abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82796336
Op 26 april heb ik via IATS een taxi gereserveerd voor 30 april naar Schiphol. De boeking werd per mail bevestigd en zou uitgevoerd worden door Taxi Kristina. Voor de zekerheid op 29 april nog even gebeld, toen kreeg ik te horen dat ze de rit niet konden uitvoeren! Ze hadden me dus gewoon laten stikken en ik kon toen ook geen andere taxi meer vinden. Ik moest toen per eigen auto naar Schiphol met alle extra (parkeer)kosten van dien. Op klachten reageren ze gewoon niet of met smoesjes.
Pas op voor IATS en Taxi Kristina: ze zijn onbetrouwbaar!
  maandag 14 juni 2010 @ 20:41:00 #2
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_82804479
quote:
Algemene Voorwaarden van IATS
Algemeen
IATS is intermediair bij het tot stand komen van vervoersdiensten tussen enerzijds de passagier en anderzijds de met IATS samenwerkende taxibedrijven.
IATS heeft daartoe partnerships aangegaan met gerenommeerde taxibedrijven, zowel nationaal als internationaal.

Overeenkomst
De overeenkomst van het vervoer komt tot stand tussen de vervoerder en de passagier(s).
IATS is hierin geen partij en stelt slechts haar naam en software ter beschikking.

Aansprakelijkheid
IATS aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor het niet of niet tijdig doen vervoeren.
Elk samenwerkend taxibedrijf hanteert voor het vervoer haar eigen standaard vervoersvoorwaarden, zoals gebruikelijk in de vervoersbranche. Deze zijn per bedrijf bij de boeking in te zien.

Slotbepalingen
Voor zover IATS betrokken mocht raken in een geschil tussen partijen, streeft zij ernaar buiten rechte op te lossen. Mocht IATS toch in rechte worden betrokken, kiest zij domicilie op haar vestigingsadres in Nederland.
Nou mooi klote voor je.
Ik zou via een advocaat alle kosten bij Taxi Kristina leggen, kijken wat dat oplevert.
Gewoon ook een principekwestie.
Wat staat er in hun algemene voorwaarden?
Rayen 2½ jaar!
pi_87972323
IATS onbetrouwbaar????????
juist wel man ik ben vaste klant bij IATS en ze brengen elke ochtend mijn kinderen naar school en haalt ze weer op en als ik een taxi nodig heb bestel ik ook altijd bij IATS kan bijna niet geloven dat dat waar is sorry ze zijn altijd klantvriendelijk ,prijsvriendelijk en heel erg klantgericht , ik heb ook vaak problemen gehad bij andere taxi maatschapijen dus ging over naar IATS nu ben ik al ruim 2 jaar klant en ik heb echt niks te klaagen

groetjes Mvr. van der voort
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:11:58 #4
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_87977469
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 oktober 2010 11:59 schreef Mvr.vandervoort het volgende:
IATS onbetrouwbaar????????
juist wel man ik ben vaste klant bij IATS en ze brengen elke ochtend mijn kinderen naar school en haalt ze weer op en als ik een taxi nodig heb bestel ik ook altijd bij IATS kan bijna niet geloven dat dat waar is sorry ze zijn altijd klantvriendelijk ,prijsvriendelijk en heel erg klantgericht , ik heb ook vaak problemen gehad bij andere taxi maatschapijen dus ging over naar IATS nu ben ik al ruim 2 jaar klant en ik heb echt niks te klaagen

groetjes Mvr. van der voort
riekt naar spam
Op elke fokker past een bril.
  dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:12:47 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_87977507
IATSeflats, wat een mooie kick.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_87977604
wat zijn dit voor accounts, speciaal aangemaakt om te kunnen klagen, of te kunnen reageren op de klacht ?
pi_88698048
Dit is geen review
ijs_beer fan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')