Want je dacht: goh, na 3 maanden geen reacties zal het topic vast wel weer drukbezocht worden!quote:
Daar gaat het gewoon te snel, dan staar er een review...dan kun je gelijk een paar dagen je helemaal suf zoeken naar de voorgaande topics.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:18 schreef MagischMannetje het volgende:
Net alsof er in het andere topic nog geen reviews geplaatst werden
En als dit topic bekend wordt kan je ook lang zoekenquote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Daar gaat het gewoon te snel, dan staar er een review...dan kun je gelijk een paar dagen je helemaal suf zoeken naar de voorgaande topics.
Plakken die snorren een beetje? Ze zien er uit als erg slechte nepsnorren die bij een kleine beweging met je hoofd alweer op de grond liggen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:58 schreef Starman89 het volgende:
Dan hierbij mijn review van een tijdje terug:
Jaaaaaa, mijn pakketje is afgelopen vrijdag ook binnen gekomenLas al een tijdje mee met dit topic, en nu eindelijk eens wat besteld, en dus netjes binnen gekregen.
[ afbeelding ]
SnorrenAltijd handig voor een feestje
De eerste keer dat je ze opplakt blijven ze goed zitten. Bij meerdere keren opplakken valt de snor er al erg snel vanaf.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:24 schreef koei het volgende:
[..]
Plakken die snorren een beetje? Ze zien er uit als erg slechte nepsnorren die bij een kleine beweging met je hoofd alweer op de grond liggen...
Bedankt voor de info!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:28 schreef sven93 het volgende:
Aansteker van DX zijn echt kut, eerste dag zijn ze leuk maar vaak zijn ze de dag later kapot. Ik heb het over die Mini gasbranders
SKU?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:28 schreef sven93 het volgende:
Aansteker van DX zijn echt kut, eerste dag zijn ze leuk maar vaak zijn ze de dag later kapot. Ik heb het over die Mini gasbranders
Geen idee. Maar dit soort vragen kun je beter in dit topic stellen:quote:Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef DrD00m het volgende:
Als je iets koopt van rond de 60 dollar, ga ik dan bij dealextreme ook invoerrechten betalen, of gaat via hun dat verhaal niet op?
Ik merkte er eigenlijk geen verschil mee...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:15 schreef erikkll het volgende:
Gilette Fusion scheermesjes van dealperfect
Mijn oordeel:
- BOT
- NIET KOPEN
- Jack heeft m'n geld teruggeven, goede service!
Ooit zul ook jij echt baardgroei krijgen en dan merk je het welquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik merkte er eigenlijk geen verschil mee...
Onderhand heb ik er al wel een stuk of 10 van die 8-packs verkocht (tegen inkoopprijs) aan vrienden.
Deze ondervonden geen verschil met de orginele..
Misschien als je alleen wat donshaartjes hebt ofzo. Het doet mij grondig veel pijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 22:42 schreef luciferist het volgende:
[..]
Ik merkte er eigenlijk geen verschil mee...
Onderhand heb ik er al wel een stuk of 10 van die 8-packs verkocht (tegen inkoopprijs) aan vrienden.
Deze ondervonden geen verschil met de orginele..
Mij doet het ook pijn. Net als een gebruikt mesje die op is zeg maar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:48 schreef erikkll het volgende:
[..]
Misschien als je alleen wat donshaartjes hebt ofzo. Het doet mij grondig veel pijn
Wat moet ik invullen dan?quote:Your order will be submitted as soon as the following items are corrected:
* State is missing.
Het Chinese webshop- en gadgetstopic 2quote:Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef DrD00m het volgende:
Als je iets koopt van rond de 60 dollar, ga ik dan bij dealextreme ook invoerrechten betalen, of gaat via hun dat verhaal niet op?
Maar wat heb je er aan? Je hebt toch geen kassa ofzoquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
USB barscanner. Ideaal om honderden barcodes van dvd's, games, etc in verzamel achtige programma's zoals DVDprofiler & Collector in te voeren.
+ Plug & Scan direct
+ Moeiteloos pakt het de barcodes
+ Voelt niet goedkoop aan
- Niets. Doet precies wat het moet doen.
VB http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jurgenv. Barcodes scannen gaat een heel stuk sneller dan iedere keer de cijfermatige code eronder in te typen. Bij 1 titel maakt het niet uit, maar meestal gaat het om honderden titels. Dan wil je echt niet meer 1 voor 1 barcodes intypen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:16 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar wat heb je er aan? Je hebt toch geen kassa ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |