Nee hoor, lieve, schattige meisjes mogen wel blijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dus als ik geen kinderen wil dan is mijn hele nut gelijk weg? 't word steeds mooier.
Van dit gekwijl word ik niet goed.quote:
Dan weet je wat je te doen staat.quote:
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.quote:
Over auto's en hartkleppen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.Want mensen die me in het echt kennen roepen juist altijd dat ik iedereen niet zo voor de gek moet houden met m'n jurkjes en strikjes en dingetjes omdat ik helemaal niet lief en schattig ben.
Maar.. waar wil je het dan over hebben?
Hai Hoppelmans.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef JH87 het volgende:
Hai Nietz.
Deadliest Catch without the crap. Whahaha.quote:
Succes met je scriptie morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef JH87 het volgende:
Oké, bedtijd. Dag lieve, schattige mensen.
Crabsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Deadliest Catch without the crap. Whahaha.
Tijd dat ik je in het echt leer kennenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.Want mensen die me in het echt kennen roepen juist altijd dat ik iedereen niet zo voor de gek moet houden met m'n jurkjes en strikjes en dingetjes omdat ik helemaal niet lief en schattig ben.
Zelfs dat niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |