quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:13 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Te stom, het is nu nét gemaakt
De verwachting was dat ik nog tot donderdag zonder zou zitten. Gelukkig is John B mijn huisgenoot
Heb het al gemeld.quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:58 schreef maok het volgende:
We zijn terug in de tijd![]()
Groningen Stad #74 - Met Benno en Olaf
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ok. En Benno? Of moet dat Beno zijn?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:25 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Ja, dat is wat ik enigszins cryptisch zei!
Ok.quote:
Euh. Geen idee, uiteindelijk zijn we allemaal Friezen natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Runselpink het volgende:
Moi!
Wat is de 'importwijk' van de stad? En met Importwijk bedoel ik waar de meeste mensen van buitenaf zijn komen wonen.
alvast dank voor 't antwoord
Hallo Joppel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:47 schreef JH87 het volgende:
Hallo, ik woon ook in Groningen.
Ja, jij kickt onze ass.quote:
http://www.lmgtfy.com/?q=netnummers+overzichtquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, jij kickt onze ass.
Is er ergens een lijst waar je kunt checken waar een nummer vandaan komt? Ik bedoel zoals dat Groningen 050 is?
Netnummer, zo heet dat dus. Oké, dat googled al een stuk makkelijker.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
http://www.lmgtfy.com/?q=(...)ic%2Fnetnummers.html
Koop een auto.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:26 schreef Luco het volgende:
Leuk, een stremming van het spoor op last van de politie... Verdomme 2 uur later thuis
En wat ga jij doen vandaag?quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:39 schreef ChipsZak. het volgende:
moi
Tentamen van 13:00 - 14:00quote:
Moeilijk te bepalen. Groningen kent ook veel studenten, die komen ook van buiten de regio. Tel je die ook mee?quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Runselpink het volgende:
Moi!
Wat is de 'importwijk' van de stad? En met Importwijk bedoel ik waar de meeste mensen van buitenaf zijn komen wonen.
Nee, die begint pas over 20 minuten.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:40 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Let me guess, te laat voor college?
Heel goed.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nee, die begint pas over 20 minuten.En ik ben al laang op de uni.
Wanneer ben je van buitenaf? Als je niet in de stad geboren bent? Ik denk dat dat percentage in Groningen sowieso erg hoog ligt. Ik denk dat je dan de wijken moet nemen met veel studenten wat TARA ook zegt en de nieuwbouwwijken van de laatste 10 jaar, al wonen daar natuurlijk weer veel kinderen die daar ook gewoon geboren zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:38 schreef Runselpink het volgende:
Moi!
Wat is er mis met een Acer?quote:Op maandag 19 oktober 2009 14:24 schreef Slaif het volgende:
M'n ouders hebben een laptop gekregen bij de keuken en of ik hem wilde. Het was een Acer, dus ik heb maar vriendelijk bedankt...
Een Alienware van 3000 euro?quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:04 schreef Slaif het volgende:
Halfbakken laptop die ik dan toch niet gebruik. Als ik er dan toch één neem, dan liever een echt goede.
Niet zoveel mis hoor met Acer, alleen ook niet zoveel voor.
Ja, dat is altijd zo kansloos, die "Thema-bakken". Heb je zo'n knalrode ferrari op je bureau/schooltafel staanquote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een Alienware van 3000 euro?
Laptops gaan toch stuk door het reizen e.d. dus je kan beter een goedkope nemen.
Gehaald?quote:
Haha.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:10 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja, dat is altijd zo kansloos, die "Thema-bakken". Heb je zo'n knalrode ferrari op je bureau/schooltafel staan
Ik heb die van mij anders al 3 jaar en hij werkt nog even goed als toen ik hem net had gekocht.quote:Op maandag 19 oktober 2009 15:05 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een Alienware van 3000 euro?
Laptops gaan toch stuk door het reizen e.d. dus je kan beter een goedkope nemen.
Ook geen college gevolgd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:11 schreef Bob. het volgende:
En booh voor mij, omdat ik al 6 uur op de uni zit en nog niks heb gedaan.
Jawel! 2 uur! En ik heb 2 uur gesocialized, ook niet geheel onbelangrijk! En misschien in het totaal toch nog een half uur gestudeerd. En de rest van de tijd loos achter een computer gezeten.quote:
Het worden er een beetje te veel he?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb een immigratie-stop van roze koeien ingevoerd
En thuis ga je... Deens leren?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jawel! 2 uur! En ik heb 2 uur gesocialized, ook niet geheel onbelangrijk! En misschien in het totaal toch nog een half uur gestudeerd. En de rest van de tijd loos achter een computer gezeten.
En nu ben ik er klaar mee, ik ga mijn Deense les skippen en naar huis.
Druk aan de scriptie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef JH87 het volgende:
Nog steeds in de bieb. Productieve dag vandaag.
Ah leuk, wat voor pizza?quote:
ik wilde je nog bellen voor een theetje... Morgen?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:06 schreef JH87 het volgende:
Nog steeds in de bieb. Productieve dag vandaag.
Ik doe de laatste tijd niks anders.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag even opgepast op de koters van mijn zus. Kwam er achter dat het best wel leuk kan zijn
Per wanneer ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:37 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb een immigratie-stop van roze koeien ingevoerd
Lijkt me wel bagger liggen zo zonder hoofdsteun.quote:
Nieuwe bijbaan?quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag even opgepast op de koters van mijn zus. Kwam er achter dat het best wel leuk kan zijn
Geeftnietquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:58 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik vind jouw interesse voor roze koeien enigszins verwonderend.
Ik krijg ze nu ook al aangeboden, en ik speel geeneens FarmVille!quote:Tim found a lonely Pink Cow on their farm.
Oh no!
Tim was farming when a lonely Pink Cow from a nearby Strawberry Farm wandered onto their farm in FarmVille. She's worried that she may never find a new home because, well, she's more than a little different.
Och, slechts $18 per dag hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geeftniet
Ik wil een roze koe die roze melk geeft. Dat kan ik vast voor veel geld verkopen en dat geld kan ik dan weer gebruiken om leuke dingen van te doen.
Ze komen gewoon in de news feed van anderen, kun je niks aan doenquote:Op maandag 19 oktober 2009 22:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik krijg ze nu ook al aangeboden, en ik speel geeneens FarmVille!
Kijk je niet even naar P&W (Scheringa) mevrouw de econome?quote:Op maandag 19 oktober 2009 22:57 schreef Bob. het volgende:
Je kunt FarmVille op negeren zetten, als ik het zelf niet had had ik het al lang gedaan, 3/4 van de berichten op facebook zijn van FarmVille.
Dank.quote:
Jup, maandag deadline. Einde komt in zicht.quote:
Thee is voor vrouwen of latente homo's. Maar koffie morgen is goed. Ik zit de hele dag in de Harmonie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 17:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
ik wilde je nog bellen voor een theetje... Morgen?
Waar zou ik dat precies moeten kijken?quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:08 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Kijk je niet even naar P&W (Scheringa) mevrouw de econome?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |