet weerstaan als hij nog in je AT staat?
Heb ik jou om een mening gevraagd?quote:Op maandag 30 november 2009 20:03 schreef MaxMark het volgende:
Jong, blijft toch gewoon weg als je zegt dat je weg gaat. Eer valt er toch niet meer te redden voor je.
Als de postrechten op die manier verdeeld waren, kwam jij ook niet ver hè?quote:Op maandag 30 november 2009 20:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Heb ik jou om een mening gevraagd?
Goeie.quote:Op maandag 30 november 2009 20:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als de postrechten op die manier verdeeld waren, kwam jij ook niet ver hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |