abonnement Unibet Coolblue
pi_63232735


Welkom in Reviews en Productbeoordelingen [REV]

In dit forum kan je, zoals de naam al zegt, een product, een bioscoopfilm, een dvd, een concert, een cd, een hotel, een pretpark, een tuincentrum, een fietsenmerk, de barbie van je zusje, de manege, je nieuwe kinderwagen, de boor waarmee je je huis verbouwd hebt en het bejaardentehuis van je schoonmoeder voorzien van een review.

Verwachten we iets van jou?

Ja! Reviews natuurlijk. :+.

We stellen niet zo veel eisen aan reviews, ik zal de paar die we wel stellen hieronder even opnoemen:

• Originaliteit. We zoeken reviews die er uitspringen, of je dat nu doet met humor in je tekst, of dat je een fotoreview maakt, of je kruipt voor je webcam en je maakt een videoreview, kan allemaal (en voor videoreviews gooien we gewoon de html aan zodat je niet naar youtube hoeft om te kunnen kijken).
• Een duidelijke titel, als mensen niet weten waar een topic over gaat dan klikken ze het niet aan. Heb je al dat werk voor niets gedaan. Ook zonde. :P.
• Het moet natuurlijk wel een review zijn, waar we als lezer na afloop in ieder geval wat meer over het product te weten zijn gekomen.
• Elk product verdient een apart topic, verzameltopics zijn niet de bedoeling in REV. Het zou jammer zijn als jouw review ondergesneeuwd raakt tussen de rest. :+.

Voor het schrijven van een review kan je kijken voor wat starterstips in [Handleiding] Hoe schrijf ik een review?
Zo'n handleiding is geen eis, maar een startpunt. Alles mag. Maak er maar wat van - origineel, apart, opvallend, spettererend, humoristisch, geniaal. Whatever. En of je een gedicht gaat bespreken, een camera, een auto, een krant, een film die je jaren geleden hebt gezien, een avondje in een bepaalde discotheek, een park in Barcelona wat je niet loslaat, de dienstverlening van Transavia - kom maar op.
Kan je in woorden doen, maar als je creatief wil zijn ook in foto's, films of soundbites. Misschien ga je wel geluid mixen of met photoshop aan de gang, misschien krijg je wel zeer abstracte beelden. Geeft niks - dan heb je dus een impressionistische review.
Zolang het de lezer maar iets vertelt over een product, dienst of plaats. En niet als simpele oneliner, maar als min of meer compleet verhaal wat een coherente omschrijving geeft.

Dan zijn er nog de mededelingen van huishoudelijke aard:
De reviews op het forum worden geplaatst door users, FOK! is niet aansprakelijk voor de inhoud daarvan. In geval van productspecifieke onjuistheden (fouten in de vermelde specificaties, verkrijgbaarheid of prijzen, etc) kan de producent contact opnemen met pr@fok.nl om deze te laten aanpassen.

Ook kan PR als zij daar aanleiding toe ziet of daarom gevraagd wordt door users de fabrikant benaderen en vragen om commentaar in het topic zelf, zodat fabrikant/leverancier kan werken aan productverbetering, imagobijsturing of onjuist gebruik kan signaleren. Dergelijke berichtgeving zullen we niet opvatten als spam of reclameuitingen, en kan men dus zonder meer plaatsen.

De moderators van [REV] zijn Harajuku. en Anne

[ Bericht 26% gewijzigd door Anne op 27-03-2011 20:23:38 ]
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Boks-Chick maandag 24 november 2008 @ 20:31:02 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63488275
En we zijn live!
Veel plezier hier allemaal mensen!
lolwut
  maandag 24 november 2008 @ 20:51:16 #3
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_63488910
Ik hoop dat er mooie reviews geschreven gaan worden (al betwijfel ik of er echt veel kwaliteitsreviews komen, maar dat terzijde), maar zouden jullie product met een C willen schrijven? Het doet pijn aan m'n ogen
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_63489332
Oops. .
Aangepast. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63489555
Tijdens het navigeren in dit forum verschijnt continu de foutmelding #57
quote:
Dit forum bevat geen topics, of er zijn geen berichten geplaatst in de gekozen tijdsperdiode. Kies een ander forum, wijzig de gekozen tijdsperiode of open een topic in dit forum.
Wie dit leest is gek
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 november 2008 @ 21:10:51 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_63489597
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
Tijdens het navigeren in dit forum verschijnt continu de foutmelding #57
Het lijkt nu over.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_63489846
Als het goed is, is het verholpen idd.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63490641
Geen slowchat?
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  maandag 24 november 2008 @ 21:47:22 #9
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_63490719
Hm, en een 'Overig' subtopic zou btw ook handig zijn, dr zijn altijd dingen die niet te scharen zijn onder 1 kop.

Verder puick topic!
pi_63490892
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:44 schreef EvilMarc het volgende:
Geen slowchat?
Nope, daar zijn genoeg andere plekken voor op t forum. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Boks-Chick maandag 24 november 2008 @ 21:52:50 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63490903
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef Tokamak het volgende:
Hm, en een 'Overig' subtopic zou btw ook handig zijn, dr zijn altijd dingen die niet te scharen zijn onder 1 kop.

Verder puick topic!
Slimme inderdaad. We zijn even aan het kijken. Of eigenlijk, Misstique is even aan het kijken

En thanks!
lolwut
  maandag 24 november 2008 @ 22:04:41 #12
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_63491351
Ohw en nog een klein dingetje, k mis de 'sterren' die je aan n product kan geven. Maak emoticons van de hele, lege en halve ster van de frontpage en t komt goed denk k zo
pi_63491451
quote:
Op maandag 24 november 2008 21:47 schreef Tokamak het volgende:
Hm, en een 'Overig' subtopic zou btw ook handig zijn, dr zijn altijd dingen die niet te scharen zijn onder 1 kop.
Staat er nu bij. .
quote:
Verder puick topic!
Thanks.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Boks-Chick maandag 24 november 2008 @ 22:08:15 #14
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63491459
de rubriek overig staat er nu
lolwut
  maandag 24 november 2008 @ 22:13:16 #15
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_63491619
  Boks-Chick maandag 24 november 2008 @ 22:13:35 #16
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63491629
Voor wat betreft de sterren: elke reviewer is vrij of hij/zij sterren wil geven of niet. Of misschien wel punten, bijvoorbeeld 8 uit 10 ofzo. Het is niet onze bedoeling een kopie van de fp te zijn
lolwut
  † In Memoriam † maandag 24 november 2008 @ 22:14:10 #17
128220 Peter6000
pi_63491650
Volgens mij krijg je met concerten nu wel dat er 2 topics gaan ontstaan, eentje in MUZ (het staat voor iedereen vrij daar uitgebreidere verslagen te posten, en dat gebeurt ook regelmatig), en de volgende dag een topic in REV.
Ik vind het altijd leuk 'na te praten' met andere liefhebbers en volgens mij wordt het op deze manier wat verspreid.

Dus ik zie de meerwaarde niet zo.
  maandag 24 november 2008 @ 22:15:56 #18
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_63491695
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
Voor wat betreft de sterren: elke reviewer is vrij of hij/zij sterren wil geven of niet. Of misschien wel punten, bijvoorbeeld 8 uit 10 ofzo. Het is niet onze bedoeling een kopie van de fp te zijn
  maandag 24 november 2008 @ 22:26:24 #19
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_63492055
Lekker begin van dit forum om maar meteen een simpel topic te verwijderen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Boks-Chick maandag 24 november 2008 @ 22:26:36 #20
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63492065
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij krijg je met concerten nu wel dat er 2 topics gaan ontstaan, eentje in MUZ (het staat voor iedereen vrij daar uitgebreidere verslagen te posten, en dat gebeurt ook regelmatig), en de volgende dag een topic in REV.
Ik vind het altijd leuk 'na te praten' met andere liefhebbers en volgens mij wordt het op deze manier wat verspreid.

Dus ik zie de meerwaarde niet zo.
Niets mis met twee gelijkende topics op andere plekken waar andere users rondlopen, toch? Gebeurt bij POL-NWS ook vaak genoeg. En dan hebben we in GC daar vaak ook nog een topic over. Ander publiek, andere insteek, andere discussie.

Dit geldt ook in MUZ. In MUZ komen vooral dezelfde mensen. Zo trek je het publiek sowieso breder. En in beide OP's mag gelinkt worden naar het andere topic. Daarnaast zal de review in REV beperkt blijven tot het ene concert, waar in het topic in MUZ ruimte is tot het bespreken van het gehele genre van de artiest/band. Dan krijg je toch al snel een andere discussie.
lolwut
  Boks-Chick maandag 24 november 2008 @ 22:28:28 #21
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63492131
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:26 schreef Falco het volgende:
Lekker begin van dit forum om maar meteen een simpel topic te verwijderen.
Het was geen review.
lolwut
pi_63492164
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:26 schreef Falco het volgende:
Lekker begin van dit forum om maar meteen een simpel topic te verwijderen.
Het was geen review, dus hoorde het hier niet thuis.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63492200
Shit BX, nu ben ík de spuit 11. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Boks-Chick maandag 24 november 2008 @ 22:31:07 #24
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63492241
quote:
Op maandag 24 november 2008 22:30 schreef Misstique het volgende:
Shit BX, nu ben ík de spuit 11. .
GMTA
lolwut
pi_63492819
Hier wil ik toch even meekijken
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_63495224
Goed forum
pi_63495296
Ps. misschien is het handig om een kleine handleiding te hebben i.v.m. topic titel. Zodat het later makkelijker is terug te vinden ik denk hierbij eigenlijk vooral aan concerten en evenementen die ieder jaar plaats vinden.

Oh en waar is het SC topic
  Boks-Chick dinsdag 25 november 2008 @ 05:05:56 #28
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63497056
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 00:21 schreef Wouser het volgende:
Ps. misschien is het handig om een kleine handleiding te hebben i.v.m. topic titel. Zodat het later makkelijker is terug te vinden ik denk hierbij eigenlijk vooral aan concerten en evenementen die ieder jaar plaats vinden.

Oh en waar is het SC topic
Vooralsnog doen we in REV niet aan een SC, er zijn SC's genoeg op FOK!
Voor wat betreft de TT: het is aan users zelf om een goede titel te geven. Als in de titel de naam van het evenement goed is opgenomen, moet het toch vrij eenvoudig te vinden zijn lijkt mij
lolwut
pi_63497534
Moeilijk forum lijkt me. Leuk idee, maar ik ben net als Peter6000 ook wel een beetje bang voor het 'dubbel' effect. Ik denk dat veel MUZ-insiders die uberhaupt de moeite nemen om een concert/CD/etc-review te schrijven dit het liefst in MUZ zullen doen (en zo voor elk ander subforum) omdat daar 'hun' mensen zitten. En dat REv na de eerste storm van topics dan een beetje leegbloed. Maar, we zullen zien. Het is wel een leuk idee.

Kan er niet zoiets gemaakt worden dat reviews uit andere fora als een soort symlink (excuse the nerdspeak) hier verschijnen? Dus dat je hier wel een bundeling van diverse reviews vind, maar dat ze op hun oorspronkelijke plekkie blijven?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63498017
Bedoel je dat de topics dan in beide fora zichtbaar zijn oid? .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_63498032
Ja zoiets. Maar dat het topic hier dus niet meer dan een verwijzing is, maar dat het dus wel lijkt alsof het ook hier staat. Ehhhh. Ja hoe leg ik dat uit. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63498325
Ik begrijp je idd niet helemaal, maar doe mn best. . Ben totáál niet technisch onderlegd qua IT gebeuren.
De mogelijkheid te reageren in de topics is een belangrijk onderdeel van REV, met alleen een verwijzing zou je die optie kwijt zijn.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:07:44 #33
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_63502692
A la shadowtopic. Dat is helemaal geen slecht idee, vind ik. Je zou met filters kunnen bepalen waar het ook zou moeten komen te staan of via aanvinkmogelijkheidje.
  Boks-Chick dinsdag 25 november 2008 @ 13:34:56 #34
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_63505102
Ik geloof ook niet dat ik het helemaal snap.. maar ben benieuwd naar een n00b uitwerking voor Tiek en mijzelf Kunnen we kijken of het wat is
lolwut
pi_63505218
Ik zal het nog wel eens in Jip en Janneke proberen, maar voorlopig zou ik me er niet druk om maken want het loopt leuk zo te zien.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63518965
Leuk initiatief. Wat mij wel een toegevoegde waarde lijkt is het kunnen waarderen van een reviewer. Is de review van een persoon nuttig dan kan je de review positief beoordelen. Dit kan er ook voor zorgen dat je ander reviews van diegene gaat lezen.

Puur een waarderingssysteem dus
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:25:01 #37
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_63519608
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 08:08 schreef Jarno het volgende:
Kan er niet zoiets gemaakt worden dat reviews uit andere fora als een soort symlink (excuse the nerdspeak) hier verschijnen? Dus dat je hier wel een bundeling van diverse reviews vind, maar dat ze op hun oorspronkelijke plekkie blijven?
Ik heb er aan zitten denken om bijv het filter muziek ook te tonen in MUZ, dat je een filter dus in meerdere fora tegelijk ziet, maar behalve dat er dan beleidstechnische dingen zijn (wie is voor het topic verantwoordelijk, da's zo opgelost natuurlijk), weet ik niet of het RDE technisch mogelijk is en óf het überhaupt wenselijk is.

Maar dat speelt wel in m'n achterhoofd iig. .
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 30 november 2008 @ 21:39:31 #38
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_63653360
Maare, ik kan toch niet voor elke pizza een nieuw topic openen?
  zondag 30 november 2008 @ 22:10:51 #39
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_63654448
Naar aanleiding van Ristorante Pepperoni Salame Piccante, Dr. Oetker
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 22:05 schreef Misstique het volgende:
  • Elk product verdient een apart topic, verzameltopics zijn niet de bedoeling in REV. Het zou jammer zijn als jouw review ondergesneeuwd raakt tussen de rest. .
  • quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
    Maare, ik kan toch niet voor elke pizza een nieuw topic openen?
    Dat dus. Ik denk op zich dat in sommige gevallen opsomtopics wel handig kunnen zijn. Ik zou het bijvoorbeeld praktisch vinden om één topic te vinden over pizza's als ik een keer om 7 uur thuis ben en nog snel wat eten moet regelen, in plaats van alle mogelijke pizza's te zoeken in de ongetwijfeld binnenkort erg uitgebreide topiclist alhier
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      Boks-Chick zondag 30 november 2008 @ 22:15:26 #40
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63654634
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 22:10 schreef De_Hertog het volgende:
    Naar aanleiding van Ristorante Pepperoni Salame Piccante, Dr. Oetker
    [..]


    [..]

    Dat dus. Ik denk op zich dat in sommige gevallen opsomtopics wel handig kunnen zijn. Ik zou het bijvoorbeeld praktisch vinden om één topic te vinden over pizza's als ik een keer om 7 uur thuis ben en nog snel wat eten moet regelen, in plaats van alle mogelijke pizza's te zoeken in de ongetwijfeld binnenkort erg uitgebreide topiclist alhier
    Zodra er meer pizza-topics komen, en meer topics over andere onderwerpen (Bijv. bier of tandenborstels of noem het maar op) dan zal er tzt een stickey overzichtstopic komen.
    Nu is alles nog terug te vinden in de At van REV, dus is het nog niet nodig.
    lolwut
      zondag 30 november 2008 @ 22:23:20 #41
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_63654858
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 22:15 schreef BrandX het volgende:

    [..]

    Zodra er meer pizza-topics komen, en meer topics over andere onderwerpen (Bijv. bier of tandenborstels of noem het maar op) dan zal er tzt een stickey overzichtstopic komen.
    Nu is alles nog terug te vinden in de At van REV, dus is het nog niet nodig.
    Lijkt me nogal omslachtig eerlijk gezegd, 20 (wishful thinking ) topics over één soort pizza of bier en dan nog een topic met een overzicht. Maar de tijd zal het leren, ik ben benieuwd in ieder geval.
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
      Boks-Chick zondag 30 november 2008 @ 22:41:13 #42
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63655366
    Ik snap je punt hoor, het is voor ons ook uitproberen natuurlijk wat handig is om het overzichtelijk te houden. Een verzameltopic met daarin de reviews zelf echter gaat niet werken ivm met nuttige discussies en geen welles nietes te krijgen. Daarom denken we dat een stickey tzt met categories een overzicht van de reviews vooralsnog de mooiste optie.
    lolwut
      zondag 30 november 2008 @ 23:14:43 #43
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_63656329
    Is er ook plek voor reviews van websites?
    Welkom bij de V&D der webfora.
      Boks-Chick zondag 30 november 2008 @ 23:19:11 #44
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63656424
    Ja hoor, dat mag zeker. Je kan het dan plaatsen onder de subsite overig
    lolwut
    pi_63656557
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 21:39 schreef BasEnAad het volgende:
    Maare, ik kan toch niet voor elke pizza een nieuw topic openen?
    Nog even ter aanvulling op hetgeen BX al heeft gezegd; we gooien ook niet alle reviews over camera's of games voor de Xbox in één verzameltopic. . Die verdienen allemaal hun eigen topic, want het zijn allemaal verschillende produkten. Dat geldt dus ook voor pizza's, shampoo's, kattevoer, etc, etc.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      maandag 1 december 2008 @ 00:59:56 #46
    177699 La_Vita
    Coo coo ca-choo
    pi_63658519
    Is het niet mogelijk om een topic te openen waar je reviews aan kunt vragen oid?
    Of zou ik de enige zijn die daar interesse in heeft
    My mama didn't raise no fool
      Boks-Chick maandag 1 december 2008 @ 07:51:05 #47
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63659909
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 00:59 schreef La_Vita het volgende:
    Is het niet mogelijk om een topic te openen waar je reviews aan kunt vragen oid?
    Of zou ik de enige zijn die daar interesse in heeft
    hoe bedoel je dat precies? Dat iemand zegt van: joh, ik ben benieuwd, wil iemand een review schrijven over de CD van {insert artiest/band} ?
    lolwut
    pi_63660610
    Ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Users schrijven een review van produkten die ze hebben of net gekocht hebben, of van een dienst waar ze gebruik van hebben gemaakt. Juist de vrijheid en vrijblijvendheid van een forum als REV is belangrijk. .
    Wat je wel kan doen als je iemand iets ziet posten over een produkt/dienst waar jij interesse in hebt, is die user ff wijzen op REV en vragen of hij/zij hier een review erover wil plaatsen. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
    pi_63668937
    Kan iemand hier: Mastodonin concert, 30-11 in Tivoli in de TT een spatie doen tussen Mastodon en in?
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
    pi_63668977
    Done.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
    pi_63669142
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 15:05 schreef Misstique het volgende:
    Done.
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
      maandag 1 december 2008 @ 20:52:19 #52
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_63678425
    Woehoe, BrandX met de diepvriespizza's op Fok!radio
      Boks-Chick maandag 1 december 2008 @ 21:00:16 #53
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63678682
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 20:52 schreef BasEnAad het volgende:
    Woehoe, BrandX met de diepvriespizza's op Fok!radio
    jullie reviews verdienden die aandacht
    lolwut
    pi_63748555
    Wat een leuk subforum
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 00:59 schreef La_Vita het volgende:
    Is het niet mogelijk om een topic te openen waar je reviews aan kunt vragen oid?
    Of zou ik de enige zijn die daar interesse in heeft
    Goed idee !
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_63748730
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
    Wat een leuk subforum
    Ja he? .
    quote:
    [..]

    Goed idee !
    ff verder lezen :
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 09:08 schreef Misstique het volgende:
    Ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Users schrijven een review van produkten die ze hebben of net gekocht hebben, of van een dienst waar ze gebruik van hebben gemaakt. Juist de vrijheid en vrijblijvendheid van een forum als REV is belangrijk. .
    Wat je wel kan doen als je iemand iets ziet posten over een produkt/dienst waar jij interesse in hebt, is die user ff wijzen op REV en vragen of hij/zij hier een review erover wil plaatsen. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      Boks-Chick donderdag 4 december 2008 @ 10:20:51 #56
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63748732
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 10:13 schreef kleinzusje het volgende:
    Wat een leuk subforum
    [..]

    Goed idee !
    Het antwoord:
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 09:08 schreef Misstique het volgende:
    Ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Users schrijven een review van produkten die ze hebben of net gekocht hebben, of van een dienst waar ze gebruik van hebben gemaakt. Juist de vrijheid en vrijblijvendheid van een forum als REV is belangrijk. .
    Wat je wel kan doen als je iemand iets ziet posten over een produkt/dienst waar jij interesse in hebt, is die user ff wijzen op REV en vragen of hij/zij hier een review erover wil plaatsen. .
    lolwut
    pi_63748765
    Had ik gedaan
    Maar ben het er niet mee eens

    Kan vrijblijvend in 1 topic, met vragen toch ?
    Ik post bv. nergens over m'n meer dan coole, dope fietslichtjes. Maar kan op het idee komen als iemand dat graag wil weten
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
    pi_63748795
    Hey BX, lekkere spuit 11 die je er bent.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      Boks-Chick donderdag 4 december 2008 @ 10:25:06 #59
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63748831
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
    Had ik gedaan
    Maar ben het er niet mee eens

    Kan vrijblijvend in 1 topic, met vragen toch ?
    Ik post bv. nergens over m'n meer dan coole, dope fietslichtjes. Maar kan op het idee komen als iemand dat graag wil weten
    Dat kan, maar voorlopig is dit even de status quo die we aanhouden.

    laten we eerst maar eens kijken hoe dit forum zich verder ontwikkeld in de basis. Daarna kunnen we altijd nog kijken of deze optie levensvatbaar is
    lolwut
      Boks-Chick donderdag 4 december 2008 @ 10:25:45 #60
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63748848
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 10:23 schreef Misstique het volgende:
    Hey BX, lekkere spuit 11 die je er bent.
    heerlijk he

    mijn motto: beter goed gejat dan slecht bedacht
    lolwut
    pi_63748856
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 10:25 schreef BrandX het volgende:
    Dat kan, maar voorlopig is dit even de status quo die we aanhouden.

    laten we eerst maar eens kijken hoe dit forum zich verder ontwikkeld in de basis. Daarna kunnen we altijd nog kijken of deze optie levensvatbaar is
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    All I need is for my man to live up to his role
    Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)

    They gettin' grief
      donderdag 4 december 2008 @ 21:48:56 #62
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_63767139
    quote:
    Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef BrandX het volgende:
    Ja hoor, dat mag zeker. Je kan het dan plaatsen onder de subsite overig
    Een review van bv de weblog of dit (sub)forum is geen probleem, mits verder volgens de FAQ met vlotte pen pen enzo, top!
    Welkom bij de V&D der webfora.
      Boks-Chick donderdag 4 december 2008 @ 21:52:18 #63
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63767236
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 21:48 schreef gr8w8 het volgende:

    [..]

    Een review van bv de weblog of dit (sub)forum is geen probleem, mits verder volgens de FAQ met vlotte pen pen enzo, top!
    yeps
    lolwut
      Boks-Chick zaterdag 6 december 2008 @ 11:20:38 #64
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63815831
    waarom zijn fp review en forum review niet gesynchroniseerd o.i.d.
      Boks-Chick zondag 7 december 2008 @ 09:10:12 #66
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_63819195
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 00:25 schreef fespo het volgende:
    waarom zijn fp review en forum review niet gesynchroniseerd o.i.d.
    omdat de reviews op het forum en de reviews op de FP in hoofdlijn los staan van elkaar.
    De reviews op het forum kunnen door iedereen worden geschreven en niet door een daarvoor in het leven geroepen crew. We werken wel samen met de reviewcrew van de FP, de FP reviewcrew is vrij (en doet dat ook veelvuldig) om hun reviews hier te plaatsen. We linken daarbij over en weer naar elkaar.
    lolwut
      vrijdag 12 december 2008 @ 22:28:49 #67
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_63973912
    Zou de titel van mijn topic Ristorante Pepperoni Salame Piccante, Dr. Oetker verandert kunnen worden in:
    quote:
    [Pizza] Ristorante Pepperoni Salame Piccante
    Dan hebben mijn pizzatopics dezelfde opbouw van titel en dat is wat overzichtelijker .
    pi_63974000
    Sure thing.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
    pi_64668878
    quote:
    Op donderdag 4 december 2008 10:22 schreef kleinzusje het volgende:
    Had ik gedaan
    Maar ben het er niet mee eens

    Kan vrijblijvend in 1 topic, met vragen toch ?
    Ik post bv. nergens over m'n meer dan coole, dope fietslichtjes. Maar kan op het idee komen als iemand dat graag wil weten
    Wat toevallig, ik zit al twee weken hieraan te denken! Vroeg me namelijk af of de magnetische fietslampen van de HEMA die 25 euro wel waard zijn.
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Het lijkt mij ook een handig plan om een Gevraagd-topic in REV verzoekjes te doen. Natuurlijk is het vrijblijvend, maar zoals kleinzusje zegt, je denkt er niet aan om een review te schrijven als niemand je erop wijst.
    pi_64672037
    Nogmaals:
    quote:
    Op maandag 1 december 2008 09:08 schreef Misstique het volgende:
    Ik denk niet dat dat gaat werken eerlijk gezegd. Users schrijven een review van produkten die ze hebben of net gekocht hebben, of van een dienst waar ze gebruik van hebben gemaakt. Juist de vrijheid en vrijblijvendheid van een forum als REV is belangrijk. .
    Wat je wel kan doen als je iemand iets ziet posten over een produkt/dienst waar jij interesse in hebt, is die user ff wijzen op REV en vragen of hij/zij hier een review erover wil plaatsen. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
    pi_64672545
    Heb ik al gelezen. Mijn verzoek blijft staan. Hopelijk zijn er meer mensen die het ook een goed idee vinden.
    Als ik al iemand iets zou zien posten over een product kan ik ook rechtstreeks vragen of het wat is, daarvoor ga ik die persoon niet verwijzen naar dit subforum.
    Probleem is dat ik natuurlijk niet het hele Fokforum ga afstruinen naar iemand die toevallig iets post over dat ene product waar ik interesse in heb. Als ik informatie over een product wil ga ik gericht zoeken, in dit subforum dus.
    Waarom denken jullie dat de vrijblijvendheid verdwijnt? Als iemand geen zin heeft om erover te schrijven, doet hij dat toch gewoon niet?
    pi_64673731
    Een grotere groep mensen wil niet meteen zeggen dat het dan wel gebeurt natuurlijk.

    Wat het nettoresultaat zal zijn van zo'n topic met verzoekjes is dat je een paar honderd posts met een produkt of dienst, een zooi quotes met "oeh ja, graag" en een paar keer geschop met "niemand?".

    En daar heeft niemand wat aan en zal zelfs demotiverend werken, vandaar het besluit zo'n topic níet te starten.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
    pi_64801563
    quote:
    Op zondag 7 december 2008 09:10 schreef BrandX het volgende:

    [..]

    omdat de reviews op het forum en de reviews op de FP in hoofdlijn los staan van elkaar.
    De reviews op het forum kunnen door iedereen worden geschreven en niet door een daarvoor in het leven geroepen crew. We werken wel samen met de reviewcrew van de FP, de FP reviewcrew is vrij (en doet dat ook veelvuldig) om hun reviews hier te plaatsen. We linken daarbij over en weer naar elkaar.
    Dat is wel jammer, als je kijkt naar het aantal reviews op de FP.
    Verplichten om de review ook in dit forum te plaatsen
    Zo niet.. dan toch!
    pi_64802467
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 10:10 schreef NrSiX het volgende:

    [..]

    Dat is wel jammer, als je kijkt naar het aantal reviews op de FP.
    Verplichten om de review ook in dit forum te plaatsen
    Het staat de FP reviewcrew vrij om hun reviews ook hier te plaatsen. Een aantal doet dat ook regelmatig. We willen echter niks verplichten, het blijft de keuze van de reviewer zelf om hier wel of niet een topic te openen. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:43:33 #75
    232678 John.Milton
    Vanity is my favorite sin
    pi_64804700
    In een ander topic vroeg ik me af welk "beleid" er achter dit subforum zit en waarom er gekozen is voor een forumomgeving. In mijn ogen heeft het reviewen van allerlei zaken wel potentie, maar dan dient het wel een beetje aan richtlijnen te voldoen.

    Als ik bijvoorbeeld het zelfde product als de TS wil reviewen is het mogelijk dat mijn review op pagina 3 komt te staan en ondergesneeuwd raakt door allerlei niet echt relevante reacties. Volgens mij is er in mijn ogen ook niet echt een goed ratingsysteem voor producten (en diensten) en door de gebrekkige search-functie is het algemeen nut ook vrij laag.

    Daarom wil ik graag weten of dit subforum gewoon "voor de leuk" gemaakt is, of er een dieper liggende gedachte achter ligt. Dit omdat in mijn ogen samenwerking met bijvoorbeeld een andere reviewsite wel voordelen kan bieden voor FOK!.


    Ik vraag me af wat het "beleid" achter dit subforum is. Is het een subforum dat leuk en aardig is of wordt het op termijn ook nog ingezet om eventueel adverteerders mee te trekken?
    In een ander topic haalde ik al aan dat er wel mogelijkheden bestaan om
      Boks-Chick donderdag 8 januari 2009 @ 11:47:52 #76
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64804843
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:43 schreef John.Milton het volgende:
    In een ander topic vroeg ik me af welk "beleid" er achter dit subforum zit en waarom er gekozen is voor een forumomgeving. In mijn ogen heeft het reviewen van allerlei zaken wel potentie, maar dan dient het wel een beetje aan richtlijnen te voldoen.

    Als ik bijvoorbeeld het zelfde product als de TS wil reviewen is het mogelijk dat mijn review op pagina 3 komt te staan en ondergesneeuwd raakt door allerlei niet echt relevante reacties. Volgens mij is er in mijn ogen ook niet echt een goed ratingsysteem voor producten (en diensten) en door de gebrekkige search-functie is het algemeen nut ook vrij laag.

    Daarom wil ik graag weten of dit subforum gewoon "voor de leuk" gemaakt is, of er een dieper liggende gedachte achter ligt. Dit omdat in mijn ogen samenwerking met bijvoorbeeld een andere reviewsite wel voordelen kan bieden voor FOK!.


    Ik vraag me af wat het "beleid" achter dit subforum is. Is het een subforum dat leuk en aardig is of wordt het op termijn ook nog ingezet om eventueel adverteerders mee te trekken?
    In een ander topic haalde ik al aan dat er wel mogelijkheden bestaan om
    DIt forum is wel degelijk met een diepere gedachtengang gemaakt, die we in het komende jaar verder willen uitwerken

    Allereerst overigens dit: het is ook niet de bedoeling dat reviews over hetzelfde product in hetzelfde topic geplaatst worden. Deze heel graag in een nieuw topic!!! Heel graag! Wij plaatsen de reviews in een overzicht Overzicht geplaatste reviews en reviews van dezelfde producten uiteraard bij elkaar.

    Wat het forum verder in petto heeft, wil ik nog niet te veel over uitwijden, dat komt vanzelf in het loop van het jaar.
    lolwut
      donderdag 8 januari 2009 @ 11:57:14 #77
    232678 John.Milton
    Vanity is my favorite sin
    pi_64805118
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:47 schreef BrandX het volgende:
    Wat het forum verder in petto heeft, wil ik nog niet te veel over uitwijden, dat komt vanzelf in het loop van het jaar.
    Als ik ook nog bepaalde ideeen heb over het forum en hoe dit goed toegepast kan worden in de PR van FOK!, kan ik dan bij jou terecht?
    pi_64805382
    quote:
    Op donderdag 8 januari 2009 11:57 schreef John.Milton het volgende:

    [..]

    Als ik ook nog bepaalde ideeen heb over het forum en hoe dit goed toegepast kan worden in de PR van FOK!, kan ik dan bij jou terecht?
    BX en ik zijn allebei ook PRleden, dus je kan het naar ons mailen/PM'en of naar pr@fok.nl.
    Meedenken mag natuurlijk altijd. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      Boks-Chick donderdag 8 januari 2009 @ 12:11:28 #79
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64805573
    Wat mijn mede PR- en mod zegt

    Meedenken mag absoluut! Tof!
    lolwut
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 januari 2009 @ 19:43:28 #80
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_64863365
    Al dat werk voor niets
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      vrijdag 9 januari 2009 @ 19:45:41 #81
    15221 Falco
    Afleidingsmanoeuvre
    pi_64863452
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef Paul het volgende:
    Al dat werk voor niets
    Wel lekker veel pizza-reviews
    <a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
    pi_64863469
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 19:43 schreef Paul het volgende:
    Al dat werk voor niets
    Zoveel werk was dat echt niet, mop.
    Bovendien weet ik dat je beter kunt. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 januari 2009 @ 19:48:06 #83
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_64863551
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 19:45 schreef Falco het volgende:

    [..]

    Wel lekker veel pizza-reviews
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 9 januari 2009 @ 19:48:24 #84
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_64863564
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 19:46 schreef Misstique het volgende:

    [..]

    Zoveel werk was dat echt niet, mop.
    Bovendien weet ik dat je beter kunt. .
    Nou zeker wel een paar minuten werk hoor
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
    pi_64863729
    quote:
    Op vrijdag 9 januari 2009 19:48 schreef Paul het volgende:

    [..]

    Nou zeker wel een paar minuten werk hoor
    Hoe lang denk je dat ander users en crewleden er over doen als je de topics hier bekijkt?
    Naja, je snapt me wel. .
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
      vrijdag 9 januari 2009 @ 23:15:17 #86
    136343 BasEnAad
    , die clown en die acrobaat!
    pi_64871446
    [Pizza] Big Americans BBQ Chicken
    Staat nog niet in het overzichttopic
      Boks-Chick zaterdag 10 januari 2009 @ 11:19:37 #87
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_64880117
    Nu wel
    lolwut
    pi_67363634
    Schop

    Aangezien er toch vrij veel mensen behoefte hebben aan een REQ topic gemaakt. [REQ] Vraag hier een review aan
    ijs_beer fan!
    pi_67437059
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 14:12 schreef piekartz87 het volgende:
    als ik even een tip mag geven,

    ik vind de korte reviews wel fijn.
    zo hou je het overzichtelijk en kan ik snel bekijken wat het waard is om te bestellen.
    als ik er meer info over wil kan ik de poster van de korte review aanspreken via PM of via dit topic.
    quote:
    Op donderdag 26 maart 2009 17:36 schreef OxygeneFRL het volgende:

    [..]

    Precies, hoeveel batterijen en op welke spanning iets werkt zoek je maar zelf uit via de gegevens die bij het artikel staan hoor. Tips als: het werkt niet want er zit een Japanse stekker aan, ok.
    Gewoon kleine reviews zijn ook geen enkel probleem joh .
    [GADGETS] DealExtreme reviewtopic van Rewimo is ook heel klein, maar er zit wel wat info bij, de link naar het artikel, foto's plusjes, minnetjes, in zijn algemeenheid.

    Die van OxygeneFRL vond ik op zich ook prima , alleen jammer dat er geen foto's bij stonden en evt linkjes.

    De post van Grunn1988 was echter wel iets te minimaal.
    ijs_beer fan!
      woensdag 13 mei 2009 @ 15:04:15 #90
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_68980221
    De KipGrill® by

    Spammerdespam.

    [ Bericht 6% gewijzigd door NanKing op 17-05-2009 09:13:44 ]
    pi_68980387
    Bedankt, reeds gesloten.

    Wat een oplettendheid vandaag trouwens , een zooi TR's en een FB bericht binnen een paar minuten .
    ijs_beer fan!
      woensdag 13 mei 2009 @ 15:17:37 #92
    212634 Ron.Burgundy
    Milk was a bad choice
    pi_68980619
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 15:10 schreef NanKing het volgende:
    Bedankt, reeds gesloten.

    Wat een oplettendheid vandaag trouwens , een zooi TR's en een FB bericht binnen een paar minuten .
    Dat is sociale controle op FOK!
    You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
    pi_68980699
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 15:17 schreef Ron.Burgundy het volgende:

    [..]

    Dat is sociale controle op FOK!
    Ben kei trots op jullie allen.
    * NanKing pinkt een traantje weg.
    ijs_beer fan!
      vrijdag 15 mei 2009 @ 18:01:06 #94
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_69063495
    quote:
    Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
    De KipGrill® by

    Spammerdespam
    Waarom blijft de link in de titel dan nog wel staan?

    [ Bericht 1% gewijzigd door NanKing op 17-05-2009 09:14:20 (ssst ;)) ]
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      vrijdag 15 mei 2009 @ 22:13:48 #95
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_69072133
    Wat is dat voor een vieze hondenzooi ineens in het forum?
    Wie dit leest is gek
      Boks-Chick zondag 17 mei 2009 @ 08:02:26 #96
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_69109717
    quote:
    Op vrijdag 15 mei 2009 22:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
    Wat is dat voor een vieze hondenzooi ineens in het forum?
    Nou, vies zijn ze niet, want ze zijn net gewassen
    Verder: het zijn reviews die voortkomen uit een actie in F&F (zie ook: [Userreview] F&F doet de beesten weer in de was. De uitslag! En deze reviews zijn dus hier geplaatst (want dit is REV ) en in het overzicht in REV opgenomen onder 'Specials'
    lolwut
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 4 juni 2009 @ 17:01:36 #97
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_69707519
    Ik zat zo wat rond te kijken tussen de verschillende topics, en kwam deze tegen Canon EOS 450D
    dat is toch niet echt de bedoeling zo lijkt me?
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

    Dale Carnegie
      Boks-Chick donderdag 4 juni 2009 @ 19:47:55 #98
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_69712584
    Thanks! Ik heb TS verwezen naar het REQ topic.
    lolwut
      dinsdag 8 september 2009 @ 20:51:38 #99
    39952 Hukkie
    Wanna bang heads with me
    pi_72562362
    Spammert, met nog meer 'reviews'.
    There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
    DeviantArt
      Boks-Chick dinsdag 8 september 2009 @ 21:15:49 #100
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_72563451
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 20:51 schreef Hukkie het volgende:
    Spammert, met nog meer 'reviews'.
    gezien en diverse punten ge-edit. Verder is onder bepaalde voorwaarden dit soort reviews geen probleem op REV. Op REV gelden wat dat betreft iets andere regels

    maar bedankt voor je melding
    lolwut
      dinsdag 8 september 2009 @ 21:36:30 #101
    39952 Hukkie
    Wanna bang heads with me
    pi_72564328
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 21:15 schreef BrandX het volgende:

    [..]

    gezien en diverse punten ge-edit. Verder is onder bepaalde voorwaarden dit soort reviews geen probleem op REV. Op REV gelden wat dat betreft iets andere regels

    maar bedankt voor je melding
    Prima hoor, maar die gast post reviews van anderen van een bepaalde site. Is dat waar REV voor bedoelt is?
    Ik vind dit een leuk subforum, omdat velen hun eigen ervaring met een bepaald product delen. Maar als dat ook betekend dat ik hier bijvoorbeeld reviews van anderen op www.kieskeurig.nl zonder consequenties kan neerplempen, dan is de meerwaarde voor mij weg.
    There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
    DeviantArt
      Boks-Chick dinsdag 8 september 2009 @ 21:39:09 #102
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_72564438
    quote:
    Op dinsdag 8 september 2009 21:36 schreef Hukkie het volgende:

    [..]

    Prima hoor, maar die gast post reviews van anderen van een bepaalde site. Is dat waar REV voor bedoelt is?
    Ik vind dit een leuk subforum, omdat velen hun eigen ervaring met een bepaald product delen. Maar als dat ook betekend dat ik hier bijvoorbeeld reviews van anderen op www.kieskeurig.nl zonder consequenties kan neerplempen, dan is de meerwaarde voor mij weg.
    klopt en mee eens

    En meneer is erg eigenwijs, en dus worden zijn topics die hij nu nog opent gedelete
    lolwut
      Boks-Chick maandag 9 november 2009 @ 22:52:28 #104
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_74557986
    Thanks!
    lolwut
      woensdag 11 november 2009 @ 13:10:41 #105
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_74602145
    Wat betaalt dat nou, reviews voor REV schrijven?
    Welkom bij de V&D der webfora.
      Boks-Chick woensdag 11 november 2009 @ 13:16:48 #106
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_74602339
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 13:10 schreef gr8w8 het volgende:
    Wat betaalt dat nou, reviews voor REV schrijven?
    in geld uitgedrukt niets, in waardering echter des te meer .
    lolwut
      woensdag 11 november 2009 @ 13:19:54 #107
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_74602452
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 13:16 schreef BrandX het volgende:

    [..]

    in geld uitgedrukt niets, in waardering echter des te meer .
    Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.
    Welkom bij de V&D der webfora.
    pi_74603617
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef gr8w8 het volgende:

    [..]

    Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.
    dag
      Boks-Chick woensdag 11 november 2009 @ 17:03:47 #109
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_74609293
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 13:19 schreef gr8w8 het volgende:

    [..]

    Hm. Ik ga het wel bij de frontpage vragen.
    lolwut
      woensdag 11 november 2009 @ 21:22:31 #110
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_74617761
    Welkom bij de V&D der webfora.
      Boks-Chick woensdag 11 november 2009 @ 21:24:40 #111
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_74617848
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 21:22 schreef gr8w8 het volgende:
    Daar krijg je ook niet betaald voor je reviews.... net zoals bij de rest. Gewoon vrijwilligerswerk . Als Mr. Crew zou je dat toch moeten weten .
    lolwut
      woensdag 11 november 2009 @ 21:41:23 #112
    15869 gr8w8
    Better by design.
    pi_74618437
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 21:24 schreef BrandX het volgende:

    [..]

    Daar krijg je ook niet betaald voor je reviews.... net zoals bij de rest. Gewoon vrijwilligerswerk . Als Mr. Crew zou je dat toch moeten weten .
    Dat was in 1996! Nog steeds niet? Niemand?
    Welkom bij de V&D der webfora.
      Boks-Chick woensdag 11 november 2009 @ 21:42:11 #113
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_74618470
    quote:
    Op woensdag 11 november 2009 21:41 schreef gr8w8 het volgende:

    [..]

    Dat was in 1996! Nog steeds niet? Niemand?
    nog steeds wordt niemand betaald
    lolwut
    pi_75993867
    ik bied mezelf aan als masseur

    waarom is dit topic nog steeds open? Haalt niveau van Rev wel lekker naar beneden.
    Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
    [TK] enkele Blu-ray films (in seal)
      Boks-Chick woensdag 23 december 2009 @ 23:31:47 #115
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_75994482
    Thanks. Gesloten!
    lolwut
      donderdag 18 februari 2010 @ 11:11:20 #116
    157922 fathank
    Wie baas is bakt koekjes.
    pi_78132553
    Ik heb een goed idee om dit subforum het populairste gedeelte van heel FOK! te maken: Een "Wandelaars" filter. Met een optie om anoniem te posten want niet iedereen wil herkend worden als wandelaar natuurlijk.

    Voor diegenen die niet weten wat met Wandelaars bedoelt wordt: hookers
    Behulpzaam als een waterkraan.
    Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
    als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
      Boks-Chick donderdag 18 februari 2010 @ 12:14:20 #117
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_78134443
    quote:
    Op donderdag 18 februari 2010 11:11 schreef fathank het volgende:
    Ik heb een goed idee om dit subforum het populairste gedeelte van heel FOK! te maken: Een "Wandelaars" filter. Met een optie om anoniem te posten want niet iedereen wil herkend worden als wandelaar natuurlijk.

    Voor diegenen die niet weten wat met Wandelaars bedoelt wordt: hookers
    anoniem posten is geen mogelijkheid op FOK! c.q. geen ontwikkeling die wij wensen. Dus dit is geen optie.
    Overigens staat het users vrij om een kloon aan te maken en daarmee een topic te openen op REV met wat voor onderwerp dan ook. Waarmee in feite anonimiteit gegarandeerd is, mits je als kloon je eigenlijke account niet bekend maakt cq. je adres/phone/emailgegevens gaat plaatsen. dat laatste is sowieso iets wat wij te allen tijde afraden te doen .

    [ Bericht 0% gewijzigd door BrandX op 18-02-2010 12:21:57 ]
    lolwut
      vrijdag 26 februari 2010 @ 22:30:17 #118
    246107 Zeroku
    An Air of Authority.
    pi_78500058
    Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
    Lieve jongeman ben jij. :@
    Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
    :* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
      Boks-Chick vrijdag 26 februari 2010 @ 23:15:14 #119
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_78503120
    quote:
    Op vrijdag 26 februari 2010 22:30 schreef Zeroku het volgende:
    Nokia E71
    Thanks! Naar DIG doorgezet .
    lolwut
    pi_79826546
    Kan 1 vd moderators het onderlinge gekrakeel,waar ik zeker een bijdrage aan heb geleverd verwijderen
    in de topic over de The Harbor Club in Rotterdam. Niemand zit op dit te wachten en ik dacht een normale
    bijdrage te kunnen leveren zonder gelijk voor rotte vis te worden uitgemaakt.
    75 topics = FIN
      Boks-Chick donderdag 1 april 2010 @ 12:51:50 #121
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_79826607
    ik ga even voor je kijken .
    lolwut
      Boks-Chick donderdag 1 april 2010 @ 12:55:46 #122
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_79826769
    Ik heb het schelden weggehaald en verzocht normaal te reageren. Ik verwacht dat dat voldoende is .
    lolwut
      FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 12 april 2010 @ 18:48:38 #123
    68600 crew  Ynske
    Bedankt voor de zon...
    pi_80235483
    Ik heb een vraag, aangezien ik ga verhuizen ben ik op zoek naar een aansluiting voor iig TV en Internet, eventueel telefonie erbij. Nu ben ik op zoek naar ervaringen via Ziggo of bv Tele2.

    Kan ik hiervoor in REV een topic openen of hoort dit toch in DIG thuis?
    Today is life -
    the only life you are sure of. Make the most of today.

    Dale Carnegie
      Boks-Chick maandag 12 april 2010 @ 19:35:44 #124
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_80237404
    Dat mag wat mij betreft in REV hoor .
    lolwut
      maandag 26 april 2010 @ 21:56:04 #125
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_80744353
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 23:25 schreef LasTeR het volgende:

    [..]

    HAHAHA DIKKE KANKERHOER
    quote:
    Op vrijdag 23 april 2010 23:38 schreef LasTeR het volgende:

    [..]

    Lekker boeiend om half 12. Ik ga je morgen niet herinneren, dus dit heeft geen nut. Maar je moeder is HAHAHA DIKKE KANKERHOER.

    Als je dat maar begrijpt, dit tekent de rest van je Fok! leven.
    Een bloemlezing uit:
    Gratisfietslicht kleine review.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      Boks-Chick maandag 26 april 2010 @ 22:06:16 #126
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_80744869
    Dank!
    lolwut
    pi_81093200
    Is er geen forum voor boeken?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
      Boks-Chick donderdag 6 mei 2010 @ 17:49:36 #128
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_81095479
    quote:
    Op donderdag 6 mei 2010 16:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Is er geen forum voor boeken?
    In de diverse subfora staat de categorie boeken. Hierin kunnen users hun reviews plaatsen over boeken.
    Tot nu toe is dat wel een aantal keer gedaan, maar al geruime tijd is er geen nieuwe meer geplaatst.

    de lijst tot nu toe:
    quote:
    En verder wordt door de reviewcrew boekreviews geplaatst in de link die ik gaf in de sluitpost .

    Als je zelf een review hebt ben je vrij om die in REV te plaatsen natuurlijk Maar we kunnen users niet verplichten.
    lolwut
      zondag 18 juli 2010 @ 13:16:05 #129
    176939 porsche1
    - Meneer in de jurrek.
    pi_84195656
    Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
    Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
      Boks-Chick zondag 18 juli 2010 @ 13:21:45 #130
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_84195824
    Thanks
    lolwut
      zondag 18 juli 2010 @ 13:22:26 #131
    176939 porsche1
    - Meneer in de jurrek.
    pi_84195849
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
    Thanks
    Je vergeet het slotje.
    Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
    Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
      Boks-Chick zondag 18 juli 2010 @ 13:23:25 #132
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_84195888
    quote:
    Op zondag 18 juli 2010 13:22 schreef porsche1 het volgende:

    [..]

    Je vergeet het slotje.
    Jaaahaaaaa!
    lolwut
      maandag 26 juli 2010 @ 17:37:54 #133
    245594 Pinterman
    Luis in de pels
    pi_84512173
    Kledingwinkel wil doorgelopen blouse niet ruilen, wat nu ?

    Dit topic moet je niet willen sluiten. Ja, ik begrijp dat je niet wilt dat iedereen oneliners over die zaak gaat posten zodat ze slecht terecht komen op Google, maar delete die posts dan gewoon. Het is toch een waardevolle waarschuwing voor mensen die in de toekomst iets bij de Moskito willen kopen? Om dat nou meteen met een slotje de vergetelheid in te sturen... Straks heb je volgende week weer zo'n topic.
    Ik wens je een dolfijne dag
      Boks-Chick maandag 26 juli 2010 @ 18:57:01 #134
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_84514821
    quote:
    Op maandag 26 juli 2010 17:37 schreef Pinterman het volgende:
    Kledingwinkel wil doorgelopen blouse niet ruilen, wat nu ?

    Dit topic moet je niet willen sluiten. Ja, ik begrijp dat je niet wilt dat iedereen oneliners over die zaak gaat posten zodat ze slecht terecht komen op Google, maar delete die posts dan gewoon. Het is toch een waardevolle waarschuwing voor mensen die in de toekomst iets bij de Moskito willen kopen? Om dat nou meteen met een slotje de vergetelheid in te sturen... Straks heb je volgende week weer zo'n topic.
    Daar zijn andere websites voor. FOK! doet niet mee aan zwart maken van bedrijven en instellingen :).
    TS heeft een miskoop gehad, zoals bij iedereen wel eens kan gebeuren. Daarbij draait TS zelf haar topic de nek om met dit stuk:

    quote:
    Maar ja, 20 euro weggegooid, wie heet tips wat ik kan doen ? Tros Radar koude douche heb ik al gedaan maar ik vind eigenlijk dat iemand deze arrogante kwal eens leert hoe je met klanten omgaat })
    Daar werkt FOK! simpelweg niet aan mee. Ook is niet bewezen dat het een fout van de winkelier is. Is het lullig wat de winkelier doet? Ja. Maar hij staat wel in zijn recht.
    lolwut
      maandag 26 juli 2010 @ 20:55:02 #135
    245594 Pinterman
    Luis in de pels
    pi_84520311
    Fair enough
    Ik wens je een dolfijne dag
      Boks-Chick woensdag 8 september 2010 @ 14:09:06 #137
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_86203449
    Top, mijjn dank is groot!
    lolwut
      woensdag 6 oktober 2010 @ 14:39:53 #138
    93214 DeTolk
    Elk puntje telt.
    pi_87246304
    Enquete Senseokoffie

    Enquête met of zonder toestemming?
      Boks-Chick woensdag 6 oktober 2010 @ 15:03:41 #139
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_87247247
    Zonder, mijn collega heeft het al gesloten en TS verwezen naar het juiste adres. Thanks!
    lolwut
      donderdag 28 oktober 2010 @ 23:20:30 #140
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_88087429
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 november 2010 @ 21:36:25 #141
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_88414557
    TS verklapt de film in de OP

    Review The American met George Clooney
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 november 2010 @ 22:07:42 #142
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_88415440
    thx hvj O+
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      Boks-Chick zaterdag 6 november 2010 @ 22:13:16 #143
    118131 BrandX
    BoksChick & CoffeeAddict
    pi_88415653
    :*
    lolwut
      Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 6 november 2010 @ 22:16:10 #144
    80791 crew  Paul
    Winnaar 5 FOK-awards 2022
    pi_88415746
    Maarja nu weet ik wel de film, maar snel bier drinken om het te vergeten :'(
    GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
    Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
      zondag 14 november 2010 @ 15:37:03 #145
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_88701353
    Waarom is IATS Taxi Kristina geen review?
    Waarom wordt iPhone 4 na twee weken gekicked om te sluiten?

    Maar vooral die eerste eigenlijk.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_88702027
    Die eerste is geen review omdat het 'waarschuwingtopic' is van een user die zich daar speciaal voor heeft geregistreerd. Ik vind het niet hier passen. Moch BX daar anders over denken dan kan ze 'm weer open gooien.

    Ik was even aan 't opruimen en kwam wat TR's en topics tegen die hier niet horen, sommige zijn gekicked anderen die heel minimaal waren zijn gesloten.
    ijs_beer fan!
      zondag 14 november 2010 @ 15:56:59 #147
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_88702106
    quote:
    3s.gif Op zondag 14 november 2010 15:55 schreef NanKing het volgende:
    Die eerste is geen review omdat het 'waarschuwingtopic' is van een user die zich daar speciaal voor heeft geregistreerd. Ik vind het niet hier passen. Moch BX daar anders over denken dan kan ze 'm weer open gooien.
    Dat lijkt me toch de bedoeling? Dat mensen hierheen komen om reviews te schrijven? En als ze niet positief zijn is daar niets mis mee natuurlijk.

    En aangezien het topic van juni is is het nu niet echt dusdanig spoedeisend dat er gegastmod moet worden.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
    pi_88702202
    Natuurlijk is een negatieve review niet erg en mensen zijn altijd welkom om zich te reggen voor negatief oordeel over wat dan ook, maar in mijn ogen was dit gewoon geen review. Het is nou niet dat ik zelf zulke hoge eisen stel aan een review.

    Heb ook nog even gezocht op internet en het is iemand die op elk mogelijk forum zijn of haar beklag wil doen over dit bedrijf. Het is gewoon een boehoe verhaal ipv een review
    ijs_beer fan!
    pi_99576069
    Ik ben benieuwd naar een goede review over Google+. :@ :s)
    pi_100092267
    @ Anne. En zoals beloofd in het RoopRam topic het 'geheime'adresje voor goedkoop,lekker en zalig Surinaams/Javaans/Chinees eten!

    Kon Fa Rotterdam!
    Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
    13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
    Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
    Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
    pi_100097737
    Cool, rubje 8-).
    Wie weet kom ik er nog wel eens, aangezien ik tegenwoordig wel eens mijn neus in Rotterdam laat zien.
    pi_100453252
    quote:
    10s.gif Op maandag 8 augustus 2011 10:09 schreef DutchErrorist het volgende:
    Duur kattenvoer kopen :')

    Je katten zijn gewoon verwend.
    Van mij mag die trollo wel ff verwijderd worden. Dank u ^O^
    pi_100459007
    Verwijderen is een beetje overdreven B-). Wel een opmerking geplaatst.
    pi_100461785
    quote:
    14s.gif Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef Anne het volgende:
    Verwijderen is een beetje overdreven B-). Wel een opmerking geplaatst.
    Ik zie dat hij je opmerking sportief oppakt _O-
      maandag 24 oktober 2011 @ 12:36:17 #155
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_103492744
    Waarom is [luchtbuks] Gamo gesloten?
    Wie dit leest is gek
    pi_103497944
    quote:
    99s.gif Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
    Waarom is [luchtbuks] Gamo gesloten?
    Omdat hetgeen wat verboden is in Nederland, we ook niet op FOK! willen zien.
    http://www.rijksoverheid.(...)wapens-zijn-verboden
    Speelgoedwapens en lucht-, gas- en veerdrukwapens die sterk op echte wapens lijken.
      maandag 24 oktober 2011 @ 15:28:49 #157
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_103499376
    quote:
    12s.gif Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef Anne het volgende:

    [..]

    Omdat hetgeen wat verboden is in Nederland, we ook niet op FOK! willen zien.
    http://www.rijksoverheid.(...)wapens-zijn-verboden
    Speelgoedwapens en lucht-, gas- en veerdrukwapens die sterk op echte wapens lijken.
    OK.

    Echter, alle luchtbuksen lijken op een vuurwapen, om de reden dat het beide geweren zijn. Uit functioneel oogpunt dus.
    De zin die je aanhaalt is bedoeld voor luchtdrukwapens die speciaal gemaakt zijn om op vuurwapens te lijken. Deze Gamo buksen zijn gewoon altijd zo geweest, net zo als die van alle andere bekende merken.

    Ik vind dit allemaal nogal kort door de bocht, mede gezien de door FOK! georganiseerde Water Wars die tot doel hadden andere users om zeep te helpen.
    Net echt.
    Wie dit leest is gek
      Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 oktober 2011 @ 15:51:19 #158
    8731 crew  Netsplitter
    #jesuisMasi
    pi_103500332
    quote:
    99s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef Nieuwschierig het volgende:

    [..]

    OK.

    Echter, alle luchtbuksen lijken op een vuurwapen, om de reden dat het beide geweren zijn. Uit functioneel oogpunt dus.
    De zin die je aanhaalt is bedoeld voor luchtdrukwapens die speciaal gemaakt zijn om op vuurwapens te lijken. Deze Gamo buksen zijn gewoon altijd zo geweest, net zo als die van alle andere bekende merken.

    Ik vind dit allemaal nogal kort door de bocht, mede gezien de door FOK! georganiseerde Water Wars die tot doel hadden andere users om zeep te helpen.
    Net echt.
    Waterpistolen zijn van echte wapens zeer makkelijk te herkennen aan de kleur, dus een slecht voorbeeld.
    Zo'n wapen dus niet. Vraag jezelf af wat zou er kunnen gebeuren als je een winkel zou overvallen met zo'n wapen. Als dat antwoord is dat de politie echt serieus denkt dat het een echt wapen is heb je je antwoord al.

    We bekijken elk topic over wapens afzonderlijk om tot een goed oordeel te komen.
    Helaas in dit geval pakt het negatief uit.
    En ik snap dat jij het kort door de bocht vind, maar wij zijn verantwoordelijk voor FOK!.
    OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
      maandag 24 oktober 2011 @ 16:43:29 #159
    94782 Nieuwschierig
    Pro bikini-lijn
    pi_103502444
    quote:
    0s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:51 schreef Netsplitter het volgende:

    [..]

    Waterpistolen zijn van echte wapens zeer makkelijk te herkennen aan de kleur, dus een slecht voorbeeld.
    Zo'n wapen dus niet. Vraag jezelf af wat zou er kunnen gebeuren als je een winkel zou overvallen met zo'n wapen. Als dat antwoord is dat de politie echt serieus denkt dat het een echt wapen is heb je je antwoord al.

    We bekijken elk topic over wapens afzonderlijk om tot een goed oordeel te komen.
    Helaas in dit geval pakt het negatief uit.
    En ik snap dat jij het kort door de bocht vind, maar wij zijn verantwoordelijk voor FOK!.
    Jullie goed recht, laat daar geen misverstand over bestaan.

    Alleen heeft de wetgever nu juist aangegeven dat het gaat om wapens die speciaal gemaakt zijn om op een bestaand vuurwapen te lijken. Buksen bestaan al honderd jaar en zien er altijd het zelfde uit: als een luchtbuks.

    Bij het argument Water Wars gaat het me vanzelfsprekend niet op het waterpistooltje maar om het spelen van moordenaartje, op initiatief van FOK!

    En laat verder maar zitten wat mij betreft
    Wie dit leest is gek
      vrijdag 2 december 2011 @ 17:03:17 #160
    327191 RobertNL
    For your gear.
    pi_105101662
    MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
    Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
    pi_105107661
    Het is weg.
      vrijdag 2 december 2011 @ 19:31:47 #162
    327191 RobertNL
    For your gear.
    pi_105107818
    quote:
    14s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef Anne het volgende:
    Het is weg.
    ^O^
    MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
    Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
    pi_107601733
    Hallo, wordt een review over Carp Zwolle 2012 gewaardeerd? :)
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 4 februari 2012 @ 18:34:37 #164
    108582 Daywalk3r
    Eigenlijk Dayrunner.
    pi_107602375
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Hallo, wordt een review over Carp Zwolle 2012 gewaardeerd? :)
    Post op ^O^
    Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
    pi_107602612
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:34 schreef Daywalk3r het volgende:

    [..]

    Post op ^O^
    Zal wel wat in elkaar zetten :P
    Brutal. Fucking. Metal.
      zaterdag 4 februari 2012 @ 18:41:59 #166
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_107602623
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
    Hallo, wordt een review over Carp Zwolle 2012 gewaardeerd? :)
    Als jij daar wat over kwijt kan mag jij daar een review over schrijven. Ik heb geen idee of er veel of weinig respons zal gaan komen, maar een poosje geleden was er een prijsvraag waar je visspul kon winnen en die heeft ontzettend veel inzendingen gekregen, dus waarom niet.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
    pi_107602768
    quote:
    14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Harajuku. het volgende:

    [..]

    Als jij daar wat over kwijt kan mag jij daar een review over schrijven. Ik heb geen idee of er veel of weinig respons zal gaan komen, maar een poosje geleden was er een prijsvraag waar je visspul kon winnen en die heeft ontzettend veel inzendingen gekregen, dus waarom niet.
    Ach, voor mensen die morgen willen gaan, kan het handig zijn? :)

    Ik schrijf wel ff wat ;)
    Brutal. Fucking. Metal.
    pi_108489496
    vraag me af of sommige topics niet beter verplaats kunnen worden naar DIG? 'k bedoel, vragen of iemand een 7" galaxy tab heeft is niet echt een topic wat hier in past lijkt me..?
    En lijkt me ook dat 2 zinnen niet echt een volledige review kunnen weergeven.

    Edit, dit soort topics dus:

    Jumbo huismerk

    Wie heeft een Samsung Galaxy Tab 7" Plus?

    [oortelefoon] op zoek naar nieuwe oortjes

    [Koptelefoon] Sennheiser HD 518

    [ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2012 00:21:15 ]
      dinsdag 28 februari 2012 @ 00:20:54 #169
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_108489639
    Die schop ik ook wanneer ik ze zie.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      vrijdag 23 maart 2012 @ 00:45:34 #170
    82546 Apekoek
    terrorhenk
    pi_109415010
    Oeps, topic moet in DIG staan: Foto's anderen op eigen website
      vrijdag 23 maart 2012 @ 08:21:23 #171
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_109417671
    Your wish is my command.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      donderdag 5 april 2012 @ 22:59:36 #175
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_109963291
    Bedankt, allemaal weg.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      zaterdag 21 april 2012 @ 02:15:05 #176
    340799 Madame_Paon
    We're gonna die young
    pi_110584468
    Ik mis rubje en zijn rants. ;(

    Ik wil binnenkort een review schrijven. 8-)
    Maar het moet het per se uitgebreid zijn of zijn bijv. 10 regels genoeg?
    There's a lesson that you always have to learn
    Through the consequence of fire comes the burn
      zaterdag 21 april 2012 @ 12:27:55 #177
    182666 Harajuku.
    C'est magnifique.
    pi_110589723
    Als jij een degelijke review in 10 regels kan schrijven is dat prima.
    I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
      zaterdag 21 april 2012 @ 12:33:42 #178
    64670 Dagonet
    Radicaal compromist
    pi_110589844
    Een review van Top Gun, in zes woorden:

    To Michael Bay: Watch and learn.
    Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
    Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
    Mijn grootste bijdrage aan de FP.
      dinsdag 15 mei 2012 @ 19:02:10 #179
    340799 Madame_Paon
    We're gonna die young
    pi_111590846
    quote:
    0s.gif Op zaterdag 21 april 2012 02:15 schreef Madame_Paon het volgende:
    Ik mis rubje en zijn rants. ;(

    Ik wil binnenkort een review schrijven. 8-)
    Maar het moet het per se uitgebreid zijn of zijn bijv. 10 regels genoeg?
    Oké, ik heb geen inspiratie. :')
    Ik heb niks waar ik een review over kan schrijven. -O-
    There's a lesson that you always have to learn
    Through the consequence of fire comes the burn
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')