Niks van gemerkt. De wekker stond ook nog goed. Dus hier is het stroom er niet van af geweest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:09 schreef maok het volgende:
Heeft iemand hier nog last van gehad?
Stroomstoring legt deel Groningen plat
Dit keer ga ik dus níet vliegen, maar naar de stad Bremen zelf. Sorry voor mijn onduidelijkheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
[..]
..vals! Waar ga je heen vliegen?
En eens met dat laatste.
Dank u dank u.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 06:53 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen Slaif.
En wat een goede nachtspam MM en Bob.
Museum Buurtspoorweg, Haaksbergenquote:
Ja,een half uurtje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:36 schreef Luco het volgende:
Mooie discussie vannacht zeg!
Bob., ben je al wakker?
Leg uit?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:07 schreef JH87 het volgende:
Dankzij Bob.'s opmerking over vliegen naar het vliegveld in Bremen hebben MM en ik toch mooi even uitgeplozen dat de relatie tussen de man en de vrouw een bilateraal proces is.
Hebben ze je een 'moeilijk' woordje geleerd op de hanze?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:07 schreef JH87 het volgende:
Dankzij Bob.'s opmerking over vliegen naar het vliegveld in Bremen hebben MM en ik toch mooi even uitgeplozen dat de relatie tussen de man en de vrouw een bilateraal proces is.
Je hebt ook unilateraalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hebben ze je een 'moeilijk' woordje geleerd op de hanze?
En collateraalquote:
Ja man.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:06 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hebben ze je een 'moeilijk' woordje geleerd op de hanze?
quote:
Ik word coördinator veiligheid bij een staalbedrijf, door heel Nederland. Moet ook heel Nederland doorcrossen. En het wordt een nieuwe functie, kan het dus zelf opbouwenquote:
Klinkt goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik word coördinator veiligheid bij een staalbedrijf, door heel Nederland. Moet ook heel Nederland doorcrossen. En het wordt een nieuwe functie, kan het dus zelf opbouwen
Moet wel 1 dag per week weer naar school, maar dat heb ik er wel voor over.
Klinkt inderdaad goed.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik word coördinator veiligheid bij een staalbedrijf, door heel Nederland. Moet ook heel Nederland doorcrossen. En het wordt een nieuwe functie, kan het dus zelf opbouwen
Moet wel 1 dag per week weer naar school, maar dat heb ik er wel voor over.
Ik moest even terugzoeken om het weer helder te krijgen, maar er is maar één echte logica en dat is de mannenlogica, er is ook wel vrouwenlogica maar die is niet als zodanig logisch omdat vrouwen elkaar ook niet begrijpen. MM voegde daar aan toe dat vrouwen daarom ook hetero waren, ze hebben de man nodig om in een relatie de boel weer recht te trekken. En daarom zijn er dus ook homo's, want die vallen ook gewoon op mannenlogica of hebben zelf de kracht niet om voor een gebrek aan logica bij de vrouw te compenseren. Hoewel dat aan de andere kant weer onlogisch is omdat vrouwen juist compenseren voor de lelijkheid van de man. Het komt van twee kanten dus.quote:
Die had je beter niet kunnen uitleggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik moest even terugzoeken om het weer helder te krijgen, maar er is maar één echte logica en dat is de mannenlogica, er is ook wel vrouwenlogica maar die is niet als zodanig logisch omdat vrouwen elkaar ook niet begrijpen. MM voegde daar aan toe dat vrouwen daarom ook hetero waren, ze hebben de man nodig om in een relatie de boel weer recht te trekken. En daarom zijn er dus ook homo's, want die vallen ook gewoon op mannenlogica of hebben zelf de kracht niet om voor een gebrek aan logica bij de vrouw te compenseren. Hoewel dat aan de andere kant weer onlogisch is omdat vrouwen juist compenseren voor de lelijkheid van de man. Het komt van twee kanten dus.
Right.
Ik ga maar weer richting UB.
Vrouwen zijn onlogisch maar omdat ze er soms wel leuk uit zien hebben we ze toch nodig?quote:
Dus als ik geen kinderen wil dan is mijn hele nut gelijk weg? 't word steeds mooier.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:42 schreef Luco het volgende:
Vrouwen baren kinderen, daarom is het nodig
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dus als ik geen kinderen wil dan is mijn hele nut gelijk weg? 't word steeds mooier.
Nee hoor, lieve, schattige meisjes mogen wel blijvenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dus als ik geen kinderen wil dan is mijn hele nut gelijk weg? 't word steeds mooier.
Van dit gekwijl word ik niet goed.quote:
Dan weet je wat je te doen staat.quote:
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.quote:
Over auto's en hartkleppen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.Want mensen die me in het echt kennen roepen juist altijd dat ik iedereen niet zo voor de gek moet houden met m'n jurkjes en strikjes en dingetjes omdat ik helemaal niet lief en schattig ben.
Maar.. waar wil je het dan over hebben?
Hai Hoppelmans.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:35 schreef JH87 het volgende:
Hai Nietz.
Deadliest Catch without the crap. Whahaha.quote:
Succes met je scriptie morgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:49 schreef JH87 het volgende:
Oké, bedtijd. Dag lieve, schattige mensen.
Crabsquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Deadliest Catch without the crap. Whahaha.
Tijd dat ik je in het echt leer kennenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hehe, het gaat ook helemaal nergens over eigenlijk.Want mensen die me in het echt kennen roepen juist altijd dat ik iedereen niet zo voor de gek moet houden met m'n jurkjes en strikjes en dingetjes omdat ik helemaal niet lief en schattig ben.
Zelfs dat niet.quote:
Helaas, overigens.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Tijd dat ik je in het echt leer kennen.
Zodra Bob. terug is een minimeet houden? Alleen als er sneeuw ligt trouwens, sneeuwballengevecht
Ik was uitgenodigd,quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef nietzman het volgende:
Wat heb jij er in bij te zoeken als Bobje en Jopje voor de open haard op een bontje liggen te rollenbollen?
Dat noemt men een trio.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:34 schreef nietzman het volgende:
Wat heb jij er in bij te zoeken als Bobje en Jopje voor de open haard op een bontje liggen te rollenbollen?
Hoe doe je dat dan...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:50 schreef JH87 het volgende:
Heel goed maar de opname is fout gegaan.Gelukkig heb ik de grote lijnen en nu ook veel details op papier staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |