quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel!
Vind mij leuk! Vind mij intelligent! Vind mij mooi! Vind mij grappig! Vind mij interessant! Vind mij!!!
Ik ga het gelijk doen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Maak je eigen kutkloons maar aan liesje. Daar scoor je sowieso al punten mee.![]()
Ja tof! Gewooon een beetje de boel op stelten zetten met een Ajax-kloon ofzoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk doen!![]()
![]()
Ik haal mijn notes wel op in vbl op zondagmiddag ofzo.
Ik denk dat ik met mijn voetbalkennis helemaal niet snel door de mand zal vallen!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja tof! Gewooon een beetje de boel op stelten zetten met een Ajax-kloon ofzo![]()
Ja want voetbal is oorlog!quote:Van de week zijn er een paar geband omdat ze hadden gepost dat ze een grensrechter die onterecht voor buitenspel vlagde bij hun doelpunt in de laatste minuut de keel zouden doorsnijden als ze hem zouden tegenkomen en dat soort onzin![]()
Ja goed, heb nu al een heel goed gevoel bij deze stagequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hai Nijnja, hoe ging het gesprek gister?
gewoon even paar foute tussenstanden doorgevenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk doen!![]()
![]()
Ik haal mijn notes wel op in vbl op zondagmiddag ofzo.
Lies, ik heb het allemaal niet op de voet gevolgd, maar was het wat? Ga je binnenkort verhuizen?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:52 schreef liesje1979 het volgende:Peter, jij OP kaper!
![]()
Maar Frits, wat moet ik doen dan in R&P?
Topic openen?![]()
Moet ik wel even een kloon van je lenen!
Nee, want het meisje zag er vanaf.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
Lies, ik heb het allemaal niet op de voet gevolgd, maar was het wat? Ga je binnenkort verhuizen?
Fijn! 19 leerlingen lijkt me ook een lekker klasjequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja goed, heb nu al een heel goed gevoel bij deze stageen het wordt dus groep 5 met 19 lln
Heh? Die blijft dus zelf dubbele huur betalen dan? Of heeft ze iemand anders gevonden? Nah ja wat maakt het ook uit. Bah, weer op zoek naar iets anders dus.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, want het meisje zag er vanaf.
(Hoorde ik gisteravond)
Ja dubbele huur denk ik, terwijl dat huisje leeg staat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heh? Die blijft dus zelf dubbele huur betalen dan? Of heeft ze iemand anders gevonden? Nah ja wat maakt het ook uit. Bah, weer op zoek naar iets anders dus.
Wat een onfatsoenlijke taal zeg, van die kenkerneuzen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Van de week zijn er een paar geband omdat ze hadden gepost dat ze een grensrechter die onterecht voor buitenspel vlagde bij hun doelpunt in de laatste minuut de keel zouden doorsnijden als ze hem zouden tegenkomen en dat soort onzin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |