quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Te stom, het is nu nét gemaakt
De verwachting was dat ik nog tot donderdag zonder zou zitten. Gelukkig is John B mijn huisgenoot
Heb het al gemeld.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef maok het volgende:
We zijn terug in de tijd![]()
Groningen Stad #74 - Met Benno en Olaf
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok. En Benno? Of moet dat Beno zijn?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:25 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik enigszins cryptisch zei!
Ok.quote:
Euh. Geen idee, uiteindelijk zijn we allemaal Friezen natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Runselpink het volgende:
Moi!
Wat is de 'importwijk' van de stad? En met Importwijk bedoel ik waar de meeste mensen van buitenaf zijn komen wonen.
alvast dank voor 't antwoord
Hallo Joppel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:47 schreef JH87 het volgende:
Hallo, ik woon ook in Groningen.
Ja, jij kickt onze ass.quote:
http://www.lmgtfy.com/?q=netnummers+overzichtquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, jij kickt onze ass.
Is er ergens een lijst waar je kunt checken waar een nummer vandaan komt? Ik bedoel zoals dat Groningen 050 is?
Netnummer, zo heet dat dus. Oké, dat googled al een stuk makkelijker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
http://www.lmgtfy.com/?q=(...)ic%2Fnetnummers.html
Koop een auto.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:26 schreef Luco het volgende:
Leuk, een stremming van het spoor op last van de politie... Verdomme 2 uur later thuis
En wat ga jij doen vandaag?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:39 schreef ChipsZak. het volgende:
moi
Tentamen van 13:00 - 14:00quote:
Moeilijk te bepalen. Groningen kent ook veel studenten, die komen ook van buiten de regio. Tel je die ook mee?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Runselpink het volgende:
Moi!
Wat is de 'importwijk' van de stad? En met Importwijk bedoel ik waar de meeste mensen van buitenaf zijn komen wonen.
Nee, die begint pas over 20 minuten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Let me guess, te laat voor college?
Heel goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, die begint pas over 20 minuten.En ik ben al laang op de uni.
Wanneer ben je van buitenaf? Als je niet in de stad geboren bent? Ik denk dat dat percentage in Groningen sowieso erg hoog ligt. Ik denk dat je dan de wijken moet nemen met veel studenten wat TARA ook zegt en de nieuwbouwwijken van de laatste 10 jaar, al wonen daar natuurlijk weer veel kinderen die daar ook gewoon geboren zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Runselpink het volgende:
Moi!
Wat is er mis met een Acer?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef Slaif het volgende:
M'n ouders hebben een laptop gekregen bij de keuken en of ik hem wilde. Het was een Acer, dus ik heb maar vriendelijk bedankt...
Een Alienware van 3000 euro?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Slaif het volgende:
Halfbakken laptop die ik dan toch niet gebruik. Als ik er dan toch één neem, dan liever een echt goede.
Niet zoveel mis hoor met Acer, alleen ook niet zoveel voor.
Ja, dat is altijd zo kansloos, die "Thema-bakken". Heb je zo'n knalrode ferrari op je bureau/schooltafel staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een Alienware van 3000 euro?
Laptops gaan toch stuk door het reizen e.d. dus je kan beter een goedkope nemen.
Gehaald?quote:
Haha.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd zo kansloos, die "Thema-bakken". Heb je zo'n knalrode ferrari op je bureau/schooltafel staan
Ik heb die van mij anders al 3 jaar en hij werkt nog even goed als toen ik hem net had gekocht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een Alienware van 3000 euro?
Laptops gaan toch stuk door het reizen e.d. dus je kan beter een goedkope nemen.
Ook geen college gevolgd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef Bob. het volgende:
En booh voor mij, omdat ik al 6 uur op de uni zit en nog niks heb gedaan.
Jawel! 2 uur! En ik heb 2 uur gesocialized, ook niet geheel onbelangrijk! En misschien in het totaal toch nog een half uur gestudeerd. En de rest van de tijd loos achter een computer gezeten.quote:
Het worden er een beetje te veel he?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb een immigratie-stop van roze koeien ingevoerd
En thuis ga je... Deens leren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawel! 2 uur! En ik heb 2 uur gesocialized, ook niet geheel onbelangrijk! En misschien in het totaal toch nog een half uur gestudeerd. En de rest van de tijd loos achter een computer gezeten.
En nu ben ik er klaar mee, ik ga mijn Deense les skippen en naar huis.
Druk aan de scriptie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef JH87 het volgende:
Nog steeds in de bieb. Productieve dag vandaag.
Ah leuk, wat voor pizza?quote:
ik wilde je nog bellen voor een theetje... Morgen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef JH87 het volgende:
Nog steeds in de bieb. Productieve dag vandaag.
Ik doe de laatste tijd niks anders.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag even opgepast op de koters van mijn zus. Kwam er achter dat het best wel leuk kan zijn
Per wanneer ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb een immigratie-stop van roze koeien ingevoerd
Lijkt me wel bagger liggen zo zonder hoofdsteun.quote:
Nieuwe bijbaan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag even opgepast op de koters van mijn zus. Kwam er achter dat het best wel leuk kan zijn
Geeftnietquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind jouw interesse voor roze koeien enigszins verwonderend.
Ik krijg ze nu ook al aangeboden, en ik speel geeneens FarmVille!quote:Tim found a lonely Pink Cow on their farm.
Oh no!
Tim was farming when a lonely Pink Cow from a nearby Strawberry Farm wandered onto their farm in FarmVille. She's worried that she may never find a new home because, well, she's more than a little different.
Och, slechts $18 per dag hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geeftniet
Ik wil een roze koe die roze melk geeft. Dat kan ik vast voor veel geld verkopen en dat geld kan ik dan weer gebruiken om leuke dingen van te doen.
Ze komen gewoon in de news feed van anderen, kun je niks aan doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu ook al aangeboden, en ik speel geeneens FarmVille!
Kijk je niet even naar P&W (Scheringa) mevrouw de econome?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:57 schreef Bob. het volgende:
Je kunt FarmVille op negeren zetten, als ik het zelf niet had had ik het al lang gedaan, 3/4 van de berichten op facebook zijn van FarmVille.
Dank.quote:
Jup, maandag deadline. Einde komt in zicht.quote:
Thee is voor vrouwen of latente homo's. Maar koffie morgen is goed. Ik zit de hele dag in de Harmonie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
ik wilde je nog bellen voor een theetje... Morgen?
Waar zou ik dat precies moeten kijken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:08 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kijk je niet even naar P&W (Scheringa) mevrouw de econome?
Ow sorry. Ik dacht dat je al terug was in Nld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waar zou ik dat precies moeten kijken?Op mijn tv die beschikt over één Deens kanaal? Of via mijn internet wat nog geen youtube filmpje van 30 seconden kan laden?
Slaap lekker Jopse!
7 weken!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik dacht dat je al terug was in Nld.![]()
Hoe lang zit je daar dan nog?
En welterusten JH.
Ok.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
7 weken!
Wat studeer jij eigenlijk Q'tje?
Okidokie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.
En dat is mij al eerder gevraagd, maar ik wens vooralsnog anoniem te blijven.![]()
Daarom doe ik ook niet aan foto's en echte namen op Fok! (Zoals wel meer users)
Je zult verbaasd zijn hoe veel je jezelf kan zijn als je je gewoon netjes gedraagt op een forumquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.
En dat is mij al eerder gevraagd, maar ik wens vooralsnog anoniem te blijven.![]()
Daarom doe ik ook niet aan foto's en echte namen op Fok! (Zoals wel meer users)
Euh, ja inderdaad?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je zult verbaasd zijn hoe veel je jezelf kan zijn als je je gewoon netjes gedraagt op een forum
Waarom rot printers?quote:
Je mag die van ons wel gebruiken. Die doet ook niets.quote:
hahahahah!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je mag die van ons wel gebruiken. Die doet ook niets.
Ik heb net een officiële klacht bij het suportcenter van de Hanze ingediend. Er zitten zoveel fouten in het systeem dat het bijna onmogelijk is om in een keer een goede afdruk te maken terwijl je er wel voor betaald. Papierlades die verkeerd ingesteld zijn, drivers die niet updaten bij windows vista, storingen die nergens gemeldt worden en ICT medewerkers die zeggen dat ze er niets aan kunnen (dus eigenlijk willen of mogen) enz. Vanmorgen heb ik bijna een uur gedaan om 2 A3tjes uit te printen omdat ik steeds heen en weer tussen mijn werkplek, de helpdesk en een printer aan de andere kant van het gebouw heen en weer aan het lopen was.quote:
Dat heb ik gezienquote:
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Onder het motto "ik stop niet voor de politie"
Ow jammer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien
Maar hoewel het zo lijkt heeft de auto niet gebotst met het busje, maar met een auto die op moment van deze foto iets verder naar rechts (achter conifeer) geparkeerd staat.
Maar ik moest ook 2x kijken toen ik er langs reed hoor
Oh, dat is inderdaad een heel ander verhaal dan de foto doet vermoedenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien
Maar hoewel het zo lijkt heeft de auto niet gebotst met het busje, maar met een auto die op moment van deze foto iets verder naar rechts (achter conifeer) geparkeerd staat.
Maar ik moest ook 2x kijken toen ik er langs reed hoor
ja jammerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een heel ander verhaal dan de foto doet vermoeden
En minder grappig
Natuurlijk! En het smaakt machtig goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef MaxMark het volgende:
Jopje, heb je dat zelf in elkaar geflanst?
Lijkt me verstandiger.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar als ik 'm nog zou kunnen verpatsen....
Die nieuwe muizen zijn wel geniaal zeg, multi touch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hebben ze nieuwe?
Ooh! En nieuwe muizen, ik heb die van mij net 2 maanden geleden gekocht.
Mijn vermoeden is dat de politie met gillende sirenes aan kwam denderen en toen de reeds beschadigde leasedoos bijna ramde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:36 schreef freecell het volgende:
[..]
ja jammer
De volgende keer zeg ik het niet ok?
Maar hij stond er echt bizar dicht naast geparkeerd
Dat is zowat bij mij voor de deur. Ik heb er niets van gezien.quote:
Nopequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:09 schreef maok het volgende:
Heeft iemand hier nog last van gehad?
Stroomstoring legt deel Groningen plat
Doe ik, ik loop haar inderdaad al een tijdje steeds mis.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope
En Loudgirl denkt dat je van de aardbodem verdwenen bent, bel je haar nog voor ze weggaat?
Bitch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:12 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die nieuwe muizen zijn wel geniaal zeg, multi touch.![]()
En ik wilde nog een opmerking maken over hoe je een nieuwe muis nodig zou kunnen hebben, maar ik hou me maar in.
Hoi en beterschap.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:16 schreef 2cv het volgende:
Ik heb last van mijn hand. Ik heb mezelf ge-electrocuteerd aan de TV.
1-dag dingen? Bloemetjes ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef MaxMark het volgende:
Heb ik vanavond net van die 1-dag dingen geplant, maar dus helemaal vergeten dat ik 2 dagen weg ben. Dat gaat dus allemaal dood
quote:
Soy beans, jeweets.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hoi en beterschap.![]()
[..]
1-dag dingen? Bloemetjes ofzo?![]()
[..]
Goedenacht
Ik ben aan de pepers en zelfs een vijver voor mn eendjes aangelegdquote:
Aye, dat is wel geinig, kun je dat voor het koken gebruiken?quote:
Ik heb Grolsch en tentamenstress.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik ben aan de pepers en zelfs een vijver voor mn eendjes aangelegd
HEUS WEL.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Goedenacht als in "Hoi" of goedenacht als in "Welterusten". Dat laatste vast niet
Oja, dat kun je zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent er nu ook nog gewoon.
Maar wel, hoor.
quote:
Kun je daar niet juist beter van slapen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mja, ik ben een beetje tipsy, dan kan ik al helemaal niet meer slapen dus dat word vast nachtbagger.
Sorry alvast.
Denk je niet dat als dat zo was, dat ik dát dan had getypt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kun je daar niet juist beter van slapen?
Bijdehand word je er wel van. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Denk je niet dat als dat zo was, dat ik dát dan had getypt?
Ik wist dat je dat zou zeggen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bijdehand word je er wel van. Dat dan weer wel.
Meh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen!
Ik heb ook MM kennis, hurrah!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad.
En wat valt er voor spannends te beleven in Bremen?
Ik ook niet, ben nooit verder gekomen dan het vliegveld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik heb echt geen idee wat het voor stad is.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben nooit verder gekomen dan het vliegveld.
..vals! Waar ga je heen vliegen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:23 schreef MaxMark het volgende:
Maar nu slapen. Trusten Bob.
En excuses aan iedereen die dit morgen allemaal ziet.
Beijum natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Runselpink het volgende:
Moi!
Niks van gemerkt. De wekker stond ook nog goed. Dus hier is het stroom er niet van af geweest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:09 schreef maok het volgende:
Heeft iemand hier nog last van gehad?
Stroomstoring legt deel Groningen plat
Dit keer ga ik dus níet vliegen, maar naar de stad Bremen zelf. Sorry voor mijn onduidelijkheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
..vals! Waar ga je heen vliegen?
En eens met dat laatste.
Dank u dank u.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:53 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen Slaif.
En wat een goede nachtspam MM en Bob.
Museum Buurtspoorweg, Haaksbergenquote:
Ja,een half uurtje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef Luco het volgende:
Mooie discussie vannacht zeg!
Bob., ben je al wakker?
Leg uit?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:07 schreef JH87 het volgende:
Dankzij Bob.'s opmerking over vliegen naar het vliegveld in Bremen hebben MM en ik toch mooi even uitgeplozen dat de relatie tussen de man en de vrouw een bilateraal proces is.
Hebben ze je een 'moeilijk' woordje geleerd op de hanze?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:07 schreef JH87 het volgende:
Dankzij Bob.'s opmerking over vliegen naar het vliegveld in Bremen hebben MM en ik toch mooi even uitgeplozen dat de relatie tussen de man en de vrouw een bilateraal proces is.
Je hebt ook unilateraalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hebben ze je een 'moeilijk' woordje geleerd op de hanze?
En collateraalquote:
Ja man.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hebben ze je een 'moeilijk' woordje geleerd op de hanze?
quote:
Ik word coördinator veiligheid bij een staalbedrijf, door heel Nederland. Moet ook heel Nederland doorcrossen. En het wordt een nieuwe functie, kan het dus zelf opbouwenquote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik word coördinator veiligheid bij een staalbedrijf, door heel Nederland. Moet ook heel Nederland doorcrossen. En het wordt een nieuwe functie, kan het dus zelf opbouwen
Moet wel 1 dag per week weer naar school, maar dat heb ik er wel voor over.
Klinkt inderdaad goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik word coördinator veiligheid bij een staalbedrijf, door heel Nederland. Moet ook heel Nederland doorcrossen. En het wordt een nieuwe functie, kan het dus zelf opbouwen
Moet wel 1 dag per week weer naar school, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik moest even terugzoeken om het weer helder te krijgen, maar er is maar één echte logica en dat is de mannenlogica, er is ook wel vrouwenlogica maar die is niet als zodanig logisch omdat vrouwen elkaar ook niet begrijpen. MM voegde daar aan toe dat vrouwen daarom ook hetero waren, ze hebben de man nodig om in een relatie de boel weer recht te trekken. En daarom zijn er dus ook homo's, want die vallen ook gewoon op mannenlogica of hebben zelf de kracht niet om voor een gebrek aan logica bij de vrouw te compenseren. Hoewel dat aan de andere kant weer onlogisch is omdat vrouwen juist compenseren voor de lelijkheid van de man. Het komt van twee kanten dus.quote:
Die had je beter niet kunnen uitleggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik moest even terugzoeken om het weer helder te krijgen, maar er is maar één echte logica en dat is de mannenlogica, er is ook wel vrouwenlogica maar die is niet als zodanig logisch omdat vrouwen elkaar ook niet begrijpen. MM voegde daar aan toe dat vrouwen daarom ook hetero waren, ze hebben de man nodig om in een relatie de boel weer recht te trekken. En daarom zijn er dus ook homo's, want die vallen ook gewoon op mannenlogica of hebben zelf de kracht niet om voor een gebrek aan logica bij de vrouw te compenseren. Hoewel dat aan de andere kant weer onlogisch is omdat vrouwen juist compenseren voor de lelijkheid van de man. Het komt van twee kanten dus.
Right.
Ik ga maar weer richting UB.
Vrouwen zijn onlogisch maar omdat ze er soms wel leuk uit zien hebben we ze toch nodig?quote:
Dus als ik geen kinderen wil dan is mijn hele nut gelijk weg? 't word steeds mooier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Luco het volgende:
Vrouwen baren kinderen, daarom is het nodig
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dus als ik geen kinderen wil dan is mijn hele nut gelijk weg? 't word steeds mooier.
Nee hoor, lieve, schattige meisjes mogen wel blijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dus als ik geen kinderen wil dan is mijn hele nut gelijk weg? 't word steeds mooier.
Van dit gekwijl word ik niet goed.quote:
Dan weet je wat je te doen staat.quote:
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.quote:
Over auto's en hartkleppen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.Want mensen die me in het echt kennen roepen juist altijd dat ik iedereen niet zo voor de gek moet houden met m'n jurkjes en strikjes en dingetjes omdat ik helemaal niet lief en schattig ben.
Maar.. waar wil je het dan over hebben?
Hai Hoppelmans.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef JH87 het volgende:
Hai Nietz.
Deadliest Catch without the crap. Whahaha.quote:
Succes met je scriptie morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef JH87 het volgende:
Oké, bedtijd. Dag lieve, schattige mensen.
Crabsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Deadliest Catch without the crap. Whahaha.
Tijd dat ik je in het echt leer kennenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.Want mensen die me in het echt kennen roepen juist altijd dat ik iedereen niet zo voor de gek moet houden met m'n jurkjes en strikjes en dingetjes omdat ik helemaal niet lief en schattig ben.
Zelfs dat niet.quote:
Helaas, overigens.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Tijd dat ik je in het echt leer kennen.
Zodra Bob. terug is een minimeet houden? Alleen als er sneeuw ligt trouwens, sneeuwballengevecht
Ik was uitgenodigd,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef nietzman het volgende:
Wat heb jij er in bij te zoeken als Bobje en Jopje voor de open haard op een bontje liggen te rollenbollen?
Dat noemt men een trio.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef nietzman het volgende:
Wat heb jij er in bij te zoeken als Bobje en Jopje voor de open haard op een bontje liggen te rollenbollen?
Hoe doe je dat dan...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:50 schreef JH87 het volgende:
Heel goed maar de opname is fout gegaan.Gelukkig heb ik de grote lijnen en nu ook veel details op papier staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |