Ow sorry. Ik dacht dat je al terug was in Nld.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Waar zou ik dat precies moeten kijken?Op mijn tv die beschikt over één Deens kanaal? Of via mijn internet wat nog geen youtube filmpje van 30 seconden kan laden?
Slaap lekker Jopse!
7 weken!quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik dacht dat je al terug was in Nld.![]()
Hoe lang zit je daar dan nog?
En welterusten JH.
Ok.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
7 weken!
Wat studeer jij eigenlijk Q'tje?
Okidokie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.
En dat is mij al eerder gevraagd, maar ik wens vooralsnog anoniem te blijven.![]()
Daarom doe ik ook niet aan foto's en echte namen op Fok! (Zoals wel meer users)
Je zult verbaasd zijn hoe veel je jezelf kan zijn als je je gewoon netjes gedraagt op een forumquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:29 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.
En dat is mij al eerder gevraagd, maar ik wens vooralsnog anoniem te blijven.![]()
Daarom doe ik ook niet aan foto's en echte namen op Fok! (Zoals wel meer users)
Euh, ja inderdaad?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je zult verbaasd zijn hoe veel je jezelf kan zijn als je je gewoon netjes gedraagt op een forum
Waarom rot printers?quote:
Je mag die van ons wel gebruiken. Die doet ook niets.quote:
hahahahah!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Je mag die van ons wel gebruiken. Die doet ook niets.
Ik heb net een officiële klacht bij het suportcenter van de Hanze ingediend. Er zitten zoveel fouten in het systeem dat het bijna onmogelijk is om in een keer een goede afdruk te maken terwijl je er wel voor betaald. Papierlades die verkeerd ingesteld zijn, drivers die niet updaten bij windows vista, storingen die nergens gemeldt worden en ICT medewerkers die zeggen dat ze er niets aan kunnen (dus eigenlijk willen of mogen) enz. Vanmorgen heb ik bijna een uur gedaan om 2 A3tjes uit te printen omdat ik steeds heen en weer tussen mijn werkplek, de helpdesk en een printer aan de andere kant van het gebouw heen en weer aan het lopen was.quote:
Dat heb ik gezienquote:
HAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Onder het motto "ik stop niet voor de politie"
Ow jammer.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien
Maar hoewel het zo lijkt heeft de auto niet gebotst met het busje, maar met een auto die op moment van deze foto iets verder naar rechts (achter conifeer) geparkeerd staat.
Maar ik moest ook 2x kijken toen ik er langs reed hoor
Oh, dat is inderdaad een heel ander verhaal dan de foto doet vermoedenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:19 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien
Maar hoewel het zo lijkt heeft de auto niet gebotst met het busje, maar met een auto die op moment van deze foto iets verder naar rechts (achter conifeer) geparkeerd staat.
Maar ik moest ook 2x kijken toen ik er langs reed hoor
ja jammerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, dat is inderdaad een heel ander verhaal dan de foto doet vermoeden
En minder grappig
Natuurlijk! En het smaakt machtig goed.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:33 schreef MaxMark het volgende:
Jopje, heb je dat zelf in elkaar geflanst?
Lijkt me verstandiger.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:23 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar als ik 'm nog zou kunnen verpatsen....
Die nieuwe muizen zijn wel geniaal zeg, multi touch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:37 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hebben ze nieuwe?
Ooh! En nieuwe muizen, ik heb die van mij net 2 maanden geleden gekocht.
Mijn vermoeden is dat de politie met gillende sirenes aan kwam denderen en toen de reeds beschadigde leasedoos bijna ramde.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:36 schreef freecell het volgende:
[..]
ja jammer
De volgende keer zeg ik het niet ok?
Maar hij stond er echt bizar dicht naast geparkeerd
Dat is zowat bij mij voor de deur. Ik heb er niets van gezien.quote:
Nopequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:09 schreef maok het volgende:
Heeft iemand hier nog last van gehad?
Stroomstoring legt deel Groningen plat
Doe ik, ik loop haar inderdaad al een tijdje steeds mis.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Nope
En Loudgirl denkt dat je van de aardbodem verdwenen bent, bel je haar nog voor ze weggaat?
Bitch.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:12 schreef JH87 het volgende:
[..]
Die nieuwe muizen zijn wel geniaal zeg, multi touch.![]()
En ik wilde nog een opmerking maken over hoe je een nieuwe muis nodig zou kunnen hebben, maar ik hou me maar in.
Hoi en beterschap.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:16 schreef 2cv het volgende:
Ik heb last van mijn hand. Ik heb mezelf ge-electrocuteerd aan de TV.
1-dag dingen? Bloemetjes ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:18 schreef MaxMark het volgende:
Heb ik vanavond net van die 1-dag dingen geplant, maar dus helemaal vergeten dat ik 2 dagen weg ben. Dat gaat dus allemaal dood
quote:
Soy beans, jeweets.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:21 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hoi en beterschap.![]()
[..]
1-dag dingen? Bloemetjes ofzo?![]()
[..]
Goedenacht
Ik ben aan de pepers en zelfs een vijver voor mn eendjes aangelegdquote:
Aye, dat is wel geinig, kun je dat voor het koken gebruiken?quote:
Ik heb Grolsch en tentamenstress.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:24 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik ben aan de pepers en zelfs een vijver voor mn eendjes aangelegd
HEUS WEL.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Goedenacht als in "Hoi" of goedenacht als in "Welterusten". Dat laatste vast niet
Oja, dat kun je zien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 00:41 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Je bent er nu ook nog gewoon.
Maar wel, hoor.
quote:
Kun je daar niet juist beter van slapen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mja, ik ben een beetje tipsy, dan kan ik al helemaal niet meer slapen dus dat word vast nachtbagger.
Sorry alvast.
Denk je niet dat als dat zo was, dat ik dát dan had getypt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kun je daar niet juist beter van slapen?
Bijdehand word je er wel van. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Denk je niet dat als dat zo was, dat ik dát dan had getypt?
Ik wist dat je dat zou zeggen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bijdehand word je er wel van. Dat dan weer wel.
Meh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 01:20 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen!
Ik heb ook MM kennis, hurrah!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Inderdaad.
En wat valt er voor spannends te beleven in Bremen?
Ik ook niet, ben nooit verder gekomen dan het vliegveld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, sorry, maar ik heb echt geen idee wat het voor stad is.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben nooit verder gekomen dan het vliegveld.
..vals! Waar ga je heen vliegen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:23 schreef MaxMark het volgende:
Maar nu slapen. Trusten Bob.
En excuses aan iedereen die dit morgen allemaal ziet.
Beijum natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Runselpink het volgende:
Moi!
Wat is de 'importwijk' van de stad? En met Importwijk bedoel ik waar de meeste mensen van buitenaf zijn komen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |