Achja, over een tijdje kun je 4D films zien in de bioscoop en als het nodig is verzinnen ze er nog een dimensie bij. Nu geluid als 5e dimensie... lol whut?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef Dennis101 het volgende:
High Definition geluidskwaliteit? Wat de neuk is dat dan weer? Verzin je nou gewoon je eigen marketing term?
Geen oor voor kwaliteitsgeluid hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Pakspul het volgende:
Max 300 euro voor een koptelefoon6 euro voor oordopjes vind ik een betere prijs.
Alle hipsters die zeggen dat je het verschil wel hoort moeten een stoeprand koppen, American History X style!
Dat gebeurde alleen bij negersquote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Pakspul het volgende:
Max 300 euro voor een koptelefoon6 euro voor oordopjes vind ik een betere prijs.
Alle hipsters die zeggen dat je het verschil wel hoort moeten een stoeprand koppen, American History X style!
Je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk. Als je een hele dure koptelefoon koopt moet je ook een goeie geluidsbron hebben. Een koptelefoon van 300 euro aansluiten op je onboard geluidskaartje van je PC is zonde van het geld.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Pakspul het volgende:
Mensen die het verschil tussen oordopjes van 6 euro en een koptelefoon van 300 euro niet horen zouden preventief geruimd moeten worden.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Pakspul het volgende:
Ja maarja het is wel de mode, en soms moet je met de mode meegaan om cool te zijnquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:12 schreef FirefoxNB het volgende:
beats by dre is te overrated gehypte product..
tsja niet iedereen denkt zo, ik ben gwn mezelf qua style.. ik wil juist wat anders als veel andere het hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2012 15:13 schreef Rooloopooloo het volgende:
[..]
Ja maarja het is wel de mode, en soms moet je met de mode meegaan om cool te zijn
Skullcandy en hifi.. Meneer Firefox toch..quote:Op donderdag 15 maart 2012 15:17 schreef FirefoxNB het volgende:
die skullcandy heeft trouwens ook microfone geïntegereerd, nog een extraatje tch
Dat is dan jouw mening. Overigens moet ik dan wel weer zeggen dat die Aviator wel erg goed klinkt. Die Hesh daarentegen absoluut niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:38 schreef FirefoxNB het volgende:
als je voor het allerbeste gaat is skullcandy misschien niet de optie, maar zeg nou.. wat is het verschil toch ook tussen goed geluid en beter geluid.. meer geld voor een tikje beter, is het niet waard
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |