Van mij mag die trollo wel ff verwijderd worden. Dank uquote:Op maandag 8 augustus 2011 10:09 schreef DutchErrorist het volgende:
Duur kattenvoer kopen
Je katten zijn gewoon verwend.
Ik zie dat hij je opmerking sportief oppaktquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:17 schreef Anne het volgende:
Verwijderen is een beetje overdreven . Wel een opmerking geplaatst.
Omdat hetgeen wat verboden is in Nederland, we ook niet op FOK! willen zien.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom is [luchtbuks] Gamo gesloten?
OK.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat hetgeen wat verboden is in Nederland, we ook niet op FOK! willen zien.
http://www.rijksoverheid.(...)wapens-zijn-verboden
Speelgoedwapens en lucht-, gas- en veerdrukwapens die sterk op echte wapens lijken.
Waterpistolen zijn van echte wapens zeer makkelijk te herkennen aan de kleur, dus een slecht voorbeeld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:28 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
OK.
Echter, alle luchtbuksen lijken op een vuurwapen, om de reden dat het beide geweren zijn. Uit functioneel oogpunt dus.
De zin die je aanhaalt is bedoeld voor luchtdrukwapens die speciaal gemaakt zijn om op vuurwapens te lijken. Deze Gamo buksen zijn gewoon altijd zo geweest, net zo als die van alle andere bekende merken.
Ik vind dit allemaal nogal kort door de bocht, mede gezien de door FOK! georganiseerde Water Wars die tot doel hadden andere users om zeep te helpen.
Net echt.
Jullie goed recht, laat daar geen misverstand over bestaan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waterpistolen zijn van echte wapens zeer makkelijk te herkennen aan de kleur, dus een slecht voorbeeld.
Zo'n wapen dus niet. Vraag jezelf af wat zou er kunnen gebeuren als je een winkel zou overvallen met zo'n wapen. Als dat antwoord is dat de politie echt serieus denkt dat het een echt wapen is heb je je antwoord al.
We bekijken elk topic over wapens afzonderlijk om tot een goed oordeel te komen.
Helaas in dit geval pakt het negatief uit.
En ik snap dat jij het kort door de bocht vind, maar wij zijn verantwoordelijk voor FOK!.
quote:
Post opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo, wordt een review over Carp Zwolle 2012 gewaardeerd?
Zal wel wat in elkaar zettenquote:
Als jij daar wat over kwijt kan mag jij daar een review over schrijven. Ik heb geen idee of er veel of weinig respons zal gaan komen, maar een poosje geleden was er een prijsvraag waar je visspul kon winnen en die heeft ontzettend veel inzendingen gekregen, dus waarom niet.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hallo, wordt een review over Carp Zwolle 2012 gewaardeerd?
Ach, voor mensen die morgen willen gaan, kan het handig zijn?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij daar wat over kwijt kan mag jij daar een review over schrijven. Ik heb geen idee of er veel of weinig respons zal gaan komen, maar een poosje geleden was er een prijsvraag waar je visspul kon winnen en die heeft ontzettend veel inzendingen gekregen, dus waarom niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |