Ik weet het, maar hij kan eventueel nog teruggezonden worden.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Lekker handig om je dat achteraf af te vragen
Ik heb nu de Sennheiser CX-400 ii, dus ik zou eigenlijk wel verschil willen horen tussen die in-ears en de nieuwe aankoop.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 02:15 schreef LambertFransz het volgende:
Sennheiser is goed. Bovendien zul je toch geen verschil merken als je geen andere gebruikt.
Laat me raden: een sennheiser 202?quote:Op zondag 5 februari 2012 15:37 schreef pinine het volgende:
mijn (sennheiser) koptelefoon voor de pc was kapot gegaan en dus weer een nieuwe s.h. gekocht maar het volume is veel te laag ook nog als ik het volume van de pc voluit zet
moet ik nu een koptelefoonversterker kopen? en zo ja wat is dan een van de goedkoopste die het redelijk doet?
nee, de pc31quote:Op zondag 5 februari 2012 15:38 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Laat me raden: een sennheiser 202?
Probeer de duurdere maar niet uit, Sony heeft een zeer degelijke en goede geluidskwaliteit.quote:Op zondag 5 februari 2012 16:16 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik vond hem niet zo fantastisch.
Er zit nogal wat verschil tussen het ene model en het andere tegenwoordig.
Bovendien gingen bij 2 sennheisers van mij de aansluitingen kapot.
Dan maak je hem open en dan kom je de meest dunne draadjes tegen allemaal apart geisoleerd dus met geen mogelijkheid was daar een ander pluggetje aan te solderen.
Ik was altijd groot fan van het merk. Maar de laatste tijd valt het mij tegen. Waarschijnlijk (ik hoop) dat de duurdere series wel wat beter zijn.
Ik heb een HTC HD2 (Windows), ik weet dat daar iig. een app te downloaden is voor een equalizer en srs wowHD voor het verbeteren van het geluid op je telefoonquote:Op zondag 5 februari 2012 18:10 schreef DeensZweet het volgende:
Ik heb de HD 518 nu al een tijdje en ik gebruik hem vooral op mijn laptop en mobiel. Alleen is het zo dat ik een verschil merk tussen het gebruik van mijn laptop en mobiel. Het geluid van mijn mobiel is vele malen zachter en de kwaliteit is ook minder. Hoe valt dit op te lossen? Ik heb al eens van een amplifier gehoord, maar ik weet niet goed of dat het geluid verbetert. Wie heeft er tips?
Loop je er dan elke dag op te stampen. Ik heb altijd al een Sennheiser gehad (en nog steeds) en lachquote:Op vrijdag 24 februari 2012 07:18 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Voor mij nooit geen Sennheiser meer, gaat te snel kapot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |