laatste hele nacht wakker gelegen van maagzuur door hun appelsap..quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:31 schreef Dennis-1977 het volgende:
Ik krijg van alle Jumbo huismerk produkten (met name eten) vreselijke buikpijn, wie heeft dit ook of wie weet hoe dat kan?
Omdat die huismerken gewoon private labels zijn. Die Jumbo heeft echt niet voor elk product z'n eigenlijk fabriek ofzo, het komt dus gewoon van een producent met A-, B-, of C-merk.quote:
En toch is het zo van de buikpijn die ik ervan krijg, en.dat heb ik niet met de huismerk produkten van de AH ofzo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat die huismerken gewoon private labels zijn. Die Jumbo heeft echt niet voor elk product z'n eigenlijk fabriek ofzo, het komt dus gewoon van een producent met A-, B-, of C-merk.
welke produkten? er is namelijk geen specifiek ingrediėnt wat in elk van de jumbo huismerk produkten voorkomtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 06:29 schreef Dennis-1977 het volgende:
[..]
En toch is het zo van de buikpijn die ik ervan krijg, en.dat heb ik niet met de huismerk produkten van de AH ofzo.
Betaal dan gewoon met een briefje van 200¤ en weiger wisselgeld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:09 schreef boyv het volgende:
Ik heb dat altijd bij goedkope producten.
Jumbo neemt C1000 over!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nergens last van.
Tip: C1000 huismerk.
Die hebben we hier helaas nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nergens last van.
Tip: C1000 huismerk.
Ik had dat vroeger met Croky Catalaans gekruid.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 08:38 schreef Dennis-1977 het volgende:
Ik zeg ook niet dat de huismerk produkten van de jumbo niet te eten zijn, maar ik krijg er zo last van en ik vindt het zelf ook raar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |